ClusterOfGrapes Skrevet 16. februar 2022 #7601 Skrevet 16. februar 2022 Kosetosta skrev (9 minutter siden): Jeg har også HS og har måtte inn og operere vekk flere «cyster» og de må tømmes. Men det jeg ikke forstår er at denne sykdommen hennes skal komme av en dårlig oppvekst..? Jeg har aldri blitt spurt om barndommen min for å få diagnosen.. Det har du jammen rett i. Kan tenkes at somatiske sykdommer oppleves som tøffere for henne da hun i tillegg sliter med traumene fra barndommen. At det er det hun mener.
Nussepus Skrevet 16. februar 2022 #7602 Skrevet 16. februar 2022 Og det verste er at hun ser ennå mer sliten og posete ut under øynene når hun får på seg alle lagene med sminke. 7
kanakass Skrevet 16. februar 2022 #7603 Skrevet 16. februar 2022 ClusterOfGrapes skrev (42 minutter siden): Kan forekomme i ansiktet også. Google Hydradenitis S. i ansikt/ face. Men vil ikke da HS i ansiktet ha like trekk som de byllene HS gir ellers på kroppen?
ClusterOfGrapes Skrevet 16. februar 2022 #7604 Skrevet 16. februar 2022 kanakass skrev (4 minutter siden): Men vil ikke da HS i ansiktet ha like trekk som de byllene HS gir ellers på kroppen? Huden i ansiktet er vel litt annerledes enn ellers på kroppen. Men der kan visst bli opp til klinkekulestore byller her også. Nå er jeg ingen ekspert i hudsykdommer. Kanskje @Kosetosta, vet!
FrkZ Skrevet 16. februar 2022 #7605 Skrevet 16. februar 2022 kanakass skrev (8 minutter siden): Men vil ikke da HS i ansiktet ha like trekk som de byllene HS gir ellers på kroppen? Jo. Blir mer enn en liten kvise da. Hadde hun fått det i ansiktet, så hadde hun ikke kunnet sparkle hele trynet med sminke slik hun gjør. Det hadde trigga HS noe ekstremt. Jeg har selv både HS, og cystisk akne. Og sover jeg med litt sminke, så får jeg ekstremt kviseutbrudd i dagene etter. 2
Kosetosta Skrevet 16. februar 2022 #7606 Skrevet 16. februar 2022 ClusterOfGrapes skrev (1 minutt siden): Huden i ansiktet er vel litt annerledes enn ellers på kroppen. Men der kan visst bli opp til klinkekulestore byller her også. Nå er jeg ingen ekspert i hudsykdommer. Kanskje @Kosetosta, vet! Kan få relativt store byller, men hos meg jaffal er det veldig sjeldent heldigvis. Under armer, under pupper, i lysken og bak ved halebenet kommer de oftest her. Men de jeg har fått i ansiktet er mye større enn kviser.. 1
camie Skrevet 16. februar 2022 #7607 Skrevet 16. februar 2022 Hun har tidligere klaget på en byll/kul på kjevepartiet og sagt at den kom av hudsykdommen. 1
Minmi93 Skrevet 16. februar 2022 #7608 Skrevet 16. februar 2022 Så bra at Stine har vært ute en tur i ettermiddag. Tross sosial angst møtte ut opp på den videregående skolen. Fikk omvisning og fikk også pratet med lærere. Da oppdaget hun at hun var blitt voksen. Dette har hun veldig godt av. Det er ikke bra for henne å kun være på butikken og i løpet av dagen. Det leke seg gjennom dagen på snap gjør at hun glemmer hvordan man samhandler med andre voksene. Det er også bra for den sosiale angsten å utfordre seg. 15 2 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. februar 2022 #7609 Skrevet 16. februar 2022 Murstein skrev (3 timer siden): Som du sier, viktig for henne å se bra ut. Men i mine øyne er det verken bra eller fint med så mye sminke. Det fremstår falskt. Idag ser man godt hvor skadet huden er under øynene. Hudsykdom eller ikke ~ å sove med så mye sminke hjelper hvertfall ikke. Burde vite såpass når en er 40 år og fin Ja her er det mye som ikke "henger på grep". Ja, en ting er hvordan hun ønsker å fremstå, en annen ting hvordan hun fremstår i forhold til utsagn og levemåte. Hun er ikke 40 år, det er lett å se at huden er sliten. Lite frisk luft, mye sukker og energi drikk er nok ikke beste medisin for hverken hud, sykdommer eller diagnoser. Hun vil få seg et sjokk den dagen kroppen protesterer på alvor. For oss som har flere av sykdommene vet hva som må til for å ikke trigge og for å fungere. Men fru. Knutsen bare kjør på. Det er kun deg selv dette rammer etter hvert. 9
Minmi93 Skrevet 16. februar 2022 #7610 Skrevet 16. februar 2022 SnippSnappSnute2 skrev (14 minutter siden): Ja her er det mye som ikke "henger på grep". Ja, en ting er hvordan hun ønsker å fremstå, en annen ting hvordan hun fremstår i forhold til utsagn og levemåte. Hun er ikke 40 år, det er lett å se at huden er sliten. Lite frisk luft, mye sukker og energi drikk er nok ikke beste medisin for hverken hud, sykdommer eller diagnoser. Hun vil få seg et sjokk den dagen kroppen protesterer på alvor. For oss som har flere av sykdommene vet hva som må til for å ikke trigge og for å fungere. Men fru. Knutsen bare kjør på. Det er kun deg selv dette rammer etter hvert. Det vil dessverre også gå utover hennes næreste også. 2
Sharp75! Skrevet 16. februar 2022 #7611 Skrevet 16. februar 2022 Minmi93 skrev (48 minutter siden): Så bra at Stine har vært ute en tur i ettermiddag. Tross sosial angst møtte ut opp på den videregående skolen. Fikk omvisning og fikk også pratet med lærere. Da oppdaget hun at hun var blitt voksen. Dette har hun veldig godt av. Det er ikke bra for henne å kun være på butikken og i løpet av dagen. Det leke seg gjennom dagen på snap gjør at hun glemmer hvordan man samhandler med andre voksene. Det er også bra for den sosiale angsten å utfordre seg. Og her analyseres snap for snap og setninger tas ut ord for ord for å stille henne i et enda dårligere lys. 3
Minmi93 Skrevet 16. februar 2022 #7612 Skrevet 16. februar 2022 (endret) Sharp75! skrev (7 minutter siden): Og her analyseres snap for snap og setninger tas ut ord for ord for å stille henne i et enda dårligere lys. Nei, dette synes jeg var bra. Så at Stine var veldig fornøyd selv også. Endret 16. februar 2022 av Minmi93 1 1
Kaffeskål Skrevet 16. februar 2022 #7613 Skrevet 16. februar 2022 Stusser på at når hun forteller om seg til nye følgere, legger ut diagnose på diagnose, smerter og en vond kropp. 5 sekunder etter hopper og danser hun. stussa også på at hun sier hun går mye i joggeklær pga vond kropp. Har vel mer eller mindre bare sett hu i jeans idet siste. 9
FrkZ Skrevet 16. februar 2022 #7614 Skrevet 16. februar 2022 Kaffeskål skrev (18 minutter siden): Stusser på at når hun forteller om seg til nye følgere, legger ut diagnose på diagnose, smerter og en vond kropp. 5 sekunder etter hopper og danser hun. stussa også på at hun sier hun går mye i joggeklær pga vond kropp. Har vel mer eller mindre bare sett hu i jeans idet siste. Spot on! Tenkte akkurat det samme da jeg såg det🙈 4
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. februar 2022 #7615 Skrevet 16. februar 2022 Minmi93 skrev (2 timer siden): Det vil dessverre også gå utover hennes næreste også. Ja, desverre. Det har du helt rett i.
Gjest Heeipådeg Skrevet 17. februar 2022 #7616 Skrevet 17. februar 2022 SnippSnappSnute2 skrev (18 timer siden): En ting er hvordan hun ønsker å fremstå. Jeg forstår at det er viktig for henne å se bra og fresh ut. En annen ting er hvordan en hud med hudsykdommen som hun påstår at hun har, tåler så mange lag med sminke? Når hun velger å legge seg uten å fjerne sminke, hvor reel er hudsykdommer? På forhånd beklager, om jeg bryter regler med at jeg legger ut bilde. Ikke ment som mobbing eller noe negativt. Med all sminken hun føler hun trenger og ha på gjør jo at huden ser mye eldre ut enn den er. Og med hudsykdom i bunn. Så må det være motivasjon for å bruke mindre sminke så huden får luft?. Men desverre virker det som om sminking daglig hos alle influensere /snap vloggere er normalen😢
FrkZ Skrevet 17. februar 2022 #7617 Skrevet 17. februar 2022 Heeipådeg skrev (24 minutter siden): På forhånd beklager, om jeg bryter regler med at jeg legger ut bilde. Ikke ment som mobbing eller noe negativt. Med all sminken hun føler hun trenger og ha på gjør jo at huden ser mye eldre ut enn den er. Og med hudsykdom i bunn. Så må det være motivasjon for å bruke mindre sminke så huden får luft?. Men desverre virker det som om sminking daglig hos alle influensere /snap vloggere er normalen😢 Hun fremhever alle ujevnheter med denne ekstreme sminken sin. Hadde sett mye bedre ut, med en lettere fuktighetskrem med farge i. Og burde droppe pudderpeodiktene. Og heller gå for kremete konsistens på blush/ contour. Huden hennes ser skikkelig herja ut. Om fem år vil huden hennes se myyye verre ut, hvis hun fortsetter i den tralten hun gjør. 7
Gjest LysOgVarme Skrevet 17. februar 2022 #7618 Skrevet 17. februar 2022 (endret) Slettet. Spurte etter snap adr, men fant henne til slutt Endret 17. februar 2022 av LysOgVarme
Minni75 Skrevet 17. februar 2022 #7619 Skrevet 17. februar 2022 FrkZ skrev (1 time siden): Hun fremhever alle ujevnheter med denne ekstreme sminken sin. Hadde sett mye bedre ut, med en lettere fuktighetskrem med farge i. Og burde droppe pudderpeodiktene. Og heller gå for kremete konsistens på blush/ contour. Huden hennes ser skikkelig herja ut. Om fem år vil huden hennes se myyye verre ut, hvis hun fortsetter i den tralten hun gjør. Det ser ikke så galt ut, med tanke på hvor lite fett hun har under huden. Ser faktisk helt normalt ut spør du meg. 1
FrkZ Skrevet 17. februar 2022 #7620 Skrevet 17. februar 2022 Minni75 skrev (45 minutter siden): Det ser ikke så galt ut, med tanke på hvor lite fett hun har under huden. Ser faktisk helt normalt ut spør du meg. Der må vi nok si oss enige i å være uenig🤗Store ødelagte porer, ru og gusten, slapp hud. Dekka med myye sminke. Huden hennes trenger en god peeling, god hudpleie og mindre sminke. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå