nomore82 Skrevet 6. mars 2022 #8121 Skrevet 6. mars 2022 Jeg lurer jo oppriktig på hvor langt ned man kan synke. Eneste grunnen til at jeg følger med er for å se hva neste krise er, neste sykdom, hvor mye en klarer å klage, syte og så videre. Sånn sett skuffer hun ikke. Dessverre. 11 3
skjærgårds_datter Skrevet 6. mars 2022 #8122 Skrevet 6. mars 2022 Det har kanskje blitt en avhengighet for henne å være syk, og det som medfølger av sympati og omsorg. Trist å se hvordan en ødelagt barndom påvirker resten av livet. 9 1 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 6. mars 2022 #8123 Skrevet 6. mars 2022 Flettfrid skrev (1 time siden): Vanskelig å se i kameraet når hun snakker i dag, tydelig tegn på at hun lyver og er ukomfortabel med det. Det har vi sett mange ganger før. Skuespiller 3 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 6. mars 2022 #8124 Skrevet 6. mars 2022 Mina 2 skrev (20 minutter siden): Hun er jo aldri ute i frisk luft,så kanskje ikke så rart formen er dårlig og hun besvimer🤔 Kaka var det forresten Alex som bakte da. Ikke vært borti noen som synes så synd på seg sjøl. Prøv frisk luft Fru Knutsen, minimum 30 minutter frisk luft er påvist helsegevinst. Gå tur hadde garantert hjulpet for lungene dine og smertene i kroppen. Meget bra for fysisk og psykisk helse også. Det er verdt er forøk mot alle plager og lidelser.... 9 2
Minmi93 Skrevet 6. mars 2022 #8127 Skrevet 6. mars 2022 SusieK skrev (2 timer siden): Trodde når det var lunger å dårlig oksygen metning(blåe lepper ) at det ble fullt alarm beredskap ? Jeg vet ikke bare ville tro det ! Men de kjenner a nok! Følger hun sikkert på snap å,noen av de som jobber der ! syntes faktisk litt synd på a ,når hun er så uviten om at folk gjennomskuer hun å at hun blir såpass pratet om på hjemstedet å her ! Hun har blitt en snakkis mange steder i landet. Trist at hun setter seg selv i så dårlig lys. Hun fremstod som ei reflektert og veltalende dame på TV2. Ble rimelig skuffet da hun ikke er den hun jeg trodde hun var. Mye løgn, barnslig oppførsel, sykdomsprat og egoisme. 6
Sol Rampelyset Skrevet 6. mars 2022 #8128 Skrevet 6. mars 2022 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer, ryktespredning og spekulasjoner. Sol, admin. 4
Kråkapåbygda Skrevet 6. mars 2022 #8129 Skrevet 6. mars 2022 Flettfrid skrev (På 2.3.2022 den 20.19): Hun er jo ikke det, hun strikker generellt enkle gensere.. Gi henne noe avansert, så kommer hun ikke så langt. Jeg gleder meg skikkelig til å se a strikke den leopard genseren, men jeg tviler på a noen gang begynner. 5
SusieK Skrevet 6. mars 2022 #8130 Skrevet 6. mars 2022 Stille igjen nå,sikkert vrikka på seg en strekk etter dansing til russelåter 1
Flettfrid Skrevet 6. mars 2022 #8131 Skrevet 6. mars 2022 Kråkapåbygda skrev (1 time siden): Jeg gleder meg skikkelig til å se a strikke den leopard genseren, men jeg tviler på a noen gang begynner. Tror den er glemt for lengst 🙈 1
Alisha* Skrevet 6. mars 2022 #8132 Skrevet 6. mars 2022 Det er bare helt utrolig ~ i hver eneste snap jeg åpner er det sykdomsprat. "Jeg er ikke helt i form idag", med påfølgende vondt her og der. Må hvile litt ,for så å stase seg opp, og deretter danses det. En annen stakkar i huset har ryggproblemer med store smerter. Allikevel er det han som må trø til å oppvarte frua. Kaffe på senga, ja for hun er jo godt vant med å ligge lenge. Imens baker han kake til et besøk, drar og handler, tar ansvar for barn med lek inne og ute. Når skal mannen få litt omsorg? Altså ~ jeg har ikke sett frua verken stå opp, leke eller kjøre til og fra barnehage noen gang. Ikke har jeg hørt hun har nevnt noe om det heller. Hun sier så fint vi skal være snille og vise omsorg for hverandre. Men da må hun jammen starte med seg selv. Noe så egoistisk har jeg aldri sett. 27 6
