lillelily Skrevet 12. februar 2022 #7441 Skrevet 12. februar 2022 LinaHg skrev (På 7.10.2021 den 18.32): Nei, det forstår jeg. Men om de aller lengste tekstene her inne er hverken stygge, drittslenging eller usaklige. Ja, om man har det så. Kraftig ME i seg selv gjør det jo vanskelig å trene. Men da er man jo veldig fysisk syk, som jeg skrev over her. Ingen av hennes diagnoser tilsier at trenging ikke er bra for kroppen eller overhode ikke funker/hjelper. Vet dette er lenge siden, men kraftig ME.. Om man bare har et snev av ME kan trening gjøre deg verre, varig verre. Type enda mer smerter og utmattelse, livet ut. Kraftig ME er når man er sengeliggende allerede. 1 1
NiceOrNothing Skrevet 12. februar 2022 #7442 Skrevet 12. februar 2022 Omg21 skrev (På 6.2.2022 den 20.54): Hvor for må man klage på absolutt alt hver eneste dag, hvor sliten jeg er og hvor vont jeg har det… men hoppe og danse, det kan vi gjøre etter migrene, har selv ikke hatt det, men har hørt at man må være i et mørkt rom og slappe av, og det blir vont med dagslys.. så er det for slitsomt å kjøre barna… hun skulle ha prøvd å være alene mamma.. jeg er selv ufør med to barn, og har vont hver eneste dag… men jeg driver ikke å klager og nevner det hver eneste dag.. folk blir jo gal viss mann klager hele tiden…. Enig 👆😘 Det virker som en ny «trend « for mange vloggere idag . Ramse opp lidelser og utfordringer i intro . For så å repetere de med jevne mellomrom . Man får jo mer av det man fokuserer på.. kjenner mange uføre som ikke nevner et ord om sine vondter. Man ER jo ikke utfordringene sine . 6 2
Sharp75! Skrevet 12. februar 2022 #7443 Skrevet 12. februar 2022 Minmi93 skrev (14 timer siden): Det er ikke så rart følgere blir forvirret av det Stine sier. For en tid tilbake fikk hun servert frokost på senga av mannen sin. Det var så koselig. Nå synes sønnen at hun skal få frokost på senga på morsdagen . Stine, forteller at hun hater å spise på senga… Hva er dette egentlig ? Er det koselig eller hater hun det. Men hun skulle så klart spise frokost på senga på morsdagen… Hun kunne da bare skifte sengetøy. Hva med å se på det med et større perspektiv, hun kan faktisk ha syns det var koselig at han kom med frokost på senga til henne, selve handlingen, men at hun faktisk ikke liker å spise i senga. De som følger henne vet hun er veldig ryddig av seg, så hun er vel livredd for smuler i senga. 1 1
nomore82 Skrevet 12. februar 2022 #7444 Skrevet 12. februar 2022 Problemet til Stine er ikke alder, rosa joggedress, ryddemani eller slik noen her får det til å fremstå. Problemet til Stine er lyving og dobbeltmoral. Hun sier bastant at hun ikke kler en farge. Så senere kjøper hun noe i den fargen. Så sier hun at en type klesplagg ikke er kledelig for henne. Og så senere så går hun i det allikevel. Hun skal slutte å selge bamseanheng. Så kjøper hun inn en ny haug for salg. Hun skal ukeshandle for det fant hun ut var en god ide. Så handler hun nærmest hver dag allikevel. Problemet er ikke at hun danser og legger ut. Problemet er at hun kan ikke danse og legger det ut allikevel. Problemet er ikke at hun hører på musikk (og danser til den). Problemet er svært cheesy musikksmak og overhode ingen tanker om hvilke budskap enkelte sanger hun danser til har. Hun sier at hun ikke er en reprisekanal. Men alt hun legger ut er stort sett gjentakelser. Problemet er ikke at hun er over 40 år. Problemet er at hun er umoden. Og dette er ting som kun har dukket opp de siste ukene. Så kommer sikkert noen til å påpeke at det bare er for meg å ikke følge henne når jeg åpenbart ikke liker det hun legger ut. Joda. Men noen ser på Nascar og håper å se bilkræsj. Jeg følger med på Stine og venter i spenning på neste dumme ting hun finner på. Hver sin underholdning. 32 3
Minmi93 Skrevet 12. februar 2022 #7445 Skrevet 12. februar 2022 (endret) Sharp75! skrev (18 minutter siden): Hva med å se på det med et større perspektiv, hun kan faktisk ha syns det var koselig at han kom med frokost på senga til henne, selve handlingen, men at hun faktisk ikke liker å spise i senga. De som følger henne vet hun er veldig ryddig av seg, så hun er vel livredd for smuler i senga. Hvis hun er livredd for smuler i senga, så kan ikke handlingen i det store perspektiv være koselig for henne. Da overveier frykten for smuler i senga all glede. Endret 12. februar 2022 av Minmi93 1
Minmi93 Skrevet 12. februar 2022 #7446 Skrevet 12. februar 2022 nomore82 skrev (8 minutter siden): Problemet til Stine er ikke alder, rosa joggedress, ryddemani eller slik noen her får det til å fremstå. Problemet til Stine er lyving og dobbeltmoral. Hun sier bastant at hun ikke kler en farge. Så senere kjøper hun noe i den fargen. Så sier hun at en type klesplagg ikke er kledelig for henne. Og så senere så går hun i det allikevel. Hun skal slutte å selge bamseanheng. Så kjøper hun inn en ny haug for salg. Hun skal ukeshandle for det fant hun ut var en god ide. Så handler hun nærmest hver dag allikevel. Problemet er ikke at hun danser og legger ut. Problemet er at hun kan ikke danse og legger det ut allikevel. Problemet er ikke at hun hører på musikk (og danser til den). Problemet er svært cheesy musikksmak og overhode ingen tanker om hvilke budskap enkelte sanger hun danser til har. Hun sier at hun ikke er en reprisekanal. Men alt hun legger ut er stort sett gjentakelser. Problemet er ikke at hun er over 40 år. Problemet er at hun er umoden. Og dette er ting som kun har dukket opp de siste ukene. Så kommer sikkert noen til å påpeke at det bare er for meg å ikke følge henne når jeg åpenbart ikke liker det hun legger ut. Joda. Men noen ser på Nascar og håper å se bilkræsj. Jeg følger med på Stine og venter i spenning på neste dumme ting hun finner på. Hver sin underholdning. Du er iallfall ærlig 😊🙏
Sharp75! Skrevet 12. februar 2022 #7447 Skrevet 12. februar 2022 Minmi93 skrev (20 minutter siden): Hvis hun er livredd for smuler i senga, så kan ikke handlingen i det store perspektiv være koselig for henne. Da overveier frykten for smuler i senga all glede. Det vet vi ingenting ting om 🤷♀️ ingen av oss sitter med fasiten. Visst kan man synes en handling er koselig, men ikke konsekvensen! 1
Minmi93 Skrevet 12. februar 2022 #7448 Skrevet 12. februar 2022 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Det vet vi ingenting ting om 🤷♀️ ingen av oss sitter med fasiten. Visst kan man synes en handling er koselig, men ikke konsekvensen! Det er jeg ikke enig i. Når hatet for å spise mat i senga er til stede, så vil det overveie gleden. I tillegg snakke høyt om dette uten å vite om små ører hører at hun hater å spise på senga. 2
skruf Skrevet 12. februar 2022 #7449 Skrevet 12. februar 2022 Minmi93 skrev (19 minutter siden): Hvis hun er livredd for smuler i senga, så kan ikke handlingen i det store perspektiv være koselig for henne. Da overveier frykten for smuler i senga all glede. Hun kan jo være litt løsningsorientert og vise forståelse for at barna har lyst å overraske henne med frokost på senga når det er morsdag og bursdag og komme frem til et kompromiss og ei løsning og drøfte det med barna (ta de med på det og ikke bestem noe over hodet på de, sånn at de føler seg inkluderte) Jeg er heller ikke glad i frokost på senga. Både pga jeg liker ikke å spise i senga (ikke pga jeg har angst for smuler, men pga jeg er ikke noe glad i mat rett etter at jeg våkner. I tillegg til bikkjekaldt soverom, så det er ikke noe hyggelig å sitte å klapre med tennene og spise frokost) så jeg snakket med barna om det og foreslo en kopp kaffe på senga. Så kunne vi heller dekke på spisestua og ha felles frokost med ekstra godt pålegg og rundstykker Og sånn ble det til oss, både på morsdag, farsdag og bursdager. Blir vekket med en kaffekopp, blomster, fine kort de har laget, og evt gave. Så satt vi alle ei stund under dyna før vi sto opp og spiste frokost sammen. Sier ikke at alle må gjøre som oss, at vi har funnet løsningen liksom, men at Stine i stedet for å være så negativ til det kan komme med løsninger som gjør barna glade og føler seg sett og hørt 4 3 1
Sharp75! Skrevet 12. februar 2022 #7450 Skrevet 12. februar 2022 nomore82 skrev (31 minutter siden): Problemet til Stine er ikke alder, rosa joggedress, ryddemani eller slik noen her får det til å fremstå. Problemet til Stine er lyving og dobbeltmoral. Hun sier bastant at hun ikke kler en farge. Så senere kjøper hun noe i den fargen. Så sier hun at en type klesplagg ikke er kledelig for henne. Og så senere så går hun i det allikevel. Hun skal slutte å selge bamseanheng. Så kjøper hun inn en ny haug for salg. Hun skal ukeshandle for det fant hun ut var en god ide. Så handler hun nærmest hver dag allikevel. Problemet er ikke at hun danser og legger ut. Problemet er at hun kan ikke danse og legger det ut allikevel. Problemet er ikke at hun hører på musikk (og danser til den). Problemet er svært cheesy musikksmak og overhode ingen tanker om hvilke budskap enkelte sanger hun danser til har. Hun sier at hun ikke er en reprisekanal. Men alt hun legger ut er stort sett gjentakelser. Problemet er ikke at hun er over 40 år. Problemet er at hun er umoden. Og dette er ting som kun har dukket opp de siste ukene. Så kommer sikkert noen til å påpeke at det bare er for meg å ikke følge henne når jeg åpenbart ikke liker det hun legger ut. Joda. Men noen ser på Nascar og håper å se bilkræsj. Jeg følger med på Stine og venter i spenning på neste dumme ting hun finner på. Hver sin underholdning. Tenker ikke gå inn på hva jeg er enig i og uenig i. Du sammenligner med Nascar, de dumforklarer ikke sjåføren og sitter og snakker drit om sjåføren på et forum bak et skjult navn og håper at de skal krasje igjen og igjen. De har et håp om at sjåføren klarer seg, ikke at de skal dumme seg ut gang på gang, noe du skriver du ønsker at fruen skal gjøre. Ja, du er ærlig, det skal du ha 🤷♀️ men ganske skremmende at man følger noen for å se hvilke dumme ting de gjør. 1
Sharp75! Skrevet 12. februar 2022 #7451 Skrevet 12. februar 2022 Minmi93 skrev (5 minutter siden): Det er jeg ikke enig i. Når hatet for å spise mat i senga er til stede, så vil det overveie gleden. I tillegg snakke høyt om dette uten å vite om små ører hører at hun hater å spise på senga. Man kan ha glede for det om. Ifht barna, helt enig!
nomore82 Skrevet 12. februar 2022 #7452 Skrevet 12. februar 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Ja, du er ærlig, det skal du ha 🤷♀️ men ganske skremmende at man følger noen for å se hvilke dumme ting de gjør. Synes du virkelig det er så skremmende? Hvorfor følger folk med på Paradise Hotel? Ex on the beach? Big Brother? Hvorfor følger for eksempel du Stine Knutsen? 5 2
Sharp75! Skrevet 12. februar 2022 #7453 Skrevet 12. februar 2022 nomore82 skrev (7 minutter siden): Synes du virkelig det er så skremmende? Hvorfor følger folk med på Paradise Hotel? Ex on the beach? Big Brother? Hvorfor følger for eksempel du Stine Knutsen? Ja, synes det er så skremmende. Iallefall ikke for at jeg håper på at hun skal dumme seg ut 🤷♀️ visst gjør hun ting jeg stusser over og ikke er enig med. Følger henne pga liker hennes interiør, får tips til strikk (gensere som jeg kan be andre strikke) , litt mat, liker hennes vesen (når hun er positiv). Hopper over mye som ikke er av interesse. Men jeg følger mennesker fordi de gir meg inspirasjon og glede i hverdagen tips og idéer. Den dagen det blir til kun irritasjon, negativitet og ikke gir meg noenting så har jeg ikke noe der å gjøre. Ganske enkelt 🤷♀️ 2 1
Minmi93 Skrevet 12. februar 2022 #7454 Skrevet 12. februar 2022 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Ja, synes det er så skremmende. Iallefall ikke for at jeg håper på at hun skal dumme seg ut 🤷♀️ visst gjør hun ting jeg stusser over og ikke er enig med. Følger henne pga liker hennes interiør, får tips til strikk (gensere som jeg kan be andre strikke) , litt mat, liker hennes vesen (når hun er positiv). Hopper over mye som ikke er av interesse. Men jeg følger mennesker fordi de gir meg inspirasjon og glede i hverdagen tips og idéer. Den dagen det blir til kun irritasjon, negativitet og ikke gir meg noenting så har jeg ikke noe der å gjøre. Ganske enkelt 🤷♀️ Hvorfor er du her ? Mye av det som du leser her , vil jeg tro ut fra innleggene dine gir deg irritasjon og negativitet …. 5
Måne Rampelyset Skrevet 12. februar 2022 #7455 Skrevet 12. februar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Måne, admin. 1
Sharp75! Skrevet 12. februar 2022 #7456 Skrevet 12. februar 2022 Minmi93 skrev (7 minutter siden): Hvorfor er du her ? Mye av det som du leser her , vil jeg tro ut fra innleggene dine gir deg irritasjon og negativitet …. Som jeg har skrevet så mange ganger før, er mye jeg er enig i, men jeg henger meg ikke opp i alt og lager en stor sak i alt hun gjør. Hun er et menneske. Jeg leter ikke etter feil hos henne. Skal ganske mye til før det fører til negativitet i livet mitt. Jeg kjenner mine grenser. 3 1
Minmi93 Skrevet 12. februar 2022 #7457 Skrevet 12. februar 2022 Sharp75! skrev (18 minutter siden): Som jeg har skrevet så mange ganger før, er mye jeg er enig i, men jeg henger meg ikke opp i alt og lager en stor sak i alt hun gjør. Hun er et menneske. Jeg leter ikke etter feil hos henne. Skal ganske mye til før det fører til negativitet i livet mitt. Jeg kjenner mine grenser. Du kommenterer stort sett det meste her inne og er langt i fra enig i mye av det som skrives. Hvis det ikke er negativt ladet for deg, så synes jeg det er noe merkelig. 6
Sharp75! Skrevet 12. februar 2022 #7458 Skrevet 12. februar 2022 Minmi93 skrev (11 minutter siden): Du kommenterer stort sett det meste her inne og er langt i fra enig i mye av det som skrives. Hvis det ikke er negativt ladet for deg, så synes jeg det er noe merkelig. Da må du ta deg en gjennomgang. Og du kan ikke se alt jeg trykker liker på. Jeg skriver som regel ikke, enig! Jeg kommenterer i rykk og napp. Det kan du se om du går gjennom innleggene her. Jeg kommenterte igjen her om dagen. Er utrolig hvor mye fasit dere sitter med. Jeg har hørt utrolig mye fra folk her som sier noe om mitt liv, og VET. Du må bare synes det er merkelig, men jeg egner ikke mitt liv til negativitet og kan la ting går videre. Jeg lever ikke mitt liv på KG som mange andre 🤷♀️ Vil DU gjøre det til brukerdebatt, skriv med deg selv, jeg blir ikke med. For det er på vei dit, og jeg startet det ikke! 1 1
Minmi93 Skrevet 12. februar 2022 #7459 Skrevet 12. februar 2022 Sharp75! skrev (6 minutter siden): Da må du ta deg en gjennomgang. Og du kan ikke se alt jeg trykker liker på. Jeg skriver som regel ikke, enig! Jeg kommenterer i rykk og napp. Det kan du se om du går gjennom innleggene her. Jeg kommenterte igjen her om dagen. Er utrolig hvor mye fasit dere sitter med. Jeg har hørt utrolig mye fra folk her som sier noe om mitt liv, og VET. Du må bare synes det er merkelig, men jeg egner ikke mitt liv til negativitet og kan la ting går videre. Jeg lever ikke mitt liv på KG som mange andre 🤷♀️ Vil DU gjøre det til brukerdebatt, skriv med deg selv, jeg blir ikke med. For det er på vei dit, og jeg startet det ikke! Det har jeg gjort. Har registrert hvordan og hva du kommenterer her inne. Uansett, det jeg vil frem til så er det ikke stor forskjell på hun som følger Stine pga underholding og deg som følger denne tråden på KG. Er sikker på at de som følger Stine pga hennes adferd klarer seg like fint som deg vedrørende negativitet. 6
nomore82 Skrevet 12. februar 2022 #7460 Skrevet 12. februar 2022 Sharp75! skrev (12 minutter siden): Da må du ta deg en gjennomgang. Og du kan ikke se alt jeg trykker liker på. Jeg skriver som regel ikke, enig! Jeg kommenterer i rykk og napp. Det kan du se om du går gjennom innleggene her. Jeg kommenterte igjen her om dagen. Er utrolig hvor mye fasit dere sitter med. Jeg har hørt utrolig mye fra folk her som sier noe om mitt liv, og VET. Du må bare synes det er merkelig, men jeg egner ikke mitt liv til negativitet og kan la ting går videre. Jeg lever ikke mitt liv på KG som mange andre 🤷♀️ Vil DU gjøre det til brukerdebatt, skriv med deg selv, jeg blir ikke med. For det er på vei dit, og jeg startet det ikke! Tja - jeg ser stort sett kun navnet ditt i forbindelse med noen som kritiserer Stine. Sjeldent jeg ser deg skryte. For eks av genseren hun la ut om i går for eks (siden du blant annet følger henne pga strikkingen). Jeg sitter med en følelse av at du egentlig er likere beskrivelsen min av meg (og mange andre) lenger opp en du vil innrømme. Du følger kanskje Stine for de positive tingene, men her inne tror jeg du finner underholdning i kritikken mot henne (og glede i å kritisere kritikerene igjen). Jeg anser ikke deg som en dårligere person av den grunn om du tror det. 10 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå