Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
supermamz skrev (9 minutter siden):

Men hva er det du stiller spørsmål ved? Tror du hun sitter å juger om å ha vondt? Er jo ei dame på snart 40 år, hun har da vell bedre å gjøre. Nå har ikke jeg noe sykdom, men skal sies at kroppen spiller ikke på lag like mye som før og har da vondt både her og der etter flere ulykker og generelt livet,men jeg kan da bevege meg forde.  Føler litt at uansett hva hun gjør eller ikke gjør så er det feil for noen her inne.

Det er helt tydelig at hun overdriver for å få oppmerksomhet ja. Etter operasjonen ble 3 sting plutselig til 6 sting. Hun har ikke vanlige migreneanfall som oss andre, men "selvmordsmigrene". Hun hadde så vondt av denne byllen at hun omtrent ikke klarte å sitte. Men tenkte seg på moteshow med ei venninne, det orket hun for det var kun sittende. Klager over smerter og nakkesperre. Litt etterpå står hun med armene over hodet, retter håret og headbanger til fyllasanger.

Hvis du synes dette er troverdig oppførsel, så deg om det 🤷‍♀️

Endret av Lillemor1982
  • Liker 29
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minmi93 skrev (24 minutter siden):

Jeg har fibromyalgi jeg også. Jeg skal love deg på smertefulle dager og med utmattelse så hopper jeg ikke rundt. Jeg har hatt det siden barndommen, så jeg vet hva jeg snakker om. Derfor forstår jeg ikke hvordan hun kan ha store smerter som hun sier at hun har og i tillegg ikke vise tegn til at hun er smertepåvirket da hun danser eller gjør andre ting.

Det er ikke alltid at man kan se at folk er smertepåvirket. Særlig vil vel det kunne gjelde for kronikere (?). Kronikere lærer seg ofte å skjule smertene. 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor bruker hu alltid så store ord som ikke passer til det hun gjør/sier. Sånn som rydding av rommet til guttungen.. «Målet er å komprimere litt»

• Liker 5
Skrevet
Tvillingsjel skrev (11 minutter siden):

Det er ikke alltid at man kan se at folk er smertepåvirket. Særlig vil vel det kunne gjelde for kronikere (?). Kronikere lærer seg ofte å skjule smertene. 

Denne diskusjonen har vi hatt er inne før. Som kronikker så er jeg ikke enig i det. Når nervesmertene er så sterke , så skal du være døden nær hvis det ikke vises på en måte. 
Når et menneske halter inn på kjøkkenet pga smerter og så starter å danse uten tegn til smerter , da er det ikke noe rart at vi begynner å lure.

• Liker 16
Skrevet

Enn å være så overrasket over at å gå tur og trekke frisk luft gjør godt😳😳 Og hun ber om at følgere skal skal si fra om at hun må ut å gå....de som har sagt fra før om at hun må ut å gå, og trekke frisk luft, har blitt blokkert....

• Liker 19
Skrevet
Brumundaline skrev (7 timer siden):

Enn å være så overrasket over at å gå tur og trekke frisk luft gjør godt😳😳 Og hun ber om at følgere skal skal si fra om at hun må ut å gå....de som har sagt fra før om at hun må ut å gå, og trekke frisk luft, har blitt blokkert....

Det merkelige her er jo at dette med tur ut og frisk luft nettopp ble nevnt her i tråden - samtidig som at hun ikke leser her inne 🤔

Hvor er Mulder og Scully når du trenger de? Eller Morse? For her har vi ei real nøtt å knekke..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Brumundaline skrev (8 timer siden):

er da mange influensere som sier slike ting. "si at jeg må trene i morgen også" "si jeg må komme meg ut" "har glemt hvor godt dette var" Herregud tingene dere skal ta henne for🙈

• Liker 4
Skrevet

Er selv syk, har selv flere diagnoser, diagnoser som gir meg smerter natt og dag,avhengig av medisiner for å dempe det meste, er ikke i jobb. Har mann, barn hus,hage. Det å skjule smerte er noe som har fulgt meg de siste 20 årene. Tror jeg må besvime før de i huset ser det. Eller kanskje de ikke vet hvordan den friske meg ser ut? Jeg blir overrasket over aktivitets nivået Stine viser.dans, rydding, og all prat. Jeg subber over gulvet, lander i sofaen og blir sliten av prat og sosialisering. Støvsuger jeg så kan jeg ihvertfall ikke ta resten av stua samme dag.

Det jeg skulle frem til er vel egentlig at smerte og krn isk syke er usynlig. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Tenkte å gå inn på snap og se hvilke vondter hun hadde i dag. Så innså jeg at klokka er bare halv ni og Stine er jo ikke stått opp enda… var jo bare et engangstilfelle den gangen hun leverte i barnehagen.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Tror mange glemmer bort hvor lite av hele dagen til Stine man faktisk ser. Greit hun vlogger mye, men et døgn er 24 timer så hun har mange timer av kamera der vi ikke aner hvordan hun har det.

Endret av supermamz
postet fortidlig
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
nomore82 skrev (Akkurat nå):

Tenkte å gå inn på snap og se hvilke vondter hun hadde i dag. Så innså jeg at klokka er bare halv ni og Stine er jo ikke stått opp enda… var jo bare et engangstilfelle den gangen hun leverte i barnehagen.

Ja det hadde jo blitt diskutert her inne hvor hun ikke leser tross alt så da ble det viktig å dokumentere det.

• Liker 1
Skrevet
supermamz skrev (Akkurat nå):

Tror mange glemmer bort hvor lite av hele dagen til Stine man faktisk ser. Greit hun vlogger mye, men et døgn er 24 timer så hun har mange timer av kamera der vi ikke aner hvordan hun har det.

1. Trenger følgerne vite hvordan hun har det 24 timer om dagen? Hun er veldig flink til å dokumenetere alle vondtene sine i løpet av et døgn - merkelig hvis de timene hun ikke sitter med mobilen i ansiktet er formen tipp topp og hun velger å ikke vise det.

2. Hun starter dagen som regel med snapping fra seng med kaffe eller bad med kaffe. Så er det på kjøkken med kaffeskål og en nøye forklaring på hva hun skal i løpet av dagen....så er det sofa, vasking, dansing, rydding, sortering av garn, masing osv. Deretter snappes som regel middagen med pommes, så noe greier fra kjøkken senere...og dagen avsluttes med flere hundre snapper fra sofa om kvelden. Jeg har aldri vært borti en snapper som poster så mye av dagen sin så det er jammen ikke mye følgerne ikke får med seg. Jeg vet 200% mer om hennes dag enn min egen datter som har flyttet hjemmefra og det er skremmende. 

• Liker 27
Gjest Trolltussa
Skrevet
Minipilla skrev (26 minutter siden):

1. Trenger følgerne vite hvordan hun har det 24 timer om dagen? Hun er veldig flink til å dokumenetere alle vondtene sine i løpet av et døgn - merkelig hvis de timene hun ikke sitter med mobilen i ansiktet er formen tipp topp og hun velger å ikke vise det.

2. Hun starter dagen som regel med snapping fra seng med kaffe eller bad med kaffe. Så er det på kjøkken med kaffeskål og en nøye forklaring på hva hun skal i løpet av dagen....så er det sofa, vasking, dansing, rydding, sortering av garn, masing osv. Deretter snappes som regel middagen med pommes, så noe greier fra kjøkken senere...og dagen avsluttes med flere hundre snapper fra sofa om kvelden. Jeg har aldri vært borti en snapper som poster så mye av dagen sin så det er jammen ikke mye følgerne ikke får med seg. Jeg vet 200% mer om hennes dag enn min egen datter som har flyttet hjemmefra og det er skremmende. 

Sånn av nyskjerrighet,  hva er det som gjør at du følger henne? Det er jo helt frivillig. Det er ditt valg å følge mer med på hennes hverdag enn din datter.

Skrevet
Trolltussa skrev (28 minutter siden):

Sånn av nyskjerrighet,  hva er det som gjør at du følger henne? Det er jo helt frivillig. Det er ditt valg å følge mer med på hennes hverdag enn din datter.

Jeg følger henne fordi jeg venter på anledningen til anmeldelse angående spleis. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (3 minutter siden):

Jeg følger henne fordi jeg venter på anledningen til anmeldelse angående spleis. 

anmeldelse på spleis? 

• Liker 1
Skrevet
supermamz skrev (Akkurat nå):

anmeldelse på spleis? 

Ja

• Liker 2
Skrevet
Minipilla skrev (1 time siden):

Men herregud da! Du Velger jo selv om du skal følge med på alle disse snappene da🙈 Syns det er bedre at hun snapper og snakker om forskjellig enn at det er å fikse negler, sitte i frisørstolen i 8 timer og kalle det jobb, kallder det å arbeide å stå og rydde og pusse opp huset slik mange andre er. Å det må være ganske ensomt og kjedelig og gå hjemme og ikke ha en jobb og gå til så hun bruker jo snappen som en ting for å komme seg igjennom dagen ser det ut som.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Trolltussa skrev (33 minutter siden):

Fordi hun langer ut mot folk og fe, og mange i  nærområdet har fått passet sitt påskrevet. Vi er mange her som kjenner de fleste av de hun henger ut. Whos next 🤷‍♀️

• Liker 11
Skrevet
Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Ja

har hun hatt en ulovelig spleis eller hva har jeg ikke fått med meg

Gjest Trolltussa
Skrevet
Mrs.Brain Vacation skrev (3 minutter siden):

Fordi hun langer ut mot folk og fe, og mange i  nærområdet har fått passet sitt påskrevet. Vi er mange her som kjenner de fleste av de hun henger ut. Whos next 🤷‍♀️

Så det er en slags klubb her inne med folk som personlig kjenner henne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...