Minmi93 Skrevet 7. mars 2022 #8161 Skrevet 7. mars 2022 Polarpuma skrev (10 minutter siden): Dama er jo syk. Og snakker ikke om lungene. Det der “hull i lungen” hadde jo grodd igjen, sa hun for noen mnd siden. Dessuten, så blir man ikke scannet på CT for lungene, hvis man kommer inn pga hodesmerter. Hun tror åpentbart hun lurer mange trill rundt med alle historiene sine. Bare trist å følge med på. Lurer på om hun tror på det hun sier selv? 5
Sol Rampelyset Skrevet 7. mars 2022 #8162 Skrevet 7. mars 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
supermamz Skrevet 7. mars 2022 #8163 Skrevet 7. mars 2022 Noen som vet hvilket garn hun brukte på den fargerike genseren hun ble ferdig med i helgen? 😊 1
skruf Skrevet 7. mars 2022 #8164 Skrevet 7. mars 2022 supermamz skrev (9 minutter siden): Noen som vet hvilket garn hun brukte på den fargerike genseren hun ble ferdig med i helgen? 😊 1 tråd diablo wild print fra Hobbi + 1 tråd Woolevo fra garnius Diablo inneholder bare 30% mohair, ellers 70% syntetisk/plast, ikke noe jeg ville ha strikket med. Men rimelig garn for en hel genser, det er det. 2
Sharp75! Skrevet 7. mars 2022 #8165 Skrevet 7. mars 2022 supermamz skrev (16 minutter siden): Noen som vet hvilket garn hun brukte på den fargerike genseren hun ble ferdig med i helgen? 😊 Den er så fiiiiiiin 😍😍😍 vil ha 😍😍 1
supermamz Skrevet 7. mars 2022 #8166 Skrevet 7. mars 2022 skruf skrev (13 minutter siden): 1 tråd diablo wild print fra Hobbi + 1 tråd Woolevo fra garnius Diablo inneholder bare 30% mohair, ellers 70% syntetisk/plast, ikke noe jeg ville ha strikket med. Men rimelig garn for en hel genser, det er det. Åj hmm. Syns den var så stilig😅 Men liker ikke å strikke med slikt garn😢 6
supermamz Skrevet 7. mars 2022 #8167 Skrevet 7. mars 2022 Sharp75! skrev (12 minutter siden): Den er så fiiiiiiin 😍😍😍 vil ha 😍😍 Ja den var det! Har så lyst på en genser som det så var dumt det ikke kunne være et garn med mest ull😅 2 1
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8168 Skrevet 8. mars 2022 Whitesnake69 skrev (15 timer siden): Det er jo mandag må vite 😂 Hun er jo alltid i "dårlig form" i helgene. Om hun ikke er det så risikerer hu jo å måtte gjøre ting i lag med familien sin.. Eneste personen jeg kjenner som ikke takler helgen med familien! Jeg elsker helgene med gode frokoster sammen å middag på kvelden med film å kos ! Stine er deppa for at hun ikke får snappe ifred å at familien hennes er rundt! Hvor er bv tenke jeg ? 11 2
nomore82 Skrevet 8. mars 2022 #8169 Skrevet 8. mars 2022 Det er litt fascinerende og da. Stine, som påstår hardnakka at hun ikke leser her inne (eller andre steder) og ikke vil høre om seg selv fra andre, PLUTSELIG i dag leverer i barnehagen.... Altså hvor dum tror hun at vi er? 18 3
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8170 Skrevet 8. mars 2022 nomore82 skrev (3 minutter siden): Det er litt fascinerende og da. Stine, som påstår hardnakka at hun ikke leser her inne (eller andre steder) og ikke vil høre om seg selv fra andre, PLUTSELIG i dag leverer i barnehagen.... Altså hvor dum tror hun at vi er? Dumme 🙈 4
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8171 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (Akkurat nå): Dumme 🙈 Jeg hadde ikke klart å lavær å lese om megselv 1
Minmi93 Skrevet 8. mars 2022 #8172 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Hvor mange kniver trenger man ??? Hun klarer ikke å la være og klage på at ting ikke blir gjort på den måten hun forventer det ! Hva er problemet ? Du har vel oppvaskmaskin, Stine. Tenk å lage et irritasjonsmoment ut av en sånn filleting. Er ikke rart hun ikke fungerer i arbeidslivet og hjemme med dette tankesettet. Slapp av og nytt det fine været. Du er heldig som har 3 flotte barn og en mann som gjør alt for deg. Egentlig burde du skamme deg. Ha en sånn ovenfra og ned holdning kler ingen. Hadde også langt bort den skålingen du driver med…. Endret 8. mars 2022 av Minmi93 15 2
Sharp75! Skrevet 8. mars 2022 #8173 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (24 minutter siden): Eneste personen jeg kjenner som ikke takler helgen med familien! Jeg elsker helgene med gode frokoster sammen å middag på kvelden med film å kos ! Stine er deppa for at hun ikke får snappe ifred å at familien hennes er rundt! Hvor er bv tenke jeg ? Er ikke barnevern sak. 4 3
Blåbærtua85 Skrevet 8. mars 2022 #8174 Skrevet 8. mars 2022 I går skulle endelig de største gutta komme hjem og det skulle bli så godt sa Stine for da var familien komplett igjen. Ettermiddagen og kvelden i går var ikke god ifølge Stine selv i dag. Kjekt å komme heim til mamma høres det ut som. Ho har voldsomt svingende humør... 13
SusieK Skrevet 8. mars 2022 #8175 Skrevet 8. mars 2022 Nei kanskje ikke en bv sak ! Her er det jo unger som ikke blir sett,en mor som ikke er tilstedeværende ,som er mer opptatt av snap ,filter å gaver en å være ned barna. Jeg er selv et barn som ikke er sett,prioritert å fikk kjeft for hver minste lille ting! Skal ikke utlevere meg for mye men jeg fungerer ikke optimalt i hverdagen . Jeg mener ikke at bv skulle vært inne for å fjerne barn. Men at kanskje Stine skulle fått litt veiledning på hvordan hun kan se barna å være tilstedeværende på en annen måte! Ser jo at de har klær å mat på bordet! Men det er desto viktig å bli sett av mor (i dette tilfellet) så får hun ‘lade’ når barna er ute av hus ,å være der når de er hjemme! Ikke mange timene hun får med lillemann når han kommer hjem fra bhg. Som med oss fleste er det middag ,kos,kvelds ,bad å natta! Bruk tiden med barnet/barna ikke skjermen! Heng meg for dette,men det er min mening ! 31 1
Frøken_ida Skrevet 8. mars 2022 #8176 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (5 minutter siden): Nei kanskje ikke en bv sak ! Her er det jo unger som ikke blir sett,en mor som ikke er tilstedeværende ,som er mer opptatt av snap ,filter å gaver en å være ned barna. Jeg er selv et barn som ikke er sett,prioritert å fikk kjeft for hver minste lille ting! Skal ikke utlevere meg for mye men jeg fungerer ikke optimalt i hverdagen . Jeg mener ikke at bv skulle vært inne for å fjerne barn. Men at kanskje Stine skulle fått litt veiledning på hvordan hun kan se barna å være tilstedeværende på en annen måte! Ser jo at de har klær å mat på bordet! Men det er desto viktig å bli sett av mor (i dette tilfellet) så får hun ‘lade’ når barna er ute av hus ,å være der når de er hjemme! Ikke mange timene hun får med lillemann når han kommer hjem fra bhg. Som med oss fleste er det middag ,kos,kvelds ,bad å natta! Bruk tiden med barnet/barna ikke skjermen! Heng meg for dette,men det er min mening ! 👏❤️ 2
Sharp75! Skrevet 8. mars 2022 #8177 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (13 minutter siden): Nei kanskje ikke en bv sak ! Her er det jo unger som ikke blir sett,en mor som ikke er tilstedeværende ,som er mer opptatt av snap ,filter å gaver en å være ned barna. Jeg er selv et barn som ikke er sett,prioritert å fikk kjeft for hver minste lille ting! Skal ikke utlevere meg for mye men jeg fungerer ikke optimalt i hverdagen . Jeg mener ikke at bv skulle vært inne for å fjerne barn. Men at kanskje Stine skulle fått litt veiledning på hvordan hun kan se barna å være tilstedeværende på en annen måte! Ser jo at de har klær å mat på bordet! Men det er desto viktig å bli sett av mor (i dette tilfellet) så får hun ‘lade’ når barna er ute av hus ,å være der når de er hjemme! Ikke mange timene hun får med lillemann når han kommer hjem fra bhg. Som med oss fleste er det middag ,kos,kvelds ,bad å natta! Bruk tiden med barnet/barna ikke skjermen! Heng meg for dette,men det er min mening ! Sa ikke at jeg var uenig, skrev bare at det ikke var barnevernssak. Sånne tiltak er frivillige. Enten hadde det ikke blitt undersøkelse eller hadde saken blitt avsluttet, har størst tro på det første. 1
Linye Skrevet 8. mars 2022 #8178 Skrevet 8. mars 2022 1 hour ago, Minmi93 said: Hvor mange kniver trenger man ??? Hun klarer ikke å la være og klage på at ting ikke blir gjort på den måten hun forventer det ! Hva er problemet ? Du har vel oppvaskmaskin, Stine. Tenk å lage et irritasjonsmoment ut av en sånn filleting. Er ikke rart hun ikke fungerer i arbeidslivet og hjemme med dette tankesettet. Slapp av og nytt det fine været. Du er heldig som har 3 flotte barn og en mann som gjør alt for deg. Egentlig burde du skamme deg. Ha en sånn ovenfra og ned holdning kler ingen. Hadde også langt bort den skåliingen du driver med…. Så enig med deg i alt du skriver!❤️ 4
Linye Skrevet 8. mars 2022 #8179 Skrevet 8. mars 2022 30 minutter siden, SusieK said: Nei kanskje ikke en bv sak ! Her er det jo unger som ikke blir sett,en mor som ikke er tilstedeværende ,som er mer opptatt av snap ,filter å gaver en å være ned barna. Jeg er selv et barn som ikke er sett,prioritert å fikk kjeft for hver minste lille ting! Skal ikke utlevere meg for mye men jeg fungerer ikke optimalt i hverdagen . Jeg mener ikke at bv skulle vært inne for å fjerne barn. Men at kanskje Stine skulle fått litt veiledning på hvordan hun kan se barna å være tilstedeværende på en annen måte! Ser jo at de har klær å mat på bordet! Men det er desto viktig å bli sett av mor (i dette tilfellet) så får hun ‘lade’ når barna er ute av hus ,å være der når de er hjemme! Ikke mange timene hun får med lillemann når han kommer hjem fra bhg. Som med oss fleste er det middag ,kos,kvelds ,bad å natta! Bruk tiden med barnet/barna ikke skjermen! Heng meg for dette,men det er min mening ! Helt enig med deg. Uten A hadde det helt klart vært bv sak, uten tvil. Mener fortsatt som deg at hun har behov for veiledning. 8
Minmi93 Skrevet 8. mars 2022 #8180 Skrevet 8. mars 2022 SusieK skrev (37 minutter siden): Nei kanskje ikke en bv sak ! Her er det jo unger som ikke blir sett,en mor som ikke er tilstedeværende ,som er mer opptatt av snap ,filter å gaver en å være ned barna. Jeg er selv et barn som ikke er sett,prioritert å fikk kjeft for hver minste lille ting! Skal ikke utlevere meg for mye men jeg fungerer ikke optimalt i hverdagen . Jeg mener ikke at bv skulle vært inne for å fjerne barn. Men at kanskje Stine skulle fått litt veiledning på hvordan hun kan se barna å være tilstedeværende på en annen måte! Ser jo at de har klær å mat på bordet! Men det er desto viktig å bli sett av mor (i dette tilfellet) så får hun ‘lade’ når barna er ute av hus ,å være der når de er hjemme! Ikke mange timene hun får med lillemann når han kommer hjem fra bhg. Som med oss fleste er det middag ,kos,kvelds ,bad å natta! Bruk tiden med barnet/barna ikke skjermen! Heng meg for dette,men det er min mening ! ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå