Støgga Skrevet 10. mars 2022 #8241 Skrevet 10. mars 2022 Linye skrev (1 time siden): Høres ut som du også bor i nærområdet og kjenner til dette så alt for godt. Men igjen, alle blir jo vitne til dette og godt kjent så mye som hun er online. Enig med deg i alt du skriver.❤️ Ja tenårings gutter trenger jo ikke få høre at mora har en svær lilla betent kul i lysken🤮 å så en lang historie om alle hun har operert, snitta og klemt.osv..huff stakkars 10
EllaOne Skrevet 10. mars 2022 #8242 Skrevet 10. mars 2022 EllaOne skrev (Akkurat nå): Aleks er alenefar, ingen tvil! Sånne menn vokser ikke på trær, og jeg er glad for at guttene har han! Han er utrolig flink! Ja, tenk å kunne ha så mye tid til seg selv og egne interesser, bare regne med at A tar ungen(e). Jeg levde i omvendt situasjon med barnefar, jeg var Aleks, min eks Sine. Ikke angret et sekund på at jeg gikk ifra han! Mye lettere å gjøre alt alene når den største irritasjonen flyttet ut ☺️ Håper faktisk på at hun våkner og ser helheten før det er for sent, at hun ikke må lære på den harde måten 15 1
Lillemor1982 Skrevet 10. mars 2022 #8243 Skrevet 10. mars 2022 Mina 2 skrev (49 minutter siden): Dama virker jo helt overlykkelig fordi hun skal på sykehuset i morgen,jo. Merkelig skrue🔩 Og den fortellingen om tidligere besøk på kirurgisk, med stjerner i øynene og direkte sitater om hva legen sa mm. Merket hun jekket seg ned et par hakk da de ikke rullet ut den røde løperen på kirurgisk i ettermiddag for Frua, men hu måtte vente som andre folk 😂 Da gikk det greit å dra på moteshow og sitte og se på selv om hun et par timer før ikke klarte å sitte og måtte gå breibent som hu hadde gjort i buksa pga smerter fra den påståtte kulen 🆘️ Herregud for en seanse 🎪 15 1
Sol Rampelyset Skrevet 10. mars 2022 #8244 Skrevet 10. mars 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og persondebatt. Sol, admin. 1
EllaOne Skrevet 10. mars 2022 #8245 Skrevet 10. mars 2022 Lillemor1982 skrev (49 minutter siden): Og den fortellingen om tidligere besøk på kirurgisk, med stjerner i øynene og direkte sitater om hva legen sa mm. Merket hun jekket seg ned et par hakk da de ikke rullet ut den røde løperen på kirurgisk i ettermiddag for Frua, men hu måtte vente som andre folk 😂 Da gikk det greit å dra på moteshow og sitte og se på selv om hun et par timer før ikke klarte å sitte og måtte gå breibent som hu hadde gjort i buksa pga smerter fra den påståtte kulen 🆘️ Herregud for en seanse 🎪 Det går fra null til titusen på noen minutter. Blir jo svimmel av å høre på alt dette! Lurer på hva Aleks tenker, føler og sier om alle historiene, sykdommene, alt hun klarer å si til ukjente mennesker iløpet av en dag?! 6
Eurony Skrevet 10. mars 2022 #8246 Skrevet 10. mars 2022 Helt sinnsykt hvor gira et menneske kan bli av å endelig skulle få bli lagt inn på sykehus 10 1
SusieK Skrevet 10. mars 2022 #8247 Skrevet 10. mars 2022 Fikk ikke med meg siste snappen,era lagt inn nå?😝 eller er det show for alle penga ? 1
Minipilla Skrevet 10. mars 2022 #8248 Skrevet 10. mars 2022 For de fleste oppegående normale mennesker er sykehus det siste man vil på. Men her virker det som julaften fordi det endelig er noe man kan komme på sykehus for. Skremmende. Og hvor mye er det mulig å snakke om det samme? Ble lei i sted og klikka meg forbi en hel haug med snapper og når jeg stoppa var det nøyaktig det samme hun snakka om. 14
Minmi93 Skrevet 10. mars 2022 #8249 Skrevet 10. mars 2022 EllaOne skrev (41 minutter siden): Det går fra null til titusen på noen minutter. Blir jo svimmel av å høre på alt dette! Lurer på hva Aleks tenker, føler og sier om alle historiene, sykdommene, alt hun klarer å si til ukjente mennesker iløpet av en dag?! Han har sikkert lært seg å la det gå inn det ene øret og ut igjen det andre. 2
Minmi93 Skrevet 10. mars 2022 #8250 Skrevet 10. mars 2022 Minipilla skrev (13 minutter siden): For de fleste oppegående normale mennesker er sykehus det siste man vil på. Men her virker det som julaften fordi det endelig er noe man kan komme på sykehus for. Skremmende. Og hvor mye er det mulig å snakke om det samme? Ble lei i sted og klikka meg forbi en hel haug med snapper og når jeg stoppa var det nøyaktig det samme hun snakka om. Veldig fornøyd der hun sitter i bilen 😅 12
SusieK Skrevet 10. mars 2022 #8251 Skrevet 10. mars 2022 Minmi93 skrev (1 minutt siden): Veldig fornøyd der hun sitter i bilen 😅 Skal hun legges inn nå ?🙈😅 1
Minmi93 Skrevet 10. mars 2022 #8252 Skrevet 10. mars 2022 SusieK skrev (9 minutter siden): Skal hun legges inn nå ?🙈😅 Det hadde jo toppet dagen helt 😅
SusieK Skrevet 10. mars 2022 #8253 Skrevet 10. mars 2022 Hun er så lykkelig der hun er lagt inn! Altså ikke ofte man ser a så glad 🙈🤮 Nå er hun i sitt ess! skulle tro hun hadde vunnet i Lotto å fått ny bil i samme slengen 15
Anneisabell Skrevet 10. mars 2022 #8254 Skrevet 10. mars 2022 Komitragisk? hun elsker jo å være der hun er nå. Er det mulig? 7
SusieK Skrevet 10. mars 2022 #8255 Skrevet 10. mars 2022 Skulle ikke vært mulig ! Har vel Grini seg til det som alt annet 6
Minmi93 Skrevet 10. mars 2022 #8256 Skrevet 10. mars 2022 Anneisabell skrev (6 minutter siden): Komitragisk? hun elsker jo å være der hun er nå. Er det mulig? Syke greier dette. 5
FrkZ Skrevet 10. mars 2022 #8257 Skrevet 10. mars 2022 Hvorfor er hun på sykehuset nå? Sitter hun på akutten og strikker? 2 1
Sharp75! Skrevet 10. mars 2022 #8258 Skrevet 10. mars 2022 Om dere mener hun er så syk og virkelig trenger hjelp da må dere virkelig slutte med latterliggjøring for det hjelper ingen! Denne tråden blir verre og verre. Er trist å se. 6 4
GulleGull Skrevet 10. mars 2022 #8259 Skrevet 10. mars 2022 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Om dere mener hun er så syk og virkelig trenger hjelp da må dere virkelig slutte med latterliggjøring for det hjelper ingen! Denne tråden blir verre og verre. Er trist å se. Veldig enig. Har rapporter mange innlegg nå -en usmakelig tråd. Derfor jeg nesten ikke kommenterer her mer -det er ikke hyggelig. Stine er nok ikke så annerledes en oss fleste andre her inne, men hun har bare valgt å eksponere seg selv og sine utfordringer i motsetning til oss andre. Vi ser svært lite av familielivet hennes ellers fordi hun har valgt å ikke ha så fokus på det -slik jeg forstår det. Er mye man ikke ser og det man ser må tydeligvis tolkes av flere i aller værste mening -når det like så godt kan ha sine naturlig forklaringer. Ting er sjeldent så svart/hvitt. 4 4 1
GulleGull Skrevet 10. mars 2022 #8260 Skrevet 10. mars 2022 Anneisabell skrev (3 minutter siden): Ser iallefall ikke ut som dette var så akutt at hun måtte inn dit så sent på kvelden. Vet om sikkelig syke folk som ikke får hjelp, mens hun der...ja jeg har ikke ord..håper de av dere som fortsatt ikke Ser denne galskapen også snart får en sikkelig aha opplevelse av hele fruen Hun skulle vært lagt inn i morgen, men fikk beskjed at hun fikk plass i kveld da de fikk ledig kapasitet. Så dette er jo ikke noe hun har bestemt. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå