ClusterOfGrapes Skrevet 9. mars 2022 #8201 Skrevet 9. mars 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Det ser virkelig ikke ut som hennes mann går på tå hev der hjemme. Det hun filmer av de sammen så ser de faktisk lykkelige ut. Tøyser og ler sammen. Uansett hadde vel alle tjent på at hun fikset sykdomstilstanden sin. Kan ikke være greit å vente på når neste sammenbrudd eller besvimelse skjer. Man blir engstelig av slikt og det er fort at en blir på tå hev da. 8 1
Sharp75! Skrevet 9. mars 2022 #8202 Skrevet 9. mars 2022 ClusterOfGrapes skrev (13 minutter siden): Uansett hadde vel alle tjent på at hun fikset sykdomstilstanden sin. Kan ikke være greit å vente på når neste sammenbrudd eller besvimelse skjer. Man blir engstelig av slikt og det er fort at en blir på tå hev da. Det er en annen side av saken, et helt kapittel for seg selv 😱 tenkte mer på forholdet dem i mellom som kjærester/mann og kone. 2
Minmi93 Skrevet 9. mars 2022 #8203 Skrevet 9. mars 2022 Jeg er spent på hva slags verktøy hun vil dele med følgerne sine i forhold til posttraumatisk stresslidelse som hun bruker. Hun sa jo tidligere i dag at hun vasker og rydder for å få vonde tanker vekk, og at hun driver seg så hardt at kroppen blir utslitt. Hun må vel kanskje lese seg opp litt før hun får delt det, ettersom hun ikke kunne gjøre det akkurat nå. 11 1
SusieK Skrevet 9. mars 2022 #8204 Skrevet 9. mars 2022 Minmi93 skrev (29 minutter siden): Jeg er spent på hva slags verktøy hun vil dele med følgerne sine i forhold til posttraumatisk stresslidelse som hun bruker. Hun sa jo tidligere i dag at hun vasker og rydder for å få vonde tanker vekk, og at hun driver seg så hardt at kroppen blir utslitt. Hun må vel kanskje lese seg opp litt før hun får delt det, ettersom hun ikke kunne gjøre det akkurat nå. Hun har jo alt i mellom himmel å jord nesten ! Tar alt hun sier med en stor klumpe salt! 8 1
Minipilla Skrevet 9. mars 2022 #8205 Skrevet 9. mars 2022 Det er så kleint å se de dansene når hun kommer dansende inn i rommet. Da har hun først vært inne og satt kamera på opptak - gått ut - planlagt og så kommer helt tilfeldigvis dansende inn. Jeg dør litt på meg hver gang. Til og med yngste her på 14 holder ikke på sånn. 37
Whitesnake69 Skrevet 9. mars 2022 #8206 Skrevet 9. mars 2022 Minipilla skrev (6 minutter siden): Det er så kleint å se de dansene når hun kommer dansende inn i rommet. Da har hun først vært inne og satt kamera på opptak - gått ut - planlagt og så kommer helt tilfeldigvis dansende inn. Jeg dør litt på meg hver gang. Til og med yngste her på 14 holder ikke på sånn. Haha enig 😂 Kjenner jeg blir skamfull på hennes vegne 🙈 16 1
Gjest Polarpuma Skrevet 9. mars 2022 #8207 Skrevet 9. mars 2022 2 hours ago, Minipilla said: Det er så kleint å se de dansene når hun kommer dansende inn i rommet. Da har hun først vært inne og satt kamera på opptak - gått ut - planlagt og så kommer helt tilfeldigvis dansende inn. Jeg dør litt på meg hver gang. Til og med yngste her på 14 holder ikke på sånn. Det er så kleint og flaut å se på. Voksen dame skjemmer seg selv og familien ut.
Flettfrid Skrevet 9. mars 2022 #8208 Skrevet 9. mars 2022 Minmi93 skrev (5 timer siden): Jeg er spent på hva slags verktøy hun vil dele med følgerne sine i forhold til posttraumatisk stresslidelse som hun bruker. Hun sa jo tidligere i dag at hun vasker og rydder for å få vonde tanker vekk, og at hun driver seg så hardt at kroppen blir utslitt. Hun må vel kanskje lese seg opp litt før hun får delt det, ettersom hun ikke kunne gjøre det akkurat nå. Jævlig dyrt verktøy, shopping shopping og atter shopping 💸💷💶💵💴🪙💰 7 3
Rieber97 Skrevet 9. mars 2022 #8209 Skrevet 9. mars 2022 5 minutter siden, Flettfrid said: Jævlig dyrt verktøy, shopping shopping og atter shopping 💸💷💶💵💴🪙💰 Nå er jeg blokkert, men frisk luft er det ihvertfall ikke.. 6 2
Egentlig-grei Skrevet 9. mars 2022 #8210 Skrevet 9. mars 2022 Flettfrid skrev (4 minutter siden): Jævlig dyrt verktøy, shopping shopping og atter shopping 💸💷💶💵💴🪙💰 Du må ikke glemme dusj, føning, retting og styling av hår, samt maskelegging av ansikt. Gaver og morgenleveringer. Dette kurerer visst alt. 8 2
Minmi93 Skrevet 9. mars 2022 #8211 Skrevet 9. mars 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Jævlig dyrt verktøy, shopping shopping og atter shopping 💸💷💶💵💴🪙💰 Helt riktig. Hun er oppe i skyene når kjøper noe nytt eller får noe nytt. Rene julekvelden som hun har sagt tidligere. Det er en kortvarig lykke. Det tar ikke lang tid før smertet og nedstemthet tar overhånd igjen. Dette er så overfladisk og trist som man kan få det. Regner med at hun kommer til å være Google Stine da hun skal fortelle om verktøy som hun bruker. Ja dette mener jeg fult og helt. Det er for mange løgner og ukritiske uttaleser som gjør at hun har mistet all troverdighet hos meg og flere. 13
Sol Rampelyset Skrevet 9. mars 2022 #8212 Skrevet 9. mars 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin.
Minmi93 Skrevet 9. mars 2022 #8213 Skrevet 9. mars 2022 Rieber97 skrev (25 minutter siden): Nå er jeg blokkert, men frisk luft er det ihvertfall ikke.. Det er synd at hun ikke prøver å gå en tur. Det er iallfall en ting som er sikkert og det er at det er et godt for den fysiske og psykiske helsen. 5
Rieber97 Skrevet 9. mars 2022 #8214 Skrevet 9. mars 2022 9 minutter siden, Minmi93 said: Det er synd at hun ikke prøver å gå en tur. Det er iallfall en ting som er sikkert og det er at det er et godt for den fysiske og psykiske helsen. 9 minutter siden, Minmi93 said: Det er synd at hun ikke prøver å gå en tur. Det er iallfall en ting som er sikkert og det er at det er et godt for den fysiske og psykiske helsen. Trenger ikke være så langt heller, legger hun bort tlf og Snapchat en time har hun MER enn nok tid til det. 1
Silva Pluvialis Skrevet 9. mars 2022 #8215 Skrevet 9. mars 2022 SusieK skrev (5 timer siden): Hun har jo alt i mellom himmel å jord nesten ! Tar alt hun sier med en stor klumpe salt! Akkurat PTSD er det vel ikke noe tvil om hun har. Det ville vel vært mer rart om hun ikke hadde det med den oppveksten. 6 1 1
skjærgårds_datter Skrevet 9. mars 2022 #8216 Skrevet 9. mars 2022 Er det noen som vet hvilken farge hun malte med i stua for litt siden? Hun har svart at hun tror det var modern beige på pm, men jeg synes det ser ut som en annen farge. 😬
Tessa12 Skrevet 9. mars 2022 #8217 Skrevet 9. mars 2022 Stunt mamma skrev (1 minutt siden): Er det noen som vet hvilken farge hun malte med i stua for litt siden? Hun har svart at hun tror det var modern beige på pm, men jeg synes det ser ut som en annen farge. 😬 Det var modern beige, hun viste frem navnet på spannet da hun drev å malte.
Sharp75! Skrevet 9. mars 2022 #8218 Skrevet 9. mars 2022 Stunt mamma skrev (2 minutter siden): Er det noen som vet hvilken farge hun malte med i stua for litt siden? Hun har svart at hun tror det var modern beige på pm, men jeg synes det ser ut som en annen farge. 😬 Modern beige
SusieK Skrevet 10. mars 2022 #8219 Skrevet 10. mars 2022 Minmi93 skrev (15 timer siden): Haha, nå gikk det endelig opp for meg hvem hun ligner på 😂 Mr bean 🙈🙈🙈 1 2
SusieK Skrevet 10. mars 2022 #8220 Skrevet 10. mars 2022 Slo opp Skaden ja 🙈🙈 Stinemor … har du jugd om operasjon å nå Skal sno deg unna? Du er nok nye snåsamann når Du kan heale på denne måten 😍 Kanskje du kunne tatt en omgang på meg ?? 12 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå