Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stine er en komedie i segselv !

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lillelily skrev (På 3/5/2022 den 7.27):

Regner jeg helt feil? 😂 427 snapper x 10 sekunder per, blir 4270 sekunder, delt på 60 (1 minutt) = 71 minutter? 🙈

Sammenlign med lengde på stories til andre som har sosiale medier/snap som jobb eller andre som har offentlige kontoer. Dette er et enormt langt sluttresultat. Klart det tar mye lengre tid å filme/se over/redigere/slette det som ikke ble bra/osv enn det ferdige resultatet. 

Jeg snapper selv av og til for en snap-gruppe, og jeg bruker tid på det som ender opp med maks ti minutter. Det merkes de dagene det er snap-dag. 

Tenker mer over hva jeg sier, og det å skjerme familien da, så sånn sett går det kanskje raskere når man produserer mer impulsivt.

Kvalitet over kvantitet hadde nok gitt flere fornøyde seere og en mindre aktiv tråd her inne for Stine sin del. Så det kunne vært noe å vurdere.

• Liker 8
Skrevet
nomore82 skrev (13 timer siden):

Er ikke Alex pappen? Faren?

Pappen er ikke det samme som pappaen

• Liker 3
Skrevet (endret)
lillelily skrev (5 timer siden):

Selvfølgelig, men folk slutter ikke å nevne at hun kaller det selvmordsmigrene fordi det er feil ord, og de skjønner vel at hun mener selvmordshodepine. 

Ja, men synes du ikke det blir feil at hun selvdiagnostiserer seg med Clusterhodepine når det er migrene hun har?! Enda et ledd i Meg Meg og Mitt... Min Sykdom, Mine Plager og Mine Symptomer 🆘 ️Er det ikke ille nok fra før så legger hu på som det passer'a.... er et navn for en slik sykdom og den er ikke fysisk....

Endret av Lillemor1982
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (20 minutter siden):

Ja, men synes du ikke det blir feil at hun selvdiagnostiserer seg med Clusterhodepine når det er migrene hun har?! Enda et ledd i Meg Meg og Mitt... Min Sykdom, Mine Plager og Mine Symptomer 🆘 ️Er det ikke ille nok fra før så legger hu på som det passer'a.... er et navn for en slik sykdom og den er ikke fysisk....

Hun vet akkurat hva hun skal si og gjøre for å få sympati. Det er også feil å si at det ikke er noen vits å reise på legevakta med pustebesvær og blå lepper. Pustebesvær er høyt prioritert, så en viklet ankel går ikke foran disse symptomene. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg klarer bare ikke å få empati eller syntes synd på hun ! 
det er for mye drama å for mye syt å klag! 

Roper man Ulv Ulv for mye bryr folk seg ikke etterhvert 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig merkelig at formen hennes blir ALLTID mye værre hvis noen andre i husstanden er litt syke også. Når A er syk og trenger omsorg, nei da blir hun enda verre så det ender opp med at han må gjøre alt uansett 

• Liker 26
Skrevet
Eurony skrev (2 minutter siden):

Veldig merkelig at formen hennes blir ALLTID mye værre hvis noen andre i husstanden er litt syke også. Når A er syk og trenger omsorg, nei da blir hun enda verre så det ender opp med at han må gjøre alt uansett 

Akkurat !

• Liker 2
Skrevet

Jeg sier det igjen, stakkars barn og mann. 

• Liker 12
Skrevet

I alle dager ! Ble jaggu frisk av et tonn med sminke 🤯 Kanskje det er medisinen? Kan danse til russemusikk å hurramahei nå! Gratulere Stine ,du har herved funnet ny mirakel medisin mot blå lepper å dårlig pust🙌🏻🙌🏻

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

For å si det sånn ,jeg vil ha det hu tar ! Om man blir få fort frisk 

• Liker 8
Skrevet
SusieK skrev (2 minutter siden):

For å si det sånn ,jeg vil ha det hu tar ! Om man blir få fort frisk 

Samme her.. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler hun har et skuespill av og til.  Måten hun snakker til kamera og ansikts utrykkene når feks. Signe lager lyder hun blir "skremt" av. Det virker så planlagt i forhold til andre snappere. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Stunt mamma skrev (5 minutter siden):

Jeg føler hun har et skuespill av og til.  Måten hun snakker til kamera og ansikts utrykkene når feks. Signe lager lyder hun blir "skremt" av. Det virker så planlagt i forhold til andre snappere. 

Helt riktig. Det er skuespill for alle penga… 

• Liker 9
Skrevet

Vanskelig å se i kameraet når hun snakker i dag, tydelig tegn på at hun lyver og er ukomfortabel med det. Det har vi sett mange ganger før.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså , hun er i form nå da! Rocke med rompa å Hufsa ,baker å står i ! Sorry men da er du ikke veldig dårlig assa ! Noen må Gi hun der en rality snakk ass! 
Skammer meg på hennes vegne ! Håper leger osv ser dette, kanskje derfor ikke denne saken mot bv går så veldig  bra heller ! Nå bare spekulerer jeg altså! Men hun ser da ganske oppegående ut til å ha lungeproblemer !

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud at hun ikke blir lei av å snakke om egen sykdom!!! 

• Liker 6
Skrevet
Minipilla skrev (34 minutter siden):

Herregud at hun ikke blir lei av å snakke om egen sykdom!!! 

Håper vel på morgenlevering

• Liker 5
Skrevet

Hun er jo aldri ute i frisk luft,så kanskje ikke så rart formen er dårlig og hun besvimer🤔 Kaka var det forresten Alex som bakte da. Ikke vært borti noen som synes så synd på seg sjøl. 

• Liker 12
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...