Frøken_ida Skrevet 18. mars 2022 #8521 Skrevet 18. mars 2022 SnippSnappSnute2 skrev (34 minutter siden): Ja, beklager!! Nei, det går da så fint! 😊
Alisha* Skrevet 18. mars 2022 #8522 Skrevet 18. mars 2022 Tvillingsjel skrev (13 timer siden): Bare meg som legger merke til at Alex virker veldig brydd når han blir filmet? Kanskje bare meg, men det ser ut som han skal eksplodere hvert sekund. Det ser virkelig ikke ut som at han vil bli filmet. Jeg blir helt stresset hver gang hun forsøker å filme han. Det ser ut som han skal sprekke av sinne. Flere som har sett det samme? Vi er nok mange som har lagt merke til dette. Det samme gjelder guttene, som har gitt tydelig beskjed om at de ikke vil eksponeres. Når man bor på en gjennomsiktig plass, hvor de fleste kjenner hverandre er det trist å se at hun ikke tar hensyn. En ting er hvordan hun fremstiller seg selv, men familien bør få slippe å være med i dette sirkuset. At hun selv ikke evner å se at det snakkes om denne utleveringen av alt og alle er bare trist. Å sikte stort men skyte bom kan fort få store konsekvenser. 12
Frøken_ida Skrevet 18. mars 2022 #8523 Skrevet 18. mars 2022 MammaMo skrev (4 minutter siden): Veldig enig! Hun oppfordrer faktisk til å ikke ta tak i problemene, og det er fryktelig dumt. Og farlig fordi hun som influenser har stor påvirkningskraft. Dessuten viser hun frem en någet misvisende hverdag fra livet med kroniske sykdommer en ikke kan se. Veldig få i samme situasjon kjenner seg igjen i det hun viser frem. Tror nesten det bare gjør at folk føler seg enda mer ubrukelig enn de allerede gjør. 6
Minmi93 Skrevet 18. mars 2022 #8524 Skrevet 18. mars 2022 (endret) MammaMo skrev (24 minutter siden): Veldig enig! Hun oppfordrer faktisk til å ikke ta tak i problemene, og det er fryktelig dumt. Og farlig fordi hun som influenser har stor påvirkningskraft. Dessuten viser hun frem en någet misvisende hverdag fra livet med kroniske sykdommer en ikke kan se. Veldig få i samme situasjon kjenner seg igjen i det hun viser frem. Stusslig livsførsel synes jeg. Hun nevnte det også på joviale i dag. Skjer ikke så mye i livet hennes. Det er det faktisk noe hun kan gjøre noe med tross kronisk sykdom og psykisk helse. Ikke greier hun å la være å snakke om dåsemor på joviale heller. Snakk om umoden oppførsel på en godt voksen dame. Hun er rett og slett ekkel da hun snakker om baller og dåser. Tenker ikke på barna sine i det hele tatt. Nei, seksuelle overgrep er ikke årsaken til disse perverse uttalelsene. Når du nærmer deg 40 år og ikke skjønner hvordan en voksen kvinne skal oppføre seg, så er det på tide med et dannelses kurs. Endret 18. mars 2022 av Minmi93 16
M.A.m.a Skrevet 18. mars 2022 #8525 Skrevet 18. mars 2022 kvaifaen skrev (2 timer siden): Ja da ser jeg at jeg hadde rett i mine antagelser. Selvfølgelig gidder hun ikke å bruke penger på mat når hun ikke en gang gidder å bruke penger på å minske faren for kreft, sykdommer og stress… (Bare sånn til de som ikke er helt inne i katteverden for å forklare: Jo flere løpetider hunnkatten har jo større sjanse får katten for kreft og sykdommer, det er veldig stressende for en katt og ha løpetid, + disse atferdsproblemene som lett kan løses med kastrering og ikke minst at vi absolutt ikke trenger å sette flere kattunger til livs og de mulige fødselskomplikasjonene. Og dette er bare hunnkatten, hannkatter har andre fordeler også) Det virker jo som at fokuset er veldig rettet mot «meg selv» og image istedenfor samboer, barn og dyr. Ikke bare det, men Doris (kattemammen i huset) har jo hatt 3 kull på 1,5 år(?) Ikke rart hu bare vil være ute😔 5
Lillemor1982 Skrevet 18. mars 2022 #8526 Skrevet 18. mars 2022 M.A.m.a skrev (24 minutter siden): Ikke bare det, men Doris (kattemammen i huset) har jo hatt 3 kull på 1,5 år(?) Ikke rart hu bare vil være ute😔 Får så vondt av hunnkatter som blir nødt til å føde kull etter kull slik 💔 Dårlig livskvalitet 💔 9
Lillemor1982 Skrevet 18. mars 2022 #8527 Skrevet 18. mars 2022 supermamz skrev (2 timer siden): Ja sånn sett. Men man burde tenke over det selv også. Støtter aldri om jeg ikke har råd til det selv. Kanskje egoitisk å tenke slik, men tenker på mine egne først når det kommer til penger og slikt. Så om man ikke ha råd og gi de 200 kr skulle hun ha droppet det og om hun hadde veldig lyst gi 20 kr. Hjelper mer enn ingenting 😊 Men støtter ikke om hun bruker pengene på andre ting, skjønner bare ikke helt hvordan man vet det. Nå når hun er uføretrygda så har hun iallefall rundt 20 tusen inn i mnd, barnetrygd på alle barna enda, mer på den minste. Har hun alle med samme mann? mannen hennes har vell jobb og fast inntekt i mnd. Det jeg har fått med meg av ting er at hun shopper på billig butikker som normal, rusta, lager 157, nille, europris. Barna går jo heller ikke i fancye klær/merker. Det dyreste hun kjøper er nok garn, men det er ekstremt mye salg på garn også så om hun kjøper mye avgangen sparer hun nok mye der og ser jo ut som hun har et lager med nøster da hun finner prosjekter. Shopper man ekstremt mye så hjelper det vel lite om plaggene i utgangspunktet er billige? Og hvordan kan man SPARE på å handle garn billig? Blir vel pengebruk uansett? Høres ut som Knutsens argumenter dette🤷♀️ 15 1
M.A.m.a Skrevet 18. mars 2022 #8528 Skrevet 18. mars 2022 Lillemor1982 skrev (15 minutter siden): Får så vondt av hunnkatter som blir nødt til å føde kull etter kull slik 💔 Dårlig livskvalitet 💔 Jaaa😔😩💔 4
Sharp75! Skrevet 18. mars 2022 #8529 Skrevet 18. mars 2022 supermamz skrev (4 timer siden): lager 157 er da super billig da! 🙈 Hadde reagert mer om hun hadde handlet fra dyre butikker om hun hae dårlig råd. Det settet du snakker om kostet henne 200 kr maks. Det vet jeg, elsker Lager 157, har det settet selv, men, mye billig blir også dyrt i lengden ...... 7
Minipilla Skrevet 18. mars 2022 #8530 Skrevet 18. mars 2022 Sharp75! skrev (21 minutter siden): Det vet jeg, elsker Lager 157, har det settet selv, men, mye billig blir også dyrt i lengden ...... Det blir litt som ikea. Alt er så billig helt til man kommer i kassen. Da er alle de små billige tingene plutselig en tusenlapp. Og hun shopper jo flere ganger i uken. Masse unødvendig skit. 18
Gjest Polarpuma Skrevet 18. mars 2022 #8531 Skrevet 18. mars 2022 4 hours ago, supermamz said: lager 157 er da super billig da! 🙈 Hadde reagert mer om hun hadde handlet fra dyre butikker om hun hae dårlig råd. Det settet du snakker om kostet henne 200 kr maks. 200 kr her, 50 kr der, 100 kr, 80 kr, 149 kr osv. billig billig. Går nesten ikke en dag uten at man ser at hun har kjøpt noe. I løpet av en mnd er det mange tusen kr hun svir av. Ikke så billig likevel da?
Gullerot Skrevet 18. mars 2022 #8532 Skrevet 18. mars 2022 "Dere ser kanskje at jeg går litt rart" , "Jeg har operert og sydd 6 sting rundt dåsemor området"............ 1 time senere: Hopp og sprett og tjohahei.. Altså!? 🤔🤔 20 5
non_stop Skrevet 18. mars 2022 #8533 Skrevet 18. mars 2022 (endret) Polarpuma skrev (1 time siden): 200 kr her, 50 kr der, 100 kr, 80 kr, 149 kr osv. billig billig. Går nesten ikke en dag uten at man ser at hun har kjøpt noe. I løpet av en mnd er det mange tusen kr hun svir av. Ikke så billig likevel da? Og alle taste-testene. 90% av det hun tester ➡️ *smakepå* ➡️ *skjære grimase* ➡️ "Nai......😒🤮" ➡️ *tømme ut innholdet i vasken* Jeg forstår at folk som har vippset henne penger blir irritert av å se henne holde på sånn Endret 18. mars 2022 av non_stop 16 6
kvaifaen Skrevet 18. mars 2022 #8534 Skrevet 18. mars 2022 M.A.m.a skrev (2 timer siden): Ikke bare det, men Doris (kattemammen i huset) har jo hatt 3 kull på 1,5 år(?) Ikke rart hu bare vil være ute😔 Lillemor1982 skrev (2 timer siden): Får så vondt av hunnkatter som blir nødt til å føde kull etter kull slik 💔 Dårlig livskvalitet 💔 Ånei!! Lurer på hva som skjer i hodet på slike folk…. «Ja vi har 100.000 hjemløse katter i Norge, la meg avle opp tre nye kull slik at de opptar hjemmene som hjemløse katter kunne fått, vi har aalt for lite katter», det er jo ren egoisme og mangel på konsekvenstenkning. Evt uvitenhet. Men jeg nekter å tro at man i 2022 ikke er klar over grunnene til å avstå fra avling og bakdelene ved å ikke kastrere. Jeg vil også ha søte kattunger, hvem vil ikke det… men da får jeg være fosterhjem for dyrebeskyttelsen da, ikke utsette katten min for fare og bidra til en overprodusering av katter.. 4 3
Anneisabell Skrevet 18. mars 2022 #8535 Skrevet 18. mars 2022 Gullerot skrev (11 minutter siden): "Dere ser kanskje at jeg går litt rart" , "Jeg har operert og sydd 6 sting rundt dåsemor området"............ 1 time senere: Hopp og sprett og tjohahei.. Altså!? 🤔🤔 Hun gikk ikke rart en gang, for det tror jeg hun glemte. Men greit å gi beskjed slik at det kanskje kom en ekstra stakkars deg melding 19
SnippSnappSnute2 Skrevet 18. mars 2022 #8536 Skrevet 18. mars 2022 Sharp75! skrev (2 timer siden): Det vet jeg, elsker Lager 157, har det settet selv, men, mye billig blir også dyrt i lengden ...... Alt Fru.Knutsen kjøper seg er billig. Når man har en så stor sak på gang, da teller vel hver eneste krone til saken hennes, som pr. Dags dato ikke er ferdig. Blir litt spesielt av henne å ha 3 stk. Spleis pga økonomisk vanskeligheter. Samtidig synes det er greit å bruke litt penger her og litt penger der. Fordi hun ønsker seg ditt og må ha datt, bare fordi det er billig?? Som andre har sagt tidligere. De har brukt hver eneste krone til sin sak fra egen lomme. Hvorfor er ikke dette viktig fir Fru.Knutsen? Her har hun en fanskare som synes det er greit å bruke litt her og litt der Fordi det er billig?? 16
Mina 2 Skrevet 18. mars 2022 #8537 Skrevet 18. mars 2022 Og nå kicka "migrena" inn igjen. Kanskje en fordel å la være å spille musikk å danse sånn da... 9
Minmi93 Skrevet 18. mars 2022 #8538 Skrevet 18. mars 2022 Jammen ble det dreid til noe perverst da hun snakket om det små runde pannekakene også 🙄 Hva er galt med dette menneske ? Skikkelig umoden. Har hjernen stoppet utviklingen i tenårene ? 18
Rieber97 Skrevet 18. mars 2022 #8539 Skrevet 18. mars 2022 24 minutter siden, Minmi93 said: Jammen ble det dreid til noe perverst da hun snakket om det små runde pannekakene også 🙄 Hva er galt med dette menneske ? Skikkelig umoden. Har hjernen stoppet utviklingen i tenårene ? Hahaha, hva sa hun?
Minmi93 Skrevet 18. mars 2022 #8540 Skrevet 18. mars 2022 Rieber97 skrev (4 minutter siden): Hahaha, hva sa hun? Hun sa ingen ting, men hun viste med fingrene og lo… du må nesten se det for å forstå. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå