Minmi93 Skrevet 8. mars 2022 #8181 Skrevet 8. mars 2022 Linye skrev (6 minutter siden): Helt enig med deg. Uten A hadde det helt klart vært bv sak, uten tvil. Mener fortsatt som deg at hun har behov for veiledning. Ja, det hadde vært behov for oppfølging og veiledning av barnevernet hvis hun var alene med barna. Det ligger på grensen allerede nå med kontakt med barnevernet. 2
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8182 Skrevet 8. mars 2022 Hun må lære seg å tenke på hva som er viktigst her i livet! FOR meg er det barna mine ! Etter å ha vært offer for omsorgssvikt selv! Så gjør jeg alt med ungene mine mamma ikke gjorde ! Ferier ,er masse sammen med de ,baker ,lærer gjør lekser med de uten å lage et sate baluba! Stine viser barna at de er energityvene hennes ,at de er i veien å at de er slitsomme ! Har en sønn som sikkert bruker 10 glass om dagen! Ja så gjør han det da ,han er jo bare snill å går å glemmer seg litt ! Han er i det minste ikke slem . 16 1 3
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8183 Skrevet 8. mars 2022 Nå har nok Stine lest ! Jeg beklager Stine ,men dette er sannheten! Håper du tar det til deg ,for jeg tror du er en god mor med noen endringer ! vet du er ressurssterkt! Bruk det 2 1
MammaMo Skrevet 8. mars 2022 #8184 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (4 timer siden): Nei kanskje ikke en bv sak ! Her er det jo unger som ikke blir sett,en mor som ikke er tilstedeværende ,som er mer opptatt av snap ,filter å gaver en å være ned barna. Jeg er selv et barn som ikke er sett,prioritert å fikk kjeft for hver minste lille ting! Skal ikke utlevere meg for mye men jeg fungerer ikke optimalt i hverdagen . Jeg mener ikke at bv skulle vært inne for å fjerne barn. Men at kanskje Stine skulle fått litt veiledning på hvordan hun kan se barna å være tilstedeværende på en annen måte! Ser jo at de har klær å mat på bordet! Men det er desto viktig å bli sett av mor (i dette tilfellet) så får hun ‘lade’ når barna er ute av hus ,å være der når de er hjemme! Ikke mange timene hun får med lillemann når han kommer hjem fra bhg. Som med oss fleste er det middag ,kos,kvelds ,bad å natta! Bruk tiden med barnet/barna ikke skjermen! Heng meg for dette,men det er min mening ! Sånne opplevelser i barndommen kan sette veldig spor i et barnesinn. Kjenner flere voksne fra hjem der de er blitt oversett/ latterliggjort/kjeftet mye på som har ført til diagnosen k-ptsd i voksen alder, som frua sjøl har så stor problematikk med… Hun beskriver sjøl at hun er så tilstede for sine barn? Fysisk tildels kanskje, men mentalt.. Nei! Jeg ser ei dame som har store utfordringer etter sine egne erfaringer og opplevelser som barn. Som trenger terapi selv, og som trenger veiledning fra fagfolk i forhold til mange ting. 12 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 8. mars 2022 #8185 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (5 timer siden): Nei kanskje ikke en bv sak ! Her er det jo unger som ikke blir sett,en mor som ikke er tilstedeværende ,som er mer opptatt av snap ,filter å gaver en å være ned barna. Jeg er selv et barn som ikke er sett,prioritert å fikk kjeft for hver minste lille ting! Skal ikke utlevere meg for mye men jeg fungerer ikke optimalt i hverdagen . Jeg mener ikke at bv skulle vært inne for å fjerne barn. Men at kanskje Stine skulle fått litt veiledning på hvordan hun kan se barna å være tilstedeværende på en annen måte! Ser jo at de har klær å mat på bordet! Men det er desto viktig å bli sett av mor (i dette tilfellet) så får hun ‘lade’ når barna er ute av hus ,å være der når de er hjemme! Ikke mange timene hun får med lillemann når han kommer hjem fra bhg. Som med oss fleste er det middag ,kos,kvelds ,bad å natta! Bruk tiden med barnet/barna ikke skjermen! Heng meg for dette,men det er min mening ! Støtter deg i alt du skriver!! Fornuftig !! Jeg har også vokst opp med en mamma, med samme karakter. Dette preger hele livet. 4
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8186 Skrevet 8. mars 2022 MammaMo skrev (18 minutter siden): Sånne opplevelser i barndommen kan sette veldig spor i et barnesinn. Kjenner flere voksne fra hjem der de er blitt oversett/ latterliggjort/kjeftet mye på som har ført til diagnosen k-ptsd i voksen alder, som frua sjøl har så stor problematikk med… Hun beskriver sjøl at hun er så tilstede for sine barn? Fysisk tildels kanskje, men mentalt.. Nei! Jeg ser ei dame som har store utfordringer etter sine egne erfaringer og opplevelser som barn. Som trenger terapi selv, og som trenger veiledning fra fagfolk i forhold til mange ting. Jeg er en av disse barna ! Uføre å sliter ekstremt med å Bli oversett eller forlatt 2 2
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8187 Skrevet 8. mars 2022 SnippSnappSnute2 skrev (4 minutter siden): Støtter deg i alt du skriver!! Fornuftig !! Jeg har også vokst opp med en mamma, med samme karakter. Dette preger hele livet. ❤️ Derfor må vi være en bedre versjon mot våres barn igjen ! Det gjør nå jeg 5 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 8. mars 2022 #8188 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (1 time siden): ❤️ Derfor må vi være en bedre versjon mot våres barn igjen ! Det gjør nå jeg Jeg også ❤. Ønsker barna mine en oppvekst med en mors tilstedeværelse, oppmerksomhet og trygghet. 3 1 1
Zebrina Skrevet 8. mars 2022 #8189 Skrevet 8. mars 2022 Oh. My. God. Hun dukket opp i feeden min i dag (følger hun ikke) og i mangel på andre ting å gjøre mens jeg ventet på at babyen skulle sovne, så telte jeg snappene hennes - jeg kom til 174 trykk med finger’n min FRA KJØKKENET HENNES !!!!! 174 !!!! Fra kjøkkenet !!! Altså hallo .. 14 1
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8190 Skrevet 8. mars 2022 Zebrina skrev (18 minutter siden): Oh. My. God. Hun dukket opp i feeden min i dag (følger hun ikke) og i mangel på andre ting å gjøre mens jeg ventet på at babyen skulle sovne, så telte jeg snappene hennes - jeg kom til 174 trykk med finger’n min FRA KJØKKENET HENNES !!!!! 174 !!!! Fra kjøkkenet !!! Altså hallo .. ikke noe nytt! Desverre ! Dama er superkåt på oppmerksomhet 6 1
Zebrina Skrevet 8. mars 2022 #8191 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (3 minutter siden): ikke noe nytt! Desverre ! Dama er superkåt på oppmerksomhet Jeg hadde ikke på lyd da jeg sto å rugget på vogna, men har hørt på hun før og ver hvor mye uffing og stakkars det er - men 174 snapper fra kjøkkenet! Når jeg kom til 56 eller noe sånt så hadde Signe lagt seg under teppet, og da tenkte jeg at nå må det skje noe spennende her, Signe har tross alt lagt seg under teppet! 😅 Men Neida, hun var tilbake på kjøkkenet og fortsatte i over 100 snapper til. Hva søren snakker man om i 174 snapper, er det egentlig noen som ser alle de snappene? Det er vanvittig sjukt. 11 1
ClusterOfGrapes Skrevet 8. mars 2022 #8192 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Håper hun søker hjelp til å takle sine helseplager. Virker ikke som hun har klart å akseptere eller å mestre disse. Så mye gjentagende sykdomsprat, og denne episoden om da hun ble hentet i ambulanse har vi vel hørt snart en titalls ganger nå. Kan se det er lett å bli absorbert av egne plager etter en traumatisk barndom. Men savner at hun setter fokus på hvordan hennes helse kan virke på familien sin. At en femåring skal finne moren sin besvimt må ha vært en sjokkartet opplevelse. Så utrygt og skremmende for barnet. Likevel avfeier hun å dra til legevakten fordi der er det så lang kø! Hallo! Selvfølgelig må helsevesenet prioritere! Hva om denne episoden skjer når hun er alene med barnet? Slutt med sykdomsprat for støtte og sympatisanking, Stine. Aldeles på tide å gjøre noe for å bedre måten du takler dårlig helse på. Er selvsagt klar over at du vil bryte kjeden med utrygg barndom, men er redd du ikke ser mønsteret selv. Virker i alle fall ikke slik, dessverre. Endret 8. mars 2022 av ClusterOfGrapes 17 3
Gjest Polarpuma Skrevet 8. mars 2022 #8193 Skrevet 8. mars 2022 41 minutter siden, ClusterOfGrapes said: Håper hun søker hjelp til å takle sine helseplager. Virker ikke som hun har klart å akseptere eller å mestre disse. Så mye gjentagende sykdomsprat, og denne episoden om da hun ble hentet i ambulanse har vi vel hørt snart en titalls ganger nå. Kan se det er lett å bli absorbert av egne plager etter en traumatisk barndom. Men savner at hun setter fokus på hvordan hennes helse kan virke på familien sin. At en femåring skal finne moren sin besvimt må ha vært en sjokkartet opplevelse. Så utrygt og skremmende for barnet. Likevel avfeier hun å dra til legevakten fordi der er det så lang kø! Hallo! Selvfølgelig må helsevesenet prioritere! Hva om denne episoden skjer når hun er alene med barnet? Slutt med sykdomsprat for støtte og sympatisanking, Stine. Aldeles på tide å gjøre noe for å bedre måten du takler dårlig helse på. Er selvsagt klar over at du vil bryte kjeden med utrygg barndom, men er redd du ikke ser mønsteret selv. Virker i alle fall ikke slik, dessverre. Noen i forumet her nevnte “ulv ulv” forleden dag. Jeg sitter med samme fornemmelse. Jeg tror ikke et dugg på at Stine har besvimt mens hun var alene sammen med femåringen. Jeg tror dette handler om oppmerksomhet fra hennes side, pga mangelen på oppmerksomhet i barndommen hennes. Sorry, men sånn ser jeg det fra mine øyne, etter alt jeg har sett og observert etter noen måneder. Her er mye som skurrer.
Sharp75! Skrevet 8. mars 2022 #8194 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Polarpuma skrev (4 minutter siden): Noen i forumet her nevnte “ulv ulv” forleden dag. Jeg sitter med samme fornemmelse. Jeg tror ikke et dugg på at Stine har besvimt mens hun var alene sammen med femåringen. Jeg tror dette handler om oppmerksomhet fra hennes side, pga mangelen på oppmerksomhet i barndommen hennes. Sorry, men sånn ser jeg det fra mine øyne, etter alt jeg har sett og observert etter noen måneder. Her er mye som skurrer. Men tror du ikke mannen ser snappen? 🤔 Endret 8. mars 2022 av Sharp75!
ClusterOfGrapes Skrevet 8. mars 2022 #8195 Skrevet 8. mars 2022 Polarpuma skrev (25 minutter siden): Noen i forumet her nevnte “ulv ulv” forleden dag. Jeg sitter med samme fornemmelse. Jeg tror ikke et dugg på at Stine har besvimt mens hun var alene sammen med femåringen. Jeg tror dette handler om oppmerksomhet fra hennes side, pga mangelen på oppmerksomhet i barndommen hennes. Sorry, men sånn ser jeg det fra mine øyne, etter alt jeg har sett og observert etter noen måneder. Her er mye som skurrer. Nå forholder jeg meg til hva hun legger ut på Snap. Det virker som at hun bagatelliserer situasjonen hun først dramatisk utbroderer med den lille som finner henne besvimt. Hvis det har skjedd må det ha vært skremmende, aller aller mest for han. Det å ikke søke hjelp da virker helt hinsides. Dagen etter er det atter tjo og hei og opp å nikke. Forstår ikke. 13
SusieK Skrevet 9. mars 2022 #8196 Skrevet 9. mars 2022 Tror det er få som forstår seg på denne kvinnen ! jeg tror ikke mann eller barn tørr å mokke eller si noe til hun. De går jo på tå hev der hjemme! Dette her er en kvinne som igrunn ,’stygt å si ‘skulle vært alene å brukt alt fokuset på segselv! Tviler ikke et sekund på at hun er glad i familien sin ! Men vær så snill Stine ikke glem å vise det ! Plutselig står du der alene å det er for sent ! Kjedelig om ungene skulle sitte ved en familie middag om 15 år å si at mamma hvorfor så du oss ikke ? Aleks virker som en fin fyr han også,bruk tiden å vis at du elsker de,man vet ikke hva som kan skje ved nesten sving ❤️ Du er en nydelig jente Stine ,å tror du har det i deg 13
Sharp75! Skrevet 9. mars 2022 #8197 Skrevet 9. mars 2022 SusieK skrev (21 minutter siden): Tror det er få som forstår seg på denne kvinnen ! jeg tror ikke mann eller barn tørr å mokke eller si noe til hun. De går jo på tå hev der hjemme! Dette her er en kvinne som igrunn ,’stygt å si ‘skulle vært alene å brukt alt fokuset på segselv! Tviler ikke et sekund på at hun er glad i familien sin ! Men vær så snill Stine ikke glem å vise det ! Plutselig står du der alene å det er for sent ! Kjedelig om ungene skulle sitte ved en familie middag om 15 år å si at mamma hvorfor så du oss ikke ? Aleks virker som en fin fyr han også,bruk tiden å vis at du elsker de,man vet ikke hva som kan skje ved nesten sving ❤️ Du er en nydelig jente Stine ,å tror du har det i deg Det ser virkelig ikke ut som hennes mann går på tå hev der hjemme. Det hun filmer av de sammen så ser de faktisk lykkelige ut. Tøyser og ler sammen. 3 2
SusieK Skrevet 9. mars 2022 #8198 Skrevet 9. mars 2022 Da har vi 2 forskjellige syn på det 😊 For min del virker det ut som om han lister seg rundt der ! La merke her for en liten stund siden når han sa noe ,å hun satte øya i han å spurte hva faen mener du med det ?! Kan være dems måte å prate på foe alt man vet! Tror at uten han i hus hadde ikke det gått rundt ! Hun lager mat da å holder orden det skal Hun ha! Men rent hjem med mor med støv på hjernen eller et lykkelig hjem med latter å litt kaos ?! Hadde aldri godtatt å liste meg rundt ,å være redd å gjøre feil ! Men er vel kanskje derfor jeg er single! 11 1
Eurony Skrevet 9. mars 2022 #8199 Skrevet 9. mars 2022 Man kan si mye om fru Knutsen.... Men den "dansinga" hun gjør mens hu filmer seg selv.. Veldig usikker på hva hun får ut av det, men for meg ser det bare sinnsykt barnslig og teit ut 24 3
SusieK Skrevet 9. mars 2022 #8200 Skrevet 9. mars 2022 Hun vil vel være hipp å kul! Vrikke litt på stussen 🙈 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå