Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jotun skrev (1 time siden):

Noen som har Ringsaker blad, og leser hva kommunelegen oppfordrer klart om til de som har positiv hjemmetest? 
Jeg får ikke åpnet det, artikkelen ligger i brannmur. 

Bare at folk skal registrere positive prøvesvar istedenfor å ta pcr eller bare droppe og si ifra. De trenger det til statistikk. 

Sånn ellers er nå min mening at så lenge Stine følger råd og regler fra kommunen og ikke sender sykt barn i barnehagen, så har jeg ikke så mye jeg skulle sagt...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heahea1 skrev (51 minutter siden):

Jeg ler litt. «Det å ligge på sofaen og ikke orke å gjør noen ting. Arh blir så sur passer ikke meg» 

Velkommen til maaange kronikere sitt faste liv, men fruen vett vell alt om det siden hun har der jo alltid litt verre enn alle andre som er kronisk syke. Eller?😅

Velkommen til vår verden fru Knutsen. Dette er hverdagen til mennesker med kroniske smerter, og diagnoser av samme karakter som deg. Trist å høre at fokus er deg og ikke barna dine. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Da har jeg fått tatt meg en dusj og fått på filter….  :))))))

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Katt til omplassering annonsert på Facebook 😊

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan man legge ut screen av annonse her? Eller er det ulovlig? 

• Liker 6
Skrevet

Jeg blir så sur av covid å det å bare ligge her 🙈🙈

Vel vel vel .. Kan vel ikke bli noe man er ! 
Always A bich 🤣🙈

Virker sur å molefonken heletiden spør du meg !

• Liker 8
Skrevet
Frøken_ida skrev (18 minutter siden):

Hvor 

• Liker 2
Skrevet
Frøken_ida skrev (24 minutter siden):

Doris? Hm.. Venninna mi var i dialog med S på snap angående å overta Doris. Fikk positivt svar og beskjed om å ta kontakt på messenger/ig. Hørte ikke mer selv om det ble sendt pm på ig. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Slik hun fremstiller seg på Snap virker hun i alle fall til å være veldig opptatt av seg selv og sine plager og heller knallhard i hva hun forventer fra sine, når de er syke. 

Jeg tenker på da hun fortalte oss at hun hadde overtalt mannen til å male stua, enda han var sykmeldt pga prolaps. Det var viktig for henne å få malt da den mørke fargen ikke var bra for hennes psyke. 

Den gangen barnehagen ringte og fortalte at yngste var syk med høy feber. Den lange tiden hun brukte på å komme seg ut døra fordi bilen måtte varmes opp, den lange talen om hvor vondt  det var for kroppen hennes å gå ut i kulda. Tidligere samme dag filmet hun seg selv da hun sprang ut i postkassa og hentet post, uten jakke. Virker som om det er så viktig å få frem hvordan hun ofrer seg. 

Samme offermentalitet da hun har ordna og stylet rommet til sønnen. Sammenbruddet som kom pga fysisk utmattelse som også må vises på Snap. 

Joda, vi kan kjenne oss igjen. Så mye en har lyst til å gjøre, men helsa som setter en stopper. Det er vel og bra å være åpen og vise frustrasjon og fortvilelse over dette, men settingen var ikke bra da noen kan føle skyld. 

Håper hun kan bli mer bevisst på sånt. Offermentalitet og selvmedlidenhet virker ikke særlig sympatisk når hun virker til å være heller hard når andre er syke. ( Jepp, hørte den gjøende hosten) 

Endret av ClusterOfGrapes
leifer
  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
4 hours ago, Tvillingsjel said:

Hodeløst å sende barnet i barnehagen med covid-19, men vet dere hvem jeg blir irritert på? Regjeringen eller de som har bestemt at det ikke lenger er isolasjonsplikt. De oppfordrer folk til sunn fornuft, men jeg visste øyeblikkelig at så fort de fjernet isolasjonen så kom folk til å gi faen. Folk må visst ha forbud for å ta hensyn til andre. Dette gjelder ikke bare Stine, men er en trend i samfunnet. Jeg antar at mange lever som normalt med covid nå. Så lenge det er lov gir folk faen.

Er så enig med deg. Folk greier ikke å følge bare anbefalinger. En sykepleier jeg kjenner tvilte på om hun skulle holde seg hjemme fra jobb de 4 dagene. Og hun jobber med syke eldre. Skremmende.

• Liker 6
Skrevet
Minipilla skrev (7 timer siden):

Dette er sendt ut fra smittevern overlege i kommunen her:

Det viktigste tiltaket nå, for å sikre godt tilbud i barnehagen og forebygge lengre tids fravær blant barn og personell, er å holde syke barn hjemme. 

Dette sendes ut fra alle bhg nå tror jeg.

• Liker 4
Skrevet
Eurony skrev (11 timer siden):

Jeg vil se screen av annonse! 

Jeg å

Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (11 timer siden):

Slik hun fremstiller seg på Snap virker hun i alle fall til å være veldig opptatt av seg selv og sine plager og heller knallhard i hva hun forventer fra sine, når de er syke. 

Jeg tenker på da hun fortalte oss at hun hadde overtalt mannen til å male stua, enda han var sykmeldt pga prolaps. Det var viktig for henne å få malt da den mørke fargen ikke var bra for hennes psyke. 

Den gangen barnehagen ringte og fortalte at yngste var syk med høy feber. Den lange tiden hun brukte på å komme seg ut døra fordi bilen måtte varmes opp, den lange talen om hvor vondt  det var for kroppen hennes å gå ut i kulda. Tidligere samme dag filmet hun seg selv da hun sprang ut i postkassa og hentet post, uten jakke. Virker som om det er så viktig å få frem hvordan hun ofrer seg. 

Samme offermentalitet da hun har ordna og stylet rommet til sønnen. Sammenbruddet som kom pga fysisk utmattelse som også må vises på Snap. 

Joda, vi kan kjenne oss igjen. Så mye en har lyst til å gjøre, men helsa som setter en stopper. Det er vel og bra å være åpen og vise frustrasjon og fortvilelse over dette, men settingen var ikke bra da noen kan føle skyld. 

Håper hun kan bli mer bevisst på sånt. Offermentalitet og selvmedlidenhet virker ikke særlig sympatisk når hun virker til å være heller hard når andre er syke. ( Jepp, hørte den gjøende hosten) 

Det hun sier og gjør blir bare mere og mere uspiselig. Igjen, jeg skjønner ikke at folk går på limpinnen gang på gang. Det er ikke mere synd på henne en andre. Hun er regelrett ufin og lite empatisk mot sine nærmeste til tider. Hvem setter seg selv først og skal på liv og død male når mannen har prolaps. Hun brukte tårer for det det var vært for å få viljen sin. Mannen var i tillegg sykmeldt. Hvem har hjerte til å behandle andre på denne måten ? Det sier alt om hvordan egentlig hun er som menneske. Først meg selv og så meg selv. Rart hvordan hun kan være sånn med tanke på hva hun sier hun har opplevd som barn. Eller er det fordi sinnet hennes er så skadet fra traumer i oppveksten ? Er det en alvorlig personlighetsforstyrrelse vi er vitne til ?  Jeg begynner å lure på det. Hun kan være flink til å prate for seg og virker veldig troverdig for mange. Etter en stund så begynner det å skurre.  Jeg tror det er mest den psykiske helsen som ligger i bunnen for hennes uførhet. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Minmi93 skrev (19 minutter siden):

Det hun sier og gjør blir bare mere og mere uspiselig. Igjen, jeg skjønner ikke at folk går på limpinnen gang på gang. Det er ikke mere synd på henne en andre. Hun er regelrett ufin og lite empatisk mot sine nærmeste til tider. Hvem setter seg selv først og skal på liv og død male når mannen har prolaps. Hun brukte tårer for det det var vært for å få viljen sin. Mannen var i tillegg sykmeldt. Hvem har hjerte til å behandle andre på denne måten ? Det sier alt om hvordan egentlig hun er som menneske. Først meg selv og så meg selv. Rart hvordan hun kan være sånn med tanke på hva hun sier hun har opplevd som barn. Eller er det fordi sinnet hennes er så skadet fra traumer i oppveksten ? Er det en alvorlig personlighetsforstyrrelse vi er vitne til ?  Jeg begynner å lure på det. Hun kan være flink til å prate for seg og virker veldig troverdig for mange. Etter en stund så begynner det å skurre.  Jeg tror det er mest den psykiske helsen som ligger i bunnen for hennes uførhet. 

Om det er hennes psykiske helse som ligger i bunnen for hennes ufør så har vi ikke noe med det å gjøre.

Ifht oppussing når han var sykmeldt, han er en voksen mann og kan sette foten ned og si nei....... Han har en egen fri vilje som kan gjøre hva han vil. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Om det er hennes psykiske helse som ligger i bunnen for hennes ufør så har vi ikke noe med det å gjøre.

Ifht oppussing når han var sykmeldt, han er en voksen mann og kan sette foten ned og si nei....... Han har en egen fri vilje som kan gjøre hva han vil. 

Jeg setter bare spørsmålstegn ved det ? At hun er offentlig på snap gjør vel det ikke ulovlig å undre seg om dette ! Det har du ingen ting med at jeg gjør !

Det er ikke så lett å sette grenser for andre som er i nære relasjoner med mennesker med en dramatisk personlighet.  Her snakker jeg av erfaring !!!

Endret av Minmi93
  • Liker 9
Gjest Polarpuma
Skrevet
4 minutter siden, Sharp75! said:

Ikke hvis han er den underkuede part i forholdet. Det er mange kvinner/menn som går på listeføtter for partner, for å unngå konflikter og straff.

Skrevet
Polarpuma skrev (Akkurat nå):

Ikke hvis han er den underkuede part i forholdet. Det er mange kvinner/menn som går på listeføtter for partner, for å unngå konflikter og straff.

Mange strekker seg langt for husfredens skyld.

• Liker 6
Skrevet
Minmi93 skrev (15 minutter siden):

Jeg setter bare spørsmålstegn ved det ? At hun er offentlig på snap gjør vel det ikke ulovlig å undre seg om dette ! Det har du ingen ting med at jeg gjør !

Det er ikke så lett å sette grenser for andre som er i nære relasjoner med mennesker med en dramatisk personlighet.  Her snakker jeg av erfaring !!!

Blir vel spekulasjoner. 

Snakker også av erfaringer siden du tar det opp. 

• Liker 1
Skrevet
Polarpuma skrev (16 minutter siden):

Det vet jeg, men å begynne å spekulere om det da er man iallefall ute og sykler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...