Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper hun ikke flamberer en av de kattene med de lyktene sine 🙈 Akkurat det hadde jeg ikke turt å hatt med hund eller katt i hus 🙂 Men de er råstilige!!

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er enig i at det er mye prat om alt og ingenting av og til på Snappen hennes, men vi er vel ikke mye bedre vi som følger henne fast. 
Føler det blir sånn guilty pleasure for min del 🙈

Endret av Jotun
Skriveleif
  • Liker 9
Skrevet

Ny måte å snakke på? Eller ny stemme? 

Så der hun skulle vise melis hjerte sjablong 

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (18 timer siden):

Hvor mange skal dere tro det om? 🙊

What?! Er ikke du Stine? 

• Liker 3
Skrevet

Stille i dag! Sikkert deilig å bli etterlyst 🙈

All oppmerksomhet er tydeligvis god oppmerksomhet 🤣

Lukter vi nedbrutt å jakten på morgenleveringer ?..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Rart at det hullet i lungen ikke blir snakket om lengre, og spesielt nå når hun har covid og pusten er tung.. 

• Liker 13
Skrevet
ritaen skrev (35 minutter siden):

Rart at det hullet i lungen ikke blir snakket om lengre, og spesielt nå når hun har covid og pusten er tung.. 

Det er fordi det ikke er der lenger.

• Liker 4
Skrevet

Ville tro det hadde mer en nok innvirkning på lungene når hun har covid! 
Skjønner ikke at folk spiller på sykdommer osv de ikke har ! Skal man snakkke så høyt over sine sykdommer å hvor  mange man har? Er dette den nye trenden?

• Liker 4
Skrevet
ritaen skrev (6 timer siden):

Det hadde vel grodd men trur hun snakket om noe arrvev som kunne gi plager🙈var vel det svære hullet da sikkert😂

• Liker 5
Skrevet
Lilja82 skrev (På 27.2.2022 den 20.45):

Nei abonnerer ikke, har aldri sendt melding eller kommentert noe, hun har bare vært høyt oppe på listen, så har fulgt med litt siste dagene. Tenkte å se hvordan det går med koronasyken hennes, men nå finner jeg ikke henne🤷‍♀️ Veldig rart!

Hun har vist deaktivert alle sosiale medier, kun di hun har godtatt ser henne. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Trollebolla skrev (7 minutter siden):

Hun har vist deaktivert alle sosiale medier, kun di hun har godtatt ser henne. 

Hun vart borte for meg også. Men Søkte henne opp, og trykte aboner. Hun har ikke deaktivert alle sosiale medier? Hun har fortsatt face og insta også?

Endret av FrkZ
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Hva får en godt voksen dame til å snakke om størrelsen på ballene til mannen foran barna og følgerne på snap ? Det skulle være en hyggelig stund hvor de skulle spise fastelavnsboller…. Det er ikke første gangen hun drar inn perversiteter i samtaler med mannen samtidig som hun prater med følgere på snap. Nei, jeg er ikke fisefin, men jeg tenker på alderen hennes og hva barna hører.  Mine barn hadde blitt rimelig flaue av meg som mor hvis jeg hadde oppred sånn foran andre. Hva var så morsomt med småpølser hun hadde kjøpt … ?  Er det skader fra overgrep som gjør at hun synes det er fryktelig gøy med disse sammenligningene  mellom mat og underliv ?  Prater hun sånn med alle og enhver eller tror hun at det er kult å være sånn ovenfor barna og på snap. I følge henne så var dette tema i deres hjem. En måte å ha det gøy på. Nå skal vel Stine som mor og voksen gå som et godt forbilde for barna sine. Jeg mener at det er langt i fra det hun gjør ved disse uttalelsene. 

Endret av Minmi93
  • Liker 25
Skrevet
1 hour ago, FrkZ said:

Hun vart borte for meg også. Men Søkte henne opp, og trykte aboner. Hun har ikke deaktivert alle sosiale medier? Hun har fortsatt face og insta også?

Ikke deaktivert noen ting hun der. Men hun fjernet folk fra venner fordi hun i starten godtok folk som det, mens hun egentlig vil/bør ha de som abonnenter. Folk tror de må abonnere og dermed øker tallet til hennes store glede, mens folk egentlig burde slutte å følge. Går fint ann å søke opp og se uten å være abonnent.🥴

• Liker 8
Skrevet
Linye skrev (18 minutter siden):

Ikke deaktivert noen ting hun der. Men hun fjernet folk fra venner fordi hun i starten godtok folk som det, mens hun egentlig vil/bør ha de som abonnenter. Folk tror de må abonnere og dermed øker tallet til hennes store glede, mens folk egentlig burde slutte å følge. Går fint ann å søke opp og se uten å være abonnent.🥴

Eneste som er dumt at når man ikke abonerer, så må man se igjennom hele storyen på nytt, hver gang man går innpå. Nå får en liksom sett det siste hun legger ut jamt😅

Skrevet
19 minutter siden, FrkZ said:

Eneste som er dumt at når man ikke abonerer, så må man se igjennom hele storyen på nytt, hver gang man går innpå. Nå får en liksom sett det siste hun legger ut jamt😅

Hehe, ja det kan jo ta sin tid å gå igjennom om man ikke abonnerer 😂

• Liker 3
Skrevet
FrkZ skrev (2 timer siden):

Jeg finner henne ikke, var det jeg hørte fra noen andre.

Skrevet
Rieber97 skrev (31 minutter siden):

Hehe, ja det kan jo ta sin tid å gå igjennom om man ikke abonnerer 😂

Ja😂😂

Skrevet
Linye skrev (1 time siden):

Jeg finner henne ikke, men hadde abonnert på henne 

Skrevet

Ingen tvil om at hun bruker filter mye, disse 2 screenshootene er tatt rett etter hverandre, se fargeforskjellen på vegg og lister rundt dør osv.

photostudio_1646143642897.jpg

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Minmi93 skrev (7 timer siden):

Hva får en godt voksen dame til å snakke om størrelsen på ballene til mannen foran barna og følgerne på snap ? Det skulle være en hyggelig stund hvor de skulle spise fastelavnsboller…. Det er ikke første gangen hun drar inn perversiteter i samtaler med mannen samtidig som hun prater med følgere på snap. Nei, jeg er ikke fisefin, men jeg tenker på alderen hennes og hva barna hører.  Mine barn hadde blitt rimelig flaue av meg som mor hvis jeg hadde oppred sånn foran andre. Hva var så morsomt med småpølser hun hadde kjøpt … ?  Er det skader fra overgrep som gjør at hun synes det er fryktelig gøy med disse sammenligne mellom mat og underliv ?  Prater hun sånn med alle og enhver eller tror hun at det er kult å være sånn ovenfor barna og på snap. I følge henne så var dette tema i deres hjem. En måte å ha det gøy på. Nå skal vel Stine som mor og voksen gå som et godt forbilde for barna sine. Jeg mener at det er langt i fra det hun gjør ved disse uttalelsene. 

Oppførselen hennes minner om stereotypen på en som kalles harry.

Banner som en bryggesjauer.

Danser til og synger med på drikkeviser hvis sangtekst og musikalsk kvalitet er så banal at russen også rødmer. 

Underbuksehumor (Også med barn til stede)

Shopper fordi det er på tilbud, etc.

Hadde hun hatt en rullings i munnviken så hadde bildet vært komplett😀

Dette er henne satt litt på spissen.

Det er jo lov å være seg sjæl. Noen synes sikkert hun er morsom, men noen mener nok at hun oppfører seg smakløst, spesielt dette med underbuksehumoren. 

Har hun noen utdanning?

Endret av ClusterOfGrapes
La til noe
  • Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...