nomore82 Skrevet 18. mars 2022 #8541 Skrevet 18. mars 2022 Mina 2 skrev (1 time siden): Og nå kicka "migrena" inn igjen. Kanskje en fordel å la være å spille musikk å danse sånn da... Det er jo helt etter klokka. Nå er det helg og familietid. 18 1
charlotte0 Skrevet 18. mars 2022 #8543 Skrevet 18. mars 2022 supermamz skrev (Akkurat nå): leier de eller eier de huset de bor i? De leier 😊
Silva Pluvialis Skrevet 18. mars 2022 #8544 Skrevet 18. mars 2022 Jeg ser at noen skriver at Stine har «skitten munn» og er «ekkel». Ja, ikke alt hun sier er sant, og ja, hun har tidvis seksualisert språk. Likevel, jeg synes vi bør holde oss for god for å bruke ord som «skitten» og «ekkel», da dette ofte er følelser mennesker som har opplevd seksuelle overgrep har om seg selv og som er feilplasserte. Vi bør ikke fôre opp om tanker som mater skammen. 9 4 3
ClusterOfGrapes Skrevet 18. mars 2022 #8545 Skrevet 18. mars 2022 Virker som om hun har verdens snilleste partner. Ser ut som han står opp med barnet, bringer til og fra barnehagen og legger han nesten hver eneste dag. I tillegg til å leke med og ta med ut på tur. 16
ClusterOfGrapes Skrevet 18. mars 2022 #8546 Skrevet 18. mars 2022 Tvillingsjel skrev (6 minutter siden): Jeg ser at noen skriver at Stine har «skitten munn» og er «ekkel». Ja, ikke alt hun sier er sant, og ja, hun har tidvis seksualisert språk. Likevel, jeg synes vi bør holde oss for god for å bruke ord som «skitten» og «ekkel», da dette ofte er følelser mennesker som har opplevd seksuelle overgrep har om seg selv og som er feilplasserte. Vi bør ikke fôre opp om tanker som mater skammen. Samtid er dette noe hun lett kan gjøre noe med. Ikke sikkert at hun er bevisst på at sånn «litt på kanten humor» kan komme litt feil ut. Har ikke lest at noen har omtalt henne som skitten eller ekkel? 3 2
supermamz Skrevet 18. mars 2022 #8547 Skrevet 18. mars 2022 ClusterOfGrapes skrev (9 minutter siden): Virker som om hun har verdens snilleste partner. Ser ut som han står opp med barnet, bringer til og fra barnehagen og legger han nesten hver eneste dag. I tillegg til å leke med og ta med ut på tur. Syns hun kan dele tips om hvor man finner slike! De vokser ikke på trær iallefall😭😰 Han virker som en kjempe god pappa 😊 6
Minmi93 Skrevet 18. mars 2022 #8548 Skrevet 18. mars 2022 Tvillingsjel skrev (1 time siden): Jeg ser at noen skriver at Stine har «skitten munn» og er «ekkel». Ja, ikke alt hun sier er sant, og ja, hun har tidvis seksualisert språk. Likevel, jeg synes vi bør holde oss for god for å bruke ord som «skitten» og «ekkel», da dette ofte er følelser mennesker som har opplevd seksuelle overgrep har om seg selv og som er feilplasserte. Vi bør ikke fôre opp om tanker som mater skammen. Kanskje hun burde tenke på at hun har følgere med lik oppvekst som henne. 3
ClusterOfGrapes Skrevet 18. mars 2022 #8549 Skrevet 18. mars 2022 supermamz skrev (51 minutter siden): Syns hun kan dele tips om hvor man finner slike! De vokser ikke på trær iallefall😭😰 Han virker som en kjempe god pappa 😊 Hadde ikke vært bekvem med en slik arbeidsdeling jeg da. Synes det er naturlig og mest rettferdig å dele på slike oppgaver. 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 18. mars 2022 #8550 Skrevet 18. mars 2022 Tvillingsjel skrev (1 time siden): Jeg ser at noen skriver at Stine har «skitten munn» og er «ekkel». Ja, ikke alt hun sier er sant, og ja, hun har tidvis seksualisert språk. Likevel, jeg synes vi bør holde oss for god for å bruke ord som «skitten» og «ekkel», da dette ofte er følelser mennesker som har opplevd seksuelle overgrep har om seg selv og som er feilplasserte. Vi bør ikke fôre opp om tanker som mater skammen. Hvem mater på med temaer som rammer de som allerede kjenner på mye skam og vonde opplevelser? Jo, Fru Knutsen. Hun, en offentlig person som ikke kjenner sin seer skare, Bør virkelig gå frem som et godt eksempel. Å ja, vi som er på denne tråden bør kunne diskutere å vise sider som Fru Knutsen ikke viser seerne. 8 1
Minmi93 Skrevet 18. mars 2022 #8551 Skrevet 18. mars 2022 SnippSnappSnute2 skrev (6 minutter siden): Hvem mater på med temaer som rammer de som allerede kjenner på mye skam og vonde opplevelser? Jo, Fru Knutsen. Hun, en offentlig person som ikke kjenner sin seer skare, Bør virkelig gå frem som et godt eksempel. Å ja, vi som er på denne tråden bør kunne diskutere å vise sider som Fru Knutsen ikke viser seerne. 🙏
supermamz Skrevet 18. mars 2022 #8552 Skrevet 18. mars 2022 ClusterOfGrapes skrev (24 minutter siden): Hadde ikke vært bekvem med en slik arbeidsdeling jeg da. Synes det er naturlig og mest rettferdig å dele på slike oppgaver. Har en mann som såvidt gjør noen ting så var derfor jeg skrev det slikt! Er selvfølgelig også enig at det burde deles likt! 2
supermamz Skrevet 18. mars 2022 #8553 Skrevet 18. mars 2022 En ting hun skal ha er at hun virker ikke brydd om at hun har så mange som skriver så mye stygt om henne. De andre offentlige personene som blir diskutert inne på forum her kommer jo med masse kommentarer om hvor fæle folk er og det ene og det andre. Har enda ikke hørt Stine nevne at hun får mye hat så ser ut som hun svelger alt ganske så greit. Man hører jo at hun leser her, men klarer å la vare å kommentere eller henge ut de som skriver her. 2
Anneisabell Skrevet 18. mars 2022 #8554 Skrevet 18. mars 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): En ting hun skal ha er at hun virker ikke brydd om at hun har så mange som skriver så mye stygt om henne. De andre offentlige personene som blir diskutert inne på forum her kommer jo med masse kommentarer om hvor fæle folk er og det ene og det andre. Har enda ikke hørt Stine nevne at hun får mye hat så ser ut som hun svelger alt ganske så greit. Man hører jo at hun leser her, men klarer å la vare å kommentere eller henge ut de som skriver her. Joda det har hun påpekt mang en gang. Men siden du ikke har fulgt henne så lenge,har du vært heldig enn så lenge 13
Gjest Polarpuma Skrevet 18. mars 2022 #8555 Skrevet 18. mars 2022 2 minutter siden, supermamz said: En ting hun skal ha er at hun virker ikke brydd om at hun har så mange som skriver så mye stygt om henne. De andre offentlige personene som blir diskutert inne på forum her kommer jo med masse kommentarer om hvor fæle folk er og det ene og det andre. Har enda ikke hørt Stine nevne at hun får mye hat så ser ut som hun svelger alt ganske så greit. Man hører jo at hun leser her, men klarer å la vare å kommentere eller henge ut de som skriver her. Du har ikke fulgt med så lenge, forstår jeg. Vi som skriver her har blitt hengt ut og blitt kaldt for nek, f**er og kjerringer.
Sharp75! Skrevet 18. mars 2022 #8556 Skrevet 18. mars 2022 (endret) supermamz skrev (27 minutter siden): En ting hun skal ha er at hun virker ikke brydd om at hun har så mange som skriver så mye stygt om henne. De andre offentlige personene som blir diskutert inne på forum her kommer jo med masse kommentarer om hvor fæle folk er og det ene og det andre. Har enda ikke hørt Stine nevne at hun får mye hat så ser ut som hun svelger alt ganske så greit. Man hører jo at hun leser her, men klarer å la vare å kommentere eller henge ut de som skriver her. Hun sier til og med at hun har anmeldt noen her fra KG til politiet. Man må bare lære seg å ta ting med en stor klype salt når det gjelder fruen. Så visst tar hun seg bryet med hva som blir skrevet her og snakker om det på snap 🙄 Endret 18. mars 2022 av Sharp75! 9
Tessa12 Skrevet 18. mars 2022 #8557 Skrevet 18. mars 2022 supermamz skrev (39 minutter siden): En ting hun skal ha er at hun virker ikke brydd om at hun har så mange som skriver så mye stygt om henne. De andre offentlige personene som blir diskutert inne på forum her kommer jo med masse kommentarer om hvor fæle folk er og det ene og det andre. Har enda ikke hørt Stine nevne at hun får mye hat så ser ut som hun svelger alt ganske så greit. Man hører jo at hun leser her, men klarer å la vare å kommentere eller henge ut de som skriver her. Å joda, hun har kalt folk her for f…etryner osv, vist finger i og vridd trynet samtidig 5
Doff1 Skrevet 18. mars 2022 #8558 Skrevet 18. mars 2022 Hun var vel innom politiet for en stund siden, og leverte en "anmeldelse" eller 2 etter noe hun hadde lest her på sidene? Hvordan gikk det?? 4
bygdefruen Skrevet 18. mars 2022 #8559 Skrevet 18. mars 2022 supermamz skrev (49 minutter siden): En ting hun skal ha er at hun virker ikke brydd om at hun har så mange som skriver så mye stygt om henne. De andre offentlige personene som blir diskutert inne på forum her kommer jo med masse kommentarer om hvor fæle folk er og det ene og det andre. Har enda ikke hørt Stine nevne at hun får mye hat så ser ut som hun svelger alt ganske så greit. Man hører jo at hun leser her, men klarer å la vare å kommentere eller henge ut de som skriver her. Hun lever så godt på oppmerksomheten hun får herfra. All PR er god PR er det noe som heter. Noen har skamvett, andre har det ikke. 7
Nussepus Skrevet 18. mars 2022 #8560 Skrevet 18. mars 2022 Doff1 skrev (45 minutter siden): Hun var vel innom politiet for en stund siden, og leverte en "anmeldelse" eller 2 etter noe hun hadde lest her på sidene? Hvordan gikk det?? Du må jo forstå at de ikke kan svare her. De sitter jo sikkert i fengsel😳 14 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå