Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke sånn at man kan slå opp en skade og så er man kvitt karpaltunnelsydrom. Har selv nettopp fått det påvist. Og før det blir operasjon så prøver man konservativ behandling som øvelser og behandling hos fysioterapeut. Og det gjerne i 6 mnd før operasjon blir vurdert igjen. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SusieK skrev (28 minutter siden):

Slo opp Skaden ja 🙈🙈
Stinemor … har du jugd om operasjon å nå Skal sno deg unna? Du er nok nye snåsamann når Du kan heale på denne måten 😍

Kanskje du kunne tatt en omgang på meg ??

Hun undervurderer følgerne sine kraftig. Tror alle går fem på, på skuespillet og løgnene hennes.,Forstår ikke at hun tørr å drive på slik. Hun gjør seg selv til latter.. pinlig å være vitne til.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
SusieK skrev (1 time siden):

Slo opp Skaden ja 🙈🙈
Stinemor … har du jugd om operasjon å nå Skal sno deg unna? Du er nok nye snåsamann når Du kan heale på denne måten 😍

Kanskje du kunne tatt en omgang på meg ??

Dette er helt utrolig. Hvis hun har hatt planer rundt dette med hånda sånn det ser ut nå, da tar hun kaka. Dette skal bli spennende å følge med på. Hvis det ikke blir operasjon, så må det vel snart gå opp et lys for flere av de som følger henne. 

• Liker 9
Skrevet
MaKis skrev (5 timer siden):

Det er ikke sånn at man kan slå opp en skade og så er man kvitt karpaltunnelsydrom. Har selv nettopp fått det påvist. Og før det blir operasjon så prøver man konservativ behandling som øvelser og behandling hos fysioterapeut. Og det gjerne i 6 mnd før operasjon blir vurdert igjen. 

Ikke hørt noe snakk om fysio faktisk 🙂

• Liker 2
Skrevet
SusieK skrev (19 minutter siden):

Ikke hørt noe snakk om fysio faktisk 🙂

Nei, og ikke det å sove med skinne om natten heller. Det blir også alltid testet ut før evnt operasjon. Alt er jo bare BS fra ende til annet. 

Lurer på om hun nevner noe mer om besvimelsen etter legetimen, for jeg regner jo med at det blir et tema hos legen i dag😉

• Liker 7
Skrevet
MaKis skrev (4 minutter siden):

Nei, og ikke det å sove med skinne om natten heller. Det blir også alltid testet ut før evnt operasjon. Alt er jo bare BS fra ende til annet. 

Lurer på om hun nevner noe mer om besvimelsen etter legetimen, for jeg regner jo med at det blir et tema hos legen i dag😉

Nei i dag blir det bare snakk om byllen. Hun sa jo at det mest sannsynlig ble operasjon😳

• Liker 3
Skrevet
MaKis skrev (5 timer siden):

Var aldri snakk om hverken fysio eller annet når jeg hadde det, rett på operasjon.

• Liker 4
Skrevet

Ny dag nye problemer 🙈

All opperksomhet er god opperksomhet sies det?😅

Nå Er hun sikkert stille noen timer,så hun får mld på om hun lever 😂🤦‍♀️

• Liker 5
Skrevet
SusieK skrev (11 minutter siden):

Ny dag nye problemer 🙈

All opperksomhet er god opperksomhet sies det?😅

Nå Er hun sikkert stille noen timer,så hun får mld på om hun lever 😂🤦‍♀️

Dette er bare helt tragisk.

• Liker 3
Skrevet
Minmi93 skrev (33 minutter siden):

Dette er bare helt tragisk.

Nå blir det oprasjon vettu, legen tør vel ikke annet en å sende henne videre..

• Liker 4
Skrevet
Støgga skrev (2 minutter siden):

🙈🙈

• Liker 1
Skrevet
Støgga skrev (3 minutter siden):

Hvor lang tid tar det i dag før hun danser rundt? Å ikke har så vondt alikevel😂

• Liker 4
Skrevet

I morges: Så da må jeg stå hele dagen, for jeg greier ikke å sitte. 

I ettermiddag: skal på moteshow med venninne, for det er sittende, så da går det greit. 

Hvordan er det mulig å stole på det hun sier? 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Jada ~ ei dame som nærmer seg 40 år, får altså en slags boost av å snakke om egen sykdom. Etter to forholdsvis rolige dager er vi igjen på med X antall leger og operasjoner. Det er som om dama svever av å fortelle det samme om igjen og om igjen. Godt man har klippekort på alle avdelinger og ulike sykehus.

Tips til frua!  Kom deg ut i frisk luft. Stå opp på morningen å gjør positive ting. Spis frokost og kutt ut alt dette snopet. Kjenn på gleden av å ha en familie og tilbring tid med dem. Lær deg å leke.  En passiv hverdag i senga og sofaen gjør deg deprimert og syk. Da kjenner man alle vondter her og der.  

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet

Den kulen hu snakker om. Hun sier imot seg sjøl igjen. Hun vil ikke bli snittet for da kommer kulen igjen på nytt sier hu. Eneste måten er operasjon. Men hun ble jo operert for ikke så lenge siden og nå har den kommet tilbake?? 

• Liker 9
Skrevet
Linye skrev (4 minutter siden):

Høres ut som du også bor i nærområdet og kjenner til dette så alt for godt. Men igjen, alle blir jo vitne til dette og godt kjent så mye som hun er online. Enig med deg i alt du skriver.❤️

Nært og nært, i Bergen 😅 

Skrevet

Dama virker jo helt overlykkelig fordi hun skal på sykehuset i morgen,jo. Merkelig skrue🔩

• Liker 11
Skrevet
36 minutter siden, Mina 2 said:

Dama virker jo helt overlykkelig fordi hun skal på sykehuset i morgen,jo. Merkelig skrue🔩

Ser det for meg.. sukker litt innimellom, himler litt med både øya og munnen, og tar noen lengre stillheter.. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Hoggorm skrev (3 timer siden):

Nei i dag blir det bare snakk om byllen. Hun sa jo at det mest sannsynlig ble operasjon😳

Hun sendte jo melding til legen på mandag, så rart hvis det ikke ble snakket om?

• Liker 2
Skrevet
Whitesnake69 skrev (1 time siden):

Den kulen hu snakker om. Hun sier imot seg sjøl igjen. Hun vil ikke bli snittet for da kommer kulen igjen på nytt sier hu. Eneste måten er operasjon. Men hun ble jo operert for ikke så lenge siden og nå har den kommet tilbake?? 

På andre siden i forhold til sist operasjon slik jeg forsto det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...