Nussepus Skrevet 12. mars 2022 #8281 Skrevet 12. mars 2022 Støgga skrev (55 minutter siden): Gastrokirurg, det ordet burde hun google..el tar jeg feil😁 Det er gastrokirurgen som opererer byller av den typen ( unntatt de i gynområdet) så det er nok helt riktig. 4
Støgga Skrevet 12. mars 2022 #8282 Skrevet 12. mars 2022 Nussepus skrev (1 minutt siden): Det er gastrokirurgen som opererer byller av den typen ( unntatt de i gynområdet) så det er nok helt riktig. Ok jeg prøvde å google men fant ikke ut av det😊
Tessa12 Skrevet 12. mars 2022 #8283 Skrevet 12. mars 2022 Nussepus skrev (10 minutter siden): Det er gastrokirurgen som opererer byller av den typen ( unntatt de i gynområdet) så det er nok helt riktig. Hva har gastrokirurg med det å gjøre? Er jo ikke i fordøyelsessystemet dette. 6
Frøken_ida Skrevet 13. mars 2022 #8284 Skrevet 13. mars 2022 Tessa12 skrev (6 timer siden): Hva har gastrokirurg med det å gjøre? Er jo ikke i fordøyelsessystemet dette. Den har sikkert forflyttet seg til tarmen.. 1
Støgga Skrevet 13. mars 2022 #8285 Skrevet 13. mars 2022 _Malene skrev (8 timer siden): Hva er snapnavnet hennes? Stineknutsen84 du må trykke abonner (tilfelle du ikke vet)😊
Whitesnake69 Skrevet 13. mars 2022 #8286 Skrevet 13. mars 2022 "6 sting på dåsemor" Har plutselig gått fra 4 til 6 😂 Det lønner seg å huske på hva man sier Stine 😂 8 2
Støgga Skrevet 13. mars 2022 #8287 Skrevet 13. mars 2022 Whitesnake69 skrev (15 minutter siden): "6 sting på dåsemor" Har plutselig gått fra 4 til 6 😂 Det lønner seg å huske på hva man sier Stine 😂 6 sting høres nok mer alvorlig ut, med alle hennes løgner er det umulig å huske sånt. Vanskelig å stole på en lystløgner.. 12 1
lillelily Skrevet 13. mars 2022 #8288 Skrevet 13. mars 2022 Minmi93 skrev (På 5.1.2022 den 9.10): Tårene sitter løst fordi ingen forstår henne av de nærmeste. Hun sier at snap er terapi for henne. Det er så feil som det går an. Det er ikke terapi å snakke til en skjerm. Terapi er samtaler med terapeut og eventuelt riktig medisinering. Det er en lang prosess, men veldig nødvendig. Hvis mye av sorgen hennes nå er at hun må snappe mindre, så er det et nødvendig. Ikke bare for henne selv, men også for familien. At familien setter grenser er på sin plass, da hun ikke klarer det selv. Ganske enig her altså, men snap kan absolutt være en form for terapi. Akkurat det skjønner jeg godt. Uten å si noe mer enn det altså.. Så trenger forsåvidt ikke "jammen, mengde, for mye" osv 🙈😅
lillelily Skrevet 13. mars 2022 #8289 Skrevet 13. mars 2022 Egentlig-grei skrev (På 5.1.2022 den 11.55): Jeg blir så vanvittig provosert over dette vi er vitne til. Har selv hatt min dose traumer i oppveksten, fattigdom, psykisk vold og konstante trusler, ingen trygghet eller forutsigbarhet. En mor som i dag ville fylt kriteriene til en antisosial personlighetsforstyrrelse. Mitt mantra er å aldri bli som henne og jeg er livredd for at mine barn skal føle annet enn trygghet, respekt og kjærlighet. Har hatt mitt i voksen alder, har ikke klart å styre økonomien godt. Tok meg sammen da jeg fikk barn, men gjelden er fortsatt stor. De siste årene har vi derfor levd tilnærmet under fattigdomsgrensen, noe som er vanvittig utmattende. Søvnløse netter med angst over regninger og fremtiden. Denne måneden må jeg velge mellom å betale barnehageplass til yngste (fått oppsigelsesvarsel) eller nye brilleglass til eldste siden brillestønaden er tilnærmet borte. Så kommer straks strømregning for desember. Allikevel, jeg har ingen andre å skylde på enn meg selv og mine dårlige valg tidligere i livet. Jeg kunne sikkert survet meg til erstatninger både her og der, blogget og vlogget for å få en haug med sympatisører til å gi meg penger. Men vet dere hva. This one is on me. Ingen andre. Det eneste alternativ jeg har er å reise meg og kjempe. For ungene mine. Ta ansvar for mine handlinger. Ikke grave meg ned i min egen elendighet. Det er jeg ferdig med. Skulle ønske S snart kunne gjort det samme. Selvmedlidenhet og grining på offentlig snapkanal fører bare til økt symptomtrykk og opprettholdelse av hennes personlighetspatologi. Uff. Beklager langt og rotete innlegg. Måtte bare få det ut. Klem til dere alle! Føler virkelig med deg ❤️ vil bare si at selv om du valgte feil en gang, er det lov å be om hjelp 🤗 2 1
Minmi93 Skrevet 13. mars 2022 #8290 Skrevet 13. mars 2022 lillelily skrev (21 minutter siden): Ganske enig her altså, men snap kan absolutt være en form for terapi. Akkurat det skjønner jeg godt. Uten å si noe mer enn det altså.. Så trenger forsåvidt ikke "jammen, mengde, for mye" osv 🙈😅 Snap er ikke en form for terapi. Her får galskapen hennes florere uten noen form for virklighetsorientering av fagpersoner. 8 2
Nussepus Skrevet 13. mars 2022 #8291 Skrevet 13. mars 2022 Tessa12 skrev (10 timer siden): Hva har gastrokirurg med det å gjøre? Er jo ikke i fordøyelsessystemet dette. Gastrolegene gjør mye mer enn det som har med tarmen å gjøre da. De legger thoraxdren, opererer brokk, galle, abcesser osv. 3 1
M.A.m.a Skrevet 13. mars 2022 #8292 Skrevet 13. mars 2022 Har fulgt denne tråden lenge, og fulgt Stine siden 2020. Men må avfølger jeg henne på snap. Orker ikke den klagingen mer. Realiteten er for mange (henviser til at hun har sittet på baken siden Torsdag til idag) at dette er hverdagen til mange. Hun er ikke skapt for det. Neivel, da ville jeg heller prøvd og gjøre noe annet med det enn å klage hver eneste dag. Jeg er alenemor med ME som hoveddiagnose, pluss mange fler. Jeg krangler med nav om å få høyere % ufør. At hun kan sitte og lire ut av seg alt hun gjør gjør meg sjokkert. Hadde jeg klart 30% en hel dag av hva hu gjør hadde jeg vært overlykkelig. Dette er ikke ment som ett angrep på hu, kjempe søt jente, men takker for meg. 21 9 3
Støgga Skrevet 13. mars 2022 #8293 Skrevet 13. mars 2022 M.A.m.a skrev (2 minutter siden): Har fulgt denne tråden lenge, og fulgt Stine siden 2020. Men må avfølger jeg henne på snap. Orker ikke den klagingen mer. Realiteten er for mange (henviser til at hun har sittet på baken siden Torsdag til idag) at dette er hverdagen til mange. Hun er ikke skapt for det. Neivel, da ville jeg heller prøvd og gjøre noe annet med det enn å klage hver eneste dag. Jeg er alenemor med ME som hoveddiagnose, pluss mange fler. Jeg krangler med nav om å få høyere % ufør. At hun kan sitte og lire ut av seg alt hun gjør gjør meg sjokkert. Hadde jeg klart 30% en hel dag av hva hu gjør hadde jeg vært overlykkelig. Dette er ikke ment som ett angrep på hu, kjempe søt jente, men takker for meg. Skjønner deg godt, egentlig burde vi alle avfølge henne. Håper det ordner seg for deg med nav hvertfall♥️ 13 1
M.A.m.a Skrevet 13. mars 2022 #8294 Skrevet 13. mars 2022 Støgga skrev (2 minutter siden): Skjønner deg godt, egentlig burde vi alle avfølge henne. Håper det ordner seg for deg med nav hvertfall♥️ Tusen takk🤗❤️ 1
Malleli89 Skrevet 13. mars 2022 #8295 Skrevet 13. mars 2022 Kjære gud, blir helt svett av den sytinga!! Tenk å være så siiinsykt gla i oppmerksomhet rundt sykdom å drit.. Det er bare så hinsides at den mannen holder ut.. Skjønner ikke hva han er laga av.. Jeg hadde rømt, flytta i garasjen😅😂 25
Minmi93 Skrevet 13. mars 2022 #8296 Skrevet 13. mars 2022 M.A.m.a skrev (3 minutter siden): Har fulgt denne tråden lenge, og fulgt Stine siden 2020. Men må avfølger jeg henne på snap. Orker ikke den klagingen mer. Realiteten er for mange (henviser til at hun har sittet på baken siden Torsdag til idag) at dette er hverdagen til mange. Hun er ikke skapt for det. Neivel, da ville jeg heller prøvd og gjøre noe annet med det enn å klage hver eneste dag. Jeg er alenemor med ME som hoveddiagnose, pluss mange fler. Jeg krangler med nav om å få høyere % ufør. At hun kan sitte og lire ut av seg alt hun gjør gjør meg sjokkert. Hadde jeg klart 30% en hel dag av hva hu gjør hadde jeg vært overlykkelig. Dette er ikke ment som ett angrep på hu, kjempe søt jente, men takker for meg. M.A.m.a skrev (15 minutter siden): Har fulgt denne tråden lenge, og fulgt Stine siden 2020. Men må avfølger jeg henne på snap. Orker ikke den klagingen mer. Realiteten er for mange (henviser til at hun har sittet på baken siden Torsdag til idag) at dette er hverdagen til mange. Hun er ikke skapt for det. Neivel, da ville jeg heller prøvd og gjøre noe annet med det enn å klage hver eneste dag. Jeg er alenemor med ME som hoveddiagnose, pluss mange fler. Jeg krangler med nav om å få høyere % ufør. At hun kan sitte og lire ut av seg alt hun gjør gjør meg sjokkert. Hadde jeg klart 30% en hel dag av hva hu gjør hadde jeg vært overlykkelig. Dette er ikke ment som ett angrep på hu, kjempe søt jente, men takker for meg. Jeg synes ikke hun er søt lenger heller jeg. Innsiden hennes gjenspeiler seg i det ytre. Et menneske med hennes holdninger og syn på sine egne og andre mennesker sier sitt. 16 5
Malleli89 Skrevet 13. mars 2022 #8297 Skrevet 13. mars 2022 Minmi93 skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke hun er søt lenger heller jeg. Innsiden hennes gjenspeiler seg i det ytre. Et menneske med hennes holdninger og syn på sine egne og andre mennesker sier sitt. Veldig enig med deg! Jeg syns heller ikke hun er søt lenger… Det har hun ødelagt for LENGE siden å jeg burde også avfølge, men det er nesten som en tv-serie, man blir litt avhengig… 17
Minmi93 Skrevet 13. mars 2022 #8298 Skrevet 13. mars 2022 (endret) Malleli89 skrev (1 time siden): Veldig enig med deg! Jeg syns heller ikke hun er søt lenger… Det har hun ødelagt for LENGE siden å jeg burde også avfølge, men det er nesten som en tv-serie, man blir litt avhengig… Det som er helt sjukt er at det ikke er en TV serie, men virkelighet. Endret 13. mars 2022 av Minmi93 9
esmeralda1 Skrevet 14. mars 2022 #8299 Skrevet 14. mars 2022 Altså, satt ikke hun i bilen på vei hjem og sa hun hadde sydd 4 sting ?? Men etter og ha kommet hjem har det steget til 6 sting ??? Hun er fader meg ikke snau 🤑 18
Frklille Skrevet 14. mars 2022 #8300 Skrevet 14. mars 2022 Reagerer på så sykt mye greier her. Måten hun snakker til sønnen sin på, hvem sier slikt til sønnen sin? Si heller «ja, jeg går litt rart pga et inngrep jeg har hatt» og ferdig med det. Hun elsker å drite dem ut, til dem og om dem foran snapchat og Instagram. Vemmes! Kaller sykepleiere for søte?! Hva med at de er flinke? Hyggelige? Kjekke? Synes søt er det samme som å si «lillevenn» til en arbeidskollega. Men det er min mening. Nå er jeg verken lege eller noe form for helsearbeider. Men er det normalt med puppesjekk FØR fjerning av dette betente område hennes ved underlivet? Hun stråler fra ende til annen, oppmerksomhet på høyt nivå. Denne kua skal hun nok melke lenge… 21 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå