Sharp75! Skrevet 17. februar 2022 #7641 Skrevet 17. februar 2022 Frøken_ida skrev (11 minutter siden): Det som er så dumt nå til dags, er at vi bruker ord som "jeg får helt angst" og "jeg blir så deppa" osv. Graden av hvor mye man tåler eller opplever det, varierer fra person til person. Men helt ærlig, en person med alvorlig sosial angst danser ikke rundt på snap og leker deilig…. Det er helt sant, det blir så misbrukt! Men man kan få på seg en rolle. Jeg vet om en som jobber i butikk og han sliter veldig med sosial angst, får hjelp på DPS, men på jobb blir han helt anderles og går og snakker med kundene, men i sosiale settinger privat blir han en helt annen. Her synes jeg hun hørtes troverdig ut. 3 2
Egentlig-grei Skrevet 17. februar 2022 #7642 Skrevet 17. februar 2022 Sharp75! skrev (50 minutter siden): Det er helt sant, det blir så misbrukt! Men man kan få på seg en rolle. Jeg vet om en som jobber i butikk og han sliter veldig med sosial angst, får hjelp på DPS, men på jobb blir han helt anderles og går og snakker med kundene, men i sosiale settinger privat blir han en helt annen. Her synes jeg hun hørtes troverdig ut. Kjenner meg igjen! Jeg er mye mer komfortabel med «jobbhatten» på. På privaten er det helt annerledes, jeg sliter veldig med smalltalk, livredd for å bli lagt merke til av f.eks. kjente på butikken, overanalyserer hver eneste situasjon. Spesielt etter en kort samtale kan dette kverne i flere dager, «sa jeg noe feil, reagerte vedkommende litt på noe jeg sa eller gjorde», med mer. På jobb har jeg en rolle. Er mye mer sosial med kolleger der også. 6 1 1
Heahea1 Skrevet 17. februar 2022 #7643 Skrevet 17. februar 2022 Egentlig-grei skrev (6 minutter siden): Kjenner meg igjen! Jeg er mye mer komfortabel med «jobbhatten» på. På privaten er det helt annerledes, jeg sliter veldig med smalltalk, livredd for å bli lagt merke til av f.eks. kjente på butikken, overanalyserer hver eneste situasjon. Spesielt etter en kort samtale kan dette kverne i flere dager, «sa jeg noe feil, reagerte vedkommende litt på noe jeg sa eller gjorde», med mer. På jobb har jeg en rolle. Er mye mer sosial med kolleger der også. Sånn tror eg veldig mange sliter med. Men de fleste med sosial angst sliter med fysiske plager når man er blandt folk. Jeg kan få puls på 110 og kortpusthet av å gå inn i en relativ tom Kiwi butikk. Det med å tenke mye i etterkant kan også bare vær usikkerhet, ikke nødvendigvis sosial angst 2
coralgol Skrevet 17. februar 2022 #7644 Skrevet 17. februar 2022 Stine inkludert mange andre jeg følger kopierer så andre, men ser det så mye i det Stine gjør. Ser jeg noe andre gjør så går det et par dager så gjør eller sier Stine mye det samme. Flere som har tenkt på det? 11
Chrisy Skrevet 17. februar 2022 #7645 Skrevet 17. februar 2022 coralgol skrev (1 minutt siden): Stine inkludert mange andre jeg følger kopierer så andre, men ser det så mye i det Stine gjør. Ser jeg noe andre gjør så går det et par dager så gjør eller sier Stine mye det samme. Flere som har tenkt på det? Blunkingen med øynene har hun fra Adeleid, men hun har de mer igjen enn oppe da 🤭 6 1
coralgol Skrevet 17. februar 2022 #7646 Skrevet 17. februar 2022 Chrisy skrev (1 minutt siden): Blunkingen med øynene har hun fra Adeleid, men hun har de mer igjen enn oppe da 🤭 Husker ikke hvem jeg så tidlig denne uka, men kyllingsuppe og mye av de samme bildene var det noen som viste. Ja mye likt med Adeleid🙈 2
Jajajane Skrevet 17. februar 2022 #7647 Skrevet 17. februar 2022 coralgol skrev (5 minutter siden): Husker ikke hvem jeg så tidlig denne uka, men kyllingsuppe og mye av de samme bildene var det noen som viste. Ja mye likt med Adeleid🙈 Hvem er Adeleid? 😂 hvor «ser» vi henne? 1
Rieber97 Skrevet 17. februar 2022 #7648 Skrevet 17. februar 2022 Fint at hun pusser opp, men hadde jeg vært sønnen hadde jeg hatet at min mor delte hver lille detalj om hvordan soverommet mitt er/var. 10
mariie Skrevet 17. februar 2022 #7649 Skrevet 17. februar 2022 Jajajane skrev (1 time siden): Hvem er Adeleid? 😂 hvor «ser» vi henne? Adelheid stokka
Jajajane Skrevet 17. februar 2022 #7650 Skrevet 17. februar 2022 mariie skrev (45 minutter siden): Adelheid stokka Fant henne! Tvillingen til Stine dette visst…. Hvem hermer etter hvem? 😅 3
FrkZ Skrevet 17. februar 2022 #7651 Skrevet 17. februar 2022 (endret) Jajajane skrev (32 minutter siden): Fant henne! Tvillingen til Stine dette visst…. Hvem hermer etter hvem? 😅 Stine som hermer. Adelheid har jo gitt henne en del tips angående snapping også. Stine ser nok veldig opp til Henne. Adelheid er mye mer behagelig å følge med på. En helt annen personlighet. Hun er også veldig flink med ungene. Og virker genuint mer empatisk, enn Stine. Endret 17. februar 2022 av FrkZ 7
kalini Skrevet 18. februar 2022 #7652 Skrevet 18. februar 2022 FrkZ skrev (7 timer siden): Stine som hermer. Adelheid har jo gitt henne en del tips angående snapping også. Stine ser nok veldig opp til Henne. Adelheid er mye mer behagelig å følge med på. En helt annen personlighet. Hun er også veldig flink med ungene. Og virker genuint mer empatisk, enn Stine. hva heter adelheid på snap?
FrkZ Skrevet 18. februar 2022 #7653 Skrevet 18. februar 2022 kalini skrev (45 minutter siden): hva heter adelheid på snap? Hun er med i happymomsquad på snap. Usikker på om hun har egen konto der. Men hun er aktiv på Instagram, og legger ut storyer der iallefall🤗✨
camie Skrevet 18. februar 2022 #7654 Skrevet 18. februar 2022 coralgol skrev (12 timer siden): Husker ikke hvem jeg så tidlig denne uka, men kyllingsuppe og mye av de samme bildene var det noen som viste. Kyllingsuppa ble laget av Bygdelivet (Rickmaister) og S ble inspirert av oppskriften hun la ut. 1
Gjest Isadora2 Skrevet 18. februar 2022 #7655 Skrevet 18. februar 2022 Ikke mye tegn til sosial angst når hun går å filmer seg selv INNE på ikea🙈😄 Skjerp deg Stine!! Du latterliggjør oss som virkelig sliter med mange av "dine diagnoser". Vi kan ikke følge det tempoet ditt, daglig. Vi er ikke på div butikker mange ganger i uken. Vi kan ikke rydde og vaske huset hver dag. Vi kan ikke danse oss gjennom dagene. Vi klarer heller ikke dusje hver dag, og ihvertfall ikke føne og style håret, full makeup hver eneste dag. Vi har ikke overskudd og energi til det. Kroppene verker, og det er fysisk umulig å være så aktiv. Jeg føler meg ihvertfall latterliggjort! Oss med div diagnoser møter mange utfordringer med å bli trodd der ute i samfunnet. Slik Stine fremstiller det, er ødeleggende! Rett og slett. Jeg takker for meg, orker ikke mer av sirkus STINE KNUTSEN! Håper hun får den hjelpen hun trenger, start med psyken. Mye fysisk smerte kan komme fra psykisk smerte. Da kan du få det bedre Stine, slippe å holde den falske fasaden din, slippe å holde styr på div løgner, få tid til å jobbe med deg selv! Takk for alt fineste gjengen😄😘 Sees kanskje igjen...✌
Frøken_ida Skrevet 18. februar 2022 #7656 Skrevet 18. februar 2022 Isadora2 skrev (1 time siden): Ikke mye tegn til sosial angst når hun går å filmer seg selv INNE på ikea🙈😄 Skjerp deg Stine!! Du latterliggjør oss som virkelig sliter med mange av "dine diagnoser". Vi kan ikke følge det tempoet ditt, daglig. Vi er ikke på div butikker mange ganger i uken. Vi kan ikke rydde og vaske huset hver dag. Vi kan ikke danse oss gjennom dagene. Vi klarer heller ikke dusje hver dag, og ihvertfall ikke føne og style håret, full makeup hver eneste dag. Vi har ikke overskudd og energi til det. Kroppene verker, og det er fysisk umulig å være så aktiv. Jeg føler meg ihvertfall latterliggjort! Oss med div diagnoser møter mange utfordringer med å bli trodd der ute i samfunnet. Slik Stine fremstiller det, er ødeleggende! Rett og slett. Jeg takker for meg, orker ikke mer av sirkus STINE KNUTSEN! Håper hun får den hjelpen hun trenger, start med psyken. Mye fysisk smerte kan komme fra psykisk smerte. Da kan du få det bedre Stine, slippe å holde den falske fasaden din, slippe å holde styr på div løgner, få tid til å jobbe med deg selv! Takk for alt fineste gjengen😄😘 Sees kanskje igjen...✌ 👏❤️ 1
Måne Rampelyset Skrevet 18. februar 2022 #7657 Skrevet 18. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1
Frøkenfryd30 Skrevet 18. februar 2022 #7658 Skrevet 18. februar 2022 Anneisabell skrev (2 timer siden): Da håper jeg du blir rystet av hovedpersonen selv også. Som snakker løgn, som snakker dritt og nedlatende om både den ene og den andre. Som viser en hverdag som sjelden er i samsvar med andre som sliter med mye av de samme tingene. Hun selv har også barn ikke nødvendigvis at en sitter og lærer en til en hva en skal gjøre og ikke gjøre..men Who knows, Just say it Selv om DU har samme diagnose som Stine, så er det ikke ensbetydende med at hvordan du responderer på sykdommen er fasitsvaret! Selv har jeg migrene, og må ligge på et mørkt, stille rom i 20 - 40 timer alt etter hvor lenge anfallet varer. Jeg greier knapt å bevege meg fra senga og bort til toalettet uten ekstremt ubehag, det å stå å hoppe og danse er fjernt for meg de neste dagene, MEN det betyr ikke at andre har det på samme måte... Kanskje varer det i 4 timer, også er man i fin form etterpå, folk reagerer forskjellig på sykdommer, ofte ulikt symtombilde fra gang til gang også.. 13
Silva Pluvialis Skrevet 18. februar 2022 #7659 Skrevet 18. februar 2022 (endret) Frøkenfryd30 skrev (1 time siden): Selv om DU har samme diagnose som Stine, så er det ikke ensbetydende med at hvordan du responderer på sykdommen er fasitsvaret! Selv har jeg migrene, og må ligge på et mørkt, stille rom i 20 - 40 timer alt etter hvor lenge anfallet varer. Jeg greier knapt å bevege meg fra senga og bort til toalettet uten ekstremt ubehag, det å stå å hoppe og danse er fjernt for meg de neste dagene, MEN det betyr ikke at andre har det på samme måte... Kanskje varer det i 4 timer, også er man i fin form etterpå, folk reagerer forskjellig på sykdommer, ofte ulikt symtombilde fra gang til gang også.. Enig med deg. Dette har jeg forsøkt å forklare, fånyttes, flere ganger her inne. Selv om DU ikke reagerer slik, så kan andre reagere slik. Det er ikke slik at folk lyver bare fordi de ikke er som deg. (Nå sikter jeg ikke til deg, men til de som mistror Stine fordi deres symptombilde er annerledes). Sykdom synes jeg vi bør holde oss for god til å spekulere for mye i. Det er vondt å ikke bli trodd. Jeg er enig i en del av kritikken som fremkommer, men akkurat å så i tvil diagnosene er noe av det styggeste jeg ser her inne. Endret 18. februar 2022 av Tvillingsjel 11
Trulteposen Skrevet 18. februar 2022 #7660 Skrevet 18. februar 2022 Hadde jeg fått pakke av en fremmed med spiselige ting så hadde jeg seriøst vært redd for å bli forgiftet. Da hadde jeg helt klart heller sendt til meg selv…. 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå