Minmi93 Skrevet 11. februar 2022 #7421 Skrevet 11. februar 2022 Fint å lære barna å rydde etter seg. Men å lære dem at alt skal være sterilt håper jeg hun ikke gjør. Det finnes ikke noe mere trist en et hjem hvor man ikke kan se at det bor barn der. 7
Anneisabell Skrevet 11. februar 2022 #7422 Skrevet 11. februar 2022 Tessa12 skrev (1 time siden): Hmm, er det noe fasit på hvordan man skal være som snart 40? Snart 50? Er det ermforkle og fotformsko som gjelder? Mye kan nok sies om Stine, men å «gå til angrep» på en rååååsa kosedress, det er vel litt lavmål vel? Har jeg sagt det er noe fasit?jeg sa hva jeg synes. Og sa slett ikke hun ikke kunne bruke det..ellers er det forskjell på rosa joggedress og dine forslag til kleskode da 1
Sharp75! Skrevet 11. februar 2022 #7423 Skrevet 11. februar 2022 Minmi93 skrev (3 minutter siden): Fint å lære barna å rydde etter seg. Men å lære dem at alt skal være sterilt håper jeg hun ikke gjør. Det finnes ikke noe mere trist en et hjem hvor man ikke kan se at det bor barn der. Smak og behag det, takk og lov for det 1
Minmi93 Skrevet 11. februar 2022 #7424 Skrevet 11. februar 2022 Sharp75! skrev (7 minutter siden): Smak og behag det, takk og lov for det Ganske sikker på at hvis barn fikk velge, så vil de ha et hjem hvor de kan senke skuldrene Ikke passe på at det ligger igjen noen smuler eller grillkrydder på benken. Et hjem med sjel og varme. Det er slitsomt å måtte passe på at en mor skal være fornøyd og ha hennes standar mener jeg ikke er noe man skal pålegge barn. 13 1 1
Tessa12 Skrevet 11. februar 2022 #7425 Skrevet 11. februar 2022 Anneisabell skrev (42 minutter siden): Har jeg sagt det er noe fasit?jeg sa hva jeg synes. Og sa slett ikke hun ikke kunne bruke det..ellers er det forskjell på rosa joggedress og dine forslag til kleskode da Hun som eier og driver den nettbutikken er nærmere 50, i hvert fall godt over 40, hun bruker også den rosa…. 3
Frøken_ida Skrevet 11. februar 2022 #7426 Skrevet 11. februar 2022 Minmi93 skrev (2 timer siden): Ganske sikker på at hvis barn fikk velge, så vil de ha et hjem hvor de kan senke skuldrene Ikke passe på at det ligger igjen noen smuler eller grillkrydder på benken. Et hjem med sjel og varme. Det er slitsomt å måtte passe på at en mor skal være fornøyd og ha hennes standar mener jeg ikke er noe man skal pålegge barn. ❤️ 1
Frøken_ida Skrevet 11. februar 2022 #7427 Skrevet 11. februar 2022 Sharp75! skrev (3 timer siden): Smak og behag det, takk og lov for det Et hjem der man ikke ser at det bor barn? Det er jo bare trist! 7 4
Frøken_ida Skrevet 11. februar 2022 #7428 Skrevet 11. februar 2022 Jeg driter i hvordan joggedressen hennes ser ut. Jeg reagerer på at alle må liste seg rundt Stine hjemme, sånn at de får bevart husfreden. Det er slitsomt for barn, det BURDE hun av alle vite hvordan er!?! 19 1
Minmi93 Skrevet 11. februar 2022 #7429 Skrevet 11. februar 2022 (endret) Det er ikke så rart følgere blir forvirret av det Stine sier. For en tid tilbake fikk hun servert frokost på senga av mannen sin. Det var så koselig. Nå synes sønnen at hun skal få frokost på senga på morsdagen . Stine, forteller at hun hater å spise på senga… Hva er dette egentlig ? Er det koselig eller hater hun det. Men hun skulle så klart spise frokost på senga på morsdagen… Hun kunne da bare skifte sengetøy. Endret 11. februar 2022 av Minmi93 16
Brumundaline Skrevet 11. februar 2022 #7430 Skrevet 11. februar 2022 ClusterOfGrapes skrev (5 timer siden): Enig med deg! Finnes vel ingen aldersgrense på å gå i knallrosa joggedress. Kjenner ei på 80 som gjør det samme, og hun er så fargerik og gøy. En må få lov til å gå i det man trives i, uansett alder. Synes faktisk at Stine er fin i rosa. Poenget mitt var ikke at hun har på rosa joggedress, men at hun har sagt at hun hverken passer i, eller liker rosa😉 10
Gjest Isadora2 Skrevet 11. februar 2022 #7431 Skrevet 11. februar 2022 (endret) Brumundaline skrev (22 minutter siden): Poenget mitt var ikke at hun har på rosa joggedress, men at hun har sagt at hun hverken passer i, eller liker rosa😉 Det samme er jo med gull... hun passer ikke gull, kler det ikke sier hun. Derfor måtte hun produsere "Bjørklund " bamser i sølv... MEN så presterer hun å bestille to par briller i GULL!!😄 Dobbeltmoralens vokter🥴 Endret 11. februar 2022 av Isadora2
SnippSnappSnute2 Skrevet 11. februar 2022 #7432 Skrevet 11. februar 2022 Tessa12 skrev (6 timer siden): Hmm, er det noe fasit på hvordan man skal være som snart 40? Snart 50? Er det ermforkle og fotformsko som gjelder? Mye kan nok sies om Stine, men å «gå til angrep» på en rååååsa kosedress, det er vel litt lavmål vel? Det siteres til Fru.Knutsen sin egen kommentar og uttalelse. Hun liker ikke rosa og velger aldri rosa. Eller?...selfølgelig kan man endre Smak. 2
Tessa12 Skrevet 11. februar 2022 #7433 Skrevet 11. februar 2022 SnippSnappSnute2 skrev (27 minutter siden): Det siteres til Fru.Knutsen sin egen kommentar og uttalelse. Hun liker ikke rosa og velger aldri rosa. Eller?...selfølgelig kan man endre Smak. Det jeg reagerte på var at alder ble blandet inn. 2
Minmi93 Skrevet 11. februar 2022 #7434 Skrevet 11. februar 2022 Isadora2 skrev (56 minutter siden): Det samme er jo med gull... hun passer ikke gull, kler det ikke sier hun. Derfor måtte hun produsere "Bjørklund " bamser i sølv... MEN så presterer hun å bestille to par briller i GULL!!😄 Dobbeltmoralens vokter🥴 Hun har også brukt gull ørepynt. 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 11. februar 2022 #7435 Skrevet 11. februar 2022 Tessa12 skrev (24 minutter siden): Det jeg reagerte på var at alder ble blandet inn. Akkurat. Det er lite relevant. 2
Gjest Polarpuma Skrevet 11. februar 2022 #7436 Skrevet 11. februar 2022 3 hours ago, Isadora2 said: Det samme er jo med gull... hun passer ikke gull, kler det ikke sier hun. Derfor måtte hun produsere "Bjørklund " bamser i sølv... MEN så presterer hun å bestille to par briller i GULL!!😄 Dobbeltmoralens vokter🥴 Og store gulløreringer kjøpte hun på Nelly.com så hun kunne ha med seg til Fredrikstad på fest. Noen dager før sa hun at hun ikke liker gull for det kler henne ikke.
Anneisabell Skrevet 11. februar 2022 #7437 Skrevet 11. februar 2022 Tessa12 skrev (2 timer siden): Det jeg reagerte på var at alder ble blandet inn. Oi oi oi beklager så mye at jeg nevnte alder. Skal aldri gjenta seg...uff a meg 3
ClusterOfGrapes Skrevet 11. februar 2022 #7438 Skrevet 11. februar 2022 Brumundaline skrev (3 timer siden): Poenget mitt var ikke at hun har på rosa joggedress, men at hun har sagt at hun hverken passer i, eller liker rosa😉 Hun virker til å være ei som skifter smak og meninger ofte. Å skifte smak er noe flere gjør pga endringer i motebilde eller ved annen påvirkning. Ikke like forståelig når hun ofte og ganske bastant presenterer meninger og holdninger hun selv ikke lever opp til. Da virker disse meningsrantene ganske lite gjennomtenkte og null troverdige. 3
Minmi93 Skrevet 12. februar 2022 #7439 Skrevet 12. februar 2022 ClusterOfGrapes skrev (6 timer siden): Hun virker til å være ei som skifter smak og meninger ofte. Å skifte smak er noe flere gjør pga endringer i motebilde eller ved annen påvirkning. Ikke like forståelig når hun ofte og ganske bastant presenterer meninger og holdninger hun selv ikke lever opp til. Da virker disse meningsrantene ganske lite gjennomtenkte og null troverdige. Jeg tror vi er vitne til en brist i personligheten. Hun har fortalt at hun har en personlighetsforstyrrelse ved gjennomgang av papirer fra lege. At alt det hun driver med kan ikke ha årsak i dårlig selvbilde og skuespill. Ser også tydlige svingninger fra høy til langt nede. 7 2 1
M.H85 Skrevet 12. februar 2022 #7440 Skrevet 12. februar 2022 Oi har ikke sett på snappen hennes på lenge,men hva møtte jeg her? Høy på livet. Det er veldig opp og ned 😱 Hun har 3barn. Har aldri hørt en lyd knapt fra barna. Må de liste seg rundt fordi mamma klikker av lyder og rot? Et normalt hjem med 3barn (!) er ikke et slikt museum hun viser på snap. Hun fremstår jo som en singel kattedame. Bruker hun tid på annet enn seg selv og matlaging😲 20 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå