Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper Signe er sterilisert hvis hun skal begynne å være ute.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
VG. skrev (8 minutter siden):

Kan hende hu ha sagt det på snap men den dagen hu var på sykehuset så sa a på ig det jeg skrev i sta. 

Ok , 

Skrevet
Anneisabell skrev (2 timer siden):

Det er vell bare max 2 dager siden hun var så høy på livet, som hun selv beskrev det. At livet går opp og ned, vet jo de fleste. Men hennes Berg og dalbane er helt ekstrem. Lurer oppriktig på hvorfor valget er så vanskelig å ta,når det gjelder å slutte å snappe? Hun sier hun ikke tjener noe på, kunn underholdning på godt og vondt. Å at det gir henne så mye. Men det ser jo ut som hun takler dårlig kritikk eller noen nedturer også

Nettopp!  Feilen er at hun ikke tåler kritikk eller motgang. Blir veldig vanskelig å være god på snap da. 

• Liker 10
Skrevet

Igjen så MÅ hun dele hvor rotete sønnen er. Hvorfor gjør hun dette mot barna ? Hva gir det henne å gjøre det ?Regner med at han ikke har blitt spurt om det er greit at hun deler med følgerne sine… Uff, jeg blir helt matt av oppførselen hennes. Lærer hun aldri !!!

• Liker 15
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

"håper jeg slipper å fortelle om en sånn historie igjen" sier hun når hu atter en gang forteller om at hu tråkka på en strikkepinne.... Hu ser jo drit stolt ut når hu forteller. 😂 Som om det er kult og stas å få sår og måtte gå med plaster - sånn som barn gjerne synes at det er. 

Endret av Eurony
  • Liker 23
Skrevet
Minmi93 skrev (1 time siden):

Igjen så MÅ hun dele hvor rotete sønnen er. Hvorfor gjør hun dette mot barna ? Hva gir det henne å gjøre det ?Regner med at han ikke har blitt spurt om det er greit at hun deler med følgerne sine… Uff, jeg blir helt matt av oppførselen hennes. Lærer hun aldri !!!

Det er sånne ting vi andre snakker med venninner om når vi er frustrerte. For vi vil jo ikke utlevere ungene våre til hele verden. Det er så stygt! Man skal virkelig respektere ungene sitt privatliv, de skal føle seg trygge på foreldrene sine. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Frøken_ida skrev (6 minutter siden):

Det er sånne ting vi andre snakker med venninner om når vi er frustrerte. For vi vil jo ikke utlevere ungene våre til hele verden. Det er så stygt! Man skal virkelig respektere ungene sitt privatliv, de skal føle seg trygge på foreldrene sine. 

Ja, dette er en uting hun driver med. Innimellom så begynner jeg å lure på om det er fordi hun er korttenkt eller om det er noe annet det skorter på. 

• Liker 6
Skrevet

Hun snakker om at hun må lukke noen kapitler i livet, og ikke skal tåle dritt fra andre osv. Hun har fremdeles ikke kommet over at Jannike dro på besøk til Talla på nyttårsferie. Jeg tipper at hun gir seg i Joviale nå.  
Bare for noen få mnd siden var det den mest fantastiske gjengen på tur.
Klassisk Stine, ord og handling henger ikke sammen 

• Liker 13
Skrevet
Eurony skrev (4 timer siden):

"håper jeg slipper å fortelle om en sånn historie igjen" sier hun når hu atter en gang forteller om at hu tråkka på en strikkepinne.... Hu ser jo drit stolt ut når hu forteller. 😂 Som om det er kult og stas å få sår og måtte gå med plaster - sånn som barn gjerne synes at det er. 

Har hun vist frem den fantastiske vonde helen da? Sikkert ikke halvparten av hva hun snakker om. Oppmerksomhetstrangen lever i beste velgående

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Wow for en oppskrift hu la ut 😂😂 Tror hu ikke at folk vet åssen man lager havregrøt? Det er 3 ingredienser liksom 😂

• Liker 14
Skrevet
Whitesnake69 skrev (28 minutter siden):

Wow for en oppskrift hu la ut 😂😂 Tror hu ikke at folk vet åssen man lager havregrøt? Det er 3 ingredienser liksom 😂

Må ikke glemme at oppskriften hennes er super spesiell ☺️😆 akkurat slik som jeg lager til mine unger. Med litt vaniljesukker 😅

• Liker 8
Skrevet
Anneisabell skrev (5 timer siden):

Har hun vist frem den fantastiske vonde helen da? Sikkert ikke halvparten av hva hun snakker om. Oppmerksomhetstrangen lever i beste velgående

Blir overrasket hvis hun viser frem den nå. Hun har jo sagt at den ikke ser pen ut. Den er misfarget også på sidene sånn jeg forstod det. Kanskje hun viser den frem da de stygge fargene er borte.. 

• Liker 4
Skrevet

Den dama er ikke sann!! Blokkerer folk uten grunn.. hun tåler ikke at noen stillier kritiske spm! Blir helt dårlig av det kvinnemenneske

• Liker 6
Skrevet
Whitesnake69 skrev (2 timer siden):

Akkurat som med pomfrien det der😂

• Liker 7
Skrevet

Hun er ute av joviale og er i krangel med de fleste i gjengen. Sjokkert? Nei!

• Liker 8
Gjest Isadora2
Skrevet
Pålur skrev (6 minutter siden):

Ikke sjokkert nei. Vet du hva konflikten går ut på?

Skrevet
Pålur skrev (7 minutter siden):

Er dette bekreftet eller bare spekulasjoner?

• Liker 1
Skrevet

Tips til Alex, la ryggen få slippe lidelsen med å sitte på en spisestuestol og game hele kveldene. Det blir helt feil atilling for prolaps/isjias. 

Jeg sliter med det samme i perioder og noe av det værste jeg kan gjøre er å sitte på kjøkken/spisestuestol. Det er rett å slett drepen for ryggen 🙄😔

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Minmi93 skrev (12 timer siden):

Ble seriøst uvel jeg, stakkars gutten og brødra å som ikke får være barn. Satt hun ikke selv å sa hun hadde rota som barn? Mulig jeg hørte feil

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym9302 skrev (2 timer siden):

Akkurat som med pomfrien det der😂

Pommes-frites TRIKSET faktisk 🙈

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...