Silva Pluvialis Skrevet 21. februar 2022 #7761 Skrevet 21. februar 2022 M.H85 skrev (2 timer siden): Ja det er litt rart kan du si når humør og energi skifter oftere enn andre skifter truser! Altså ustabiliteten i psyken hennes. Bestem dere?😄 M.H85 skrev (2 timer siden): Ustabilitet kjære deg..forstår du ikke det? Det er ikke normalt å danse,le,grine,hoppe,shoppe,gråte litt mer, knekke sammen på EN dag OFTE. Er det vi mener. Det er da ikke selvmotsigende?😄😄 Ustabilitet er jo et symptom på sykdom da 4
Måne Rampelyset Skrevet 21. februar 2022 #7762 Skrevet 21. februar 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og avsporing. Måne, admin.
Jajajane Skrevet 21. februar 2022 #7763 Skrevet 21. februar 2022 En ting er å opplyse / være åpen om at livet ikke er rosenrødt, men når det skjer på daglig basis (høyt og lavt hele dagen) da blir det ikke til hjelp. «Dagens oppfordring» om å hjelpe, se andre, støtte andre, forstå andre osv blir bare dumt i denne sammenheng. Vil ikke ha sympati, men hva ber man om når man legger ut bilder hvor man sitter å gråter (i svart hvitt?). Det virker for planlagt og skriker etter oppmerksomhet. Jeg vet hva det vil si å være kronisk syk, men livet består ikke bare av vondter og sårhet. Eller jo, hvis man dyrker det og ønsker det så gjør det nettopp det. i dag ble det lagt ut det samme bilde på Instagram. Et før og etter bilde, hvor etterbildet ikke engang er fra samme dag (pga bekledningen stemmer ikke med gårsdagen). Føles ikke naturlig og fokuset på åpenhet blir da seende planlagt og falskt ut. Jeg er for åpenhet, jeg heier faktisk på det, men dette blir for meg noe annet… alle har dårlige dager, noen flere enn andre. Men det betyr ikke at vi trenger å nærmest oppsøke det vonde. Ofte føler jeg at snapdagene hennes kun omhandler vonde ting. Enten kropp eller sinn… er så innmari opp og ned. Hadde jeg skulle snakket om mine vondter dag ut og dag inn (for jeg kjenner jo de hele tiden) da hadde blitt gal av meg selv. Og for ikke snakke om mannen min og barna mine… det betyr ikke at de ikke bryr seg eller at jeg ikke har vondt, men man trenger ikke kjenne etter hele tiden. Jeg ønsker at Stine heller får noen å prate med, slik at hun kunne fått utløp på tankene og vondtene sine. Dette med å ha snappen som en «klagemur» er ikke måten å takle livet på. (neida, hun har mye annet positivt også, bare mer sjeldent) Ønsker henne lykke til, og håper hun får det bedre med seg selv. Hun må nok se det selv først, og dessverre ser det ikke ut til at det vil skje i nærmeste fremtid… 15 1 10
coralgol Skrevet 21. februar 2022 #7764 Skrevet 21. februar 2022 Tenk om vi kunne skrevet litt om det samme som her på siste IG bildet hennes
SusieK Skrevet 22. februar 2022 #7765 Skrevet 22. februar 2022 Sier man noe til hun blir man blokkert ! ja,det er vondt med konstruktiv kritikk . Men man burde ta det til seg, så lenge det er realitet i kritikken ! Hadde med glede tatt en samtale med hun for å fortelle hun hvordan hun fremstiller segselv ,men det hadde nok ikke blitt godt mottatt! Regner med at de eldre barna å mannen hennes ser det også ,men alt for å Holde husfreden å fru Knudsen fornøyd . Så hun ikke legger seg på gulvet som et barn i trassalder å gråter ! 🙈 Denne himlingen med øynene må være en påkjenning for øynene hennes ? Prøvd samme faktene selv for å sjekke,vondt å slitsomt ! Slutt å vær ovenpå å ned Stine ,du er IKKE bedre en alle oss andre 😘😅 13
Minipilla Skrevet 22. februar 2022 #7766 Skrevet 22. februar 2022 Jeg syns det er litt morsomt når hun oppfordrer de som har noe å si om å ta dette direkte med henne. Finnes det noen som har gjort dette som ikke er blitt blokkert? Flott at hun ikke bryr seg om hva som skrives om henne, men det hadde ikke skadet om hun fikk med seg hvordan folk oppfatter henne. 14
SusieK Skrevet 22. februar 2022 #7767 Skrevet 22. februar 2022 (endret) Jeg Tror absolutt hun får med seg hva folk sier om henne. Når det er mye skriveri her inne får hun seg alltid noen knekker på egen kanal ! Hun har et enormt oppmerksomhetsbehov ,ruller seg i selvmedlidenhet. Glad jeg ikke bor i nærområdet rundt hun eller har vært i omgangskrets med hun. Hun er nok den typen som drar til seg all oppmerksomhet å har 0 toleranse om noen har tatt den ifra hun ! Noen som har stusset over at hun har hatt veldig mange jobber ? Altså 2 mnd her å 3 mnd der? Da stusser jeg på hvorfor korte arbeidsforhold ? Dårlig holdninger kanskje ? Hvordan er det med saken med Bjørklund tro 🙈 Endret 22. februar 2022 av SusieK 12 1 1
Anonym1010 Skrevet 22. februar 2022 #7768 Skrevet 22. februar 2022 Nå har ikke jeg fulgt med på stine på en god stund men hadde ikke hun 4 katter? Hva har skjedd med Eldar? Og hva er greia med josefine hvorfor prater hun så rart?🙈 1
Sommerfuul Skrevet 22. februar 2022 #7769 Skrevet 22. februar 2022 Anonym1010 skrev (16 minutter siden): Nå har ikke jeg fulgt med på stine på en god stund men hadde ikke hun 4 katter? Hva har skjedd med Eldar? Og hva er greia med josefine hvorfor prater hun så rart?🙈 Den ene ble vel avlivet, så er 3 katter igjen. Josefine er svensk, derfor "rart".
SusieK Skrevet 22. februar 2022 #7770 Skrevet 22. februar 2022 Anonym1010 skrev (1 time siden): Nå har ikke jeg fulgt med på stine på en god stund men hadde ikke hun 4 katter? Hva har skjedd med Eldar? Og hva er greia med josefine hvorfor prater hun så rart?🙈 Sansen for Josefine . Hun er fin ❤️ 5
Brumundaline Skrevet 22. februar 2022 #7771 Skrevet 22. februar 2022 SusieK skrev (20 minutter siden): Sansen for Josefine . Hun er fin ❤️ Enig, men akkurat nå er det alt for mye klær på Snap og Instagram hos henne. Alt dreier seg om å selge klær for uretusjert. Det var mye morsommere å følge hun før, bare for noen uker siden...oppussing, farging av hår osv osv.. 5
Anonym1010 Skrevet 22. februar 2022 #7772 Skrevet 22. februar 2022 Sommerfuul skrev (1 time siden): Den ene ble vel avlivet, så er 3 katter igjen. Josefine er svensk, derfor "rart". Hvorfor ble den avlivet?🥺
SusieK Skrevet 22. februar 2022 #7773 Skrevet 22. februar 2022 Brumundaline skrev (48 minutter siden): Enig, men akkurat nå er det alt for mye klær på Snap og Instagram hos henne. Alt dreier seg om å selge klær for uretusjert. Det var mye morsommere å følge hun før, bare for noen uker siden...oppussing, farging av hår osv osv.. Hun er nok litt gira nå da,oppstart i ny jobb Ol. Stolt av Josefine ! Hun kommer seg Opp å frem i livet med hard jobbing ! Værre med sutreguri Stine ! 2 4
Rieber97 Skrevet 22. februar 2022 #7774 Skrevet 22. februar 2022 Igår: «Knorr er bedre enn Toro sin» idag: «igår hadde vi pasta med bolognese-saus fra Toro, den er veldig god». Altså… 11
FrkZ Skrevet 22. februar 2022 #7775 Skrevet 22. februar 2022 Minipilla skrev (4 timer siden): Jeg syns det er litt morsomt når hun oppfordrer de som har noe å si om å ta dette direkte med henne. Finnes det noen som har gjort dette som ikke er blitt blokkert? Flott at hun ikke bryr seg om hva som skrives om henne, men det hadde ikke skadet om hun fikk med seg hvordan folk oppfatter henne. Hun bryr seg ekstremt mye om det som skrives om henne. Hun kan prøve å overbevise seg selv, så mye hun vil om det motsatte. Hadde hun bare tatt det til seg. Men personligheten hennes er umulig å gjøre noe med tror jeg. Synes synd på de, som må forholde seg til henne hver dag. Ekstremt ustabil og selvopptatt. Gjør hun noe for andre, er det for å få kred, og sole seg i glansen av det etterpå. Hun gjør ikke noe, for noen i det stille nei.. 12 3
