Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trulteposen skrev (32 minutter siden):

Kan ikke eldste sønnen som er hjemme levere ut skøyter da? Evt henge dem ut i en pose. Må ikke være der du Stine for at dette skal gå….

Uten hun står ikke væra til påske🤣

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minmi93 skrev (3 minutter siden):

Du setter deg selv på den høye hest er inne. Det er det iallfall ikke noe tvil om. Jeg har heller ikke blitt moderert her inne 😉 Uansett så er du ikke noe bedre en andre her inne da alt kommer til alt, selv om du kanskje tror det selv. Ikke kast sten da du selv sitter i glasshus.

Var ikke det jeg skrev..... Jeg har blitt moderert. Igjen ble det gjort til noe det ikke var. Skrev heller ikke at du ble moderert 🤷‍♀️ har aldri sagt jeg er bedre enn andre, det var dine ord. 

• Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
16 minutter siden, Sharp75! said:

Var ikke det jeg skrev..... Jeg har blitt moderert. Igjen ble det gjort til noe det ikke var. Skrev heller ikke at du ble moderert 🤷‍♀️ har aldri sagt jeg er bedre enn andre, det var dine ord. 

Du skrev: Et lite tillegg. Ser det har vært moderering her flere ganger uten meg innblandet, så dere klarer det fint selv...... Vet ikke hvem som har vært innblandet, men ikke meg 😉

Skrevet

Hva er greia med å veie hver bolle? Er det ikke bare å dele deigen da? 

• Liker 6
Skrevet
Trulteposen skrev (1 minutt siden):

Sikkert et tips som Dronninga av Brummis har fått av den såkalte Bakedronninga (hu kokken med løshåret på Jovvjale) 😂

• Liker 11
Skrevet
Trulteposen skrev (18 minutter siden):

Jeg veier deigen selv, for å få mest mulig lik str og like saftige (dårlig erfaring med øyemål), men jeg er ikke så nøye som det hun driver med da, mine blir ca 80-85 gram. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
Polarpuma skrev (29 minutter siden):

Du skrev: Et lite tillegg. Ser det har vært moderering her flere ganger uten meg innblandet, så dere klarer det fint selv...... Vet ikke hvem som har vært innblandet, men ikke meg 😉

Skulle kun sitere @Utroligfortilet

Utroligfortilet skrev (2 minutter siden):

Jeg veier deigen selv, for å få mest mulig lik str og like saftige (dårlig erfaring med øyemål), men jeg er ikke så nøye som det hun driver med da, mine blir ca 80-85 gram. 

Samme her 🙂

Endret av Sharp75!
Skulle kun sitere 1 innlegg
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (21 timer siden):

Jeg har vært der og vet at det skjer  men jeg har allikevel ikke tenkt og sitte her og spekulere om det er tilfelle her. Spekulerer man slik om noens forhold og det lager rykter og det ikke er tilfelle så er det veldig skadelidende. 

Vet du når man deler livet offentlig som hun gjør, så må man regne med at det oppstår spekulasjoner. Når det er sagt så er Stine godt kjent for sin adferd  på hjemstedet sitt. Det er mye som ikke er bra som har skjedd før hun  begynte å dele livet på snap. Det vi ser at mye stemmer ut fra hvordan hun er kjent som person. 

Endret av Minmi93
  • Liker 10
Skrevet
Sharp75! skrev (49 minutter siden):

Du oppleves på denne måten. Det er du sikkert klar over vil jeg tro. Det er ikke første gangen du har fått tilbakemelding på det. Det er også en grunn til at du er her inne som oss andre. 

• Liker 5
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Jeg har vært der og vet at det skjer  men jeg har allikevel ikke tenkt og sitte her og spekulere om det er tilfelle her. Spekulerer man slik om noens forhold og det lager rykter og det ikke er tilfelle så er det veldig skadelidende. 

Det har du helt rett i. Og er det sant tenker flere at det er viktig å snakke om det.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Minmi93 skrev (1 time siden):

Du oppleves på denne måten. Det er du sikkert klar over vil jeg tro. Det er ikke første gangen du har fått tilbakemelding på det. Det er også en grunn til at du er her inne som oss andre. 

Er Sharp Stine tro eller en familievenn

Endret av SusieK
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Sikkert et tips som Dronninga av Brummis har fått av den såkalte Bakedronninga (hu kokken med løshåret på Jovvjale) 😂

For å få jevne fine bollet, gjør jeg også. Ca 100 gram hver bolle.

• Liker 5
Skrevet

Men har hun lagt ut noe siste døgnet? Eller jeg blokkert? 

Skrevet
SusieK skrev (2 timer siden):

Er Sharp Stine tro eller en familievenn

Hvor mange skal dere tro det om? 🙊

• Liker 4
Skrevet
Lillemor1982 skrev (4 timer siden):

Syntes det er vel mye latterliggjøring i denne tråden😏

• Liker 9
Skrevet (endret)
Lilja82 skrev (1 time siden):

Da er du nok blokkert. 
Hu har lagt ut en del idag. Kan ikke gjøre noe uten å dokumentere det på snap vettu. 

Endret av Kaffeskål
Skrivefeil
  • Liker 7
Skrevet
Lilja82 skrev (1 time siden):

Abonnerer du på kanalen hennes? Hvis du har lagt henne til som venn kan det være derfor du ikke får opp noe. 

Skrevet

Skjønner ikke hvordan det er mulig å snakke så sjukt mye om så lite. Nokså imponerende, egentlig. Familien hennes må bli lei av å høre på det tjattet hennes. 

Det får meg til å tenke på en Klovn episode, hvor de snakker om temaer som skal bestå en RIN-test. Det vil si om det er Relevant, Interessant og Nødvendig. Kan vel slå fast at det Stine snakker om ikke består denne testen😅😆

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Konfliktsky skrev (1 time siden):

Abonnerer du på kanalen hennes? Hvis du har lagt henne til som venn kan det være derfor du ikke får opp noe. 

Nei abonnerer ikke, har aldri sendt melding eller kommentert noe, hun har bare vært høyt oppe på listen, så har fulgt med litt siste dagene. Tenkte å se hvordan det går med koronasyken hennes, men nå finner jeg ikke henne🤷‍♀️ Veldig rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...