Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Støgga skrev (43 minutter siden):

Det er nok fordi leppene ikke var blå

Nettopp.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Snipp&Snapp skrev (11 timer siden):

Så utrolig trist at dagen i dag skal handle om henne, og ikke sønnen som skulle bli kjørt til sykehus. Skjønner at hun ikke vil utlevere hans utfordringer/sykdom, og det er veldig bra, men la dagen handle om sønnen som skal kjøres til sykehus, og ikke om hennes blodprøver/vondt for å gå ut av bilen. Ta den frokosten i bilen ja, men hva med å lage den frokosten for sønnen sin som sikkert også må spise på veien til eller før? Dette undrer jeg meg over hver gang det er andre i familien som trenger fokus, og ikke henne.  Jeg vet hun deler når hun gjør noe bra for de rundt seg, for det får hun jo kreds for. Uansett, har sett en del på hennes some langt tilbake og der ser man samme mønster om oppmerksomhet i 2011. 

Stine er en flott dame som burde tatt imot hjelp og veiledning angående sosiale medier, og seg selv. Bare så synd at hun ikke tåler å bli stilt spm til når det gjelder tema som er sårbare for henne. Da blokkeres man. Og jeg som av personlige grunner følger med på utviklingen med tanke på barnevernet er spent på utviklingen. Og jeg lurer på om pengene mine til Spleis gjorde nytten? Så langt, ganske så skuffet og bare anger. Neste gang skal jeg være mindre naiv og gi penger til dem som trenger det. Har ennå til gode og høre henne dokumentere alle pengene hun har fått til advokat-regninger? Det skulle være en selvfølge å la følgere som har bidratt til hennes a se at penger går til advokat, og ikke til bare planter, 50 kr genser, negler, frisør, interiør (og møbler/oppussing), energi-drikker og snop osv? Ingen har fått dokumentasjon som jeg vet, eller tar jeg helt feil? Da ber jeg ydmykt om unnskyldning, i verste fall.

Hva får deg til å synes at hun er en flott dame med alle de negative egenskapene hun har. Se selv hva du skriver om henne. Ikke mye som kan beskriver en flott dame. Er det utseende du mener ? 

Endret av Minmi93
  • Liker 4
Skrevet

Ny følger har spurt om hun ikke skal ha spørsmålsrunde...hvorpå S svarer at her er det bare å fyre løs når som helst. Blir en kort følgerkarriære for den nye følgeren🙈🤣 #blokkering

Jeg ble fysisk uvel da hun for trehundreogførtfiemte gang skulle vise "pommestrikset"😳😳 Jeg kjenner ingen, uansett alder, som spiser så mye chips og godterier som hun gjør😲 Ikke rart hun får betente byller!!

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (20 timer siden):

Hypokonderpodden🙈😂😂

Hahahaha🙈

• Liker 5
Skrevet
Brumundaline skrev (36 minutter siden):

Ny følger har spurt om hun ikke skal ha spørsmålsrunde...hvorpå S svarer at her er det bare å fyre løs når som helst. Blir en kort følgerkarriære for den nye følgeren🙈🤣 #blokkering

Jeg ble fysisk uvel da hun for trehundreogførtfiemte gang skulle vise "pommestrikset"😳😳 Jeg kjenner ingen, uansett alder, som spiser så mye chips og godterier som hun gjør😲 Ikke rart hun får betente byller!!

Eller hodepine. Eller lite energi. Eller søvnutfordringer. Eller humørsvingninger…

• Liker 9
Skrevet
Brumundaline skrev (41 minutter siden):

Skulle likt å se blokkerings lista hennes😂

• Liker 10
Skrevet

Det er noe merkelig at ei godt voksen dame som har barn og familie -  ikke tar større ansvar når det gjelder barnehage og skole. Starter dagen når de fleste spiser lunsj. Da med å vise at hun digger seg selv med kaffeskål og fjollete dans. Videre går det gjerne i få frem hvor klær,sko,garn og sminke er kjøpt - ja på salg selvfølgelig. Når den seansen er ferdig, ja da er hun sliten og har vondt- både her og der. Har sett og hørt flere som prøver å få henne med ut - gå en tur og få litt frisk luft.  Men nei - har ikke tid og anledning. Det som gjør dagen hennes er rett og slett å være fin - pluss det evige snakket om sykdom. Veldig rart hun ikke ser dette selv - hvor tomt og meningsløst hun har det. Ikke minst hva det gjør med familie og samliv.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg forstår ikke hva hun snakker om som ingen andre gjør.

Det eneste er at hun er nedlatende mot guttene sine. Det gjør ingen andre, men det å digge henne for den egenskapen forstår jeg ikke.

Hun skakker ikke åpent, hun bare sutrer om sine plager, som kommer av en dårlig oppvekst. 

Jeg tenker på den meldinga fra en føller som hun la ut.

• Liker 9
Skrevet

Jeg tror ikke hun leser her inne. Da hadde hun ikke fortsatt med den teite dansinga si.🙈  

• Liker 6
Skrevet
Stunt mamma skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke hun leser her inne. Da hadde hun ikke fortsatt med den teite dansinga si.🙈  

Jeg tror hun leser her inne. Men hun driter i det og bare forsetter.  Kanskje også for å provoserer.

• Liker 8
Skrevet

Tror hun bør holde seg til norsk språk....alltid😟🤔🙈  Neida...eehhh joda...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Minmi93 skrev (22 minutter siden):

Jeg tror hun leser her inne. Men hun driter i det og bare forsetter.  Kanskje også for å provoserer.

Hvorfor skulle det provosere at hun danser?

• Liker 4
Skrevet

Syns Stine er ei flott dame! :)

• Liker 3
Skrevet
supermamz skrev (3 minutter siden):

Syns Stine er ei flott dame! :)

Tenker du utseende, eller hvordan hun oppfører seg, er mot andre, hva hun sier osv???

• Liker 6
Skrevet
Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Fordi hun vet at det irriterer folk.

Skrevet
Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Burde hatt Oscar for beste skuespillerinne 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Brumundaline skrev (37 minutter siden):

Tenker du utseende, eller hvordan hun oppfører seg, er mot andre, hva hun sier osv???

Tenker på alt. Syns hun er en av de gode man kan følge med på. Å hun viser at livet ikke er perfekt :)

• Liker 2
Skrevet
supermamz skrev (32 minutter siden):

Tenker på alt. Syns hun er en av de gode man kan følge med på. Å hun viser at livet ikke er perfekt :)

Hvor lenge har du fulgt henne ?

• Liker 1
Skrevet
Minmi93 skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge har du fulgt henne ?

Lurer på det samme!

• Liker 4
Skrevet

Greier å danse som en tulling, men å sette seg eeeer så vondt…….🙄🤦🏻‍♀️

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...