Alma87 Skrevet 2. mars 2022 #8021 Skrevet 2. mars 2022 ritaen skrev (På 28.2.2022 den 15.28): Rart at det hullet i lungen ikke blir snakket om lengre, og spesielt nå når hun har covid og pusten er tung.. var hun ikke på enda en MR/CT av lungene etter hun fikk ny fastlege ? Mener å huske det, men har ikke hørt noe om resultatet🙈😅
Minmi93 Skrevet 2. mars 2022 #8022 Skrevet 2. mars 2022 ClusterOfGrapes skrev (19 timer siden): Oppførselen hennes minner om stereotypen på en som kalles harry. Banner som en bryggesjauer. Danser til og synger med på drikkeviser hvis sangtekst og musikalsk kvalitet er så banal at russen også rødmer. Underbuksehumor (Også med barn til stede) Shopper fordi det er på tilbud, etc. Hadde hun hatt en rullings i munnviken så hadde bildet vært komplett😀 Dette er henne satt litt på spissen. Det er jo lov å være seg sjæl. Noen synes sikkert hun er morsom, men noen mener nok at hun oppfører seg smakløst, spesielt dette med underbuksehumoren. Har hun noen utdanning? Hun har vist ingen formell utdanning. Hun burde ha fått undervisning og veiledning i hvordan man opptrer som mor på sosialemedier og privat. 6
non_stop Skrevet 2. mars 2022 #8023 Skrevet 2. mars 2022 Tvillingsjel skrev (20 timer siden): Snakket hun om underlivet til mannen på snap? Jepp, det gjorde hun. Sønnen sitter ved siden av og sier "..........fy..faen.................", etterfulgt av ondskapsfull latter fra moren. En ting er å si sånne ting foran unga dine, men å legge det ut på snap???? Og jeg vil tro samtlige mødre til sønnens klassekompiser følger Dronninga av Brumunddalen. Tenk litt over hvordan adferden din kan gå utover ungene dine, Stine 18
Fjellgjeiter Skrevet 2. mars 2022 #8024 Skrevet 2. mars 2022 Lillemor1982 skrev (21 timer siden): Lurer litt på hva som er greia med disse fyllasangene jeg... i følge henne selv er hun traumatisert av en mor som var full og rusa det meste av hennes barndom. Hva er da greia med at hu danser og synger med fyllesangtekster på full skur hjemme så unga hennes hører.... "hvis du ikke har promille bare dra... hvis du ikke vil på fylla bare dra" osv.... Ja det kan man virkelig lure på!!! 3
ClusterOfGrapes Skrevet 2. mars 2022 #8025 Skrevet 2. mars 2022 Minmi93 skrev (3 timer siden): Hun har vist ingen formell utdanning. Hun burde ha fått undervisning og veiledning i hvordan man opptrer som mor på sosialemedier og privat. Vet at hun har jobbet på butikk og innen rusomsorgen. I utdanningen innen helsefag og i serviceyrker med kundebehandling lærer en i alle fall at banning er en uting. Virker som at mange av disse som vil være influensere har lav eller ingen utdanning. Og at graden av eksponering av barn blant disse øker proporsjonalt dess lavere. Har de ingen «yrkesstolthet»? Leser de seg ikke opp om forskning på området? Det gjelder faktisk barna deres. Ikke det at en trenger en master for å skjønne at det er superkleint for barn når foreldre bedriver underbuksehumor i deres påhør. (Og her med tusenvis av seere i tillegg) Graden av selvjustis, refleksjon og kritisk tenkning over hva en legger ut virker til å være bortimot fraværende. Det være seg Bjørklundsaken, kritikk av tredjepart, språkbruk og atferd. Forunderlig. 10 1
Minmi93 Skrevet 2. mars 2022 #8026 Skrevet 2. mars 2022 ClusterOfGrapes skrev (23 minutter siden): Vet at hun har jobbet på butikk og innen rusomsorgen. I utdanningen innen helsefag og i serviceyrker med kundebehandling lærer en i alle fall at banning er en uting. Virker som at mange av disse som vil være influensere har lav eller ingen utdanning. Og at graden av eksponering av barn blant disse øker proporsjonalt dess lavere. Har de ingen «yrkesstolthet»? Leser de seg ikke opp om forskning på området? Det gjelder faktisk barna deres. Ikke det at en trenger en master for å skjønne at det er superkleint for barn når foreldre bedriver underbuksehumor i deres påhør. (Og her med tusenvis av seere i tillegg) Graden av selvjustis, refleksjon og kritisk tenkning over hva en legger ut virker til å være bortimot fraværende. Det være seg Bjørklundsaken, kritikk av tredjepart, språkbruk og atferd. Forunderlig. 🙏
Minmi93 Skrevet 2. mars 2022 #8027 Skrevet 2. mars 2022 non_stop skrev (2 timer siden): Jepp, det gjorde hun. Sønnen sitter ved siden av og sier "..........fy..faen.................", etterfulgt av ondskapsfull latter fra moren. En ting er å si sånne ting foran unga dine, men å legge det ut på snap???? Og jeg vil tro samtlige mødre til sønnens klassekompiser følger Dronninga av Brumunddalen. Tenk litt over hvordan adferden din kan gå utover ungene dine, Stine Får håpe flere følgere får opp øynene etter dette. Hvem skulle tro at den reflekterte, veltalende dama på TV2 oppfører seg på denne måten som hun gjør ? 5
Linye Skrevet 2. mars 2022 #8028 Skrevet 2. mars 2022 Er det noen andre her som noen gang ser Stine bruke noe av det hun strikker til seg selv???🙊 Kan med fordel strikke til andre hun, for hun kjøper jo topper og gensere stadig… 7
Hoggorm Skrevet 2. mars 2022 #8029 Skrevet 2. mars 2022 Linye skrev (3 minutter siden): Er det noen andre her som noen gang ser Stine bruke noe av det hun strikker til seg selv???🙊 Kan med fordel strikke til andre hun, for hun kjøper jo topper og gensere stadig… Trenger skryt for hvor flink hun er til å strikke🙈 6
Anneisabell Skrevet 2. mars 2022 #8030 Skrevet 2. mars 2022 Hoggorm skrev (23 minutter siden): Trenger skryt for hvor flink hun er til å strikke🙈 Sikkert derfor hun har sittet og med dette i halve dag. Men det er nå mye likt strikk, og ikke de mest avanserte så tror mange kan klare dette. Men hun elsker å vise frem overflodet sitt 3 1
GulleGull Skrevet 2. mars 2022 #8031 Skrevet 2. mars 2022 Hoggorm skrev (55 minutter siden): Trenger skryt for hvor flink hun er til å strikke🙈 Som «nybegynner» i strikking syntes jeg dette var mye mer interessant en mye annet på snappen -mange tips og råd å ta med seg mtp å endre på oppskrifter og garntyper. Strikking er litt mer avansert en man skulle tru. Syntes ikke det er noe galt i å vise frem hobbyen sin og være stolt av den, ser jo på plaggene at dette er noe hin mestrer godt. Selvom noen av plaggene virker enkle så er ikke alle strikketekknikker som er brukt på noen av plaggene ikke barebare. 5 1 1
Lillemor1982 Skrevet 2. mars 2022 #8032 Skrevet 2. mars 2022 GulleGull skrev (4 minutter siden): Som «nybegynner» i strikking syntes jeg dette var mye mer interessant en mye annet på snappen -mange tips og råd å ta med seg mtp å endre på oppskrifter og garntyper. Strikking er litt mer avansert en man skulle tru. Syntes ikke det er noe galt i å vise frem hobbyen sin og være stolt av den, ser jo på plaggene at dette er noe hin mestrer godt. Selvom noen av plaggene virker enkle så er ikke alle strikketekknikker som er brukt på noen av plaggene ikke barebare. Bare ikke følg hennes råd om at alt billig garn er bra garn...... 10
Flettfrid Skrevet 2. mars 2022 #8033 Skrevet 2. mars 2022 Hoggorm skrev (3 timer siden): Trenger skryt for hvor flink hun er til å strikke🙈 Hun er jo ikke det, hun strikker generellt enkle gensere.. Gi henne noe avansert, så kommer hun ikke så langt. 7
skruf Skrevet 2. mars 2022 #8034 Skrevet 2. mars 2022 Lillemor1982 skrev (2 timer siden): Bare ikke følg hennes råd om at alt billig garn er bra garn...... Skulle akkurat til å skrive det samme…..kunne ønske hun hadde hatt fokus på godt og bærekraftig garn, ikke kun gå etter pris. Det er ofte en grunn til at noe garn er dyrere, og det er kvalitet og innhold, samt hvor bærekraftig og hvor det er produsert. Selvfølgelig er norskprodusert 100% ull dyrere enn garn til 19kr nøstet på europris som består av 10% ull og 90% akryl/plast. I stedet for å masseprodusere enkle plagg med tykt garn på tykke pinner som blir ferdig på ei uke så kunne Stine heller ha startet på en genser på pinne 3 med tynnere kvalitets garn. Gjerne med mønster eller strukturstrikk. Da hadde hun hatt noe å trøye seg med i flere uker. Eler hun kan strikke til mannen sin; det at han er så lang gjør jo ikke noe, da tar det bare lengre tid før hun blir ferdig. Strikket selv genser til faren min i Vams fra Rauma i fjor, han er ikke en liten mann akkurat, og jeg holdt på noen uker. Poenget mitt er at i stedet for å kjøpe masse dårlig garn og strikke 3 gensere ti seg selv på en måned så kan hun heller strikke en genser med et dyrere og bedre garn på samme tiden, Bortsett fra den grønne novise-jakka så ser jeg nesten ikke at hun bruker det hun strikker heller. Går bare i kjøpe-plagg 10 1
Gjest Polarpuma Skrevet 2. mars 2022 #8035 Skrevet 2. mars 2022 3 minutter siden, Flettfrid said: Hun er jo ikke det, hun strikker generellt enkle gensere.. Gi henne noe avansert, så kommer hun ikke så langt. Jeg synes hun er flink å strikke jeg. Flotte gensere. Men ville aldri brukt de gensere, når garnet er billig skit fra Kina. Vil heller ha én genser i god kvalitet, fremfor fire gensere med akrylgarn.
GulleGull Skrevet 2. mars 2022 #8036 Skrevet 2. mars 2022 Flettfrid skrev (6 minutter siden): Hun er jo ikke det, hun strikker generellt enkle gensere.. Gi henne noe avansert, så kommer hun ikke så langt. Nå bruker jeg denne kommentaren som basis for ett generelt svar til tema strikking som var på snappen i dag. Selvom genserne er «enkle» så er det pent strikket -ikke sikkert hun har interesse eller behov for å strikke mer avansert. For meg som sliter med å strikke hælen til en raggsokk -så syntes jeg det er morsomt å se at man etterhvert kan bli såpass dreven at man tørr utfordre strikkeoppsriften og skifte ut garn. For de som strikker mye så er helt sikkert billigere garn ett godt alternativ og hun trenger ikke være ambassadør for bærekraft og 100% naturlig garn for å få skryt for plaggene sine. Om hun bare har lyst p strikke til seg selv så må vel det også være greit, kanskje det er det å glede seg til å strikke seg en genser mer glede en faktisk bruke den, eller hun samler på de som andre samler på mummikopper?. Hva vet man kanskje hun gir de bort eller selger de etterhvert også? Synd at man også skal pirke på og snakke ned ett hyggelig tema snap. 7 1 2
Hanne12 Skrevet 2. mars 2022 #8037 Skrevet 2. mars 2022 skruf skrev (1 time siden): Skulle akkurat til å skrive det samme…..kunne ønske hun hadde hatt fokus på godt og bærekraftig garn, ikke kun gå etter pris. Det er ofte en grunn til at noe garn er dyrere, og det er kvalitet og innhold, samt hvor bærekraftig og hvor det er produsert. Selvfølgelig er norskprodusert 100% ull dyrere enn garn til 19kr nøstet på europris som består av 10% ull og 90% akryl/plast. I stedet for å masseprodusere enkle plagg med tykt garn på tykke pinner som blir ferdig på ei uke så kunne Stine heller ha startet på en genser på pinne 3 med tynnere kvalitets garn. Gjerne med mønster eller strukturstrikk. Da hadde hun hatt noe å trøye seg med i flere uker. Eler hun kan strikke til mannen sin; det at han er så lang gjør jo ikke noe, da tar det bare lengre tid før hun blir ferdig. Strikket selv genser til faren min i Vams fra Rauma i fjor, han er ikke en liten mann akkurat, og jeg holdt på noen uker. Poenget mitt er at i stedet for å kjøpe masse dårlig garn og strikke 3 gensere ti seg selv på en måned så kan hun heller strikke en genser med et dyrere og bedre garn på samme tiden, Bortsett fra den grønne novise-jakka så ser jeg nesten ikke at hun bruker det hun strikker heller. Går bare i kjøpe-plagg Så lenge hun kjøper så mye klær til seg selv vil hun aldri kunne smykke seg med å tenke bærekraft desverre. Dette går jo igjen i mengde hun kjøper, ikke bare klær men mat, drikke og dill dall osv. 9
Minni75 Skrevet 2. mars 2022 #8038 Skrevet 2. mars 2022 GulleGull skrev (2 timer siden): Nå bruker jeg denne kommentaren som basis for ett generelt svar til tema strikking som var på snappen i dag. Selvom genserne er «enkle» så er det pent strikket -ikke sikkert hun har interesse eller behov for å strikke mer avansert. For meg som sliter med å strikke hælen til en raggsokk -så syntes jeg det er morsomt å se at man etterhvert kan bli såpass dreven at man tørr utfordre strikkeoppsriften og skifte ut garn. For de som strikker mye så er helt sikkert billigere garn ett godt alternativ og hun trenger ikke være ambassadør for bærekraft og 100% naturlig garn for å få skryt for plaggene sine. Om hun bare har lyst p strikke til seg selv så må vel det også være greit, kanskje det er det å glede seg til å strikke seg en genser mer glede en faktisk bruke den, eller hun samler på de som andre samler på mummikopper?. Hva vet man kanskje hun gir de bort eller selger de etterhvert også? Synd at man også skal pirke på og snakke ned ett hyggelig tema snap. Det er faktisk mye vanskeligere å strikke en hel, eller å strikke dei genserne Stine strikker! Så du klarer en slik genser du og. Tro meg!!
Brumundaline Skrevet 3. mars 2022 #8039 Skrevet 3. mars 2022 Den skjorta fra den nettbutikken Stine reklamerer for i dag, det lyser lang vei at hun ikke trives i den! Kommer garantert ikke til å se henne i den igjen, utenom når hun skal kjøre reklame. Blur vel som med mye annet hun har; Dette ække mæj 🙈 11
AnnaBallerina Skrevet 3. mars 2022 #8040 Skrevet 3. mars 2022 Er hun aldri med barna sine eller mannen sin på ettermiddag/kveld? Bare sitte pal å snappe?? Jeg har akkurat komt borti henne, hun dukka opp på «utforsk». Har hun en sykdom som gjør at hun er hjemme? 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå