Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frklille skrev (46 minutter siden):

Reagerer på så sykt mye greier her. Måten hun snakker til sønnen sin på, hvem sier slikt til sønnen sin? Si heller «ja, jeg går litt rart pga et inngrep jeg har hatt» og ferdig med det. Hun elsker å drite dem ut, til dem og om dem foran snapchat og Instagram. Vemmes!

Kaller sykepleiere for søte?! Hva med at de er flinke? Hyggelige? Kjekke? Synes søt er det samme som å si «lillevenn» til en arbeidskollega. Men det er min mening. 

Nå er jeg verken lege eller noe form for helsearbeider. Men er det normalt med puppesjekk FØR fjerning av dette betente område hennes ved underlivet? 

Hun stråler fra ende til annen, oppmerksomhet på høyt nivå. Denne kua skal hun nok melke lenge…

Er helt enig med deg. 

Det med puppesjekk før operasjonen kan være for å avklare eventuelt hovne lymfer andre steder osv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
EllaSays skrev (2 timer siden):

Er helt enig med deg. 

Det med puppesjekk før operasjonen kan være for å avklare eventuelt hovne lymfer andre steder osv. 

Det er i axillen, ikke i puppene. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror Stine burde døpe om snappen sin til Sytesnappen eller Hypokonderpodden eller noe. Jeg har ALDRI i mitt 49 år gamle liv vært borti noen som dyrker egne symptomer og vondter så mye som henne. ALDRI! I dag tidlig hadde jeg noen minutter til overs og tenkte jeg skulle faktisk høre alle snappene fra i går uten å spole slik jeg vanligvis gjør og det er faktisk skremmende hvor mye man kan snakke om egen sykdom. Til og med når hårene på leggene mine krølla seg og jeg rett og slett fikk vondt i viljen av å høre på - og endte med å spole....var det samme greiene det gikk i tretti snapper senere. Det er som å spa ut øyeeplet med en sløv skje å høre på. Og ja - kan bare avfølge jeg vet det...men nå er jeg faktisk investert i hvor langt hun kan dra dette.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Minipilla skrev (37 minutter siden):

Jeg tror Stine burde døpe om snappen sin til Sytesnappen eller Hypokonderpodden eller noe. Jeg har ALDRI i mitt 49 år gamle liv vært borti noen som dyrker egne symptomer og vondter så mye som henne. ALDRI! I dag tidlig hadde jeg noen minutter til overs og tenkte jeg skulle faktisk høre alle snappene fra i går uten å spole slik jeg vanligvis gjør og det er faktisk skremmende hvor mye man kan snakke om egen sykdom. Til og med når hårene på leggene mine krølla seg og jeg rett og slett fikk vondt i viljen av å høre på - og endte med å spole....var det samme greiene det gikk i tretti snapper senere. Det er som å spa ut øyeeplet med en sløv skje å høre på. Og ja - kan bare avfølge jeg vet det...men nå er jeg faktisk investert i hvor langt hun kan dra dette.

Hypokonderpodden🙈😂😂

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Malleli89 skrev (På 13.3.2022 den 17.31):

Det er bare så hinsides at den mannen holder ut.. Skjønner ikke hva han er laga av..

Han går med headset på huet 90% av tiden han er hjemme for en grunn. For å slippe å høre sytinga fra kjeftsmellekona i sofakroken 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

I tilfelle dere lurer på hvordan dere skal lage god pommes kan dere i dag se oppskriften på repri….ehh…snappen til Fru Knutsen. 

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. 

Sol, admin.

Skrevet
Minipilla skrev (24 minutter siden):

I tilfelle dere lurer på hvordan dere skal lage god pommes kan dere i dag se oppskriften på repri….ehh…snappen til Fru Knutsen. 

Triste greier 🙄

• Liker 3
Skrevet

Lurer meg på hvilke Cubus huk har vært butikk sjef, noen som vet det?

Skrevet
Anneisabell skrev (1 minutt siden):

Lurer meg på hvilke Cubus huk har vært butikk sjef, noen som vet det?

Vet ikke, men kan det være i Brumunddal ?

Skrevet
Minmi93 skrev (12 minutter siden):

Vet ikke, men kan det være i Brumunddal ?

Jeg har vært fast kunde på Cubus i Brumunddal i mange år fram til nedleggelsen. Kan ikke huske å ha sett henne der. Muligens som ekstrahjelp. Husker godt de faste ansatte der de siste årene de var i drift. 

• Liker 6
Skrevet
lillelily skrev (På 13.3.2022 den 8.19):

Føler virkelig med deg ❤️ vil bare si at selv om du valgte feil en gang, er det lov å be om hjelp 🤗 

Tusen takk❤️🤗

• Hjerte 1
Skrevet
Egentlig-grei skrev (1 time siden):

Jeg har vært fast kunde på Cubus i Brumunddal i mange år fram til nedleggelsen. Kan ikke huske å ha sett henne der. Muligens som ekstrahjelp. Husker godt de faste ansatte der de siste årene de var i drift. 

Hun var butikksjef..i flere år

Skrevet (endret)

.

Endret av Snipp&Snapp
Rettelse
  • Liker 20
Skrevet
Støgga skrev (41 minutter siden):

Hun var butikksjef..i flere år

Ikke i Brumunddal? 

Skrevet
Egentlig-grei skrev (20 minutter siden):

Ikke i Brumunddal? 

Hvor da?

Skrevet
Minni75 skrev (8 timer siden):

Hvor da?

Lillehammer hvis jeg ikke husker helt feil. 

• Liker 3
Skrevet

Hvor ble det av den nye supervenninna hennes? 

• Liker 1
Skrevet

Hun påstår altså at hun får blå lepper. I går var det bare en liten observasjon i speilet i bilen. For noen uker siden var det big deal.

Nå som dette skjer bokstavelig talt RETT før hun er hos legen så dekker hun det til med sminke.

Kunne det ikke vært en ide å la profesjonelle se de blå leppene og kanskje ta en vurdering på hva som er galt?

Eller kanskje det bare er nok en løgn, nok en overdrivelse og nok en mulighet for å synes synd i seg selv og høste sympati. Synd om det skulle bli avslørt som løgn.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
nomore82 skrev (1 time siden):

Hun påstår altså at hun får blå lepper. I går var det bare en liten observasjon i speilet i bilen. For noen uker siden var det big deal.

Nå som dette skjer bokstavelig talt RETT før hun er hos legen så dekker hun det til med sminke.

Kunne det ikke vært en ide å la profesjonelle se de blå leppene og kanskje ta en vurdering på hva som er galt?

Eller kanskje det bare er nok en løgn, nok en overdrivelse og nok en mulighet for å synes synd i seg selv og høste sympati. Synd om det skulle bli avslørt som løgn.

Det er nok fordi leppene ikke var blå

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...