SusieK Skrevet 22. februar 2022 #7781 Skrevet 22. februar 2022 Heldigvis oppe å hopper å i party mood igjen !
SnippSnappSnute2 Skrevet 23. februar 2022 #7782 Skrevet 23. februar 2022 FrkZ skrev (17 timer siden): Hun bryr seg ekstremt mye om det som skrives om henne. Hun kan prøve å overbevise seg selv, så mye hun vil om det motsatte. Hadde hun bare tatt det til seg. Men personligheten hennes er umulig å gjøre noe med tror jeg. Synes synd på de, som må forholde seg til henne hver dag. Ekstremt ustabil og selvopptatt. Gjør hun noe for andre, er det for å få kred, og sole seg i glansen av det etterpå. Hun gjør ikke noe, for noen i det Det går nok i en favør rundt henne. Snakker om at andre skal bry seg og være forbilder. Håper og ønsker det ikke er unge mennesker som tror dette er sannheten på livet. Skjønner hun er et forbilde for mange. Helt til man oppdager hvem fruen er. Ekstremt ustabil og selvopptatt. Et humør som svinger som Berg og dalbane. Barna som må tilpasse seg dette. Trist! 6 1
Minipilla Skrevet 23. februar 2022 #7783 Skrevet 23. februar 2022 Kan filteret være fjorten lag med sminke? Ser jo fra hennes daglige fire timers baderomsbesøk at hun sminker seg helt ekstremt mye - kan det rett og slett være lag på lag på lag med sminke? Jeg drev tidligere med teater og ble sminket ekstremt mye før jeg skulle på scenen...hadde ikke en eneste fregne igjen etter de hadde lagt på teatersminken.... 5
Gjest Polarpuma Skrevet 23. februar 2022 #7784 Skrevet 23. februar 2022 (endret) 8 minutter siden, Minipilla said: Kan filteret være fjorten lag med sminke? Ser jo fra hennes daglige fire timers baderomsbesøk at hun sminker seg helt ekstremt mye - kan det rett og slett være lag på lag på lag med sminke? Jeg drev tidligere med teater og ble sminket ekstremt mye før jeg skulle på scenen...hadde ikke en eneste fregne igjen etter de hadde lagt på teatersminken.... Har hun sminke på armene da? Endret 23. februar 2022 av Polarpuma
Minipilla Skrevet 23. februar 2022 #7785 Skrevet 23. februar 2022 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Har hun sminke på armene da? Nei du sier noe der...men skammer man seg nok over fregner har man kanskje det? Jeg aner ikke jeg altså - får fnatt av dama uansett :-) 4
MsFri Skrevet 23. februar 2022 #7786 Skrevet 23. februar 2022 Hun filmer også mest sannsynlig, blar hun på filtrene som ligger der man kan legge i flere lag. Da kommer det ikke opp at man bruker filter☺️ 2
Alisha* Skrevet 23. februar 2022 #7787 Skrevet 23. februar 2022 Hva tviler dere på!? Det brukes filter i store mengder ~ bare å studere bilder på snap og Instagram. Når man i tillegg legger tjukke lag med sminke ~ ja,da blir det fint må vite. Fint utad, men dog så falskt. Å fremheve seg selv til noe man ikke er, har tatt helt av. Gjelder forøvrig de fleste som er offentlig. Men ikke alle serverer løgner ~ ei heller snakker ustanselig om det samme hver dag. 9 1
coralgol Skrevet 23. februar 2022 #7788 Skrevet 23. februar 2022 Murstein skrev (30 minutter siden): Hva tviler dere på!? Det brukes filter i store mengder ~ bare å studere bilder på snap og Instagram. Når man i tillegg legger tjukke lag med sminke ~ ja,da blir det fint må vite. Fint utad, men dog så falskt. Å fremheve seg selv til noe man ikke er, har tatt helt av. Gjelder forøvrig de fleste som er offentlig. Men ikke alle serverer løgner ~ ei heller snakker ustanselig om det samme hver dag. Saken er at hun for få dager siden skammet seg over gamle bilder av seg selv, der hun brukte filter. Det gjorde hun ikke lenger. Viktig å være seg selv må vite... 10