Bloggheksa Skrevet 22. februar 2022 #7776 Skrevet 22. februar 2022 Isadora2 skrev (På 18.2.2022 den 14.18): Ikke mye tegn til sosial angst når hun går å filmer seg selv INNE på ikea🙈😄 Skjerp deg Stine!! Du latterliggjør oss som virkelig sliter med mange av "dine diagnoser". Vi kan ikke følge det tempoet ditt, daglig. Vi er ikke på div butikker mange ganger i uken. Vi kan ikke rydde og vaske huset hver dag. Vi kan ikke danse oss gjennom dagene. Vi klarer heller ikke dusje hver dag, og ihvertfall ikke føne og style håret, full makeup hver eneste dag. Vi har ikke overskudd og energi til det. Kroppene verker, og det er fysisk umulig å være så aktiv. Jeg føler meg ihvertfall latterliggjort! Oss med div diagnoser møter mange utfordringer med å bli trodd der ute i samfunnet. Slik Stine fremstiller det, er ødeleggende! Rett og slett. Jeg takker for meg, orker ikke mer av sirkus STINE KNUTSEN! Håper hun får den hjelpen hun trenger, start med psyken. Mye fysisk smerte kan komme fra psykisk smerte. Da kan du få det bedre Stine, slippe å holde den falske fasaden din, slippe å holde styr på div løgner, få tid til å jobbe med deg selv! Takk for alt fineste gjengen😄😘 Sees kanskje igjen...✌ Fyyy f*** TAKK SKAL DU HA 🤩🤩🤩 Endelig noen som setter ord på hvordan jeg føler det. jeg føler meg som verdens mest grusomme menneske som ikke klarer å dusje hver dag, sminke meg hver dag, vaske klær hver dag, ha strøkent hus hver dag osv osv osv. jeg har langt tykt hår, og bare å vaske håret sliter meg ut. Jeg er så dritt lei av de micro influencerne som er "så syk" men de klarer jo absolutt alt mulig hver eneste dag. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan de klarer det ? Jeg har dager der jeg ikke engang klarer å stå opp fra senga, jeg klarer ikke ligge å bruke telefonen engang. Alt jeg klarer er og bare ligge i ro og slappe av. Disse micro influencerne ødelegger for oss som virkelig er syke, fordi friske mennesker får feil syn på hvordan det er å være syk. 16 7 3
Minmi93 Skrevet 22. februar 2022 #7777 Skrevet 22. februar 2022 Bloggheksa skrev (30 minutter siden): Fyyy f*** TAKK SKAL DU HA 🤩🤩🤩 Endelig noen som setter ord på hvordan jeg føler det. jeg føler meg som verdens mest grusomme menneske som ikke klarer å dusje hver dag, sminke meg hver dag, vaske klær hver dag, ha strøkent hus hver dag osv osv osv. jeg har langt tykt hår, og bare å vaske håret sliter meg ut. Jeg er så dritt lei av de micro influencerne som er "så syk" men de klarer jo absolutt alt mulig hver eneste dag. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan de klarer det ? Jeg har dager der jeg ikke engang klarer å stå opp fra senga, jeg klarer ikke ligge å bruke telefonen engang. Alt jeg klarer er og bare ligge i ro og slappe av. Disse micro influencerne ødelegger for oss som virkelig er syke, fordi friske mennesker får feil syn på hvordan det er å være syk. Vet du, jeg tror de fleste gjennomskuer dem til slutt jeg. Det blir for mye som skurrer. Føler med deg ❤️ 5
Flettfrid Skrevet 22. februar 2022 #7778 Skrevet 22. februar 2022 Den "stor smellen" var på søndag, i dag er det tirsdag...1...2 Nå er jeg på dag 3 etter smellen Vanskelig å holde kontroll både på dager å mer til den dama 🙄🤔 8
Gjest Polarpuma Skrevet 22. februar 2022 #7779 Skrevet 22. februar 2022 2 hours ago, Bloggheksa said: Fyyy f*** TAKK SKAL DU HA 🤩🤩🤩 Endelig noen som setter ord på hvordan jeg føler det. jeg føler meg som verdens mest grusomme menneske som ikke klarer å dusje hver dag, sminke meg hver dag, vaske klær hver dag, ha strøkent hus hver dag osv osv osv. jeg har langt tykt hår, og bare å vaske håret sliter meg ut. Jeg er så dritt lei av de micro influencerne som er "så syk" men de klarer jo absolutt alt mulig hver eneste dag. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan de klarer det ? Jeg har dager der jeg ikke engang klarer å stå opp fra senga, jeg klarer ikke ligge å bruke telefonen engang. Alt jeg klarer er og bare ligge i ro og slappe av. Disse micro influencerne ødelegger for oss som virkelig er syke, fordi friske mennesker får feil syn på hvordan det er å være syk. Signerer denne.
Måne Rampelyset Skrevet 22. februar 2022 #7780 Skrevet 22. februar 2022 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og krenkelser. Måne, admin. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå