SnippSnappSnute2 Skrevet 16. mars 2022 #8401 Skrevet 16. mars 2022 Trolltussa skrev (2 timer siden): Takk for konstruktivt svar. Det som er dumt er at den diskusjonen forsvinner i alle harselerende kommentarene om himling med øyner, kommentarer om kaffekopp og hvordan hun danser.Det er jo bare pisspreik! Sant! 2
Brumundaline Skrevet 16. mars 2022 #8402 Skrevet 16. mars 2022 Frøken_ida skrev (8 timer siden): Jeg følger henne fordi jeg venter på anledningen til anmeldelse angående spleis. Hvilken anledning venter du på? Om du skal anmelde, hvorfor ikke gjøre det nå? Gjerningen er jo allerede utført. Sopa inn 80-90k som skulle gå til advokat, men som ble brukt opp på hasardiøse shoppingrunder, pengene gikk rett og slett til klær, interiør, blomster og mengder med energidrikke og snop😳 Og det virker som at kassen er tilnærmet tom, da det er lengre mellom bomkjøpa nå. Og hvorfor har hun kjøpt mengder med klær som har en farge eller passform som hun sier ikke kler henne?? Er hun så avhengig av å kjøpe noe bare det er på tilbud🤔SYKT😵 18 1
Sol Rampelyset Skrevet 16. mars 2022 #8403 Skrevet 16. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1
skjærgårds_datter Skrevet 16. mars 2022 #8404 Skrevet 16. mars 2022 (endret) Er det ikke vanlig med det de kaller "hangover" etter å ha hatt migrene? Jeg har ikke migrene selv, men venninna mi bruker lang tid på å hente seg inn etter å hatt migrene. Endret 16. mars 2022 av Stunt mamma Skrev feil. 10 1
Egentlig-grei Skrevet 16. mars 2022 #8405 Skrevet 16. mars 2022 Stunt mamma skrev (9 minutter siden): Er det ikke vanlig med det de kaller "hangover" etter å ha hatt migrene? Jeg har det ikke selv, men venninna mi bruker lang tid på å hente seg inn etter å hatt migrene. Jo, det opplever jeg i etterkant av anfall også. Blir helt utslitt etter å ha intense smerter i flere timer. Stølhet i de fleste muskler og utmattelse. 7
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. mars 2022 #8406 Skrevet 16. mars 2022 Brumundaline skrev (3 timer siden): Hvilken anledning venter du på? Om du skal anmelde, hvorfor ikke gjøre det nå? Gjerningen er jo allerede utført. Sopa inn 80-90k som skulle gå til advokat, men som ble brukt opp på hasardiøse shoppingrunder, pengene gikk rett og slett til klær, interiør, blomster og mengder med energidrikke og snop😳 Og det virker som at kassen er tilnærmet tom, da det er lengre mellom bomkjøpa nå. Og hvorfor har hun kjøpt mengder med klær som har en farge eller passform som hun sier ikke kler henne?? Er hun så avhengig av å kjøpe noe bare det er på tilbud🤔SYKT😵 Har hun brukt opp pengene vi har sendt på andre ting en det som var ment. Ja da har hun tatt et personlig dårlig valg. Hun vil da garantert få kjenne på det dårlige valget... Hvem straffes da, det er hun som eventuelt trenger pengene. 2
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. mars 2022 #8407 Skrevet 16. mars 2022 Stunt mamma skrev (26 minutter siden): Er det ikke vanlig med det de kaller "hangover" etter å ha hatt migrene? Jeg har ikke migrene selv, men venninna mi bruker lang tid på å hente seg inn etter å hatt migrene. Personlig bruker jeg flere dager å komme meg etter migrene, kjenner flere med migrene som kjenner på det samme. 5
Sharp75! Skrevet 16. mars 2022 #8408 Skrevet 16. mars 2022 SnippSnappSnute2 skrev (7 minutter siden): Har hun brukt opp pengene vi har sendt på andre ting en det som var ment. Ja da har hun tatt et personlig dårlig valg. Hun vil da garantert få kjenne på det dårlige valget... Hvem straffes da, det er hun som eventuelt trenger pengene. Ja, for advokatregningene kommer jo. Og på Spleis sin side står det jo at det er ikke deres ansvar om mottaker bruker det til annet forbruk, noe i den duren. Tror ikke man kommer noen vei med anmeldelse 😔 man bør også som giver sette seg inn i hvem man gir til. Jeg støtter ikke Stines forbruk av Spleis penger bare så det er sagt! 2 1
Villroses hage Skrevet 16. mars 2022 #8409 Skrevet 16. mars 2022 1 hour ago, Stunt mamma said: Er det ikke vanlig med det de kaller "hangover" etter å ha hatt migrene? Jeg har ikke migrene selv, men venninna mi bruker lang tid på å hente seg inn etter å hatt migrene. Nei. Jeg er helt fin igjen når anfallet har sluppet. Avsluttes gjerne med kvalme og oppkast. Eneste som er "bra" med migrene, er at du vet at det er et anfall, og at du er helt deg selv igjen når det er over. 2
skruf Skrevet 16. mars 2022 #8410 Skrevet 16. mars 2022 Stunt mamma skrev (1 time siden): Er det ikke vanlig med det de kaller "hangover" etter å ha hatt migrene? Jeg har ikke migrene selv, men venninna mi bruker lang tid på å hente seg inn etter å hatt migrene. Jeg har i allefall hangover etter både et migreneanfall og migrenemedisinen. Ikke snakk om å hoppe og sprette rundt etter at migrenen har sluppet taket. Det samme gjelder barna mine som begge har migrene. Etter et anfall så er de ikke seg selv på ei stund 6 3
Frøken_ida Skrevet 17. mars 2022 #8411 Skrevet 17. mars 2022 Tvillingsjel skrev (18 timer siden): Hvis man skal anmelde henne, så må hun vel ha gjort noe straffbart? 🤔 Svindel på spleis er straffbart 4
Frøken_ida Skrevet 17. mars 2022 #8412 Skrevet 17. mars 2022 SnippSnappSnute2 skrev (10 timer siden): Har hun brukt opp pengene vi har sendt på andre ting en det som var ment. Ja da har hun tatt et personlig dårlig valg. Hun vil da garantert få kjenne på det dårlige valget... Hvem straffes da, det er hun som eventuelt trenger pengene. De som straffes er sånne som hun ene som skrev i tråden her at hun prioriterte bort noe koselig med sin datter den måneden, fordi hun selv hadde samme barndom og ville hjelpe. 9
Frøken_ida Skrevet 17. mars 2022 #8413 Skrevet 17. mars 2022 Det kan jo sammenlignes med hvilken som helst svindler. Tindersvindleren f.eks. 3
supermamz Skrevet 17. mars 2022 #8414 Skrevet 17. mars 2022 Brumundaline skrev (15 timer siden): Hvilken anledning venter du på? Om du skal anmelde, hvorfor ikke gjøre det nå? Gjerningen er jo allerede utført. Sopa inn 80-90k som skulle gå til advokat, men som ble brukt opp på hasardiøse shoppingrunder, pengene gikk rett og slett til klær, interiør, blomster og mengder med energidrikke og snop😳 Og det virker som at kassen er tilnærmet tom, da det er lengre mellom bomkjøpa nå. Og hvorfor har hun kjøpt mengder med klær som har en farge eller passform som hun sier ikke kler henne?? Er hun så avhengig av å kjøpe noe bare det er på tilbud🤔SYKT😵 Hvordan vet dere at det var de pengene hun brukte? 4
Frøken_ida Skrevet 17. mars 2022 #8415 Skrevet 17. mars 2022 supermamz skrev (20 minutter siden): Hvordan vet dere at det var de pengene hun brukte? Spiller ingen rolle hvilke penger det var, for da trengte hun ikke spleis. 14 2
Frøken_ida Skrevet 17. mars 2022 #8416 Skrevet 17. mars 2022 De pengene kunne gått til noen som virkelig trenger det. 7 1
nomore82 Skrevet 17. mars 2022 #8417 Skrevet 17. mars 2022 supermamz skrev (20 minutter siden): Hvordan vet dere at det var de pengene hun brukte? Det er vel kanskje det noen venter på bevis for da? I ca samme tidsrom bedriver hun mye med shopping. Tilfeldigvis. Som så avtar etterhvert ei stund etter spleisene ble avsluttet (med ca 85k i støtte totalt). Så kort oppsummert så har hun enten brukt pengene fra spleis til privat shopping og forbruk, eller så hadde hun penger til å dekke advokaten med selv men valgte å starte spleis i tillegg. Dette alene synes jeg er drøyt. Så. For noen uker siden så nevner hun på snapchat at hun har fått en advokatregning. I samme venda nevner hun at denne saken koster henne dyrt (men det er verdt det). Nevnes ingenting om spleisene eller takk til følgerene som har støttet henne. Samtidig kan en og lese her inne og på spleisene at folk støtter henne til tross for at de har lite selv.... Kjempeflott! 21 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 17. mars 2022 #8418 Skrevet 17. mars 2022 Sharp75! skrev (12 timer siden): Ja, for advokatregningene kommer jo. Og på Spleis sin side står det jo at det er ikke deres ansvar om mottaker bruker det til annet forbruk, noe i den duren. Tror ikke man kommer noen vei med anmeldelse 😔 man bør også som giver sette seg inn i hvem man gir til. Jeg støtter ikke Stines forbruk av Spleis penger bare så det er sagt! Jeg støtter heller ikke hennes pengeforbruk eller eventuelt bruk av spleis på eget forbruk. Noen av oss andre har spart og brukt av eget forbruk på saken vår. Saken hennes er ikke avsluttet, det jeg har fått med meg. Har hun ikke penger igjen.....så går det ut over henne. Å ja, neste gang jeg sender til spleis. Vil jeg sette meg inn I saken. 3 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 17. mars 2022 #8419 Skrevet 17. mars 2022 Frøken_ida skrev (2 timer siden): De som straffes er sånne som hun ene som skrev i tråden her at hun prioriterte bort noe koselig med sin datter den måneden, fordi hun selv hadde samme barndom og ville hjelpe. Dessverre er det sannheten. Det er veldig veldig trist!! Det er desverre de sårbare, med samme oppvekst som Fru Knutsen som antageligvis føler seg mest "sviktet". Det er en bitter smak på hele Spleisen. 3
SnippSnappSnute2 Skrevet 17. mars 2022 #8420 Skrevet 17. mars 2022 supermamz skrev (46 minutter siden): Hvordan vet dere at det var de pengene hun brukte? Hvorfor har hun spleis når hun har et penge forbruk som få kan sammenligne seg med? Hvorfor velger hun ikke å være åpen om spleis? Hvorfor er det greit at sårbare mennesker som har opplevd det samme som Fru Knutsen, sårbare mennesker som har veldig dårlig økonomi, bruker det lille overskudd de har for å gi til Fru Knutsen sin spleis. Er det greit? Hva hun velger å snappe er hennes sak. Hvordan hun ønsker å fremstille seg er også hennes sak. Men å be fremmede sårbare mennesker om hjelp, for så å gå amok på shopping, det er ikke greit!! Eller synes du det er innafor? Derfor blir Fru Knutsen omdiskutert og fulgt med. Hvem er hun, snakker hun sant? Hva er Hva? Tviler ikke på hennes barndom, eller at hun har hatt det grusomt og traumatisk. Da!! Bør hun føre en annen taktikk spør du meg. Noen stoler blindt på henne og ser fasaden. Hvem er hun egentlig?? 21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå