Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
FrkZ skrev (2 minutter siden):

Der må vi nok si oss enige i å være uenig🤗Store ødelagte porer, ru og gusten, slapp hud. Dekka med myye sminke. Huden hennes trenger en god peeling, god hudpleie og mindre sminke.

Sleng på bedre kosthold og frisk luft! Skulle mer enn gjerne sett henne uten sminke og med friske roser i kinnene.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har jaggu hun som ikke kler blått, fått på seg en blå dongriskjorte 🙄🙈

Sier en ting en dag og gjør det motsatte en annen. 

• Liker 10
Skrevet

Leste i en annen tråd at hun er helte ute av joviale. Noen som har fått med seg det eller er det fortsatt pause. ? 

Jeg fikk svar i den andre tråden, men det ble slettet av admin før jeg fikk lest. 

• Liker 1
Skrevet
Flettfrid skrev (34 minutter siden):

Der har jaggu hun som ikke kler blått, fått på seg en blå dongriskjorte 🙄🙈

Sier en ting en dag og gjør det motsatte en annen. 

Er jo spons må skjønne😉

Skrevet

Jeg synes hun har et veldig bra innlegg om sosial angst i dag. Om hvordan hun opplever det, og ikke minst hvordan hun takler det. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
50 minutter siden, ClusterOfGrapes said:

Jeg synes hun har et veldig bra innlegg om sosial angst i dag. Om hvordan hun opplever det, og ikke minst hvordan hun takler det. 

Tror du hun har sosial angst? 

Skrevet (endret)
Polarpuma skrev (26 minutter siden):

Har ingen problemer med å ikke tro henne på det. 
Fremstillingen virker både gjenkjennbar og ekte. Virker som hun i stor grad har jobbet med det, og at det ikke hindrer henne i samme grad lenger. Det er flott.

Har ei venninne som sliter med det samme. Jeg ante ikke at hun gjorde det, før hun fortalte dette nylig. 

Hun er nemlig ei som lett taler i større forsamlinger og stadig må være en profilert person via jobben sin, så ble temmelig overraska når hun forteller at hun leter etter de mest folketomme butikkene og gruer seg til å gå på fest.

Utad så virker hun både selvsikker og utadvendt, men det er altså utenpå. 

Endret av ClusterOfGrapes
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Polarpuma skrev (28 minutter siden):

Ja, absolutt. 

Veldig gjennkjenbart med hvordan jeg selv opplever det. Hun fortalte/forklarte på en god måte hvordan det oppleves. 

Min sosiale angst har blitt mye værre gjennom de siste 2 årene. Jeg er satt mange hakk tilbake, å må nå virkelig begyne å jobbe med meg selv for å omgås mennesker igjen. Har "skjult" meg bak covid i nesten 2 år og syns det har vært nydelig, befriende og trygdt. Nå må jeg jobbe mye med meg selv for å på butikk, foreldremøter,legetimer(sitte på venterommet med mange andre), sosialt samvær med familie/venner.

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Hjerte 8
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (2 timer siden):

Alle symptomer kan googles. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Har aldri sett ut som hun har slitt med sosial angst i alle disse årene.. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gresshoppa skrev (24 minutter siden):

Jeg personlig hadde fått angst av å opptre som hun gjør til tider på snap. Hadde ikke tørt å bevege meg på butikken og ellers i Brumunddal og omegn. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg må bare spørre for mulig det er jeg som er begynt å bli for gammel, men drikker godt voksne monster og slikt hele tiden? Gutten peiser på med det her i huset men han er 18…..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (26 minutter siden):

Alle symptomer kan googles. 

Nå skal jeg være enig i at jeg til tider også sliter med å finne henne troverdig. Dette fordi hun ofte bastant mener noe, men gjør motsatt. Bruker Bjørklund for å fremme salg, som er mer enn frekt og heller ikke lov og en del andre saker en også kan stusse ved. 
Men i dag synes jeg hun hadde et bra innlegg som virket troverdig, og ikke minst tar hun opp et problem som hun har mestret å finne en løsning på. Vil rose henne for dette og håper hun griper fatt på andre områder også. Som å bedre kostholdet, være ute i friskluft og lignende.
Flott at hun tar fatt og har lykkes og ikke bare fokuserer på plager hun har, men også på hvordan hun best mulig kan leve med, og mestre disse. Vil heller høre mer om det. Derfor ros. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Minipilla skrev (3 timer siden):

Jeg må bare spørre for mulig det er jeg som er begynt å bli for gammel, men drikker godt voksne monster og slikt hele tiden? Gutten peiser på med det her i huset men han er 18…..

Jeg vet ikke med andre, men jeg er 10 år eldre enn henne og drikker det hver dag, men drikker ikke kaffe eller annet med koffein enn Pepsi Max og monster uten sukker.

Endret av Tessa12
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Gresshoppa skrev (1 time siden):

Tror ikke at en kan se dette på folk. Jan Thomas og Thomas Alsgaard er to som har har vært åpne om å lide av dette. 

Endret av ClusterOfGrapes
Skriveleif
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Forskjell på sosial angst og ukomfortabel i visse sosiale settinger, men ok

• Liker 9
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (16 minutter siden):

Nå skal jeg være enig i at jeg til tider også sliter med å finne henne troverdig. Dette fordi hun ofte bastant mener noe, men gjør motsatt. Bruker Bjørklund for å fremme salg, som er mer enn frekt og heller ikke lov og en del andre saker en også kan stusse ved. 
Men i dag synes jeg hun hadde et bra innlegg som virket troverdig, og ikke minst tar hun opp et problem som hun har mestret å finne en løsning på. Vil rose henne for dette og håper hun griper fatt på andre områder også. Som å bedre kostholdet, være ute i friskluft og lignende.
Flott at hun tar fatt og har lykkes og ikke bare fokuserer på plager hun har, men også på hvordan hun best mulig kan leve med, og mestre disse. Vil heller høre mer om det. Derfor ros. 

Enig med deg. Det er noe med måten hun sa det på også. Ingen avbrytelser, ingen tenking underveis, ingen stotring og diverse. 

Lenge siden hun har vært såpass troverdig. 

• Liker 5
Skrevet

Hva skjedde med å ikke ville være en reklamekanal med reklame hver dag? 

• Liker 6
Skrevet
Heahea1 skrev (55 minutter siden):

Forskjell på sosial angst og ukomfortabel i visse sosiale settinger, men ok

Det som er så dumt nå til dags, er at vi bruker ord som "jeg får helt angst" og "jeg blir så deppa" osv. 

Graden av hvor mye man tåler eller opplever det, varierer fra person til person. Men helt ærlig, en person med alvorlig sosial angst danser ikke rundt på snap og leker deilig…. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Trulteposen skrev (31 minutter siden):

Hva skjedde med å ikke ville være en reklamekanal med reklame hver dag? 

Det skjer med alle sånne små som leker influencer. De får smaken på gratis ting, da ruller ballen fort. Alle blir med i we are fit osv. 

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...