Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg synes hun er tøff som tørr å snakke åpent om en så tabubelagt sykdom. Samme som da hun fortalte om det seksuelle overgrepet hun opplevde som barn. Modig at hun er så åpen. Det kan hjelpe mange i samme situasjon til å skamme seg mindre.

Og det at hun virker oppglødd, virker som hun tar dette lett og takler det fint. Er ikke det bare positivt? Fint med de som kan ha litt selvironi.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 11
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet
25 minutter siden, Tvillingsjel said:

Jeg synes hun er tøff som tørr å snakke åpent om en så tabubelagt sykdom. Samme som da hun fortalte om det seksuelle overgrepet hun opplevde som barn. Modig at hun er så åpen. Det kan hjelpe mange i samme situasjon til å skamme seg mindre.

Og det at hun virker oppglødd, virker som hun tar dette lett og takler det fint. Er ikke det bare positivt? Fint med de som kan ha litt selvironi.

Hatten av for åpenhet. Men jeg tror uke på denne dama. Hun virker ikke troverdig i det hele tatt. 

Skrevet
Eurony skrev (2 timer siden):

Helt sinnsykt hvor gira et menneske kan bli av å endelig skulle få bli lagt inn på sykehus

Hun har vel en svær betent kul i lysken! Da hadde jeg også vært gira om det var meg som hadde en sånn kul og jeg fikk komme på sykehuset og fjernet den.  Tenk så vondt og ekkelt det er å ha en sånn kul der da. 😳 Vet om andre som har den der hudsykdommen som hun har, og det er ikke noe behagelig å gå med disse kulene, man vil helst fjerne de.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud, det er ikke alt man trenger å latterliggjøre og gjøre narr av vel?

Er vel heller ikke noe rart at hun er glad over å få komme så kjapt inn og få fjernet den kulen? Jeg hadde nok vært overlykkelig selv (enda jeg hater sykehus) om jeg hadde en svær betent kul i lysken, og fikk den fjernet så raskt. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ei venninne med samme sykdom og har selv sett hvor jævlige disse byllene kan bli. Og de er sjukt smertefulle. Venninna mi har i tillegg til lysken også fått det armhulene. Som Stine så blir hun også behandlet raskt, dvs får byllen fjerne

Så jeg tror Stine på at det er skikkelig vondt, og jeg vet at det går ikke an å gå eller å sitte normalt 

• Liker 8
  • Hjerte 4
Skrevet

Oi hun ble sendt hjem hun gitt..

• Liker 7
Skrevet

Når man har vokst opp med omsorgssvikt og manglende dekning av grunnleggende behov så er det naturlig at det setter sine spor og behovet for oppmerksomhet blir stort, også i voksen alder. Dette tror jeg er gjennomgående hos mange med ei oppvekst som Stine 

Blir man syk og havner på sykehus og må opereres så får man oppmerksomhet, pleie og omsorg før og etter inngrepet. Man er naturlig nok i fokus i rollen som pasient, og de ansatte gjør det de kan for at du skal ha det bra. Det har nok ingenting med narkose å gjøre (ikke alltid narkose er foretrukket type anestesi heller, det er mange som bruker blokade, lokalbedøvelse eller spinal, alt etter hvilket inngrep det er), men selve settingen der man er i fokus og er den som mottar omsorg

Dette gjelder ikke bare på sykehuset, men også i tiden etter. Man får mye oppmerksomhet, folk sender kanskje blomster og andre oppmerksomheter. Legger man ut status på Facebook så hagler det inn med hjerter. Er man nyoperert så vil familien din ta ekstra hensyn til deg siden du akkurat har kommet hjem fra sykehus. Stine har en stor snap-konto, så det vil nok bli ekstra oppmerksomhet med Morgenlevering og gaver i posten også. 

Man er i fokus rett og slett. 

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 hours ago, skruf said:

Når man har vokst opp med omsorgssvikt og manglende dekning av grunnleggende behov så er det naturlig at det setter sine spor og behovet for oppmerksomhet blir stort, også i voksen alder. Dette tror jeg er gjennomgående hos mange med ei oppvekst som Stine 

Blir man syk og havner på sykehus og må opereres så får man oppmerksomhet, pleie og omsorg før og etter inngrepet. Man er naturlig nok i fokus i rollen som pasient, og de ansatte gjør det de kan for at du skal ha det bra. Det har nok ingenting med narkose å gjøre (ikke alltid narkose er foretrukket type anestesi heller, det er mange som bruker blokade, lokalbedøvelse eller spinal, alt etter hvilket inngrep det er), men selve settingen der man er i fokus og er den som mottar omsorg

Dette gjelder ikke bare på sykehuset, men også i tiden etter. Man får mye oppmerksomhet, folk sender kanskje blomster og andre oppmerksomheter. Legger man ut status på Facebook så hagler det inn med hjerter. Er man nyoperert så vil familien din ta ekstra hensyn til deg siden du akkurat har kommet hjem fra sykehus. Stine har en stor snap-konto, så det vil nok bli ekstra oppmerksomhet med Morgenlevering og gaver i posten også. 

Man er i fokus rett og slett. 

Tror du traff spikern på hodet her!

Skrevet

Dette blir en deilig helg for mann og barn. Hvorfor utbroderer hun hva som har skjedd og hva som har blitt sagt med en liten gutt i baksetet ? Dette er noe av det jeg ikke forstår med henne. Hvorfor skal alt deles ? Og hvorfor tar hun ikke hensyn til barna sine ?

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og krenkende innlegg med svar.

Sol, admn.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

All oppmerksomhet er god oppmerksomhet for Stine !

Forferdelig end slik sykdom ,men alle trenger ikke vite det,så trenger hun vel egentlig ikke å sitte å flire over det heller ?

• Liker 5
Skrevet
SusieK skrev (1 time siden):

All oppmerksomhet er god oppmerksomhet for Stine !

Forferdelig end slik sykdom ,men alle trenger ikke vite det,så trenger hun vel egentlig ikke å sitte å flire over det heller ?

Men hvem er med på å gi henne denne oppmerksomheten? 

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Men hvem er med på å gi henne denne oppmerksomheten? 

Ja, hvem tror du gjør det ?

Skrevet

Å endelig kom det blomster og sjokolade i postkassa..

• Liker 12
Skrevet

Løgnene forsetter… Alt er som før.

• Liker 7
Skrevet
SusieK skrev (3 minutter siden):

Er vi overrasket?

Nei, egentlig ikke. 

• Liker 1
Skrevet
Minmi93 skrev (1 time siden):

Løgnene forsetter… Alt er som før.

Antall sting har nå økt fra 3(4?) til 6 på noen timer🤔 Så ja løgner fortsetter!

• Liker 13
Skrevet

Gastrokirurg, det ordet burde hun google..el tar jeg feil😁

• Liker 5
Skrevet

Hva er snapnavnet hennes? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...