Konfliktsky Skrevet 9. februar 2022 #7361 Skrevet 9. februar 2022 nomore82 skrev (11 minutter siden): Da skal hun selge flere bamser. Det var det 5% tjangs for i går sa hun. Har hun sagt det i dag? Jeg har sett det hun har lagt ut men trykker meg jo forbi en del 😉
nomore82 Skrevet 9. februar 2022 #7362 Skrevet 9. februar 2022 Konfliktsky skrev (Akkurat nå): Har hun sagt det i dag? Jeg har sett det hun har lagt ut men trykker meg jo forbi en del 😉 Hun sa i går at hun hadde få bamser igjen og kom nok ikke til å ta inn igjen. Eller, brøyt hun inn, kanskje en 5% tjangs for det.
Gjest Polarpuma Skrevet 9. februar 2022 #7363 Skrevet 9. februar 2022 29 minutter siden, Flettfrid said: Sist uke eller uken før snakket hun om å begyne å ukeshandle for det ble så dyrt å handle flere ganger i uken. Nå handles det tydeligvis hver dag til middag 🙈 blir dyrt også med mange av de valgene hun tar når hun handler 🙄 2 pk souvidpoteter for å lage potestappe i går, ferdikuttet salat i dag 💸💸💸 Men det er vel enkelt å bruke ekstra på det hun har lyst på der å da nå når hun har hatt bamsesalg 🙄 hva skjer når det går tomt for bamsesalgpenger igjen tro 🤔🙈 Onlyfans kanskje ?
Konfliktsky Skrevet 9. februar 2022 #7364 Skrevet 9. februar 2022 nomore82 skrev (Akkurat nå): Hun sa i går at hun hadde få bamser igjen og kom nok ikke til å ta inn igjen. Eller, brøyt hun inn, kanskje en 5% tjangs for det. Plutselig er vel etterspørselen så stor fra følgerne sine at hun starter opp igjen 😜 For det går jo ikke an å kjøpe de bamsene (mye billigere) andre steder 😉 1
Gjest Polarpuma Skrevet 9. februar 2022 #7365 Skrevet 9. februar 2022 5 minutter siden, nomore82 said: Hun sa i går at hun hadde få bamser igjen og kom nok ikke til å ta inn igjen. Eller, brøyt hun inn, kanskje en 5% tjangs for det. Det har hun sagt før. Om et par måneder er hun i gang igjen.
Støgga Skrevet 9. februar 2022 #7366 Skrevet 9. februar 2022 Polarpuma skrev (1 time siden): Det har hun sagt før. Om et par måneder er hun i gang igjen. Spørs om hun må bytte levrandør da🙈har en mistanke om at hun har snakket med Bjørklund i dag jeg, men kan jo ta feil😊 2
coralgol Skrevet 9. februar 2022 #7367 Skrevet 9. februar 2022 Tenk å støtte bjørk Lund direkte da. Det må jo være mye bedre 9 2
Trulteposen Skrevet 9. februar 2022 #7368 Skrevet 9. februar 2022 Hmm - har ikke storgutta nøkkel. Det var sært. Mor må være hjemme og våken for å låse opp døra må vite. 5
kanakass Skrevet 9. februar 2022 #7369 Skrevet 9. februar 2022 Det er kampanjepris på kastrering av katter på Hamar dyreklinikk nå. Hun som har tjent så godt på bamsesalg burde jo benytte seg av tilbudet. For hu elsker jo når ting er på tilbud! 20 5
Lillemor1982 Skrevet 9. februar 2022 #7370 Skrevet 9. februar 2022 kanakass skrev (26 minutter siden): Det er kampanjepris på kastrering av katter på Hamar dyreklinikk nå. Hun som har tjent så godt på bamsesalg burde jo benytte seg av tilbudet. For hu elsker jo når ting er på tilbud! Ta å tips henne om det 👍 Da jeg påpekte hennes ukastrerte hunnkatter når hun nevnte Doris' sære atferd så påpekte Frua at både Doris og Signe hadde fått time til sterilisering. Tydeligvis var dette løgn da det er flere måneder siden nå og ingenting har skjedd 9 1
Omg21 Skrevet 9. februar 2022 #7371 Skrevet 9. februar 2022 coralgol skrev (2 timer siden): Tenk å støtte bjørk Lund direkte da. Det må jo være mye bedre
Egentlig-grei Skrevet 9. februar 2022 #7372 Skrevet 9. februar 2022 Bjørklund tilbyr også gratis frakt, prøvde å legge til et bamseamheng i handlekurven. En mye bedre deal der altså! 7
Nordlending85 Skrevet 9. februar 2022 #7373 Skrevet 9. februar 2022 Egentlig-grei skrev (På 7.2.2022 den 21.24): Pussig å være så raskt sprek etter påstått migreneanfall og andre plager. Lite forståelse av diagnoser tror jeg. Jeg har selv hatt svært plagsom migrene i min ungdom og tidlig voksenliv, fikk anfall der det omtrent svartnet for meg med ekstrem svette og kvalme, hodet kjentes ut som om det skulle eksplodere. Lite annet enn et mørkt og kaldt rom kunne lindre. Jeg kunne bare glemme å snakke eller forholde meg til noe som helst på flere timer. Langt mindre skjermbruk. Kan det være at hun rett og slett bare har en helt vanlig hodepine som hun selv kaller migrene? Som en misforstått talemåte? Slik som de som kaller en forkjølelse for influensa? Hvis dere forstår.. Noen vil jo konsekvent smøre på litt ekstra. Hadde ei studievenninne som hevdet å ha influensa en gang i kvartalet omtrent😅 jeg prøvde å forklare at hennes symptomer absolutt ikke samsvarte med dette men heller en vanlig forkjølelse. Apropos musikksmak: ja, hun er vel en smule gammel til den type musikk. Akkurat som jeg føler meg alt for ung til det jeg hører på. Jeg elsker rock fra 70 og 80-tallet, selv om jeg ikke ble født før sent 80-tall🙈 Men jeg står heller ikke foran selfie-kamerat og har livesendinger med dans og sang😂 det ble jeg ferdig med på barneskolen. Bare at telefonen og utstyret var buttet ut med speil, hårbørste og luftgitar😊 Jeg forstår ikke hvor hun henter all energien sin fra hvis hun faktisk har fibromyalgi og Clusterhodepine. Hvis hun faktisk hadde hatt disse diagnosene så hadde hun visst at sukker, energidrikke og kaffe ikke er det beste for kroppen. At litt mosjon hver dag anbefales (å da telles ikke dansing foran mobilen). Nei beklager, men jeg tror ikke at hun har disse diagnosene. Isåfall, med den energien, kunne hun vell fint ha vært i jobb! Evt viet litt mer av dagen sin til familien sin istede for Bamser og sortering av skuffer og skap! forsåvidt støtter jeg din undring i om hun kanskje kan ha vanlig hodepine slik som alle kan få i ny og ned, men migrene/cluster? Tvilsomt. 24
Minmi93 Skrevet 9. februar 2022 #7374 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Nordlending85 skrev (14 minutter siden): Jeg forstår ikke hvor hun henter all energien sin fra hvis hun faktisk har fibromyalgi og Clusterhodepine. Hvis hun faktisk hadde hatt disse diagnosene så hadde hun visst at sukker, energidrikke og kaffe ikke er det beste for kroppen. At litt mosjon hver dag anbefales (å da telles ikke dansing foran mobilen). Nei beklager, men jeg tror ikke at hun har disse diagnosene. Isåfall, med den energien, kunne hun vell fint ha vært i jobb! Evt viet litt mer av dagen sin til familien sin istede for Bamser og sortering av skuffer og skap! forsåvidt støtter jeg din undring i om hun kanskje kan ha vanlig hodepine slik som alle kan få i ny og ned, men migrene/cluster? Tvilsomt. At hun kan ha Fibromyalgi betviler jeg ikke. Migrene / Cluster, kan ikke stemme at hun har. Ingen som kjenner seg igjen ut fra hennes utsagn. At hun hadde fått et bedre liv med fibromyalgi kan jeg skrive under på. Kosthold og mosjon kan gjøre livet bedre. Den dansingen til dårlig russemusikk er jeg ganske sikker på er med å gi henne utmattelse. Ikke der og da mens hun spiller og danser, men etterpå. Høy lyd og lys kan også bidra til utmattelse ved Fibromyalgi. Hun gjør stikk motsatt av det som blir anbefalt. Endret 9. februar 2022 av Minmi93 7
SnippSnappSnute2 Skrevet 9. februar 2022 #7375 Skrevet 9. februar 2022 Minmi93 skrev (3 minutter siden): At hun kan ha Fibromyalgi betviler jeg ikke. Migrene / Cluster, kan ikke stemme at hun har. Ingen som kjenner seg igjen ut fra hennes utsagn. At hun hadde fått et bedre liv med fibromyalgi kan jeg skrive under på. Kosthold og mosjon kan gjøre livet bedre. Den dansingen til dårlig russemusikk er jeg ganske sikker på er med å gi henne utmattelse. Ikke der og da mens hun spiller og danser, men etterpå. Høy lyd og lys kan også bidra til utmattelse ved Fibromyalgi. Hun gjør stikk motsatt av det som blir anbefalt. Kvitterer! Ikke til å forstå hennes energi og livsstil med disse diagnosene. Vi som lever med dette vet at det er tull. 5
Egentlig-grei Skrevet 9. februar 2022 #7376 Skrevet 9. februar 2022 Nordlending85 skrev (47 minutter siden): Jeg forstår ikke hvor hun henter all energien sin fra hvis hun faktisk har fibromyalgi og Clusterhodepine. Hvis hun faktisk hadde hatt disse diagnosene så hadde hun visst at sukker, energidrikke og kaffe ikke er det beste for kroppen. At litt mosjon hver dag anbefales (å da telles ikke dansing foran mobilen). Nei beklager, men jeg tror ikke at hun har disse diagnosene. Isåfall, med den energien, kunne hun vell fint ha vært i jobb! Evt viet litt mer av dagen sin til familien sin istede for Bamser og sortering av skuffer og skap! forsåvidt støtter jeg din undring i om hun kanskje kan ha vanlig hodepine slik som alle kan få i ny og ned, men migrene/cluster? Tvilsomt. Nettopp! Det er så mye som ikke henger på grep. Hun er nok farget av sin fortid, plukket opp ulike diagnoser og bruker dem til sin fordel der det passer seg. Skal hun først lyve koster det lite kalorier å Google symptomer for å fremstå mer troverdig🙈 men igjen…. Hun er jo ikke Stine-Google, det har hun gjort klinkende klart alt for mange ganger😂 15
Nordlending85 Skrevet 9. februar 2022 #7377 Skrevet 9. februar 2022 Jajo, fibromyalgi kan jo være så mangt da, men hun gjør hvertfall ingenting for at det skal bli bedre - ser det ut som hvertfall gjennom hennes Snapchat kanal. cluster diagnosen hennes er jo en vits.. sorry men nei, uten å være lege eller for bastant men det betviler jeg veldig at hun har 😂 14
MsFri Skrevet 9. februar 2022 #7378 Skrevet 9. februar 2022 Hodepine er normalt ved fibro. Var mye plaget med migrene som tenåring og ung voksen. Dette gikk over helt plutselig. i sommer fikk jeg to migreneanfall, egentlig milde anfall på en uke. Kan bare glemme å se på mobilen eller gjøre noe annet enn å sove. Tok meg et døgn i et mørkt rom før det gikk over. Hadde ikke migrenemedisiner tilgjengelig fordi jeg ikke har hatt anfall på over 10 år. De som vet, de vet. 14
Egentlig-grei Skrevet 9. februar 2022 #7379 Skrevet 9. februar 2022 MsFri skrev (5 minutter siden): Hodepine er normalt ved fibro. Var mye plaget med migrene som tenåring og ung voksen. Dette gikk over helt plutselig. i sommer fikk jeg to migreneanfall, egentlig milde anfall på en uke. Kan bare glemme å se på mobilen eller gjøre noe annet enn å sove. Tok meg et døgn i et mørkt rom før det gikk over. Hadde ikke migrenemedisiner tilgjengelig fordi jeg ikke har hatt anfall på over 10 år. De som vet, de vet. Vet!🙏🤗 1
Blåmuggost Skrevet 10. februar 2022 #7380 Skrevet 10. februar 2022 Forstår hun egentlig hva den sangen hun danser og synger til handler om? 🙈 Å røyke marihuana til man blir blind osv… Stilig 🙈 16 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå