SusieK Skrevet 27. februar 2022 #7941 Skrevet 27. februar 2022 Sharp75! skrev (37 minutter siden): Om det er hennes psykiske helse som ligger i bunnen for hennes ufør så har vi ikke noe med det å gjøre. Ifht oppussing når han var sykmeldt, han er en voksen mann og kan sette foten ned og si nei....... Han har en egen fri vilje som kan gjøre hva han vil. Jeg tror regelrett ikke at han tør å si nei 1
Gjest Polarpuma Skrevet 27. februar 2022 #7942 Skrevet 27. februar 2022 20 minutter siden, Sharp75! said: Det vet jeg, men å begynne å spekulere om det da er man iallefall ute og sykler. Du spekulerer jo selv i det ved å konklude at sånn er det ikke, fordi han er en voksen mann og kan si fra.
Minmi93 Skrevet 27. februar 2022 #7943 Skrevet 27. februar 2022 Sharp75! skrev (24 minutter siden): Blir vel spekulasjoner. Snakker også av erfaringer siden du tar det opp. Det er lov å undre seg over det som blir delt og ikke minst personligheten hennes. Det er en rød tråd i det hele og jeg gir meg selv lov til å reagere på mennesker som viser liten eller ingen empati for andre mennesker. Som Stine sier selv, så deler hun livet på godt og vondt. 6
Minmi93 Skrevet 27. februar 2022 #7944 Skrevet 27. februar 2022 Sharp75! skrev (27 minutter siden): Det vet jeg, men å begynne å spekulere om det da er man iallefall ute og sykler. Du spekulerer mye av det som skrives her inne
Minmi93 Skrevet 27. februar 2022 #7945 Skrevet 27. februar 2022 SusieK skrev (15 minutter siden): Jeg tror regelrett ikke at han tør å si nei Det støtter jeg deg i. Ikke lett å si i fra til et menneske med en sterk personlighet som hennes. Det virker som om hvis hun bestemmer seg for noe så skal det skje med en gang. 4
Lillemor1982 Skrevet 27. februar 2022 #7946 Skrevet 27. februar 2022 Skal få sønnen til å gå inn på butikken og handle fordi hun selv ikke vil gå inn på butikken etter covidsykdommen. Føler seg ikke komfortabel med det etter hun har vært syk. Men å sende yngstemann i barnehagen dagen etter positiv test føler hun seg komfortabel med.... Herremin AT DET GÅR ANN 🤦♀️ 25 7
Whitesnake69 Skrevet 27. februar 2022 #7947 Skrevet 27. februar 2022 Hun føler det ikke riktig å gå på butikken nå når hun har corona men å sende guttungen i bhg med corona (om jeg har forstått det riktig) går helt fint?? 27 1
non_stop Skrevet 27. februar 2022 #7948 Skrevet 27. februar 2022 Sharp75! skrev (59 minutter siden): Ifht oppussing når han var sykmeldt, han er en voksen mann og kan sette foten ned og si nei....... Han har en egen fri vilje som kan gjøre hva han vil. Nei, det tror jeg faktisk ikke at han kan. Og dagen de satte i gang med oppussing møtte vi en illsint frue på snap. Som freste om at oppussingen var blitt avlyst. Hvorfor? Jo, fordi de som skulle hente sofaen, teppet eller hva faen det var ikke dukket opp. Senere på dagen filmer hun en blomsterkvast fra gubben og hun er i perlehumør; de skal pusse opp likevel. Ganske opplagt at hovedgrunnen til at hun var sint den dagen var fordi mannen satte seg på bakbena. Jeg tror denne dama er et mareritt når hun først bestemmer seg for å være sur på noen. 16 4
SusieK Skrevet 27. februar 2022 #7949 Skrevet 27. februar 2022 Mye himling med øyne,å ovenpå å ned holdning i dag! Gratulerer til den voksene dama som har dusja å stelt seg i dag! Stjerne i boka ! Bra jobba 🙈 Hun viser atter igjen at hun setter segselv først, ved å ikke gå i butikken selv ,men velger å sende sønnen i bhg med covid ! Slik at hun kan være hjemme å snappe å slippe av ! Er ikke så nøye med lillegutten 🤯 20
Minipilla Skrevet 27. februar 2022 #7950 Skrevet 27. februar 2022 Lillemor1982 skrev (9 minutter siden): Skal få sønnen til å gå inn på butikken og handle fordi hun selv ikke vil gå inn på butikken etter covidsykdommen. Føler seg ikke komfortabel med det etter hun har vært syk. Men å sende yngstemann i barnehagen dagen etter positiv test føler hun seg komfortabel med.... Herremin AT DET GÅR ANN 🤦♀️ Det er så provoserende at man får høyt blodtrykk av mindre. 9
Sharp75! Skrevet 27. februar 2022 #7951 Skrevet 27. februar 2022 Polarpuma skrev (25 minutter siden): Du spekulerer jo selv i det ved å konklude at sånn er det ikke, fordi han er en voksen mann og kan si fra. I utgangspunktet er man sammen med noen for at man er likestilt og at man tør og si i fra, og jeg går ut ifra det, det er ikke å spekulere. 1
Lillemor1982 Skrevet 27. februar 2022 #7952 Skrevet 27. februar 2022 Minipilla skrev (6 minutter siden): Det er så provoserende at man får høyt blodtrykk av mindre. Viktig å gjøre seg spesiell vettu... her kommer sønnen til Dronninga av Brummis... hu har hatt covid så rull ut den røde løperen på butikken... 🤮 7 3
SnippSnappSnute2 Skrevet 27. februar 2022 #7953 Skrevet 27. februar 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Jeg setter bare spørsmålstegn ved det ? At hun er offentlig på snap gjør vel det ikke ulovlig å undre seg om dette ! Det har du ingen ting med at jeg gjør ! Det er ikke så lett å sette grenser for andre som er i nære relasjoner med mennesker med en dramatisk personlighet. Her snakker jeg av erfaring !!! Støtter deg i dette!! Å bo sammen med mennesker med denne type adferd er veldig vanskelig. Lett å si for dem som aldri har opplevd dette. Hun bruker sine " våpen" i all offentlighet. Unner ikke et menneske å leve med mennesker, med denne type adferd. Det er en mental hard utfordring. 12 3
Sharp75! Skrevet 27. februar 2022 #7954 Skrevet 27. februar 2022 Minmi93 skrev (22 minutter siden): Du spekulerer mye av det som skrives her inne Det bryter ikke reglene, ser du ikke forskjellen? Jeg spekulerer ikke på hennes psyke eller om mannen er kuet i forholdet. Det er det dere som gjør. Et lite tillegg. Ser det har vært moderering her flere ganger uten meg innblandet, så dere klarer det fint selv...... Vet ikke hvem som har vært innblandet, men ikke meg 😉 3
SnippSnappSnute2 Skrevet 27. februar 2022 #7955 Skrevet 27. februar 2022 Sharp75! skrev (8 minutter siden): I utgangspunktet er man sammen med noen for at man er likestilt og at man tør og si i fra, og jeg går ut ifra det, det er ikke å spekulere. I utgangspunktet blir man sammen med et menneske og tror man er likestilt. Så endrer enkelte mennesker adferd. Lett å forstå at de som ikke har opplevd dette, tror der er mulig. Det er mulig i aller høyeste grad. Tenker det er bra at man kan sette spørsmålstegn ved dette. I det offentlige rom og i blogg verden. 9 1
Gjest Polarpuma Skrevet 27. februar 2022 #7956 Skrevet 27. februar 2022 9 minutter siden, Sharp75! said: I utgangspunktet er man sammen med noen for at man er likestilt og at man tør og si i fra, og jeg går ut ifra det, det er ikke å spekulere. I utgangspunktet ja, men det finnes mange ulikevektige forhold der ute. Etter hva man observerer på Stines kanal er det ikke et likeverdig forhold, men en dysfunksjonell familie hvor hun trekker i trådene.
Sharp75! Skrevet 27. februar 2022 #7957 Skrevet 27. februar 2022 SnippSnappSnute2 skrev (7 minutter siden): I utgangspunktet blir man sammen med et menneske og tror man er likestilt. Så endrer enkelte mennesker adferd. Lett å forstå at de som ikke har opplevd dette, tror der er mulig. Det er mulig i aller høyeste grad. Tenker det er bra at man kan sette spørsmålstegn ved dette. I det offentlige rom og i blogg verden. Jeg har vært der og vet at det skjer men jeg har allikevel ikke tenkt og sitte her og spekulere om det er tilfelle her. Spekulerer man slik om noens forhold og det lager rykter og det ikke er tilfelle så er det veldig skadelidende. 3
SusieK Skrevet 27. februar 2022 #7958 Skrevet 27. februar 2022 Lillemor1982 skrev (23 minutter siden): Viktig å gjøre seg spesiell vettu... her kommer sønnen til Dronninga av Brummis... hu har hatt covid så rull ut den røde løperen på butikken... 🤮 Hahahah 😂😂 1
Trulteposen Skrevet 27. februar 2022 #7959 Skrevet 27. februar 2022 Kan ikke eldste sønnen som er hjemme levere ut skøyter da? Evt henge dem ut i en pose. Må ikke være der du Stine for at dette skal gå…. 3
Minmi93 Skrevet 27. februar 2022 #7960 Skrevet 27. februar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Det bryter ikke reglene, ser du ikke forskjellen? Jeg spekulerer ikke på hennes psyke eller om mannen er kuet i forholdet. Det er det dere som gjør. Et lite tillegg. Ser det har vært moderering her flere ganger uten meg innblandet, så dere klarer det fint selv...... Vet ikke hvem som har vært innblandet, men ikke meg 😉 Du setter deg selv på den høye hest er inne. Det er det iallfall ikke noe tvil om. Jeg har heller ikke blitt moderert her inne 😉 Uansett så er du ikke noe bedre en andre her inne da alt kommer til alt, selv om du kanskje tror det selv. Ikke kast sten da du selv sitter i glasshus. 14 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå