Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heahea1 skrev (3 minutter siden):

Litt forvirra 🤔 Hu griner fordi hun er utmatta av å gjøre ting som gjør de aller fleste utmatta, selv om de er frisk? Trur hu liksom det er normalt og springe rundt som man gjorde når man er 16?

Hun har nok fått mange tilbakemeldinger,  på at hun virker veldig sprek til å ha alle de diagnosene. Jeg hadde vært dau, om jeg skulle ha gjort halvparten av det hun styrer med om dagene. Så følte vel at hun måtte vise litt tårer og «smerter», for å virke troverdig. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FrkZ skrev (2 minutter siden):

Hun har nok fått mange tilbakemeldinger,  på at hun virker veldig sprek til å ha alle de diagnosene. Jeg hadde vært dau, om jeg skulle ha gjort halvparten av det hun styrer med om dagene. Så følte vel at hun måtte vise litt tårer og «smerter», for å virke troverdig. 

Det er på ekte provoserende hvordan hun holder på

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
SusieK skrev (28 minutter siden):

Du vil ikke ha sympati ? Hvorfor trenger da alle å vite at du sitter på gulvet å gråter ?

Plukk opp bitene å reis deg opp , regner med at det er unger i hus ? Mener ikke at barna ikke skal se foreldre eller voksene sårbare ! Men blir for dumt å sitte å filme det,dårlig forbilde !

Vil ikke ha sympati, men filmer seg sjøl hulkende på gulvet. Veit hun blir dårlig av å herje og drive på for mye, men gjør det likevel. Når man som fibromyalgiker får lide for å ha vært for aktiv og gjort for mye så er det ene og alene vår egen feil. Ikke noe å grine for, i såfall er det vår egen dumhet vi bør grine av. Jeg var på rehabilitering for folk med fibro, der lærte jeg om aktivitetstilpasning og det er alfa og omega ved vår diagnose 🙌😊

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Å herregud. Når man tror ting ikke kan bli verre. Noe så flaut. Sitte på gulvet og sutre på den måten. 

• Liker 10
Skrevet

Nå er a fullsminka å oppe å nikker igjen 😅🤣

• Liker 9
Skrevet
SusieK skrev (39 minutter siden):

Nå er a fullsminka å oppe å nikker igjen 😅🤣

Hun har fått sympatien hun ønsket dessverre. Alle kan falle sammen etter alt hun har gjort i helgen. Det det er normalt å bli sliten og kanskje felle noen tårer. Fortsetter å prate om dette med sønnen til stede burde hun la være.  Men det er ofte først meg selv og så meg selv. Tenker ikke på små ører som hører alt dette. 

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor dele dette på snap om man ikke ønsker sympati? Jeg får neller av slikt. Nå ventes det vel morgenlevering denne uka. Og innboksen «flommer over» av støttemeldinger. 

Og nei Stine - det er ikke den ene turen på butikken folk reagerer på. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg forstår virkelig at dere reagerer, det gjør jeg, men ser ingen empati. At dere kan sitte og slenge ut den ene kommentaren etter den andre. Vis nå litt forståelse. 

Her inne er det flere med kronisk sykdom, usynlig sykdom. Og jeg vil tro at flere av dere går på smell etter smell, jeg gjør iallefall det, og det er normalen. Det må da være flere som kjenner seg igjen på å gå på en smell. Man vil så inderlig mye når man har litt overskudd. Jeg har lært myyyyye om aktivitetstilpasning, men lysten vinner ganske ofte på en god dag. Kjenner de som har vært kronisk syke i 30 år og går på smell etter smell, for man vil så inderlig. 

Jeg har ikke det energinivået som fruen har og hadde ikke filmet meg selv, syns synd på meg selv og fisket etter sympati m.m og jeg hadde iallefall ikke hatt overskudd til dusj og sminking. Sofa here I come..... 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Da var hun dusjet, spakkla og stelt ja. Den smellen var jaggu ikke stor eller langvarig 🙄😔 jeg blir egentlig bare oppgitt, for hun skaper ett bilde og inntrykk av kronisksyke/uføre som overhode ikke samsvarer med det 95% av oss uføre/kronisksyke lever med. Hadde jeg hatt en slik smell, så hadde jeg knapt klart å gå på do alene. Og dusje,sminke,stelle hår kunne jeg mest sansynlig vis ikke gjort på minst 3 døgn etter det hun viste. 

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er kritisk til flere ting Stine gjør (spleis, overforbruk, uthenging av følgere & eksponering av barn, i hovedsak), så jeg er ikke en ex-følger som tar alt for god fisk, men jeg reagerer litt på hvordan folk tolker hennes sykdomsbilde. Når hun gråter og forteller om plager blir hun bedt om å fokusere på det positive, og når hun fokuserer på det positive og tar på seg en maske, så mistror dere sykdommene hennes. Da er hun ikke syk nok, ifølge en del her inne. Er ikke det selvmotsigende? Legger man ut om plager er det feil? Og gjør man det ikke har man altfor mye energi til å være syk?

• Liker 6
  • Hjerte 4
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (12 minutter siden):

Jeg forstår virkelig at dere reagerer, det gjør jeg, men ser ingen empati. At dere kan sitte og slenge ut den ene kommentaren etter den andre. Vis nå litt forståelse. 

Her inne er det flere med kronisk sykdom, usynlig sykdom. Og jeg vil tro at flere av dere går på smell etter smell, jeg gjør iallefall det, og det er normalen. Det må da være flere som kjenner seg igjen på å gå på en smell. Man vil så inderlig mye når man har litt overskudd. Jeg har lært myyyyye om aktivitetstilpasning, men lysten vinner ganske ofte på en god dag. Kjenner de som har vært kronisk syke i 30 år og går på smell etter smell, for man vil så inderlig. 

Jeg har ikke det energinivået som fruen har og hadde ikke filmet meg selv, syns synd på meg selv og fisket etter sympati m.m og jeg hadde iallefall ikke hatt overskudd til dusj og sminking. Sofa here I come..... 

Veldig vanskelig å vise/føle empati for ett menneske som viser ett helt annet liv enn de aller fleste som er så syke som det Stine skal ha det til at hun er. 

De aller fleste har 80-90% av tiden slike dager-24/7 som Stine viste en liten snutt av tidligere. Det går ikke over på 1 time så man plutselig klarer dusje, sminke seg osv. Det samsvarer overhode ikke med det hun viser 95% av tiden. Stine snapper voldsomt mye, så vi ser mye tid hos henne. Gjerne 5 timer i døgnet.

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 18
Skrevet
Flettfrid skrev (4 minutter siden):

Veldig vanskelig å vise/føle empati for ett menneske som viser ett helt annet liv enn de aller fleste som er så syke som det Stine skal ha det til at hun er. 

De aller fleste har 80-90% av tiden slike dager-24/7 som Stine viste en liten snutt av tidligere. Det går ikke over på 1 time så man plutselig klarer dusje, sminke seg osv. Det samsvarer overhode ikke med det hun viset 95% av tiden. Stine snapper voldsomt mye, så vi ser mye tid hos henne. Gjerne 5 timer i døgnet.

Det er jeg klar over, har noen av hennes diagnoser. Mine smeller varer noen dager...... Men de kan også svinge. 

Det viser også hvor ustabil hun er. 

Myyyyyye skurrer ja, og som jeg skrev at jeg klarer ikke dusj/sminke etter smell, men heller ikke hver dag. Slik det virker som hun gjør. 

Man kan ha empati for et menneske om man mener hun er langt ute og kjører og trenger hjelp. 

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Det er jeg klar over, har noen av hennes diagnoser. Mine smeller varer noen dager...... Men de kan også svinge. 

Det viser også hvor ustabil hun er. 

Myyyyyye skurrer ja, og som jeg skrev at jeg klarer ikke dusj/sminke etter smell, men heller ikke hver dag. Slik det virker som hun gjør. 

Man kan ha empati for et menneske om man mener hun er langt ute og kjører og trenger hjelp. 

Har stor sympati for Fru.Knutsen sin barndoms opplevelser. Ingen barn bør vokse opp på denne måten. Alle barn trenger en trygg far og mor i livet.

Da blir jeg like overasket at hun som har opplevd så mye omsorgssvikt, som har så mange sorte hull i livet, med så mange diagnoser og sykdommer. Da velger å bruke sin lille energi kvote på oppussing i et nyoppusset hus, styling, rydding og systemer i skuffer og skap om og om igjen. 

Sitter på offentlig kanal å gråter når hun er tom for energi og overskudd, snakker om og om igjen om hvor sliten hun er. Med og uten barna tilstede. Hvorfor utsette barna sine og familien sin for dette? Ungene utsettes gang på gang en mor som de må synes synd på og ta hensyn til. 

En mor som er langt nede det en øyeblikket, som i Berg og dalbane svinger opp i lykkeland når hun får gaver, blomster, morgenleveringer...i barnas nerver.  Hun med sin erfaring. 

Ja, jeg synes synd på henne for fortiden. Jeg føler veldig med hennes barn også. Hun er super dyktig og kreativ, han blir kanskje overlykkelig den sønnen som får nytt rom. Medaljens bakside er at han sikkert må bli veldig glad og takknemlig i alle følgere sitt nærver. 

Det er trist at et barn ikke får ha privatliv, siden mor mener noe annet. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (2 minutter siden):

Har stor sympati for Fru.Knutsen sin barndoms opplevelser. Ingen barn bør vokse opp på denne måten. Alle barn trenger en trygg far og mor i livet.

Da blir jeg like overasket at hun som har opplevd så mye omsorgssvikt, som har så mange sorte hull i livet, med så mange diagnoser og sykdommer. Da velger å bruke sin lille energi kvote på oppussing i et nyoppusset hus, styling, rydding og systemer i skuffer og skap om og om igjen. 

Sitter på offentlig kanal å gråter når hun er tom for energi og overskudd, snakker om og om igjen om hvor sliten hun er. Med og uten barna tilstede. Hvorfor utsette barna sine og familien sin for dette? Ungene utsettes gang på gang en mor som de må synes synd på og ta hensyn til. 

En mor som er langt nede det en øyeblikket, som i Berg og dalbane svinger opp i lykkeland når hun får gaver, blomster, morgenleveringer...i barnas nerver.  Hun med sin erfaring. 

Ja, jeg synes synd på henne for fortiden. Jeg føler veldig med hennes barn også. Hun er super dyktig og kreativ, han blir kanskje overlykkelig den sønnen som får nytt rom. Medaljens bakside er at han sikkert må bli veldig glad og takknemlig i alle følgere sitt nærver. 

Denne dama burde fått en premie eller pris eller no….

Og selv om den ene sønnen er blokket noen dager så har vel broren tilgang og muligens deres venner og familier og naboer… Mest sannsynligvis så får de dette med seg - begge to. Trist. 

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, Trulteposen said:

Denne dama burde fått en premie eller pris eller no….

Og selv om den ene sønnen er blokket noen dager så har vel broren tilgang og muligens deres venner og familier og naboer… Mest sannsynligvis så får de dette med seg - begge to. Trist. 

Helt tragisk, og ikke minst trist! 

• Liker 5
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (20 minutter siden):

Empati for at noen kanskje trenger hjelp men ikke ser det selv...... Tenkt den tanken? 🙄

• Liker 2
Skrevet

Jeg kritiserer ikke sykdommene eller plagene, men når man har barn som er store nok til å følge med på snapkanalen så bør man tenke over hva man publiserer. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Tvillingsjel skrev (2 timer siden):

Jeg er kritisk til flere ting Stine gjør (spleis, overforbruk, uthenging av følgere & eksponering av barn, i hovedsak), så jeg er ikke en ex-følger som tar alt for god fisk, men jeg reagerer litt på hvordan folk tolker hennes sykdomsbilde. Når hun gråter og forteller om plager blir hun bedt om å fokusere på det positive, og når hun fokuserer på det positive og tar på seg en maske, så mistror dere sykdommene hennes. Da er hun ikke syk nok, ifølge en del her inne. Er ikke det selvmotsigende? Legger man ut om plager er det feil? Og gjør man det ikke har man altfor mye energi til å være syk?

Er du seriøs nå? Eller ironi?😊

Slik som hun vasker,maler,pynter,strikker,shopper,bruker mer enn en heldags jobb på skap,selger ting, sminker seg, danser , spretter rundt som en jojo,viser ulike antrekk på seg selv, trykker i seg usunne matvarer..... For å så bli sliten å sitte på gulvet å "vise" det frem. Hun er uføre,de fleste IKKE uføre helt friske folk hadde ikke orket hennes energi nivå en gang. Så håper du tuller, for at folk blir oppriktig provosert av denne damen er helt forståelig. 

Gang på gang er det party ala Hemsedal og dansing, maling,strikking, full rulle for å så få et sammenbrudd🙈🙈🙈

Hennes hud ser også veldig herjet ut. Pen dame,men hadde hun kuttet ut alt det usunne hun spiser hver dag med et sunt kosthold og lagt inn en spasertur hver dag....vel ,det hadde vært en start. !

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Er du seriøs nå? Eller ironi?😊

Slik som hun vasker,maler,pynter,strikker,shopper,bruker mer enn en heldags jobb på skap,selger ting, sminker seg, danser , spretter rundt som en jojo,viser ulike antrekk på seg selv, trykker i seg usunne matvarer..... For å så bli sliten å sitte på gulvet å "vise" det frem. Hun er uføre,de fleste IKKE uføre helt friske folk hadde ikke orket hennes energi nivå en gang. Så håper du tuller, for at folk blir oppriktig provosert av denne damen er helt forståelig. 

Gang på gang er det party ala Hemsedal og dansing, maling,strikking, full rulle for å så få et sammenbrudd🙈🙈🙈

Hennes hud ser også veldig herjet ut. Pen dame,men hadde hun kuttet ut alt det usunne hun spiser hver dag med et sunt kosthold og lagt inn en spasertur hver dag....vel ,det hadde vært en start. !

Skap altså "snap"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...