Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Hun har ikke ekstremt med klær. Jeg har mer klær enn henne, ja jeg er veldig glad i klær og handle klær, men jeg har vanlig gjennomsnittslønn og har tidligere vært alene med flere barn og var da avhengig av NAV. Så det er ikke sykt. Kjenner flere som har mye mer klær enn henne og har vanlig lønn og familie. 

Da har du ekstremt mye klær du også… Miljøbevisst er det iallfall ikke. Rart du prøver å normaliserer klesforbruket hennes, ditt og andres. Du har kanskje ikke fått det med deg at Stine også har sagt at hun har mye klær.

Endret av Minmi93
  • Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minmi93 skrev (9 minutter siden):

Da har du ekstremt mye klær du også… Miljøbevisst er det iallfall ikke. Rart du prøver å normaliserer klesforbruket hennes, ditt og andres. Du har kanskje ikke fått det med deg at Stine også har sagt at hun har mye klær.

Har aldri påstått at jeg ikke har mye, eller at det er miljøbevisst, det var ikke poenget her eller? Igjen blir det gjort til noe det ikke er. 

Nei, det har jeg ikke fått med meg, jeg følger henne ikke med lupe. 

Normaliserer? Trenger ikke sykeligjøre noe som ikke er sykt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Har aldri påstått at jeg ikke har mye, eller at det er miljøbevisst, det var ikke poenget her eller? Igjen blir det gjort til noe det ikke er. 

Nei, det har jeg ikke fått med meg, jeg følger henne ikke med lupe. 

Normaliserer? Trenger ikke sykeligjøre noe som ikke er sykt. 

Du skriver at du har mere klær en henne, at du er glad i klær og handle klær… De fleste av oss har vel fått med oss at Stine har mye klær. Det har hun jammen sagt selv også. At du framsnakker dette sier mye deg. Det fleste har ikke råd til å kjøpe uhemmet fordi de er glad i klær og er glad i å shoppe. 

• Liker 13
Skrevet
Minmi93 skrev (1 minutt siden):

Du skriver at du har mere klær en henne, at du er glad i klær og handle klær… De fleste av oss har vel fått med oss at Stine har mye klær. Det har hun jammen sagt selv også. At du framsnakker dette sier mye deg. Det fleste har ikke råd til å kjøpe uhemmet fordi de er glad i klær og er glad i å shoppe. 

Er forskjell på å være glad i klær og kjøpe klær og kjøpe uhemmet som du skriver! 

Herved var jeg ferdig med det tema. Så kan du vende og vri, hakke og tro hva du vil om andres innlegg. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Er forskjell på å være glad i klær og kjøpe klær og kjøpe uhemmet som du skriver! 

Herved var jeg ferdig med det tema. Så kan du vende og vri, hakke og tro hva du vil om andres innlegg. 

🙏

• Hjerte 1
Skrevet

Syns det er merkelig at hønemor tar kattene i nakkeskinnet.. Har hun ikke fått med seg at det er veldig dårlig for katter 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (39 minutter siden):

Hun har ikke ekstremt med klær. Jeg har mer klær enn henne, ja jeg er veldig glad i klær og handle klær, men jeg har vanlig gjennomsnittslønn og har tidligere vært alene med flere barn og var da avhengig av NAV. Så det er ikke sykt. Kjenner flere som har mye mer klær enn henne og har vanlig lønn og familie. 

At hun ikke har ekstremt med klær er jeg sterkt uenig i.

Og se på klærne hun selger etter guttene. Denne gangen den mellomste. Hun solgte jo klær etter han før jul også. Mye av det "knapt brukt". Levis, Adidas og andre dyre merkeklær. Dongeribukse etter dongeribukse - som nye. Barna mine sine klær har som regel vært så fillete når de har vokst ut av det at det bare har vært å kaste. Hadde ikke fått gitt det bort engang. Og mye av det var arvet.

Det er ganske obvious at hun i mange år har tatt helt av med shoppingen. Kjøper tydeligvis før barna får sett og prøvd, de liker ikke det hun har kjøpt og det stues inn i skuffer og skap. Det er ikke alle som har råd til å drive på sånn. Kjøpe ting i vildens sky og så bare satse på at det blir brukt. JO hun har ekstremt mye klær

Endret av non_stop
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
non_stop skrev (1 time siden):

At hun ikke har ekstremt med klær er jeg sterkt uenig i.

Og se på klærne hun selger etter guttene. Denne gangen den mellomste. Hun solgte jo klær etter han før jul også. Mye av det "knapt brukt". Levis, Adidas og andre dyre merkeklær. Dongeribukse etter dongeribukse - som nye. Barna mine sine klær har som regel vært så fillete når de har vokst ut av det at det bare har vært å kaste. Hadde ikke fått gitt det bort engang. Og mye av det var arvet.

Det er ganske obvious at hun i mange år har tatt helt av med shoppingen. Kjøper tydeligvis før barna får sett og prøvd, de liker ikke det hun har kjøpt og det stues inn i skuffer og skap. Det er ikke alle som har råd til å drive på sånn. Kjøpe ting i vildens sky og så bare satse på at det blir brukt. JO hun har ekstremt mye klær

Ja hun har ekstremt mye klær, den som mener noe annet,må være av samme sort. Skap etter skap og masse kommoder. Langt over gjennomsnittet vil jeg på stå. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
coralgol skrev (5 timer siden):

Å herre min, hvor gammel er dama? For en energi der hun står å digger seg selv i speilet. Husker første gang jeg så henne på snap. Planting, strikking og litt god info om dette. Nå ser jeg ei med irriterende fakter, kremter, blunker, himler, og alt dette roper, se på jeg, jeg er spesiell. Sykdom, mer sykdom og atter sykdom. Hjemmeværende  selv er i 40 åra,og kan fint gå i rosa, lilla, oransje daffe klær, men er slettes ikke i form til å danse med ett jeg er alene. All energi spares til barna kommer hjem, til lekser, lek, middag, spill, ute tid. Deretter hvile til neste dag. Hjemme og uføre tid for meg har vært så lenge jeg klarer å være mamma, så kan resten vente til de blir eldre

Man må huske på at hun snapper da og da må man nødvendigvis lage noe innhold. Å være ufør evt ha en kronisk sykdom er det jo ingen fast oppskrift på, det påvirker på forskjellig vis og man takler det forskjellige ut fra sine forutsetninger. 

• Liker 3
Skrevet
GulleGull skrev (20 minutter siden):

Man må huske på at hun snapper da og da må man nødvendigvis lage noe innhold. Å være ufør evt ha en kronisk sykdom er det jo ingen fast oppskrift på, det påvirker på forskjellig vis og man takler det forskjellige ut fra sine forutsetninger. 

Ufør pga smerter……. 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Utrolig hvordan det går ann å fjase og bruke tid på å kle på seg ytterklær før hun skal i butikken. Stine - du er bra nok enten med de eller de skoa, jakka eller skjerfene.

Kom ikke Stine fra en annen mammasnap når hun begynte i joviale? Og slutta der grunnet mye konflikter? Var det Bak fasaden og er det grunnen til at hun forhuder og er wannebe Adelheid? 

• Liker 8
Skrevet
Trulteposen skrev (4 minutter siden):

Utrolig hvordan det går ann å fjase og bruke tid på å kle på seg ytterklær før hun skal i butikken. Stine - du er bra nok enten med de eller de skoa, jakka eller skjerfene.

Kom ikke Stine fra en annen mammasnap når hun begynte i joviale? Og slutta der grunnet mye konflikter? Var det Bak fasaden og er det grunnen til at hun forhuder og er wannebe Adelheid? 

Hun kom fra snapmums(?). Var sånn hun tok opp igjen kontakten med Jannike. 

• Liker 1
Skrevet

Stine etter butikken "tar meg en monster, har ikke hatt noen i dag"

Stine på morgenen - danse foran speilet MED monster.

Hvis man gidder å lyve om en monster så er det dårlig stelt....

• Liker 24
  • Hjerte 1
Skrevet
Trulteposen skrev (1 time siden):

Akkurat det tenkte jeg da jeg så snapen og. At det går an å styre sånn før en bare skal en tur på butikken😅

• Liker 7
Skrevet
Sprudler skrev (4 timer siden):

Tar kun en hver dag.......drikker det ikke hver dag da 🙄

• Liker 6
Skrevet

Hun selger alt fra slitte hm topper til barneklær. Hva med å gi bort klær til en organisasjon eller noen som trenger i nærheten av henne?🙈 Smålig. Hun gir aldri noe til andre, hun som sier hun tenker på andre. 

Hva er den grønne drinken hun har sugerør oppi og danser etter??🤣 minner meg om meg selv 18 år ute på byen😄 hun er snart...40...

• Liker 12
Skrevet
Frøken_ida skrev (12 timer siden):

Ufør pga smerter……. 🤷‍♀️

Mange grunner til at man blir ufør, kroniske smerter feks kan sikkert  bidra til at det er vanskelig å være en stabil arbeidskraft. 

• Liker 5
Skrevet
Sprudler skrev (10 timer siden):

Det er lurt å si sannheten, for da husker man hva man har sagt. Denne fellen går hun i gang på gang. I starten da jeg begynte å følge henne,  trodde je det var jeg som rotet med hodet mitt hver gang hun snakket usant.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, Minmi93 said:

Det er lurt å si sannheten, for da husker man hva man har sagt. Denne fellen går hun i gang på gang. I starten da jeg begynte å følge henne,  trodde je det var jeg som rotet med hodet mitt hver gang hun snakket usant.

Ja, det trodde jeg og. Men i går gikk jeg tilbake å sjekka om det var jeg som rotet og det var det ikke 🙈

• Liker 10
Skrevet
Minmi93 skrev (1 time siden):

Gasligthning i praksis. Vloggere som sier en ting, gjør noe annet - og der sitter du som en følger og lurer på om det har rabla for deg.

Veldig vanlig gjenganger med vloggere som lyver og bløffer mye.

• Liker 12
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...