nomore82 Skrevet 6. mars 2022 #8133 Skrevet 6. mars 2022 Murstein skrev (5 minutter siden): Det er bare helt utrolig ~ i hver eneste snap jeg åpner er det sykdomsprat. "Jeg er ikke helt i form idag", med påfølgende vondt her og der. Må hvile litt ,for så å stase seg opp, og deretter danses det. En annen stakkar i huset har ryggproblemer med store smerter. Allikevel er det han som må trø til å oppvarte frua. Kaffe på senga, ja for hun er jo godt vant med å ligge lenge. Imens baker han kake til et besøk, drar og handler, tar ansvar for barn med lek inne og ute. Når skal mannen få litt omsorg? Altså ~ jeg har ikke sett frua verken stå opp, leke eller kjøre til og fra barnehage noen gang. Ikke har jeg hørt hun har nevnt noe om det heller. Hun sier så fint vi skal være snille og vise omsorg for hverandre. Men da må hun jammen starte med seg selv. Noe så egoistisk har jeg aldri sett. De fleste barnehager har vel en hovedregel om at ungene må være levert innen kl 9? Stine er jo ikke våken da.... 11
Alisha* Skrevet 6. mars 2022 #8134 Skrevet 6. mars 2022 nomore82 skrev (9 minutter siden): De fleste barnehager har vel en hovedregel om at ungene må være levert innen kl 9? Stine er jo ikke våken da.... Det kan sikkert stemme, men det får vi nok aldri svar på. 1
GulleGull Skrevet 7. mars 2022 #8135 Skrevet 7. mars 2022 Murstein skrev (9 timer siden): Det er bare helt utrolig ~ i hver eneste snap jeg åpner er det sykdomsprat. "Jeg er ikke helt i form idag", med påfølgende vondt her og der. Må hvile litt ,for så å stase seg opp, og deretter danses det. En annen stakkar i huset har ryggproblemer med store smerter. Allikevel er det han som må trø til å oppvarte frua. Kaffe på senga, ja for hun er jo godt vant med å ligge lenge. Imens baker han kake til et besøk, drar og handler, tar ansvar for barn med lek inne og ute. Når skal mannen få litt omsorg? Altså ~ jeg har ikke sett frua verken stå opp, leke eller kjøre til og fra barnehage noen gang. Ikke har jeg hørt hun har nevnt noe om det heller. Hun sier så fint vi skal være snille og vise omsorg for hverandre. Men da må hun jammen starte med seg selv. Noe så egoistisk har jeg aldri sett. Kan det være at de har en slik arbeidsfordeling fordi hun sliter med det hun gjør og kanskje fordi han selv ønsker det. Vi kjenner ikke alt rundt sykdommen og situasjonen til Stine, selvom hun «danser rundt» rundt og «staser seg opp» -hun velger jo selv hva hun ønsker å vise, snappen handler jo om henne og ikke om mannen? Kunne jo kanskje høre med han først om han selv anser seg som stakkarslig og om han slev mener han trenger mer omsorg før man antar at det er slik han har det? Bare for å sette det hele i litt annet perspektiv. 5 1
Minmi93 Skrevet 7. mars 2022 #8136 Skrevet 7. mars 2022 Murstein skrev (9 timer siden): Det er bare helt utrolig ~ i hver eneste snap jeg åpner er det sykdomsprat. "Jeg er ikke helt i form idag", med påfølgende vondt her og der. Må hvile litt ,for så å stase seg opp, og deretter danses det. En annen stakkar i huset har ryggproblemer med store smerter. Allikevel er det han som må trø til å oppvarte frua. Kaffe på senga, ja for hun er jo godt vant med å ligge lenge. Imens baker han kake til et besøk, drar og handler, tar ansvar for barn med lek inne og ute. Når skal mannen få litt omsorg? Altså ~ jeg har ikke sett frua verken stå opp, leke eller kjøre til og fra barnehage noen gang. Ikke har jeg hørt hun har nevnt noe om det heller. Hun sier så fint vi skal være snille og vise omsorg for hverandre. Men da må hun jammen starte med seg selv. Noe så egoistisk har jeg aldri sett. Det verste av alt synes jeg det er at hun får den oppmerksomheten hun vil ha av følgerne på snap. Det er så synd at de går på dette spillet og gir henne denne oppmerksomheten. Dette bare forsterker adferden hennes dessverre. 6
Jajajane Skrevet 7. mars 2022 #8137 Skrevet 7. mars 2022 Legger jo merke til at hun ikke vil ha råd eller tips om noe som helst, men når det kommer til sykdom og bekymring… da gløder hun! Hun setter seg i en rolle hvor vi skal syns veldig synd i henne, og bli redd for henne. Og hun digger det! Sympatikortet står høyt der! Jeg får helt åndenød av å høre på henne… Snakker om brystsmerter, pusteproblemer og besvimelse. Meeeen, orker ikke legevakta. Ville ikke si noe stygt om legevakta sa hun, selv om hun hadde mye på hjertet. Vel, jeg bruker samme legevakt, har aldri måtte sitte i times å vente der. At noen kommer foran i køa, må man regne med. Lengste jeg har vært der må ha vært en time, og d var i romjula en gang. Kjenner også flere som jobber der, og vi bor ikke i en storby så dette trykket / ventetiden hun snakker om finnes ikke her 😜 Men som nevnt tidligere, de har papirene hennes så er vel en grunn til at hun ofte blir prioritert sist……. Oh the drama! 24 1 3
Lillemor1982 Skrevet 7. mars 2022 #8138 Skrevet 7. mars 2022 Jajajane skrev (11 minutter siden): Legger jo merke til at hun ikke vil ha råd eller tips om noe som helst, men når det kommer til sykdom og bekymring… da gløder hun! Hun setter seg i en rolle hvor vi skal syns veldig synd i henne, og bli redd for henne. Og hun digger det! Sympatikortet står høyt der! Jeg får helt åndenød av å høre på henne… Snakker om brystsmerter, pusteproblemer og besvimelse. Meeeen, orker ikke legevakta. Ville ikke si noe stygt om legevakta sa hun, selv om hun hadde mye på hjertet. Vel, jeg bruker samme legevakt, har aldri måtte sitte i times å vente der. At noen kommer foran i køa, må man regne med. Lengste jeg har vært der må ha vært en time, og d var i romjula en gang. Kjenner også flere som jobber der, og vi bor ikke i en storby så dette trykket / ventetiden hun snakker om finnes ikke her 😜 Men som nevnt tidligere, de har papirene hennes så er vel en grunn til at hun ofte blir prioritert sist……. Oh the drama! Og det uttrykket da hun snakka om legevakten... "jeg velger å ikke si noe" .... 👀👀👀 Syk stirring ut i luften 5
Frøken_ida Skrevet 7. mars 2022 #8139 Skrevet 7. mars 2022 Jajajane skrev (24 minutter siden): Legger jo merke til at hun ikke vil ha råd eller tips om noe som helst, men når det kommer til sykdom og bekymring… da gløder hun! Hun setter seg i en rolle hvor vi skal syns veldig synd i henne, og bli redd for henne. Og hun digger det! Sympatikortet står høyt der! Jeg får helt åndenød av å høre på henne… Snakker om brystsmerter, pusteproblemer og besvimelse. Meeeen, orker ikke legevakta. Ville ikke si noe stygt om legevakta sa hun, selv om hun hadde mye på hjertet. Vel, jeg bruker samme legevakt, har aldri måtte sitte i times å vente der. At noen kommer foran i køa, må man regne med. Lengste jeg har vært der må ha vært en time, og d var i romjula en gang. Kjenner også flere som jobber der, og vi bor ikke i en storby så dette trykket / ventetiden hun snakker om finnes ikke her 😜 Men som nevnt tidligere, de har papirene hennes så er vel en grunn til at hun ofte blir prioritert sist……. Oh the drama! Den legevakta vi har til felles med Stine er helt fantastisk. ❤️ Men, sånne ting har jo også ofte noe med hvordan man forholder seg til de som jobber der. Jeg hadde aldri dratt til legevakta med et krav om at jeg skal behandles før alle andre. Allerede der går jo Stine på en smell. 15 2
Minmi93 Skrevet 7. mars 2022 #8140 Skrevet 7. mars 2022 Jajajane skrev (53 minutter siden): Legger jo merke til at hun ikke vil ha råd eller tips om noe som helst, men når det kommer til sykdom og bekymring… da gløder hun! Hun setter seg i en rolle hvor vi skal syns veldig synd i henne, og bli redd for henne. Og hun digger det! Sympatikortet står høyt der! Jeg får helt åndenød av å høre på henne… Snakker om brystsmerter, pusteproblemer og besvimelse. Meeeen, orker ikke legevakta. Ville ikke si noe stygt om legevakta sa hun, selv om hun hadde mye på hjertet. Vel, jeg bruker samme legevakt, har aldri måtte sitte i times å vente der. At noen kommer foran i køa, må man regne med. Lengste jeg har vært der må ha vært en time, og d var i romjula en gang. Kjenner også flere som jobber der, og vi bor ikke i en storby så dette trykket / ventetiden hun snakker om finnes ikke her 😜 Men som nevnt tidligere, de har papirene hennes så er vel en grunn til at hun ofte blir prioritert sist……. Oh the drama! Jeg får høy puls og pustebesvær av adferden hennes. Tror jeg aldri har vært borti et menneske som trigger meg som hun gjør. Velger derfor å spole over mye av sykdomsprat og løgner. Så fort denne barnevernssaken er over så skal jeg aldri bruke så mye som et sekund på denne dama. Jeg håper virkelig at noen fra barnevernet følger med og ser hvor syk hun er og hva hun utsetter barna sine for. De to største kan skjerme seg for mye, men den minste har ikke sjans til det. Hadde hun vært alenemor så ville alarmen gått hos barnevernet. 18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå