Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tvillingsjel skrev (8 timer siden):

Bare meg som legger merke til at Alex virker veldig brydd når han blir filmet? Kanskje bare meg, men det ser ut som han skal eksplodere hvert sekund. Det ser virkelig ikke ut som at han vil bli filmet. Jeg blir helt stresset hver gang hun forsøker å filme han. Det ser ut som han skal sprekke av sinne. Flere som har sett det samme?

Nei har også sett det, så har jeg også lagt merke til at s får en sånn rart drag i ansiktet etter på, hun virker veldig usikker og utilpass når hun ser eller hører hans svar/reaksjon

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anneisabell skrev (31 minutter siden):

Nei har også sett det, så har jeg også lagt merke til at s får en sånn rart drag i ansiktet etter på, hun virker veldig usikker og utilpass når hun ser eller hører hans svar/reaksjon

Han ser jo flyg sint ut... helt svart i øynene. Skjønner det godt, jeg. Han er sikkert drittlei av å få telefonen trykket oppi ansiktet i tide og utide🆘

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Chrisy skrev (20 timer siden):

Hun sier at hun ønsker å hjelpe andre i samme situasjon, når hun er ferdig med sin sak? Nevn en bv sak hun følger? For ja det hadde vi isåfall hørt om. Skal hun ha endringer, må hun vite hva som skjer. Hvordan vet hun at mye er endret de siste årene, uten å følge med? Vår familie ønsker en endring i bv-systemet, å følger flere saker. Spesielt de i EMD. Det samme med den katten som ble angrepet av grevling, å måtte avlives. Hvorfor får vi ikke detaljer om den saken. Som ALT annet.  Hun sa at hun hadde fått salve av dyrlegen, men i ettertid har hun sagt at hun bare renset med pyrisept. Å den graveringspennen som kom, men hun måtte øve litt, som plutselig ikke hadde kommet allikevel. Denne lista kunne blitt lang, men jeg gir meg der. Alle som følger må jo få med seg at hun motsier seg selv? Så blir stadig overasket når noen forsvarer henne. Å stakkars de nye som ikke har fått med seg siste 2 årene, som svelger alt rått. Å når hun sier; mange har sendt melding om... div, å hun ikke har åpnet mine på 2 dager🤔 Velger hun bare ut tilfeldige da, som hun vet lurer på hva jakka er fra? Eller kommer med ros?? 

Når en influenser sier at «mange spør om», «det er mange som har bestilt det jeg reklamerer for», «ønsker du å handle, så vær rask fordi de kommer til å forsvinne fort», så kan det like gjerne være et salgstriks. De dokumenterer jo ikke for hvor mange meldinger eller spørsmål de får. Derfor kan det like gjerne være de bare ønsker at følgerene skal få et inntrykk om det😉

Endret av MammaMo
  • Liker 14
Skrevet
nomore82 skrev (19 timer siden):

En ting som får meg til å bli skeptisk og mistenke løgn er detaljer og overdrevne forklaringer. Det er ikke en feilfri eller garantert måte å identifisere løgnere på - men det gir meg en magefølelse som gjør at jeg sjekker ekstra nøye. Og som regel har magefølelsen rett.

Som for eks når Stine måtte sy for noen dager siden. Antall sting er egentlig ikke noe man er så opptatt av i voksen alder. Dattera mi var veldig opptatt av det når hun var liten men de fleste voksne jeg kjenner og meg selv har sydd «noen» sting. Eller 4-5 sting. Eller en del. De som er opptatt av det og ikke lyver sier rett hver gang.

Men Stine sydde 4 (!) sting! Viktig detalj.

Så var det 5 (!) sting. Dagen etter var det 6 (!) sting!

Det dumme med å lyve er at man kommer med overdrevent mange detaljer for å virke troverdig. Men så må man huske på detaljene. For når en da snakker om det igjen er det dumt å plutselig bomme på detaljene en selv har lagt ut om.

Og det gjør Stine ofte. Fascinerende å følge med på.

Tilsvarende når hun snakker om den avhengigheten av energidrikker. Det er ikke sjeldent at man ser hun har en åpen energidrikke i nærheten. Eller at det står mange på kjøkkenbenken. Hun driver til og med testing (!) av de på snap. Men når det snakkes om er det viktig for henne å påpeke at det er maks en om dagen! Hvorfor er det viktig å påpeke tro? Jeg tror det er fordi hun vet hun drikker mye av det og burde kutte ned. Så da må hun påpeke at hun ikke er det for å dempe egen samvittighet...

Men vi ser jo at det og er en løgn.

Ved k-ptsd er det vanlig at mange reaksjonsmønster henger igjen i barndom. Altså at mange ting en gjør, sier, reagerer på er som et barns. Barnet i en ønsker omsorg, oppmerksomhet, fordi det ikke fikk det i barndom. Fascinerende å se på, men også veldig normalt når en har opplevd traumer i barndom. Det som jeg synes er enda mere fascinerende er at når hun vet at hun er såpass preget enda, er at hun ikke går til behandling?? Hun sier at hun har gjort det, men er jo helt tydelig at hun trenger MYE bearbeiding ennå.. Hvorfor tar hun ikke imot hjelp? 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
1 hour ago, MammaMo said:

Ved k-ptsd er det vanlig at mange reaksjonsmønster henger igjen i barndom. Altså at mange ting en gjør, sier, reagerer på er som et barns. Barnet i en ønsker omsorg, oppmerksomhet, fordi det ikke fikk det i barndom. Fascinerende å se på, men også veldig normalt når en har opplevd traumer i barndom. Det som jeg synes er enda mere fascinerende er at når hun vet at hun er såpass preget enda, er at hun ikke går til behandling?? Hun sier at hun har gjort det, men er jo helt tydelig at hun trenger MYE bearbeiding ennå.. Hvorfor tar hun ikke imot hjelp? 

Forsi hun sier at psykolog er for tapere og bortkastede penger, og at hun har plantene sine….

Endret av Polarpuma
Skrevet
MammaMo skrev (1 time siden):

Det forstår jeg. Men på den ene siden står hun frem og skal hjelpe andre. På den andre siden så tar hun ikke i mot hjelp selv.

Jeg mener derfor at hun er farlig, dårlig rollemodell ingen faglig kvalitet over det lille hun deler om barndommen sin.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
nomore82 skrev (48 minutter siden):

Det forstår jeg. Men på den ene siden står hun frem og skal hjelpe andre. På den andre siden så tar hun ikke i mot hjelp selv.

Jeg mener derfor at hun er farlig, dårlig rollemodell ingen faglig kvalitet over det lille hun deler om barndommen sin.

Pluss at det to sider av saken angående barndommen. 

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (18 timer siden):

Tror desverre ikke shoppingen har avtatt, hun flasher bare ikke med det. Ikke lenge siden hun hadde et helt nytt sett fra Lager 157, det var nyhet i butikk, sikkert ikke bare det hun bestilte 🤷‍♀️

lager 157 er da super billig da! 🙈 Hadde reagert mer om hun hadde handlet fra dyre butikker om hun hae dårlig råd. Det settet du snakker om kostet henne 200 kr maks.

• Liker 3
Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

Forsi hun sier at psykolog er for tapere og bortkastede penger, og at hun har plantene sine….

Det er livsfarlig hvis folk som sier sånn skal gå som "forbilder". Det kan gi katastrofale følger for andre mennesker i samme situasjon. 

• Liker 8
Skrevet
supermamz skrev (Akkurat nå):

lager 157 er da super billig da! 🙈 Hadde reagert mer om hun hadde handlet fra dyre butikker om hun hae dårlig råd. Det settet du snakker om kostet henne 200 kr maks.

200kr som hun alenemammaen som skrev her inne kunne gått på McD med jenta si for!!!!!!!! 

• Liker 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

200kr som hun alenemammaen som skrev her inne kunne gått på McD med jenta si for!!!!!!!! 

mcd?

Skrevet
supermamz skrev (Akkurat nå):

mcd?

McDonald’s….. 

Skrevet
Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

McDonald’s….. 

Så Stine skulle ha gitt hun de 200 kr for at de skulle gå på McDonalds? 

• Liker 2
Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Nei! 🤦‍♀️ Den mamma’n ga Stine 200kr på spleis…. Og droppa det hun hadde lyst til med datteren sin. 

• Liker 11
Skrevet
supermamz skrev (2 minutter siden):

Så ser hun etterpå at Stine shopper hver dag, og ble så lei seg for at hun droppa noe hyggelig med sin egen datter mens Stine drakk energidrikke for 200kr uka, i nye klær hver dag. 

• Liker 8
Skrevet
supermamz skrev (6 minutter siden):

Hvor lenge har du fulgt Stine egentlig?

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt. 

Sol, admin.

Skrevet

Beklager om dette er tatt opp i tråden før, jeg er «ny» her..  Men det skrives jo masse i de siste sidene her om pengebruken.. Jeg reagerte litt på den dårlige maten hun serverer kattene.. Skal man først bruke så mye penger på alt mulig man ikke har bruk for, burde man ikke i det minste investere litt i kattenes helse? Og så mye tid hun tilbringer på telefonen så burde man kanskje tenke at hun ville brukt litt av den tiden på å lese seg opp på kattehold, katter skal IKKE dele matskål, det er katt 101. 

Bare en liten ting jeg la merke til, på toppen av alt det andre…. Jeg har ikke sett snap mer enn et par dager så for alt jeg vet kan hun være verdens beste mamma og katteeier, men jeg stusset definitivt over flere ting.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge har du fulgt Stine egentlig?

noen uker

Skrevet
kvaifaen skrev (1 minutt siden):

Beklager om dette er tatt opp i tråden før, jeg er «ny» her..  Men det skrives jo masse i de siste sidene her om pengebruken.. Jeg reagerte litt på den dårlige maten hun serverer kattene.. Skal man først bruke så mye penger på alt mulig man ikke har bruk for, burde man ikke i det minste investere litt i kattenes helse? Og så mye tid hun tilbringer på telefonen så burde man kanskje tenke at hun ville brukt litt av den tiden på å lese seg opp på kattehold, katter skal IKKE dele matskål, det er katt 101. 

Bare en liten ting jeg la merke til, på toppen av alt det andre…. Jeg har ikke sett snap mer enn et par dager så for alt jeg vet kan hun være verdens beste mamma og katteeier, men jeg stusset definitivt over flere ting.

Hun gidder sikkert ikke legge penger i ordentlig kattemat. Ikke har hun sterilisert hunnkattene sine heller. Jeg ga henne et tips om at sterilisering kunne roe ned adferden til den største hunnkatten hennes da hun spurte om råd for dette. Da påsto hun at time var bestilt til dette for begge hunnkattene. Det er vel 4-5 måneder siden så var nok enda en løgn dette . Hun er absolutt ikke noe forbilde som dyreeier heller 😱

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...