Minmi93 Skrevet 21. februar 2022 #7741 Skrevet 21. februar 2022 Brumundaline skrev (4 minutter siden): Lite troverdig (som alt annet) den "talen" hun hadde om filter osv da🤢 Ja, dessverre så er det sånn.
MsFri Skrevet 21. februar 2022 #7742 Skrevet 21. februar 2022 Brumundaline skrev (6 timer siden): Hun sier hun ikke bruker filter...Det Er ikke mulig. Under gråteanfallet i dag brukte hun ikke filter. La da merke til armene, fregner, aldersflekker, rynker/linjer osv. Når hun snapper ellers, så er armene silkeglatte med jevn farge. Sminker hun seg fra topp til fingerspiss eller??? Og den meltdownem gikk sannelig fort over, ække sliten så lenge si😵 Jeg ble ganske sjokkert. I alle fall med tanke på armene. dette er bare trist.. 11
coralgol Skrevet 21. februar 2022 #7743 Skrevet 21. februar 2022 Gikk tilbake å så nå, for en forskjell. Tenk om hun kunne stå for det hun nylig sa. Bruk av filter er en uting mente hun. Hvor blir det av den naturlige Stine i hverdagen? Hun bruker helt klart filter. Fregner, merker ellers er helt borte på hender, bringe, armer, ansikt. Alt Hvorfor brukte hun 50 snap på å vise gamle bilder med filter og prate negativt om filter bruk.. 11 2
Minni75 Skrevet 21. februar 2022 #7744 Skrevet 21. februar 2022 Brumundaline skrev (7 timer siden): Hun sier hun ikke bruker filter...Det Er ikke mulig. Under gråteanfallet i dag brukte hun ikke filter. La da merke til armene, fregner, aldersflekker, rynker/linjer osv. Når hun snapper ellers, så er armene silkeglatte med jevn farge. Sminker hun seg fra topp til fingerspiss eller??? Og den meltdownem gikk sannelig fort over, ække sliten så lenge si😵 Det la jeg også merke til. Ble faktisk sjokkert over armene hennes. Hun er filter dronninga😎 6
Brumundaline Skrevet 21. februar 2022 #7745 Skrevet 21. februar 2022 coralgol skrev (14 minutter siden): Gikk tilbake å så nå, for en forskjell. Tenk om hun kunne stå for det hun nylig sa. Bruk av filter er en uting mente hun. Hvor blir det av den naturlige Stine i hverdagen? Hun bruker helt klart filter. Fregner, merker ellers er helt borte på hender, bringe, armer, ansikt. Alt Hvorfor brukte hun 50 snap på å vise gamle bilder med filter og prate negativt om filter bruk.. Jeg syns det er jævla drøyt!!! Hun er full av aldersflekker og fregner! Fregner er vakkert! Men på Snap(og insta) er hun 100% ensfarget, glatt, smooth! Bortsett fra når hun er uheldig og veiver med kamera rett foran trynet, da ser man rynker og et veldig tjukt lag med sminke. Hvem tror hun at hun lurer? Rynker er faktisk helt normalt å ha når man nærmer seg 40 år. Og de to svarte stolene hun skal selge...jeg ville ikke betalt ei krone for stoler full av kattehår, og som garantert er oppklønet etter katteklør, sånn som hun erter opp kattene til å spøle villmann i møblene😳 13
Minmi93 Skrevet 21. februar 2022 #7746 Skrevet 21. februar 2022 Brumundaline skrev (8 minutter siden): Jeg syns det er jævla drøyt!!! Hun er full av aldersflekker og fregner! Fregner er vakkert! Men på Snap(og insta) er hun 100% ensfarget, glatt, smooth! Bortsett fra når hun er uheldig og veiver med kamera rett foran trynet, da ser man rynker og et veldig tjukt lag med sminke. Hvem tror hun at hun lurer? Rynker er faktisk helt normalt å ha når man nærmer seg 40 år. Og de to svarte stolene hun skal selge...jeg ville ikke betalt ei krone for stoler full av kattehår, og som garantert er oppklønet etter katteklør, sånn som hun erter opp kattene til å spøle villmann i møblene😳 Jeg skjønner ikke at folk biter på alt hun sier. Rett etter sammenbruddet i går var det ny snap om den enorme responsen hun hadde fått ved å vise sammenbruddet. Altså… da burde det gå opp et lys for flere. Jeg tror det er snakk om mere psykiske helseplager hos henne en det fysiske. Mye ustabilt emosjonelt. 19 1
skruf Skrevet 21. februar 2022 #7747 Skrevet 21. februar 2022 Jeg kan ikke fatte annet enn at all den tiden hun bruker til snappinga må gå utover familielivet, hun kan jo umulig ha å mye tid igjen til mann og barn. Hun starter hver morgen med den berømmelige kaffeskålen sin og holder det gående til hun legger seg. Bare korte avbrudd når hun er på butikken og når de spiser middag. Selv når hun har vært på besøk eller på kafé så må det snappes. Personlig så rekker jeg ikke komme meg gjennom alle snappene hennes ila dagen, da hadde jeg måttet sitte pal med mobilen, og jeg er også for det meste hjemme hvis jeg ikke er på sykehuset pga jeg er ufør og ikke i god form, trenger mye hviletid hver dag (har kreft, og pga kreft så har jeg også utviklet fatuige/utmattelsesyndrom) men jeg har en tenåring og en mann i hus, i tillegg til katter og hund. Huset steller seg heller ikke selv (dog, jeg er for syk til å holde alt strøkent sånn som Stine, så kreds til henne for det) Dessuten prøver jeg å prioritere å gå meg en tur hver dag; frisk luft og få brukt kroppen gjør utrolig godt for det mentale. Noe jeg tror Stine kunne hatt godt av også. Har aldri tatt tiden, men Stine snapper jo nesten hele dagen uavbrutt. Jeg reagerte veldig på at hun la ut de snappene der hun knakk sammen pga hun var så sliten etter å ha ordnet rommet til sønnen, og jeg håper inderlig at sønnen ikke fikk med seg de snappene, eller at hun gir uttrykk av hvor sliten hun ble til han. Da blir det et rom med bismak; kjempeglad for nytt rom, men trist pga det kostet moren så mye at hun knakk sammen. Blir ikke samme gleden over et nytt rom da Ser bare selv hvor viktig det er for meg hvis jeg har en dårlig dag hvor viktig det er å trygge ungdommen min på at det er ikke pga jeg er sliten av noe rundt henne. Å spille på samvittigheten til barna sine er noe av det verste man kan gjøre. 23 9
Sharp75! Skrevet 21. februar 2022 #7748 Skrevet 21. februar 2022 Får man ikke en gul stjerne bak navnet sitt når man har mer enn 10.000 følgere eller har jeg misforstått? 🙄 Syns hun sa at hun hadde firedoblet følgertallet og hun hadde vel 7-8000 og da har hun nå 28 til 32.000 følgere???? 🙄🙄 3
kanakass Skrevet 21. februar 2022 #7749 Skrevet 21. februar 2022 Sharp75! skrev (22 minutter siden): Får man ikke en gul stjerne bak navnet sitt når man har mer enn 10.000 følgere eller har jeg misforstått? 🙄 Syns hun sa at hun hadde firedoblet følgertallet og hun hadde vel 7-8000 og da har hun nå 28 til 32.000 følgere???? 🙄🙄 Tror ikke hun vet hva firedoblet betyr. 8.5k står det som følgertall på hennes offentlige profil på snap. 5
Sharp75! Skrevet 21. februar 2022 #7750 Skrevet 21. februar 2022 kanakass skrev (39 minutter siden): Tror ikke hun vet hva firedoblet betyr. 8.5k står det som følgertall på hennes offentlige profil på snap. Såpass 🙄
Trøndelag84 Skrevet 21. februar 2022 #7751 Skrevet 21. februar 2022 Har hun slutta med ukeshandling igjen? 3
Minmi93 Skrevet 21. februar 2022 #7752 Skrevet 21. februar 2022 Trøndelag84 skrev (3 minutter siden): Har hun slutta med ukeshandling igjen? Tror ikke hun fikk startet ordentlig opp i det hele tatt. 2
nomore82 Skrevet 21. februar 2022 #7753 Skrevet 21. februar 2022 Begynte hun i det hele tatt med ukeshandling? 2
M.H85 Skrevet 21. februar 2022 #7754 Skrevet 21. februar 2022 Tvillingsjel skrev (20 timer siden): Jeg er seriøs, ikke ironisk. Hun klarer mye, men det betyr ikke at hun ikke kan være syk. Vi vet ikke alt. Sykdom kommer i alle mulige varianter. Jeg synes også det er spesielt at folk kritiserer når hun er positiv, sprudlende og energisk («ikke syk nok», ifølge enkelte), men også klager på at hun viser sykdommers ansikt utad («bør fokusere mer på det positive»). Det blir visst feil, uansett. Enten er hun «for frisk» eller så «fokuserer hun altfor mye på diagnosene». Bestem dere. Ja det er litt rart kan du si når humør og energi skifter oftere enn andre skifter truser! Altså ustabiliteten i psyken hennes. Bestem dere?😄 2
M.H85 Skrevet 21. februar 2022 #7755 Skrevet 21. februar 2022 Tvillingsjel skrev (19 timer siden): Det gir ikke mening. Hvis hun er for energisk er hun ikke syk nok. Og når hun snakker og viser sykdom så bør hun fokusere mer på det positive. Selvmotsigende, much? Ustabilitet kjære deg..forstår du ikke det? Det er ikke normalt å danse,le,grine,hoppe,shoppe,gråte litt mer, knekke sammen på EN dag OFTE. Er det vi mener. Det er da ikke selvmotsigende?😄😄 10 2
M.H85 Skrevet 21. februar 2022 #7756 Skrevet 21. februar 2022 MsFri skrev (19 timer siden): hele dama er selvmotsigende. hadde hun sluttet å dyrke diagnosene sine og hatt mye energi, så hadde ingen sagt noe tenker jeg. forskjell på å være positiv til livet og høyt tempo av det som vises på snap. MsFri enig
Kaffeskål! Skrevet 21. februar 2022 #7757 Skrevet 21. februar 2022 Kaffeskål! Jaja, søte katter ihvertfall 2
Frøken_ida Skrevet 21. februar 2022 #7758 Skrevet 21. februar 2022 Sharp75! skrev (4 timer siden): Får man ikke en gul stjerne bak navnet sitt når man har mer enn 10.000 følgere eller har jeg misforstått? 🙄 Syns hun sa at hun hadde firedoblet følgertallet og hun hadde vel 7-8000 og da har hun nå 28 til 32.000 følgere???? 🙄🙄 Det stemmer. 😊 Men hun har ikke firedoblet, hun har fått ca 1000 nye de siste 3 månedene. 3
Trulteposen Skrevet 21. februar 2022 #7759 Skrevet 21. februar 2022 M.H85 skrev (1 time siden): Ustabilitet kjære deg..forstår du ikke det? Det er ikke normalt å danse,le,grine,hoppe,shoppe,gråte litt mer, knekke sammen på EN dag OFTE. Er det vi mener. Det er da ikke selvmotsigende?😄😄 Dama er ikke troverdig. Punktum finale. 4 1
Egentlig-grei Skrevet 21. februar 2022 #7760 Skrevet 21. februar 2022 Frøken_ida skrev (25 minutter siden): Det stemmer. 😊 Men hun har ikke firedoblet, hun har fått ca 1000 nye de siste 3 månedene. Riktig. Tror hun siktet til hvor mange flere som hadde sett Storyen hennes, ikke at antall abonnenter hadde firedoblet seg. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå