supermamz Skrevet 17. mars 2022 #8422 Skrevet 17. mars 2022 SnippSnappSnute2 skrev (Akkurat nå): Hvorfor har hun spleis når hun har et penge forbruk som få kan sammenligne seg med? Hvorfor velger hun ikke å være åpen om spleis? Hvorfor er det greit at sårbare mennesker som har opplevd det samme som Fru Knutsen, sårbare mennesker som har veldig dårlig økonomi, bruker det lille overskudd de har for å gi til Fru Knutsen sin spleis. Er det greit? Hva hun velger å snappe er hennes sak. Hvordan hun ønsker å fremstille seg er også hennes sak. Men å be fremmede sårbare mennesker om hjelp, for så å gå amok på shopping, det er ikke greit!! Eller synes du det er innafor? Derfor blir Fru Knutsen omdiskutert og fulgt med. Hvem er hun, snakker hun sant? Hva er Hva? Tviler ikke på hennes barndom, eller at hun har hatt det grusomt og traumatisk. Da!! Bør hun føre en annen taktikk spør du meg. Noen stoler blindt på henne og ser fasaden. Hvem er hun egentlig?? Ja jeg ser den. Jeg fulgte ikke henne når hun har hatt innsamling. Men tenker mennesker må ikke være så blinde når de skal gi også. Er mange idiotiske spleiser man kommer over. Får dere noe svar når dere stiller spørsmål rundt spleisen? 1
Egentlig-grei Skrevet 17. mars 2022 #8423 Skrevet 17. mars 2022 supermamz skrev (2 minutter siden): Ja jeg ser den. Jeg fulgte ikke henne når hun har hatt innsamling. Men tenker mennesker må ikke være så blinde når de skal gi også. Er mange idiotiske spleiser man kommer over. Får dere noe svar når dere stiller spørsmål rundt spleisen? Flere har prøvd å spørre men blir blokkert. 4 6
supermamz Skrevet 17. mars 2022 #8424 Skrevet 17. mars 2022 Egentlig-grei skrev (Akkurat nå): Flere har prøvd å spørre men blir blokkert. ahh, fysj så dårlig gjort 4 1
Minmi93 Skrevet 17. mars 2022 #8425 Skrevet 17. mars 2022 (endret) SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden): Jeg støtter heller ikke hennes pengeforbruk eller eventuelt bruk av spleis på eget forbruk. Noen av oss andre har spart og brukt av eget forbruk på saken vår. Saken hennes er ikke avsluttet, det jeg har fått med meg. Har hun ikke penger igjen.....så går det ut over henne. Å ja, neste gang jeg sender til spleis. Vil jeg sette meg inn I saken. Jeg satte meg inn i saken, men det som jeg ikke viste var at Stine har et overforbruk uten like. Jeg trodde hun hadde dårlig råd og ville støtte saken. Jeg skjønte etterhvert at jeg hadde sponset klær, sminke, frisør, garn, snus energidrikker, snop og interiør. Rimelig bittert. Men sånn er det når man er blåøyd og tror det beste om folk. Måten hun fremstod på TV2 var en troverdig person. Det bilde falt raskt fra hverandre da jeg ble kjent med personen Stine gjennom snap. Endret 17. mars 2022 av Minmi93 18 3 2
Frøken_ida Skrevet 17. mars 2022 #8426 Skrevet 17. mars 2022 supermamz skrev (15 minutter siden): ahh, fysj så dårlig gjort Jeg har ikke råd til det forbruket, nye klær hver dag f.eks. 7-8 energidrikk fra butikken. Det kunne vært sparte penger til advokat. 4 2
nomore82 Skrevet 17. mars 2022 #8427 Skrevet 17. mars 2022 supermamz skrev (22 minutter siden): Når hadde hun denne spleisen? https://www.spleis.no/project/166876 https://www.spleis.no/project/166865 https://www.spleis.no/project/178089 3
Frøken_ida Skrevet 17. mars 2022 #8428 Skrevet 17. mars 2022 nomore82 skrev (1 minutt siden): https://www.spleis.no/project/166876 https://www.spleis.no/project/166865 https://www.spleis.no/project/178089 Tenk så mye penger som kunne gått til barnevernsbarn. 😩 9
nomore82 Skrevet 17. mars 2022 #8430 Skrevet 17. mars 2022 Frøken_ida skrev (1 minutt siden): Tenk så mye penger som kunne gått til barnevernsbarn. 😩 En ting er det, men en annen ting er hvor skadelig det er for andre som faktisk trenger spleis for å få hjelp. Det ødelegger omdømmet til plattformen og andre som sliter. 11
supermamz Skrevet 17. mars 2022 #8431 Skrevet 17. mars 2022 nomore82 skrev (5 minutter siden): https://www.spleis.no/project/166876 https://www.spleis.no/project/166865 https://www.spleis.no/project/178089 men hæ, hvorfor laget så mange. Hvorfor en selv om andre allerede har laget 3 1
supermamz Skrevet 17. mars 2022 #8432 Skrevet 17. mars 2022 nomore82 skrev (1 minutt siden): En ting er det, men en annen ting er hvor skadelig det er for andre som faktisk trenger spleis for å få hjelp. Det ødelegger omdømmet til plattformen og andre som sliter. veldig mange som gjør det... Å ser ut som folk går rett på også
nomore82 Skrevet 17. mars 2022 #8433 Skrevet 17. mars 2022 supermamz skrev (7 minutter siden): men hæ, hvorfor laget så mange. Hvorfor en selv om andre allerede har laget Det må du spørre henne om. Men du blir nok blokkert 6 1
Frøken_ida Skrevet 17. mars 2022 #8434 Skrevet 17. mars 2022 supermamz skrev (10 minutter siden): men hæ, hvorfor laget så mange. Hvorfor en selv om andre allerede har laget Du må ikke spørre, for da blir du blokkert. 1
Støgga Skrevet 17. mars 2022 #8435 Skrevet 17. mars 2022 nomore82 skrev (25 minutter siden): Det må du spørre henne om. Men du blir nok blokkert Hun var vel ikke fornøyd med beløpet da🤔 Overskuddet skulle gå til landsforeningen for barneverns barn.. 1
drivhus Skrevet 17. mars 2022 #8436 Skrevet 17. mars 2022 (endret) Det er i alle fall svindyrt med advokat. Tusenlapper fyker. De tar lett kr. 2000.- bare for en telefon eller sms. For ikke å snakke om når advokaten er i kontakt med tredje part. Så ja, hadde vært interresant å vite hvor mye hun har betalt til nå. Tipper store summer. Håper vi får vite det en gang. Kanskje ikke før saken er over, for viss hun vinner, må hun sikkert også betalte saksomkostninger. Det klarer hun med seier. Hun holder slikt tett til brystet enda, men jeg vet og såg at hun grått og takket veldig mye de som hjalp henne. De pengene hun bruker nå, tipper jeg er egen trygd og hans lønn. Når det gjelder de klærne hun får tilsendt nå, er ikke der bare reklame? Samme som med ting og tang? Her har jeg falt litt av. Hvem er hun som hun reklamerer for nå? Endret 17. mars 2022 av Jotun Måtte klkppe ut. To like. 2
SusieK Skrevet 17. mars 2022 #8437 Skrevet 17. mars 2022 Hun kommer nok til å nevne dette på snappen en av de nærmeste dagene! For hun følger med her 8
Gjest Polarpuma Skrevet 17. mars 2022 #8438 Skrevet 17. mars 2022 1 hour ago, supermamz said: Ja jeg ser den. Jeg fulgte ikke henne når hun har hatt innsamling. Men tenker mennesker må ikke være så blinde når de skal gi også. Er mange idiotiske spleiser man kommer over. Får dere noe svar når dere stiller spørsmål rundt spleisen? Blinde? Fru Knutsen var på TV2 med sin historie. Det virket veldig troverdig. Så finner man ut etterpå når man følger henne på snap at mye av det hun viser frem er løgn. Og en annen personlighet dukker opp, det er rart for meg å se at det er samme menneske som var på tv, som vi observerer på kanalen hennes. Two faced.
Chrisy Skrevet 17. mars 2022 #8439 Skrevet 17. mars 2022 Hun sier at hun ønsker å hjelpe andre i samme situasjon, når hun er ferdig med sin sak? Nevn en bv sak hun følger? For ja det hadde vi isåfall hørt om. Skal hun ha endringer, må hun vite hva som skjer. Hvordan vet hun at mye er endret de siste årene, uten å følge med? Vår familie ønsker en endring i bv-systemet, å følger flere saker. Spesielt de i EMD. Det samme med den katten som ble angrepet av grevling, å måtte avlives. Hvorfor får vi ikke detaljer om den saken. Som ALT annet. Hun sa at hun hadde fått salve av dyrlegen, men i ettertid har hun sagt at hun bare renset med pyrisept. Å den graveringspennen som kom, men hun måtte øve litt, som plutselig ikke hadde kommet allikevel. Denne lista kunne blitt lang, men jeg gir meg der. Alle som følger må jo få med seg at hun motsier seg selv? Så blir stadig overasket når noen forsvarer henne. Å stakkars de nye som ikke har fått med seg siste 2 årene, som svelger alt rått. Å når hun sier; mange har sendt melding om... div, å hun ikke har åpnet mine på 2 dager🤔 Velger hun bare ut tilfeldige da, som hun vet lurer på hva jakka er fra? Eller kommer med ros?? 14 2
Gjest Polarpuma Skrevet 17. mars 2022 #8440 Skrevet 17. mars 2022 26 minutter siden, Jotun said: Det er i alle fall svindyrt med advokat. Tusenlapper fyker. De tar lett kr. 2000.- bare for en telefon eller sms. For ikke å snakke om når advokaten er i kontakt med tredje part. Så ja, hadde vært interresant å vite hvor mye hun har betalt til nå. Tipper store summer. Håper vi får vite det en gang. Kanskje ikke før saken er over, for viss hun vinner, må hun sikkert også betalte saksomkostninger. Det klarer hun med seier. Hun holder slikt tett til brystet enda, men jeg vet og såg at hun grått og takket veldig mye de som hjalp henne. De pengene hun bruker nå, tipper jeg er egen trygd og hans lønn. Når det gjelder de klærne hun får tilsendt nå, er ikke der bare reklame? Samme som med ting og tang? Her har jeg falt litt av. Hvem er hun som hun reklamerer for nå? @supermamz, apropos det med å være blind…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå