Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alltid tatt 3 dråper. Og begge mine sønner fikk positivt test. Spurte også Tønsberg smittespor og dem sa tydelig det til oss i tlf. Bare den blir våt og viset godt teng. Så har det ikke noe å se 2-3-4 dråper. 

Men tenkte at alt det Stine gjøre er jo fader galt. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
MsFri skrev (27 minutter siden):

Har akkurat samme merke hjemme. Så den ble levert tidligere på dagen. Står klart 4 dråper. Kan gjerne finne frem bruksanvisningen hvis du trenger?😀

Det må du gjerne gjøre,jeg sa ikke noe om hvor mange dråper det skal være på den hun bruker. Men vet det varierer da vi har brukt 3 forskjellige typer tester siste uken.

Jeg skrev at hun sikkert har lest bruksanvisning og brukt testene før. Virket som hun hadde kontroll, testen ble positiv på lik linje med den hun tok før i dag. Så da bør det ikke være nødvendig å sende henne melding om antall dråper. Hadde hun klaget over at den ikke hadde virket, hadde det vært en grunn til å påpeke feil antall dråper. Men når hun får ventet positiv test for andre gang i dag, så er det bare provoserende å få slike ☝️☝️meldinger.

Hun sa " 1 - 2  kom igjen da"

Så da fikk hun sikkert ut det hun skulle ha og ned i rommet i testkassetten.

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Flettfrid skrev (5 minutter siden):

Det må du gjerne gjøre,jeg sa ikke noe om hvor mange dråper det skal være på den hun bruker. Men vet det varierer da vi har brukt 3 forskjellige typer tester siste uken.

Jeg skrev at hun sikkert har lest bruksanvisning og brukt testene før. Virket som hun hadde kontroll, testen ble positiv på lik linje med den hun tok før i dag. Så da bør det ikke være nødvendig å sende henne melding om antall dråper. Hadde hun klaget over at den ikke hadde virket, hadde det vært en grunn til å påpeke feil antall dråper. Men når hun får ventet positiv test for andre gang i dag, så er det baee provoserende å få slike ☝️☝️meldinger.

Hun sa " 1 - 2  kom igjen da"

Så da fikk hun sikkert ut det hun skulle ha og ned i rommet i testkassetten.

Jeg snakker konkret om akkurat den testen hun tok. Hun tok ikke 4 dråper. Men samma det. Og med å ta feil antall dråper, da har man strengt tatt ikke kontroll.

du skjønte ikke at det var meningen med en 👆🏻👆🏻 Melding☺️ 

jeg orker ikke å diskutere dette med deg videre. 
skal finne bruksanvisningen i morgen med bilde av esken også, så kanskje du tror meg. 

Endret av MsFri
.
  • Liker 1
Skrevet
Blågrønn skrev (7 minutter siden):

Alltid tatt 3 dråper. Og begge mine sønner fikk positivt test. Spurte også Tønsberg smittespor og dem sa tydelig det til oss i tlf. Bare den blir våt og viset godt teng. Så har det ikke noe å se 2-3-4 dråper. 

Men tenkte at alt det Stine gjøre er jo fader galt. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Den hun tok viste ikke veldig godt kontrollstreken en gang. 

Skrevet
Hesya skrev (53 minutter siden):

Det kommer an på hvilken test det er da. Om det skal dryppes 3 eller 4 dråper. 

Men... aldri sett noen smile så mye for hver gang hun feiler noe.. korona 😁😁 må operere håndleddet 😁😁 

Mer deppa når hun snakker om hvor misfornøyd hun er med bryna sine jo... 

La merke til det samme: smørblid over både operasjon og covid. Merkelig oppførsel. 

Og så gnål over bryn... jeg trykka meg over det bryngreiene. Livet er for kort 🙄

• Liker 9
Skrevet
MsFri skrev (2 minutter siden):

Den hun tok viste ikke veldig godt kontrollstreken en gang. 

Det gjorde ikke min lillegutt på tirsdag heler🤷‍♀️. Hvorfor henge seg opp i dette.  Vi ser at hun er påvist corona.  Er det mulig. 

• Liker 7
Skrevet
Chrisy skrev (1 time siden):

Om du skal refere, bør du kanskje få med deg alt. Hun teller TYDELIG 1-2 og drypper 3.dje. Hun vet det skal være 3 dråper?? Jeg har jobbet med testing i 1,5 år. Det skal være 4 dråper. Å som også sagt i media flere ganger, svak strek betyr bare at det er få covid-bakterier på testpinnen. Men hun vet sikkert det å:)

Du har jobbet med testing i 1,5 år? CovidBAKTERIER?? 🙄🙄

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Blågrønn skrev (22 minutter siden):

Det gjorde ikke min lillegutt på tirsdag heler🤷‍♀️. Hvorfor henge seg opp i dette.  Vi ser at hun er påvist corona.  Er det mulig. 

Når hun står og er så påståelig om at dette kan hun og gjør det åpenbart feil. Da påpekte jeg det. 
jeg har ikke kritisert utseende eller noe som helst. 
Det var en saklig kommentar om at det var feil.

så sier det samme som deg, er det mulig.

• Liker 1
Skrevet
AmyCharlotte skrev (18 minutter siden):

Du har jobbet med testing i 1,5 år? CovidBAKTERIER?? 🙄🙄

Haha ble en feil der ja, gikk litt fort her. *Virus selfølgelig:)

• Liker 1
Skrevet
Chrisy skrev (3 timer siden):

Om du skal refere, bør du kanskje få med deg alt. Hun teller TYDELIG 1-2 og drypper 3.dje. Hun vet det skal være 3 dråper?? Jeg har jobbet med testing i 1,5 år. Det skal være 4 dråper. Å som også sagt i media flere ganger, svak strek betyr bare at det er få covid-bakterier på testpinnen. Men hun vet sikkert det å:)

Hvis du jobber med testing bør du kanskje vite at det er forskjellig fra merke til merke. Noen skal ha 3 dråper, noen 4. Dette VET jeg, da jeg har kjøpt forskjellig merker, og har lest ALT som som står på medfølgende bruksanvisning.

• Liker 5
Skrevet

Hun ligger i sofaen og sier det er fullstendig kaos irundt henne, snur kameraet og filmer stua...det ligger en 1 EEEN katteleke/liten ball på stuegulvet!!! Hva faen feiler??😵😵

Hun har nok lest her inne også, angående bruk av filter🙈🤣

• Liker 10
Skrevet
Brumundaline skrev (3 timer siden):

Hvis du jobber med testing bør du kanskje vite at det er forskjellig fra merke til merke. Noen skal ha 3 dråper, noen 4. Dette VET jeg, da jeg har kjøpt forskjellig merker, og har lest ALT som som står på medfølgende bruksanvisning.

Testen var positiv så da er hun nok det med 2- 3 eller 4 dråper.. men at hun sender gutten i barnehagen etter 1 døgn fra positiv test er ikke innafor spør du meg!! Reglene er slik sier hun… ja men …sterk anbefaling om 4 døgn isolasjon er det jo fortsatt av en grunn.. og han som kan smitte flere ansatte og barn burde være hjemme..( ikke lett å holde avstand i barnehage..)hvertfall når mor går hjemme!!! Men nei da.. hu selv sier hu må holde seg hjemme …men gutten han er i barnehagen !!!🤢🤢

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Fjellgjeiter skrev (53 minutter siden):

Testen var positiv så da er hun nok det med 2- 3 eller 4 dråper.. men at hun sender gutten i barnehagen etter 1 døgn fra positiv test er ikke innafor spør du meg!! Reglene er slik sier hun… ja men …sterk anbefaling om 4 døgn isolasjon er det jo fortsatt av en grunn.. og han som kan smitte flere ansatte og barn burde være hjemme..( ikke lett å holde avstand i barnehage..)hvertfall når mor går hjemme!!! Men nei da.. hu selv sier hu må holde seg hjemme …men gutten han er i barnehagen !!!🤢🤢

Jeg har ikke nok timer i døgnet til at jeg kan følge med på timesvis med snapping som hun legger ut. Har hun sendt han i barnehagen igjen????? Stakkars barnehageansatte.

• Liker 2
Skrevet
Hesya skrev (8 timer siden):

Det kommer an på hvilken test det er da. Om det skal dryppes 3 eller 4 dråper. 

Men... aldri sett noen smile så mye for hver gang hun feiler noe.. korona 😁😁 må operere håndleddet 😁😁 

Mer deppa når hun snakker om hvor misfornøyd hun er med bryna sine jo... 

Var nesten så det glinset i øynene hennes når hun hadde fått symptomer og testet seg.... "ja, nå er dekk vel spente???" 

Sjuke greier... alle sykdommer og symptomer gir oppmerksomhet... meg meg meg 🆘

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Brumundaline skrev (5 timer siden):

Hun snakker om akkurat den testen som ble tatt, det har hun sagt flere ganger og den skal være 4 sier hun.

• Liker 1
Skrevet

Testen viser positiv og igjen er det corona i hus. Hun snufser og gjør seg stakkarslig på snap. Viser klart: " trenger medfølelse nå altså"  Sier deretter at hun må holde seg i ro og være hjemme.  Men hallo...det er hun jo hver dag.  I tillegg velger hun å sende minste i barnehagen 1 døgn etter positv test. Ja reglene er endret, men det er fremdeles anbefalinger om 4 døgn i isolasjon. Denne uka er de 3 stk i hjemmet med corona ~ og minste blir allikevel sendt ut og i barnehagen. Altså ~  hvordan skal hun greie seg ute i jobb som ikke orker å ha barn hjemme.

• Liker 17
Skrevet

Til de som det måtte gjelde..

greia her var ikke at testen ikke ble positiv, her var det at hun står og avfeier andre som litt dumme fordi hun tross alt har levd med korona hele tiden også. Så dette kan hun. Også tar hun for få dråper. Det som er greia. 

• Liker 6
Skrevet
Polarpuma skrev (På 8.11.2021 den 14.28):

Beklager ikke meningen å være spydig mot deg. Du bruker alltid å ha en forklaring på hvorfor og hvordan hun oppfører seg. Det er vanskelig for mange, inkl meg, å forstå Stine. Har en mistanke om at du kanskje kjenner henne og at du derfor kunne gi en forklaring. Vi vil forstå. Tror mange her tenker: hun hopper og danser rundt, synger og skråler, tjo og hei, full aktivitet, helt til familien kommer hjem, eller det er helg. Da er hun veldig sliten og klarer ingenting. Dette skurrer for mange. Men ikke for deg, har jeg fått inntrykk av på bakgrunn av dine svar i dette forumet. Det gjelder alle svar unntatt det siste du ga meg. Tror mange tenker: Er det sånn det er å være uføretrygdet? 

Tenker du selv at det er sånn å være uføretrygdet? Man kan ha energi i bøtter og spann uten å være i stand til å være i arbeid. Hvorfor spekulere så veldig i formen og energien hennes? Ikke MINST hvorfor eller hvordan hun er uføretrygdet, det bør man rett og slett holde seg for god til. Det har heller ingen noe med. 

Trodde voksne folk visste at man ikke må se syk ut for å være syk eller uføretrygdet. 

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...