SusieK Skrevet 23. februar 2022 #7789 Skrevet 23. februar 2022 coralgol skrev (5 minutter siden): Saken er at hun for få dager siden skammet seg over gamle bilder av seg selv, der hun brukte filter. Det gjorde hun ikke lenger. Viktig å være seg selv må vite... klart hun bruker filter 🙂 Hadde hun sett så flott ut 24/7 hadde hun jo får skrevet kontrakt et eller annet sted ! Flott dame ,med filter å et tonn med sminke ! 1
Gjest Polarpuma Skrevet 23. februar 2022 #7790 Skrevet 23. februar 2022 1 hour ago, GulleGull said: Om man skal oppfordre noen som er litt selvbevisste til å slutte å bruke filter så trenger man kanskje ikke zooome inn på det de er minst fornøyd med. Hun har da flere ganger ikke brukt filter også -kanskje man skal gi kred for de gangene man faktisk lar vær😊 Jeg har kun sett henne den ene gangen uten filter, som ble lagt ut her. Og der synes jeg hun er fin. Hun er også fin med filter. Om hun bruker filter eller ikke - er ikke noe jeg blander meg i. Det jeg reagerer på, er at hun sier at hun ikke bruker filter, samtidig legger hun ut masse bilder med filter! Hvorfor lyve om sånt?
Minmi93 Skrevet 23. februar 2022 #7791 Skrevet 23. februar 2022 Polarpuma skrev (24 minutter siden): Jeg har kun sett henne den ene gangen uten filter, som ble lagt ut her. Og der synes jeg hun er fin. Hun er også fin med filter. Om hun bruker filter eller ikke - er ikke noe jeg blander meg i. Det jeg reagerer på, er at hun sier at hun ikke bruker filter, samtidig legger hun ut masse bilder med filter! Hvorfor lyve om sånt? Det er løgn på løgn fra henne. Tror hun at folk er så lettlurte, eller er det en del av personligheten hennes ? 6
Minmi93 Skrevet 23. februar 2022 #7792 Skrevet 23. februar 2022 Minipilla skrev (2 timer siden): Kan filteret være fjorten lag med sminke? Ser jo fra hennes daglige fire timers baderomsbesøk at hun sminker seg helt ekstremt mye - kan det rett og slett være lag på lag på lag med sminke? Jeg drev tidligere med teater og ble sminket ekstremt mye før jeg skulle på scenen...hadde ikke en eneste fregne igjen etter de hadde lagt på teatersminken.... Nei. hun ser ikke sånn ut i virkeligheten selv om hun legger lag på lag. 2 1
Frøken_ida Skrevet 23. februar 2022 #7793 Skrevet 23. februar 2022 Minmi93 skrev (53 minutter siden): Nei. hun ser ikke sånn ut i virkeligheten selv om hun legger lag på lag. Jeg som ser henne vet at hun ikke ser sånn ut. Brukes alltid filter. Uten filter hadde man sett bronzeren som brukes i hele ansiktet, det gir gulfarge. 6
Minmi93 Skrevet 23. februar 2022 #7794 Skrevet 23. februar 2022 Frøken_ida skrev (22 minutter siden): Jeg som ser henne vet at hun ikke ser sånn ut. Brukes alltid filter. Uten filter hadde man sett bronzeren som brukes i hele ansiktet, det gir gulfarge. Jeg har sett henne jeg også. Det er stor forskjell fra på snap. Hun hadde gulfarge i ansiktet som du beskriver. Hun eldes på lik linje med oss andre. Hvorfor skjule det og hvorfor juge på seg at hun ikke bruker filter. Kontrasten er stor fra hvordan hun egentlig ser ut. 4
skruf Skrevet 23. februar 2022 #7795 Skrevet 23. februar 2022 Nå er ikke jeg noe sminkeguru, men SK bruker solpudder helt feil. Hun tar det på i store lag rundt hele fjeset, men solpudder skal brukes i små lag/lett lag med sminkekosten der solen normalt treffer ansiktet, dvs et lett lag øverst på pannen, kinnbeina, litt på neseryggen og litt på haken. Huden skal se solkysset ut av solpudder, ikke brunt. Synes faktisk huden hennes var finere på de bildene som ble lagt ut der man faktisk ser huden, ikke et ansikt som har flere heldekkende lag som blir ei gul maske. Ansiktshuden vår er ujevn, det er det som gjør den levende. Man skal fremheve trekkene sine, ikke la alt gå i ett. Stine har et veldig søtt ansikt synes jeg, pene øyne og en vakker munn og pent smil. Synd hun ikke ser det selv og dekker til med lag på lag i tillegg til filter. 17 1 2
SusieK Skrevet 23. februar 2022 #7796 Skrevet 23. februar 2022 skruf skrev (12 minutter siden): Nå er ikke jeg noe sminkeguru, men SK bruker solpudder helt feil. Hun tar det på i store lag rundt hele fjeset, men solpudder skal brukes i små lag/lett lag med sminkekosten der solen normalt treffer ansiktet, dvs et lett lag øverst på pannen, kinnbeina, litt på neseryggen og litt på haken. Huden skal se solkysset ut av solpudder, ikke brunt. Synes faktisk huden hennes var finere på de bildene som ble lagt ut der man faktisk ser huden, ikke et ansikt som har flere heldekkende lag som blir ei gul maske. Ansiktshuden vår er ujevn, det er det som gjør den levende. Man skal fremheve trekkene sine, ikke la alt gå i ett. Stine har et veldig søtt ansikt synes jeg, pene øyne og en vakker munn og pent smil. Synd hun ikke ser det selv og dekker til med lag på lag i tillegg til filter. Hun har tross alt OGSÅ jobbet med sminke ,så det hun gjør er sikkert rett ifølge hu 🙈😂😂 ser ut som en porselens dukke,penere med roligere sminke! Når hun feks står opp å har sovet med sminke ,da er hun penere enn nysminket! 6
SnippSnappSnute2 Skrevet 23. februar 2022 #7797 Skrevet 23. februar 2022 SusieK skrev (9 minutter siden): Hun har tross alt OGSÅ jobbet med sminke ,så det hun gjør er sikkert rett ifølge hu 🙈😂😂 ser ut som en porselens dukke,penere med roligere sminke! Når hun feks står opp å har sovet med sminke ,da er hun penere enn nysminket! Hører foredrag om at man må være seg selv uten filter. Ikke være opptatt av fasade utseende, kropp, flott og perfekt hjem. Stemmer ikke helt med virkeligheten. 7 1
SusieK Skrevet 23. februar 2022 #7798 Skrevet 23. februar 2022 SnippSnappSnute2 skrev (9 minutter siden): Hører foredrag om at man må være seg selv uten filter. Ikke være opptatt av fasade utseende, kropp, flott og perfekt hjem. Stemmer ikke helt med virkeligheten. Lite med det hun sier som stemmer med virkeligheten ! Untatt sitronsåpa da,den funka 🙈😜 4
charlotte0 Skrevet 23. februar 2022 #7799 Skrevet 23. februar 2022 Jeg synes også hun er så fin uten sminke, eller med mindre sminke! Synd at hun ikke ser det selv. Hun er en pen dame, og trenger ikke skjule de søte fregnene sine med sminke. Jeg håper hun får hjelp til å jobbe med selvbildet sitt, og at hun forstår verdien av seg selv som menneske. At hun ikke føler at hun trenger å styre for at alt skal være så perfekt utad. 7 1 4
Frøken_ida Skrevet 23. februar 2022 #7800 Skrevet 23. februar 2022 Noen av dere som har erfaring med sånne saker som Stine har med BV?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå