Silva Pluvialis Skrevet 1. mars 2022 #8001 Skrevet 1. mars 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Hva får en godt voksen dame til å snakke om størrelsen på ballene til mannen foran barna og følgerne på snap ? Det skulle være en hyggelig stund hvor de skulle spise fastelavnsboller…. Det er ikke første gangen hun drar inn perversiteter i samtaler med mannen samtidig som hun prater med følgere på snap. Nei, jeg er ikke fisefin, men jeg tenker på alderen hennes og hva barna hører. Mine barn hadde blitt rimelig flaue av meg som mor hvis jeg hadde oppred sånn foran andre. Hva var så morsomt med småpølser hun hadde kjøpt … ? Er det skader fra overgrep som gjør at hun synes det er fryktelig gøy med disse sammenligne mellom mat og underliv ? Prater hun sånn med alle og enhver eller tror hun at det er kult å være sånn ovenfor barna og på snap. I følge henne så var dette tema i deres hjem. En måte å ha det gøy på. Nå skal vel Stine som mor og voksen gå som et godt forbilde for barna sine. Jeg mener at det er langt i fra det hun gjør ved disse uttalelsene. Snakket hun om underlivet til mannen på snap? Angående overgrepet, er det noen som vet om det ble anmeldt? Kan ikke huske at hun har sagt noe om det. 5
Minmi93 Skrevet 1. mars 2022 #8002 Skrevet 1. mars 2022 Tvillingsjel skrev (11 minutter siden): Snakket hun om underlivet til mannen på snap? Angående overgrepet, er det noen som vet om det ble anmeldt? Kan ikke huske at hun har sagt noe om det. Ja 😅
Alisha* Skrevet 1. mars 2022 #8003 Skrevet 1. mars 2022 Er innom noen av de som snapper, slik av og på ~ men har til gode å se noen som er så opptatt av vise seg frem som frua. Det er så mye sminke at ansiktet ser ut som en stiv maske. Håret som vaskes og strekkes på hver dag, pisstrete tupper. Hver dag skal klærne kommenteres hvor de er kjøpt ~ ikke minst at hun bruker den minste størrelsen.Det hoppes og danses til musikk for tenåringer. Tror oppriktig frua digger seg selv~ og enda litt mer når hun får bruke filter. Så er det sykdommer og begrensninger ~ må det virkelig gjentas det samme hver dag. Det samme med strikkingen ~ har til gode å se noe annet ett lett strikk. Og hva med at det kun strikkes til eget bruk. Burde tenkt litt på andre i familien også. Utrolig selvopptatt. Så spørsmålet er ~ hva er det hun vil med denne kanalen sin og hvem er det hun vil nå ut til. Abbonerer ikke, og det trengs ikke heller. Det går på det samme hver eneste dag, bla,bla,bla. 18 3
Minmi93 Skrevet 1. mars 2022 #8004 Skrevet 1. mars 2022 ClusterOfGrapes skrev (43 minutter siden): Oppførselen hennes minner om stereotypen på en som kalles harry. Banner som en byggesjauer. Danser til og synger med på drikkeviser hvis sangtekst og musikalsk kvalitet er så banal at russen også rødmer. Underbuksehumor (Også med barn til stede) Shopper fordi det er på tilbud, etc. Hadde hun hatt en rullings i munnviken så hadde bildet vært komplett😀 Dette er henne satt litt på spissen. Det er jo lov å være seg sjæl. Noen synes sikkert hun er morsom, men noen mener nok at hun oppfører seg smakløst, spesielt dette med underbuksehumoren. Har hun noen utdanning? Jeg tror hun er helsefagarbeider. 2
Lillemor1982 Skrevet 1. mars 2022 #8005 Skrevet 1. mars 2022 ClusterOfGrapes skrev (56 minutter siden): Oppførselen hennes minner om stereotypen på en som kalles harry. Banner som en byggesjauer. Danser til og synger med på drikkeviser hvis sangtekst og musikalsk kvalitet er så banal at russen også rødmer. Underbuksehumor (Også med barn til stede) Shopper fordi det er på tilbud, etc. Hadde hun hatt en rullings i munnviken så hadde bildet vært komplett😀 Dette er henne satt litt på spissen. Det er jo lov å være seg sjæl. Noen synes sikkert hun er morsom, men noen mener nok at hun oppfører seg smakløst, spesielt dette med underbuksehumoren. Har hun noen utdanning? Lurer litt på hva som er greia med disse fyllasangene jeg... i følge henne selv er hun traumatisert av en mor som var full og rusa det meste av hennes barndom. Hva er da greia med at hu danser og synger med fyllesangtekster på full skur hjemme så unga hennes hører.... "hvis du ikke har promille bare dra... hvis du ikke vil på fylla bare dra" osv.... 19 2
ClusterOfGrapes Skrevet 1. mars 2022 #8006 Skrevet 1. mars 2022 Minmi93 skrev (16 minutter siden): Jeg tror hun er helsefagarbeider. Ok. Takk!😊 1
Linye Skrevet 1. mars 2022 #8007 Skrevet 1. mars 2022 3 minutter siden, ClusterOfGrapes said: Ok. Takk!😊 Tror ikke hun har fullført noe videregående… 6
camie Skrevet 1. mars 2022 #8008 Skrevet 1. mars 2022 Murstein skrev (23 minutter siden): Og hva med at det kun strikkes til eget bruk. Tenk om, (skjønner det er en uoppnåelig tanke i forhold til at det er S vi snakker om), men uansett; hva om hun faktisk kunne strikket sokker, vanter, pledd, skjerf og gensere til de i Ukraina? Skulle gjerne sett henne strikket til mennesker som har behov for det fremfor kun ego-strikk! 11
Minmi93 Skrevet 1. mars 2022 #8009 Skrevet 1. mars 2022 Linye skrev (6 minutter siden): Tror ikke hun har fullført noe videregående… Gikk ikke Stine og Jannike sammen på helsefag ? 3
Minmi93 Skrevet 1. mars 2022 #8010 Skrevet 1. mars 2022 Lillemor1982 skrev (15 minutter siden): Lurer litt på hva som er greia med disse fyllasangene jeg... i følge henne selv er hun traumatisert av en mor som var full og rusa det meste av hennes barndom. Hva er da greia med at hu danser og synger med fyllesangtekster på full skur hjemme så unga hennes hører.... "hvis du ikke har promille bare dra... hvis du ikke vil på fylla bare dra" osv.... Jeg setter spørsmålstegn ved dette jeg også. Jeg hadde ikke orket å høre på noe som minnet meg om rusbruken i barndommen. Er det der hun har dette med skåling av kaffe fra også ? Er det noe som er innlært fra barndommen ? 10
Frøken_ida Skrevet 1. mars 2022 #8011 Skrevet 1. mars 2022 Minmi93 skrev (35 minutter siden): Gikk ikke Stine og Jannike sammen på helsefag ? Ikke fullført 3
Alisha* Skrevet 1. mars 2022 #8012 Skrevet 1. mars 2022 camie skrev (41 minutter siden): Tenk om, (skjønner det er en uoppnåelig tanke i forhold til at det er S vi snakker om), men uansett; hva om hun faktisk kunne strikket sokker, vanter, pledd, skjerf og gensere til de i Ukraina? Skulle gjerne sett henne strikket til mennesker som har behov for det fremfor kun ego-strikk! Fullstendig enig med deg.🙏 3
Silva Pluvialis Skrevet 1. mars 2022 #8013 Skrevet 1. mars 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Ja 😅 Det er utrolig dårlig gjort. Har ikke ord. Stakkars mannen som blir utlevert til flere tusen følgere. Stine, kropp er privat! Ingen har noe med hvordan familiemedlemmene dine ser ut nakne. 9
Støgga Skrevet 1. mars 2022 #8014 Skrevet 1. mars 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Jeg setter spørsmålstegn ved dette jeg også. Jeg hadde ikke orket å høre på noe som minnet meg om rusbruken i barndommen. Er det der hun har dette med skåling av kaffe fra også ? Er det noe som er innlært fra barndommen ? Men snorking det skal hu ikke ha noe av, for det driver mannen med🙈 8
allesote Skrevet 1. mars 2022 #8015 Skrevet 1. mars 2022 Flettfrid skrev (2 timer siden): Ingen tvil om at hun bruker filter mye, disse 2 screenshootene er tatt rett etter hverandre, se fargeforskjellen på vegg og lister rundt dør osv. Men filterbruk skal jo komme opp på snap. Hvordan får hun det til uten?
Egentlig-grei Skrevet 1. mars 2022 #8016 Skrevet 1. mars 2022 allesote skrev (2 minutter siden): Men filterbruk skal jo komme opp på snap. Hvordan får hun det til uten? Hvis du sveiper etter video er spilt inn så vises det ikke. Bare hvis du skrur på filter fra før. 2 1
camie Skrevet 1. mars 2022 #8017 Skrevet 1. mars 2022 allesote skrev (2 minutter siden): Men filterbruk skal jo komme opp på snap. Hvordan får hun det til uten? Når man sveiper til mot venstre etter bildet er tatt kommer det opp 3 ulike muligheter for å endre fargene på bildet. Er ikke et filter, men en justering i varmen på bildene, men huden blir meget pen. 2 1
allesote Skrevet 1. mars 2022 #8018 Skrevet 1. mars 2022 camie skrev (8 minutter siden): Når man sveiper til mot venstre etter bildet er tatt kommer det opp 3 ulike muligheter for å endre fargene på bildet. Er ikke et filter, men en justering i varmen på bildene, men huden blir meget pen. Åja skjønner. Takk
Trollebolla Skrevet 1. mars 2022 #8019 Skrevet 1. mars 2022 allesote skrev (3 timer siden): Åja skjønner. Takk Prøvde selv nå, ser det er det hun bruker. 1 1
Trudis23 Skrevet 1. mars 2022 #8020 Skrevet 1. mars 2022 camie skrev (8 timer siden): Tenk om, (skjønner det er en uoppnåelig tanke i forhold til at det er S vi snakker om), men uansett; hva om hun faktisk kunne strikket sokker, vanter, pledd, skjerf og gensere til de i Ukraina? Skulle gjerne sett henne strikket til mennesker som har behov for det fremfor kun ego-strikk! Det får da være grenser for hva hun skal kritiseres for 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå