Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tvillingsjel skrev (41 minutter siden):

Bare et spørsmål. Er det ikke mulig å være transparent og åpen om diagnoser uten «å henge seg opp i dem»? Jeg synes det er trist at folk vrir på åpenhet til å være noe selvsentrert, selvmedlidende og martyraktig.

Jeg er absolutt for åpenhet når det gjelder diagnoser. Synes bare at hun bør være forsiktig slik at hun ikke lar diagnosene «definere seg».

Hun  ramser stadig opp om sine mange lidelser. Det er lov, men når det blir så ofte gjentatt og gjerne i dramatiske vendinger virker det nesten som om hun dyrker dem. Det er mitt inntrykk. Tenker at den tilnærmingen til kronisk sykdom og plager, ikke vil gjøre det lettere å takle hverdagen. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
39 minutter siden, ClusterOfGrapes said:

Jeg er absolutt for åpenhet når det gjelder diagnoser. Synes bare at hun bør være forsiktig slik at hun ikke lar diagnosene «definere seg».

Hun  ramser stadig opp om sine mange lidelser. Det er lov, men når det blir så ofte gjentatt og gjerne i dramatiske vendinger virker det nesten som om hun dyrker dem. Det er mitt inntrykk. Tenker at den tilnærmingen til kronisk sykdom og plager, ikke vil gjøre det lettere å takle hverdagen. 

Jeg synes det er flott at folk er åpne om sykdommer. Men Stine dyrker sykdomsprat og det virker på meg sykelig. Ei heller troverdig som hun driver på hver dag og styrer i huset.

Endret av Polarpuma
Skrevet
Frklille skrev (9 timer siden):

Har lagt merke til at hun hele tiden driver å blunker og drar med øyene. Er det noe tics hun har eller er det bare del av henne? Forstår liksom ikke helt om det er ironi eller faktisk er uskyldig 

Nå gir du S idéer om enda flere diagnoser hun kan notere i journalen😅 Gir henne max 2 måneder, så nevner hun at hun har tics!

• Liker 12
Skrevet
Brumundaline skrev (9 timer siden):

Nå gir du S idéer om enda flere diagnoser hun kan notere i journalen😅 Gir henne max 2 måneder, så nevner hun at hun har tics!

Haha dagens 😊

Skrevet
Støgga skrev (14 minutter siden):

Haha dagens 😊

Nå skal hun jo favoritt tingen sin i dag. Nemlig til legen, så da blir det nok en god dag. Rart at ikke legen på poliklinikken søkte henne inn for operasjon. Det er jo det som er vanlig. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Nussepus skrev (41 minutter siden):

Nå skal hun jo favoritt tingen sin i dag. Nemlig til legen, så da blir det nok en god dag. Rart at ikke legen på poliklinikken søkte henne inn for operasjon. Det er jo det som er vanlig. 

Endret av VG.
Skrevet
Brumundaline skrev (10 timer siden):

Synes det er påfallende mye smatte/sugelyder også for tiden jeg. Skikkelig frustrerende å høre på.  

• Liker 2
Skrevet
VG. skrev (2 timer siden):

Tenk om det ikke blir oprasjon og at sykepleieren på Lillehammer ga henne feil diagnose🙈        

Å ang tårene i dag er det Bjørk Lund som presser dem fram?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Støgga skrev (15 minutter siden):

Tenk om det ikke blir oprasjon og at sykepleieren på Lillehammer ga henne feil diagnose🙈        

Å ang tårene i dag er det Bjørk Lund som presser dem fram?

Ikke godt å vite 🙈 legen min mistenkte carpal tunnel syndrom hos meg, å henviste meg til sykehuset for å få strøm i henda uka før S og da fikk jeg beskjed av hu sykepleieren som gjorde det på meg at jeg måtte bestille time til fastlegen for å få vite svaret og få vite om det evt ble operasjon så reagerte når S sa at hu fikk operasjon samme dag som hu hadde vært på sykehuset 🙈 ps: beklager evt skrive feil eller dumt skrevet men sliter med dysleksi pluss at jeg ligger i korona men håper dere skjønner hva jeg mener 🙈😅😊

• Liker 7
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke alt jeg får med meg av av det som blir lagt ut, men har lagt merke til mange tunge stunder i det siste. Som hun selv sier ~ tårene sitter løst. Det får meg til å undre ~ er det bevisst for å få sympati fra følgerne ~ for å få flere til å følge kanalen eller er kroppen utslitt? Når man stadig må prestere for å skinne best mulig i alle situasjoner, tar det jo enormt med energi. Tror rett og slett hun trenger en lang pause fra offentligheten. Fokusert mer på helsa,og fått en daglig dose frisk luft og mosjon. Å nei ~ det kommer nok ikke til å skje.  "Gjengen", altså følgerne sender jo så mange fine tilbakemeldinger ~ det vil hun nok ikke miste.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Murstein skrev (19 minutter siden):

Det er ikke alt jeg får med meg av av det som blir lagt ut, men har lagt merke til mange tunge stunder i det siste. Som hun selv sier ~ tårene sitter løst. Det får meg til å undre ~ er det bevisst for å få sympati fra følgerne ~ for å få flere til å følge kanalen eller er kroppen utslitt? Når man stadig må prestere for å skinne best mulig i alle situasjoner, tar det jo enormt med energi. Tror rett og slett hun trenger en lang pause fra offentligheten. Fokusert mer på helsa,og fått en daglig dose frisk luft og mosjon. Å nei ~ det kommer nok ikke til å skje.  "Gjengen", altså følgerne sender jo så mange fine tilbakemeldinger ~ det vil hun nok ikke miste.

Det er vell bare max 2 dager siden hun var så høy på livet, som hun selv beskrev det. At livet går opp og ned, vet jo de fleste. Men hennes Berg og dalbane er helt ekstrem. Lurer oppriktig på hvorfor valget er så vanskelig å ta,når det gjelder å slutte å snappe? Hun sier hun ikke tjener noe på, kunn underholdning på godt og vondt. Å at det gir henne så mye. Men det ser jo ut som hun takler dårlig kritikk eller noen nedturer også

• Liker 8
Skrevet

Livets første tur ut på den katta.. Hun har opptil flere ganger nevnt at hun har vært ute med henne - da flere foreslo at det kunne være lurt med tanke på alle «rampestrekene» hun drev med inne.

Løgn, løgn og atter løgn. Når mennesker lyver om slike ting, så kan man lyve om så fryktelig mye. Dessverre.

• Liker 19
Skrevet
VG. skrev (1 time siden):

Ikke godt å vite 🙈 legen min mistenkte carpal tunnel syndrom hos meg, å henviste meg til sykehuset for å få strøm i henda uka før S og da fikk jeg beskjed av hu sykepleieren som gjorde det på meg at jeg måtte bestille time til fastlegen for å få vite svaret og få vite om det evt ble operasjon så reagerte når S sa at hu fikk operasjon samme dag som hu hadde vært på sykehuset 🙈 ps: beklager evt skrive feil eller dumt skrevet men sliter med dysleksi pluss at jeg ligger i korona men håper dere skjønner hva jeg mener 🙈😅😊

Alle syehus el spesialister sender svar til legen som har henvist deg..selv den minste fille ting. Så der trur jeg fantasien hennes tok over.

Du trenger ikke unnskylde deg for noe her på gruppa! Og god bedring😊

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Støgga skrev (3 minutter siden):

Alle syehus el spesialister sender svar til legen som har henvist deg..selv den minste fille ting. Så der trur jeg fantasien hennes tok over.

Du trenger ikke unnskylde deg for noe her på gruppa! Og god bedring😊

Det gjør de så derfor jeg reagerte på at hu hadde fått svar med en gang 🙈 ja det trur jeg den gjorde å 🙈😅 stole ikke helt på alt hu sier nei🙈🙊😅

Tak for det 😊

• Liker 1
Skrevet
Gresshoppa skrev (3 minutter siden):

Livets første tur ut på den katta.. Hun har opptil flere ganger nevnt at hun har vært ute med henne - da flere foreslo at det kunne være lurt med tanke på alle «rampestrekene» hun drev med inne.

Løgn, løgn og atter løgn. Når mennesker lyver om slike ting, så kan man lyve om så fryktelig mye. Dessverre.

Blir nok ikke så mange flere heller og trur ikke 5 min hjelper. Stine er jo allergisk mot frisk luft

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Støgga skrev (Akkurat nå):

Blir nok ikke så mange flere heller og trur ikke 5 min hjelper. Stine er jo allergisk mot frisk luft

Nettopp🤯🤦🏼‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Å få svar fra spesialist om det blir operasjon eller ikke må være noe nytt, for slik var det ikke for 2 år siden da mannen ble operert, han fikk direkte svar fra spesialisten 🤷‍♀️ dette er Vestlandet. 

Skrevet
VG. skrev (2 timer siden):

Sa hun ikke nå at hun måtte henvises av fastlegen da ? Å at det var det de hadde sagt på sykehuset også . ( hun sa i videoen at sykepleieren hadde sagt det blei operasjon men ikke gitt henne noe dato ) 

• Liker 4
Skrevet

Tips til dere som kjøper dyre bamser av Stine…👍🏼👍🏼

02EDEE34-D01C-4D8A-AF19-99737AA9BF6E.png

• Liker 6
Skrevet
Hønemor74 skrev (29 minutter siden):

Sa hun ikke nå at hun måtte henvises av fastlegen da ? Å at det var det de hadde sagt på sykehuset også . ( hun sa i videoen at sykepleieren hadde sagt det blei operasjon men ikke gitt henne noe dato ) 

Kan hende hu ha sagt det på snap men den dagen hu var på sykehuset så sa a på ig det jeg skrev i sta. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...