Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenk om hun kunne strikket mer å holdt mer kjeft 🙈

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Minni75 skrev (12 timer siden):

Det er faktisk mye vanskeligere å strikke en hel, eller å strikke dei genserne Stine strikker! Så du klarer en slik genser du og. Tro meg!!

Nå handlet ikke min kommentar om å klare å strikke en genser eller ikke -men at det er synd at man klarer å lage noe negativt ut av at Stine viser frem hva hun har strikket oppigjennom og hun må få lov å være fornøyd med det uten at alt rundt det må pirkes på, så syntes jeg det er fint å se hverdags-strikk.Bare ett eksempel - Jeg følger «Strikkerne» på snap -de strikker så mye avansert og profesjonelt  at for meg blir det litt uinspirerende å se på -siden jeg er nybegynner, det er lettere da å bli motivert av det Stine viser frem.

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
SusieK skrev (1 time siden):

Tenk om hun kunne strikket mer å holdt mer kjeft 🙈

Nei da mister vi mye underholdning😂

• Liker 2
Skrevet

Ja da kom det regning fra advokaten, godt hun har fått spleis penger til det da😊

• Liker 4
Skrevet
Støgga skrev (13 minutter siden):

Ja da kom det regning fra advokaten, godt hun har fått spleis penger til det da😊

🤣 Må vel bli en ny spleis for det gitt. De penga er borte for lengst. 🤣🤣

• Liker 6
Skrevet
Støgga skrev (39 minutter siden):

Kaffeskål skrev (25 minutter siden):

🤣 Må vel bli en ny spleis for det gitt. De penga er borte for lengst. 🤣🤣

Det er sikkert unødvendig kritikk å nevne her, men jeg synes det hadde vært på sin plass å takke de som støttet alle spleisene hennes om dette på snappen. I stede for så drar hun «det er nok verdt det», men tydelige antydninger om at regningen var høy og koster henne dyrt. Sannheten er jo at hun har dratt inn godt over 90k i spleiser til dette. Jeg vet advokat er dyrt - men hun har jaggu fått mye støtte fra andre til dette korstoget sitt.

Men det virker jo ut til å være glemt.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Mye rart en kan tenke og mene om denne dama, men noe av det mest oppsiktsvekkende i mine øyne er at hele familien hennes er ‘usynling’. Greit nok at de litt større ungene er mye på rommene sine, men hva med minstemann? Jeg har fulgt henne noen uker/måneder nå og synes det er mildt sagt foruroligende at det ikke omtrent verken høres eller synes at det bor en mann og en ungeskokk i samme huset. 
Greit nok at de  er innom bildet innimellom, men bemerkelsverdig skjeldent. 
En småbarnsfamilie skal ha huset fullt av levende, synlige, glade barn. Det skal være rot, latter, mas, musikk fra barnerom, løpende skritt, besøk av venner osv.

Har ikke disse ungene besøk av vennene sine noensinne? Jeg har aldri sett det. 
I mine øyne er dette ikke bra i det hele tatt, får vondt i meg ved tanken på hvordan disse ser ut til å liste seg rundt og være mest mulig usynlig.

• Liker 23
Skrevet
Amberleaf skrev (11 minutter siden):

Mye rart en kan tenke og mene om denne dama, men noe av det mest oppsiktsvekkende i mine øyne er at hele familien hennes er ‘usynling’. Greit nok at de litt større ungene er mye på rommene sine, men hva med minstemann? Jeg har fulgt henne noen uker/måneder nå og synes det er mildt sagt foruroligende at det ikke omtrent verken høres eller synes at det bor en mann og en ungeskokk i samme huset. 
En småbarnsfamilie skal ha huset fullt av levende, synlige, glade barn. Det skal være rot, latter, mas, musikk fra barnerom, løpende skritt, besøk av venner osv.

I mine øyne er dette ikke bra i det hele tatt, får vondt i meg ved tanken på hvordan disse ser ut til å liste seg rundt og være mest mulig usynlig.

Reflekterer over de samme ting. Voksen besøk av nærmeste familie på bursdag.

• Liker 4
Skrevet
nomore82 skrev (1 time siden):

Det er sikkert unødvendig kritikk å nevne her, men jeg synes det hadde vært på sin plass å takke de som støttet alle spleisene hennes om dette på snappen. I stede for så drar hun «det er nok verdt det», men tydelige antydninger om at regningen var høy og koster henne dyrt. Sannheten er jo at hun har dratt inn godt over 90k i spleiser til dette. Jeg vet advokat er dyrt - men hun har jaggu fått mye støtte fra andre til dette korstoget sitt.

Men det virker jo ut til å være glemt.

Ja det sa hun ikke et ord om🤔

• Liker 3
Skrevet
Amberleaf skrev (1 time siden):

Har et familiemedlem som det er sånn hos, riktignok er det kun et barn hos de, men de har sånn typ utstillingshjem, aldri har ungen besøk, feirer bursdag i leid lokale. 
Hvis de har voksenbesøk i huset så er det lagt beskyttelse på stoler og sofa. Fullstendig ekstremt.

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 2
Skrevet
Støgga skrev (4 timer siden):

Haha igrunn sant 🙈

Skrevet
Lillemor1982 skrev (21 timer siden):

Bare ikke følg hennes råd om at alt billig garn er bra garn......

Eg har strikka i 40-50 år å må bare si det er mye elendig dyrt garn og mye bra billig garn, selvfølgelig motsatt også som med det meste anna. Eg handler også det meste av garnet på nett, hvorfor skal eg betale dobbel pris i butikk 👍

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Støgga skrev (7 timer siden):

Haha igrunn sant 🙈

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg tredd kameraet opp i ansiktet på mine unger hadde jeg fått høre det , fra de ! Her spør jeg før jeg filmer å spør før jeg evnt sender bilder eller legger ut på Facebook! Å mine er 12 å 7!  De har krav på privatliv å det er mine klar over ! Ta deg sammen Stine! Du mister ungene dine i jakten på berømmelse !

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Fy for ei kjedlig mor, vasker planter mens far og sønn leker sammen,at den mannen ikke blir gal er meg et under

Endret av Anneisabell
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Skrevet
Anneisabell skrev (43 minutter siden):

Fy for ei kjedlig mor, vasker planter mens far og sønn leker sammen,at den mannen ikke blir gal er meg et under

Hun lever helt i sin egen verden….

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, Minmi93 said:

Hun lever helt i sin egen verden….

Tragisk. 

• Liker 4
Skrevet

komisk når hun så viktig og belærende forteller hvor viktig det er å tørke støv av plantene, «fordi de liker ikke støv. akkurat som vi»… hun har ikke peiling på HVORFOR man må tørke støv av plantene liksom😂

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...