skjærgårds_datter Skrevet 15. mars 2022 #8341 Skrevet 15. mars 2022 Jeg synes hun snakker så nedlatende til gutten sin. Og himler med øynene. Et barnerom skal da se ut som det er nettopp et barnerom. Han er da ikke en skrotnisse fordi han leker med lekene sine. Han går i barnehagen og ofte snakker hun til han som han er mye eldre. Legg nå vekk mobilen, og lek litt med lekene på rommet sammen med han heller. 29 3
gurioppilia Skrevet 15. mars 2022 #8342 Skrevet 15. mars 2022 Stunt mamma skrev (17 minutter siden): Jeg synes hun snakker så nedlatende til gutten sin. Og himler med øynene. Et barnerom skal da se ut som det er nettopp et barnerom. Han er da ikke en skrotnisse fordi han leker med lekene sine. Han går i barnehagen og ofte snakker hun til han som han er mye eldre. Legg nå vekk mobilen, og lek litt med lekene på rommet sammen med han heller. Så enig 2
ClusterOfGrapes Skrevet 15. mars 2022 #8343 Skrevet 15. mars 2022 Stunt mamma skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke hun leser her inne. Da hadde hun ikke fortsatt med den teite dansinga si.🙈 Tror kanskje hun leser her. Følger ikke hver dag, men ingen banning i det siste. Ingen snaps av avkledte barn. Om hun danser er det vel kun sjarmerende at hun orker? Generelt sett så skulle vi vel danset litt mer, og vært litt mindre redd for å drite oss ut? 6 1
Miniflipper Skrevet 15. mars 2022 #8344 Skrevet 15. mars 2022 Har ikke så ille vondt i dåsemor i dag ser det ut til….. 🙈🙊 Fikk ho den oppmerksomheten ho trengte tro? Eller ville er vel ett bedre ord..! Jeg blir direkte flau. Takk og gud avfulgt henne, men popper opp innimellom her, og det har ikke akkurat blitt bedre ser jeg😆🙌🏼 5 2
SusieK Skrevet 15. mars 2022 #8345 Skrevet 15. mars 2022 Fikk ingen morgenlevering så dåsemor er ikke vond lengre 🥴🙌🏻 2 1
Sol Rampelyset Skrevet 15. mars 2022 #8346 Skrevet 15. mars 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning, latterliggjøring og brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. 3
Minmi93 Skrevet 15. mars 2022 #8347 Skrevet 15. mars 2022 Hun må ha verdens mest tålmodigste mann. Ser hun ikke at han ikke ønsker å være en del av snapverden hennes. 12
Silva Pluvialis Skrevet 15. mars 2022 #8348 Skrevet 15. mars 2022 Minmi93 skrev (3 timer siden): Fordi hun vet at det irriterer folk. Hvorfor irritere seg over at noen danser? Da har man virkelig ikke mye å ta seg til, altså. 4 1
Sharp75! Skrevet 15. mars 2022 #8349 Skrevet 15. mars 2022 Tvillingsjel skrev (13 minutter siden): Hvorfor irritere seg over at noen danser? Da har man virkelig ikke mye å ta seg til, altså. Enig! Og sette på høy musikk og danse gjør noe med humøret! Man blir i godt humør! Tenk å irritere seg over det! Hvordan mennesker danser spiller heller ingen rolle, noen kan danse andre kan ikke. Noen danser på den måten andre på en annen måte. Om en venninne hadde danset som hun gjør lurer på om noen hadde irritert seg over det 🤔 3
Minmi93 Skrevet 15. mars 2022 #8350 Skrevet 15. mars 2022 (endret) Ja, det jo litt rart dette med dansingen. Hun har så vondt både her og der. Plutselig er det glemt og hun virket og rett og slett jukker rundt. Det er vel ikke så rart at noen reagerer på dette. Hun sier en ting men gjør noe helt annet. Endret 16. mars 2022 av Sol Rampelyset 16
GulleGull Skrevet 15. mars 2022 #8351 Skrevet 15. mars 2022 Minmi93 skrev (Akkurat nå): Ja, det jo litt rart dette med dansingen. Hun har så vondt både her og der. Plutselig er det glemt og hun virket og rett og slett jukker rundt. Det er vel ikke sp rart at noen reagerer på dette. Hun sier en ting men gjør noe helt annet. Men hadde hun ikke danset men sagt hun hadde vondt -tror jeg det hadde blitt feil for noen også. Nå blir man jo bedre for hver dag som går, var jo ikke akkurat en diger operasjon hun gjennomgikk. Så vil jo tro at de verste «smertene» har gitt seg og at det ikke er like stivt og vondt. Så man kan begynne å gjøre de vanlige tingene etterhvert😊 4
supermamz Skrevet 15. mars 2022 #8352 Skrevet 15. mars 2022 Minmi93 skrev (6 minutter siden): Ja, det jo litt rart dette med dansingen. Hun har så vondt både her og der. Plutselig er det glemt og hun virket og rett og slett jukker rundt. Det er vel ikke så rart at noen reagerer på dette. Hun sier en ting men gjør noe helt annet. Hun har jo sagt at hun føler seg bedre? Fortsatt litt vondt, men at det går greit? Tror ikke hun har gjort alt hun har gjort i dag om hun hadde så vondt som mange her inne skal ha det til🙈
Minmi93 Skrevet 15. mars 2022 #8353 Skrevet 15. mars 2022 GulleGull skrev (2 minutter siden): Men hadde hun ikke danset men sagt hun hadde vondt -tror jeg det hadde blitt feil for noen også. Nå blir man jo bedre for hver dag som går, var jo ikke akkurat en diger operasjon hun gjennomgikk. Så vil jo tro at de verste «smertene» har gitt seg og at det ikke er like stivt og vondt. Så man kan begynne å gjøre de vanlige tingene etterhvert😊 Nå tenker jeg ikke bare på operasjonen.. Jeg tenker på hele Stine med daglige vondter. Hun sier daglig at hun har vondt het og der. Viser at hun har vondt da hun går. Grimaser i fjeset. Plutselig så er det glemt og hin danser og hopper helt uten tegn til smerter. Forstå det dem som vil 🙄 15
Minmi93 Skrevet 15. mars 2022 #8354 Skrevet 15. mars 2022 (endret) supermamz skrev (5 minutter siden): Hun har jo sagt at hun føler seg bedre? Fortsatt litt vondt, men at det går greit? Tror ikke hun har gjort alt hun har gjort i dag om hun hadde så vondt som mange her inne skal ha det til🙈 Hallo… les hva jeg skriver over. Dette har ikke bare med operasjonen å gjøre. Det har med hele bilde. Hun sliter med daglige smerter og utmattelse pga fibromyalgi. Hun viser og sier at hun har vondt. Plutselig er det glemt og hun starter den dansen med hopp og sprett. Ingen fysiske tegn på smerte og utmattelse. Hun blir rett og slett høy av det. Får ikke dette med å stemme ut fra det hun sier og det hun gjør. Endret 15. mars 2022 av Minmi93 15
supermamz Skrevet 15. mars 2022 #8355 Skrevet 15. mars 2022 Minmi93 skrev (Akkurat nå): Hallo… les hva jeg skriver over. Dette har bare med operasjonen å gjøre. Det har med hele bilde. Hun sliter med daglige smerter og utmattelse pga fibromyalgi. Hun viser og sier at hun har vondt. Plutselig er det glemt og hun starter den dansen med hopp og sprett. Ingen fysiske tegn på smerte og utmattelse. Hun blir rett og slett høy av det. Får ikke dette med å stemme ut fra det hun sier og det hun gjør. Svigermoren min på 55 er akkurat likedan. Hun har også fibro og har smerter, vondter, slapp og ikke i form. Klager 80% av tiden og 20% av tiden hopper og man kan klø seg i hode om det virkelig er noe som plager dama. Er jo flere mini influensere som har samme greia. Så vell kanskje bare sånn det er for noen? 5
Minmi93 Skrevet 15. mars 2022 #8356 Skrevet 15. mars 2022 (endret) supermamz skrev (2 minutter siden): Svigermoren min på 55 er akkurat likedan. Hun har også fibro og har smerter, vondter, slapp og ikke i form. Klager 80% av tiden og 20% av tiden hopper og man kan klø seg i hode om det virkelig er noe som plager dama. Er jo flere mini influensere som har samme greia. Så vell kanskje bare sånn det er for noen? Jeg har fibromyalgi jeg også. Jeg skal love deg på smertefulle dager og med utmattelse så hopper jeg ikke rundt. Jeg har hatt det siden barndommen, så jeg vet hva jeg snakker om. Derfor forstår jeg ikke hvordan hun kan ha store smerter som hun sier at hun har og i tillegg ikke vise tegn til at hun er smertepåvirket da hun danser eller gjør andre ting. Endret 15. mars 2022 av Minmi93 14 4
supermamz Skrevet 15. mars 2022 #8357 Skrevet 15. mars 2022 Minmi93 skrev (1 minutt siden): Jeg har fibromyalgi jeg også. Jeg skal love deg på smertefulle dager og med utmattelse så hopper jeg ikke rundt. Men er fibro likt for alle? Å kan man ikke ha det okei i 10 minutter i løpet av en dag? Eller forsåvidt hun danser/hopper i 1-2 minutter i løpet av dagen. 7
Minmi93 Skrevet 15. mars 2022 #8358 Skrevet 15. mars 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): Men er fibro likt for alle? Å kan man ikke ha det okei i 10 minutter i løpet av en dag? Eller forsåvidt hun danser/hopper i 1-2 minutter i løpet av dagen. Hun sier at hun har mye smerter. Rett etter på glemmer hun hva hun har sagt… nei, dette setter jeg spørsmålstegn ved. 13
supermamz Skrevet 15. mars 2022 #8359 Skrevet 15. mars 2022 Minmi93 skrev (2 minutter siden): Hun sier at hun har mye smerter. Rett etter på glemmer hun hva hun har sagt… nei, dette setter jeg spørsmålstegn ved. Men hva er det du stiller spørsmål ved? Tror du hun sitter å juger om å ha vondt? Er jo ei dame på snart 40 år, hun har da vell bedre å gjøre. Nå har ikke jeg noe sykdom, men skal sies at kroppen spiller ikke på lag like mye som før og har da vondt både her og der etter flere ulykker og generelt livet,men jeg kan da bevege meg forde. Føler litt at uansett hva hun gjør eller ikke gjør så er det feil for noen her inne. 4
Minmi93 Skrevet 15. mars 2022 #8360 Skrevet 15. mars 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): Men hva er det du stiller spørsmål ved? Tror du hun sitter å juger om å ha vondt? Er jo ei dame på snart 40 år, hun har da vell bedre å gjøre. Nå har ikke jeg noe sykdom, men skal sies at kroppen spiller ikke på lag like mye som før og har da vondt både her og der etter flere ulykker og generelt livet,men jeg kan da bevege meg forde. Føler litt at uansett hva hun gjør eller ikke gjør så er det feil for noen her inne. Jeg vil ikke utdype for mye, men at hun ofte sier ting som ikke stemmer er ikke å stikke under en stol…. 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå