Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eurony skrev (59 minutter siden):

Nå overdriver du vel, det hun som kommenterte på det er at Stine hele tiden påstår at Hu er "sminkefri". Noe hu sjeldent er, siden hu sjeldent vasker bort sminken. I dag har hun åpenbart maskara og bryn på fortsatt, men hun sier hun er "sminkefri". Det er der problemet ligger, hun påstår ting vi ser ikke er sanne

Det er akkurat det jeg ville frem til. Hvorfor si ting som ikke stemmer. Det skjer ofte at hun gjør det. At hun er syk har ingen ting med det å gjøre. Skjønner at ting er tungt da man er syk men for all del hun må slutte å juge sånn. Vi et hverken døve eller blinde.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lene-k skrev (2 minutter siden):

Forskjell på å ha på seg sminke eller være «møkkete» i ansiktet vel? Om hun har rester av sminke i ansiktet, samme det vel? Er da mer sminkefri enn noe annet da iallfall

Sminkefri er å ikke ha sminke på. 

• Liker 5
Skrevet
Minmi93 skrev (9 minutter siden):

Sminkefri er å ikke ha sminke på. 

Så hvis du har litt mascara søl under øyet, så sier du at du har på deg sminke? 😅 tror seriøst ikke flere av dere vet hva sminke er. Dessuten så er hun syk, kanskje hun ikke har kommet seg på badet for å vaske seg i ansiktet for å få vekk sminke-rester? 
Ser også flere skriver hun har sminke på bryna. Hvor mange ganger har hun ikke snakket om at hun har farget dem? Ser ganske tydelig at det er brynsfarge og ikke sminke 👍🏼

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Lene-k skrev (2 minutter siden):

Så hvis du har litt mascara søl under øyet, så sier du at du har på deg sminke? 😅 tror seriøst ikke flere av dere vet hva sminke er. Dessuten så er hun syk, kanskje hun ikke har kommet seg på badet for å vaske seg i ansiktet for å få vekk sminke-rester? 
Ser også flere skriver hun har sminke på bryna. Hvor mange ganger har hun ikke snakket om at hun har farget dem? Ser ganske tydelig at det er brynsfarge og ikke sminke 👍🏼

Mascara er øyesminke. Et sminkefri ansikt er helt uten sminke på bryn, øyer og hud. 

Endret av Minmi93
  • Liker 6
Skrevet
Minmi93 skrev (3 minutter siden):

Mascara er øyesminke. Et sminkefri ansikt er helt uten sminke på bryn, øyer og hud. 

Du sier litt imot deg selv nå. Du sier hun har mascararester UNDER øynene. Eller rundt øynene sa du kanskje. Hun har da altså IKKE på mascara 🥵 men, du får ha din mening - jeg får ha min, ønsker deg en flotters dag 

• Liker 3
Skrevet
Lene-k skrev (11 minutter siden):

Da sier man at man har gammel sminke fra dagen før, ikke at man er sminkefri.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Lene-k skrev (1 minutt siden):

Du sier litt imot deg selv nå. Du sier hun har mascararester UNDER øynene. Eller rundt øynene sa du kanskje. Hun har da altså IKKE på mascara 🥵 men, du får ha din mening - jeg får ha min, ønsker deg en flotters dag 

Mascaraen har sklidd ut fra øyevippene som har mascara på.  Det vil si at hun ikke har fjernet gammel sminke og det er det samme som at hun ikke er sminkefri. Det jeg reagerer på er at hun stadig sier ting som ikke stemmer. Vet ikke men det kan jo hende det stemmer for henne og for deg. Jeg er ikke sminkefri før all sminke er fjernet. Da kan jeg si at jeg er sminkefri.

• Liker 5
Skrevet
Minmi93 skrev (6 minutter siden):

Mascaraen har sklidd ut fra øyevippene som har mascara på.  Det vil si at hun ikke har fjernet gammel sminke og det er det samme som at hun ikke er sminkefri. Det jeg reagerer på er at hun stadig sier ting som ikke stemmer. Vet ikke men det kan jo hende det stemmer for henne og for deg. Jeg er ikke sminkefri før all sminke er fjernet. Da kan jeg si at jeg er sminkefri.

Amen🙌Sminkefri=Null sminke i trynet(det gjelder også gamle sminkerester).

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
FrkZ skrev (2 minutter siden):

Amen🙌Sminkefri=Null sminke i trynet(det gjelder også gamle sminkerester).

Ja, vanskeligere er det ikke 😊👍

• Liker 2
Skrevet
Lene-k skrev (5 timer siden):

Burde vel ærlig talt ha vasket av seg sminken før hun la seg igår. Så syk er hun ikke.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Kaffeskål skrev (11 minutter siden):

Burde vel ærlig talt ha vasket av seg sminken før hun la seg igår. Så syk er hun ikke.

Hvorfor er det i det heletatt ett tema å skrive, når du tydeligvis godt vet - at hun ikke gjør det ellers? 🙂 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er nok en fordel å lese bruksanvisning til hurtigtestene av forskjellig merker.. når hun drypper 3 dråper og det skal dryppes 4.

sendte hun melding til tross for at dette har hun peiling på fordi hun har levd med korona like lenge som alle andre. Da blir det ekstra komisk at hun gjør testen feil ☺️ Så nå blir jeg sikkert blokkert eller får et nedlatende svar 🤣

Endret av MsFri
Skrivefeil
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
MsFri skrev (11 minutter siden):

Er nok en fordel å lese bruksanvisning til hurtigtestene av forskjellig merker.. når hun drypper 3 dråper og det skal dryppes 4.

sendte hun melding til tross for at dette har hun peiling på fordi hun har levd med korona like lenge som alle andre. Da blir det ekstra komisk at hun gjør testen feil ☺️ Så nå blir jeg sikkert blokkert eller får et nedlatende svar 🤣

Hun sa ikke noe om hvor mange dråper hun skulle ha på den testen nå i kveld? 

Hun snakket om en gang tidligere hun teste. 

Måte på hva vi skal legge oss borti, hun har sikkert både lest bruksanvisninger og bruk disse testene tidligere. Ettersom 4 av 5 der hjemme har hatt/har covid. 

• Liker 6
Skrevet

Det kommer an på hvilken test det er da. Om det skal dryppes 3 eller 4 dråper. 

Men... aldri sett noen smile så mye for hver gang hun feiler noe.. korona 😁😁 må operere håndleddet 😁😁 

Mer deppa når hun snakker om hvor misfornøyd hun er med bryna sine jo... 

• Liker 12
Skrevet
Flettfrid skrev (24 minutter siden):

Måte på hva vi skal legge oss borti, hun har sikkert både lest bruksanvisninger og bruk disse testene tidligere. Ettersom 4 av 5 der hjemme har hatt/har covid. 

Om du skal refere, bør du kanskje få med deg alt. Hun teller TYDELIG 1-2 og drypper 3.dje. Hun vet det skal være 3 dråper?? Jeg har jobbet med testing i 1,5 år. Det skal være 4 dråper. Å som også sagt i media flere ganger, svak strek betyr bare at det er få covid-bakterier på testpinnen. Men hun vet sikkert det å:)

• Liker 4
Skrevet
Chrisy skrev (8 minutter siden):

Om du skal refere, bør du kanskje få med deg alt. Hun teller TYDELIG 1-2 og drypper 3.dje. Hun vet det skal være 3 dråper?? Jeg har jobbet med testing i 1,5 år. Det skal være 4 dråper. Å som også sagt i media flere ganger, svak strek betyr bare at det er få covid-bakterier på testpinnen. Men hun vet sikkert det å:)

På den testen jeg kjøpte stod det 3 dråper.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Flettfrid skrev (45 minutter siden):

Hun telte 1-2 og der ja eller noe sånt.. 😅 

men beklager at lille meg la meg borti det når man ser at testen blir feil 😉

Skrevet
Chrisy skrev (17 minutter siden):

Hvis du har jobbet med det bør du kanskje vite at bruksmåte det varierer fra merke til merke!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Chrisy skrev (18 minutter siden):

takk!😃

Har den samme pakka hjemme, så vet at det er 4 dråper og hun telte ikke 4😅 

• Liker 2
Skrevet
Flettfrid skrev (Akkurat nå):

Hvis du har jobbet med det bør du kanskje vite at bruksmåte det varierer fra merke til merke!

Har akkurat samme merke hjemme. Så den ble levert tidligere på dagen. Står klart 4 dråper. Kan gjerne finne frem bruksanvisningen hvis du trenger?😀

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...