Minmi93 Skrevet 16. februar 2022 #7581 Skrevet 16. februar 2022 nomore82 skrev (24 minutter siden): Gasligthning i praksis. Vloggere som sier en ting, gjør noe annet - og der sitter du som en følger og lurer på om det har rabla for deg. Veldig vanlig gjenganger med vloggere som lyver og bløffer mye. Det tok litt tid før jeg skjønte at det er manipulasjon på høyt nivå. 6
Minmi93 Skrevet 16. februar 2022 #7582 Skrevet 16. februar 2022 Sprudler skrev (33 minutter siden): Ja, det trodde jeg og. Men i går gikk jeg tilbake å sjekka om det var jeg som rotet og det var det ikke 🙈 Det samme måte jeg gjøre. Det var løgn på løgn. Da jeg begynte å følge denne tråden, så skjønte jeg at det var flere en meg som opplever henne på samme måte. Vil tro det fortsatt er flere følgere som tror det er seg det er noe rart med når hun juger. Skummel hersketeknikk som skader mere en man skal tro. 9
Gjest Polarpuma Skrevet 16. februar 2022 #7583 Skrevet 16. februar 2022 2 minutter siden, Minmi93 said: Det tok litt tid før jeg skjønte at det er manipulasjon på høyt nivå. Her også. Jeg falt for henne i starten. Etterhvert så jeg at mange ting ikke stemte. så snakket hun om den tråden her, og jeg fikk se at mange andre så det samme som meg. Det var godt å bli bekreftet i at det ikke var meg som var helt på jordet.
non_stop Skrevet 16. februar 2022 #7584 Skrevet 16. februar 2022 Kjenner jeg begynner å klø i ansiktet mitt når jeg ser all sminken hun kliner på seg. Hun hadde ikke trengt halvparten engang! Forstår at hun vil skjule arr osv, men trist at hun føler sånn trang til å skjule fregner. Fregner er jo det søteste og mest sjarmerende som finnes! Og nå er ikke jeg noen ekspert innen makeup, men bruker hun ikke solpudderet helt feil? Er ikke det et sånn less is more-produkt som du bare skal ha bittelitt av? Hun kjører det jo over hele ansiktet ikke bare en gang men flere runder. Må jo se helt grusomt ut i ordentlig dagslys? 9 1
Minmi93 Skrevet 16. februar 2022 #7585 Skrevet 16. februar 2022 non_stop skrev (7 minutter siden): Kjenner jeg begynner å klø i ansiktet mitt når jeg ser all sminken hun kliner på seg. Hun hadde ikke trengt halvparten engang! Forstår at hun vil skjule arr osv, men trist at hun føler sånn trang til å skjule fregner. Fregner er jo det søteste og mest sjarmerende som finnes! Og nå er ikke jeg noen ekspert innen makeup, men bruker hun ikke solpudderet helt feil? Er ikke det et sånn less is more-produkt som du bare skal ha bittelitt av? Hun kjører det jo over hele ansiktet ikke bare en gang men flere runder. Må jo se helt grusomt ut i ordentlig dagslys? Ser gul / rød ut i huden på snap. Ser ikke pent ut i det hele tatt. Unaturlig. Hun er mye finere med mindre sminke. Hun legger lag på lag, akkurat som en maske. 5
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. februar 2022 #7586 Skrevet 16. februar 2022 Minmi93 skrev (2 timer siden): Det er lurt å si sannheten, for da husker man hva man har sagt. Denne fellen går hun i gang på gang. I starten da jeg begynte å følge henne, trodde je det var jeg som rotet med hodet mitt hver gang hun snakket usant. Har kjent på samme følelsen. Hun sier A og gjør B. Sier B og gjør A. Trodde jeg misforsto og hørte "feil". Lurt å være ærlig. 5
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. februar 2022 #7587 Skrevet 16. februar 2022 non_stop skrev (13 minutter siden): Kjenner jeg begynner å klø i ansiktet mitt når jeg ser all sminken hun kliner på seg. Hun hadde ikke trengt halvparten engang! Forstår at hun vil skjule arr osv, men trist at hun føler sånn trang til å skjule fregner. Fregner er jo det søteste og mest sjarmerende som finnes! Og nå er ikke jeg noen ekspert innen makeup, men bruker hun ikke solpudderet helt feil? Er ikke det et sånn less is more-produkt som du bare skal ha bittelitt av? Hun kjører det jo over hele ansiktet ikke bare en gang men flere runder. Må jo se helt grusomt ut i ordentlig dagslys? En ting er hvordan hun ønsker å fremstå. Jeg forstår at det er viktig for henne å se bra og fresh ut. En annen ting er hvordan en hud med hudsykdommen som hun påstår at hun har, tåler så mange lag med sminke? Når hun velger å legge seg uten å fjerne sminke, hvor reel er hudsykdommer? 10
Minmi93 Skrevet 16. februar 2022 #7588 Skrevet 16. februar 2022 SnippSnappSnute2 skrev (11 minutter siden): En ting er hvordan hun ønsker å fremstå. Jeg forstår at det er viktig for henne å se bra og fresh ut. En annen ting er hvordan en hud med hudsykdommen som hun påstår at hun har, tåler så mange lag med sminke? Når hun velger å legge seg uten å fjerne sminke, hvor reel er hudsykdommer? Jeg vil tro at sannsynligheten for at hun hadde lagt seg med sminke ville ha vært minimal hvis hudsykdom er reel. 7 1 1
MsFri Skrevet 16. februar 2022 #7589 Skrevet 16. februar 2022 Har man hudsykdom, så renser man fjeset to ganger om dagen. Da sover man ikke med sminke… 12 4
Alisha* Skrevet 16. februar 2022 #7590 Skrevet 16. februar 2022 SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden): En ting er hvordan hun ønsker å fremstå. Jeg forstår at det er viktig for henne å se bra og fresh ut. En annen ting er hvordan en hud med hudsykdommen som hun påstår at hun har, tåler så mange lag med sminke? Når hun velger å legge seg uten å fjerne sminke, hvor reel er hudsykdommer? Som du sier, viktig for henne å se bra ut. Men i mine øyne er det verken bra eller fint med så mye sminke. Det fremstår falskt. Idag ser man godt hvor skadet huden er under øynene. Hudsykdom eller ikke ~ å sove med så mye sminke hjelper hvertfall ikke. Burde vite såpass når en er 40 år og fin dame. 11
kanakass Skrevet 16. februar 2022 #7591 Skrevet 16. februar 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Jeg vil tro at sannsynligheten for at hun hadde lagt seg med sminke ville ha vært minimal hvis hudsykdom er reel. Den hudsykdommen hun har sitter ikke i ansiktet. HS går på steder hvor svettekjertler er.. 3 2
Minmi93 Skrevet 16. februar 2022 #7592 Skrevet 16. februar 2022 kanakass skrev (14 minutter siden): Den hudsykdommen hun har sitter ikke i ansiktet. HS går på steder hvor svettekjertler er.. ok 😊 Trodde hun hadde noe hudsykdom i ansiktet jeg , ettersom hun snakker om det da hun legger lag på lag i ansiktet 1
Trøndelag84 Skrevet 16. februar 2022 #7593 Skrevet 16. februar 2022 kanakass skrev (20 minutter siden): Den hudsykdommen hun har sitter ikke i ansiktet. HS går på steder hvor svettekjertler er.. hun har jo flere ganger vist kuler/betenelser i ansiktet og sier det er HS… 🤷🏼♀️ 11
FrkZ Skrevet 16. februar 2022 #7594 Skrevet 16. februar 2022 Trøndelag84 skrev (5 minutter siden): hun har jo flere ganger vist kuler/betenelser i ansiktet og sier det er HS… 🤷🏼♀️ Det i ansiktet kommer av at hun sjelden lar huden puste, uten et tonn av sminke. Lurer på hvilke hudprodukter hun bruker. Som rens, kremer o.l. Noen som vet? Hs kommer som regel i lysken, under armene, på rygg, bryst o.l. 5
ClusterOfGrapes Skrevet 16. februar 2022 #7595 Skrevet 16. februar 2022 kanakass skrev (55 minutter siden): Den hudsykdommen hun har sitter ikke i ansiktet. HS går på steder hvor svettekjertler er.. HS kan også føre til utbrudd i ansiktet. Det er en infeksjon i utførselskanalen til hårsekker, talg og svettekjertler. 1
Linye Skrevet 16. februar 2022 #7596 Skrevet 16. februar 2022 38 minutter siden, FrkZ said: Det i ansiktet kommer av at hun sjelden lar huden puste, uten et tonn av sminke. Lurer på hvilke hudprodukter hun bruker. Som rens, kremer o.l. Noen som vet? Hs kommer som regel i lysken, under armene, på rygg, bryst o.l. Men hun sier selv at det kommer av HS det i ansiktet også🙈 2
Flettfrid Skrevet 16. februar 2022 #7597 Skrevet 16. februar 2022 "Hidradenitis suppurativa (HS) er en kronisk (langvarig) hudsykdom som oppstår på grunn av betennelse i hårsekkene der man har svettekjertler. Det kommer tilbakevendende smertefulle, røde, ofte betente kuler i huden. Disse oppstår spontant, øker i størrelse, og kan i perioder åpne seg og tømme ut puss. Etter hvert kan det dannes smertefulle hulrom, ganger under huden og arr. Dette oppstår i hårsekkene i svettekjertler under armene, brystene, lysken og baken." https://vulva.no/hidradenitis-suppurativa-2/ 3 3
ClusterOfGrapes Skrevet 16. februar 2022 #7598 Skrevet 16. februar 2022 Flettfrid skrev (8 minutter siden): "Hidradenitis suppurativa (HS) er en kronisk (langvarig) hudsykdom som oppstår på grunn av betennelse i hårsekkene der man har svettekjertler. Det kommer tilbakevendende smertefulle, røde, ofte betente kuler i huden. Disse oppstår spontant, øker i størrelse, og kan i perioder åpne seg og tømme ut puss. Etter hvert kan det dannes smertefulle hulrom, ganger under huden og arr. Dette oppstår i hårsekkene i svettekjertler under armene, brystene, lysken og baken." https://vulva.no/hidradenitis-suppurativa-2/ Kan forekomme i ansiktet også. Google Hydradenitis S. i ansikt/ face. 1
Kosetosta Skrevet 16. februar 2022 #7599 Skrevet 16. februar 2022 ClusterOfGrapes skrev (7 minutter siden): Kan forekomme i ansiktet også. Google Hydradenitis S. i ansikt/ face. Jeg har også HS og har måtte inn og operere vekk flere «cyster» og de må tømmes. Men det jeg ikke forstår er at denne sykdommen hennes skal komme av en dårlig oppvekst..? Jeg har aldri blitt spurt om barndommen min for å få diagnosen.. 9
GulleGull Skrevet 16. februar 2022 #7600 Skrevet 16. februar 2022 Kosetosta skrev (8 minutter siden): Jeg har også HS og har måtte inn og operere vekk flere «cyster» og de må tømmes. Men det jeg ikke forstår er at denne sykdommen hennes skal komme av en dårlig oppvekst..? Jeg har aldri blitt spurt om barndommen min for å få diagnosen.. Vil tro hennes oppvekst har satt spor i kroppen, hun har vel levd under langvarige negative psykiske påkjenninger (stress). Stress/traumer er jo kjent til å kunne være med på å utvikle av en del sykdommer. Kan jo være hun har snakket med hudlege om evt årsaker til hudsykdom. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå