Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det bevis i denne saken? Jeg og mange av dere har jo hørt hun nevne Bjørklund og kontoen for bestilling flere ganger, men med mindre noen har tatt opptak av de snuttene er jeg redd det bare blir ord mot ord. Hun kommer til å blånekte. Gråte, spille på fortid med traumer med mer. Ser det for meg.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 minutt siden):

Tror ikke de der nøyer seg med bilde av døra hos politiet. 

De er nok grundige og kommer ikke med tomme trusler. Ref bildet av døren 😉

• Liker 5
Skrevet
Egentlig-grei skrev (2 minutter siden):

Finnes det bevis i denne saken? Jeg og mange av dere har jo hørt hun nevne Bjørklund og kontoen for bestilling flere ganger, men med mindre noen har tatt opptak av de snuttene er jeg redd det bare blir ord mot ord. Hun kommer til å blånekte. Gråte, spille på fortid med traumer med mer. Ser det for meg.

Jeg har opptak! 👍🏼

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Hyfia skrev (4 minutter siden):

Jeg har opptak! 👍🏼

Så bra!🙏🤗

• Liker 3
Skrevet
Egentlig-grei skrev (3 minutter siden):

Så bra!🙏🤗

Det er allerede sendt til Bjørklund. Om vi får vite noe mer om oppfølgingen tviler jeg på. Kjedens advokater har i hvertfall kjøtt på beinet og ikke bare påstander fra oss her inne. 

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

NESTEN så jeg syntes litt synd på a ! Men er ris til egen bak for å være inportent å stor i kjeften !

Dumt å glefse over mer en man kan svelge her Stine ,bare for noen uslige bamser 🙈

• Liker 4
Skrevet
Hyfia skrev (25 minutter siden):

Det er allerede sendt til Bjørklund. Om vi får vite noe mer om oppfølgingen tviler jeg på. Kjedens advokater har i hvertfall kjøtt på beinet og ikke bare påstander fra oss her inne. 

Vi får nok høre om det på snap, tenker jeg. 🙉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det virker i alle fall å være et brudd på Markedsføringsloven og et eksempel på slett forretningsskikk. Det å bruke Bjørklundnavnet for å fremme salg ved å ha deres kvalitetsstempel på bamsesmykkene.

At hun får seg til å gjøre dette, ei voksen dame er rett og slett underlig. Det er lenge siden dette har blitt omdiskutert her, og rart er det om hun ikke har reflektert og funnet ut selv at hun ikke har lov til å gjøre dette. 

Tipper at det er hennes tidligere overordnede i Bjørklund som eventuelt har gitt henne lov til å bruke org.nummeret, som må ta støyten. Håper hun reflekterer over det. At hun muligens lar en annen stå igjen med ansvaret. Det er illojalt og svært lite tenkt av henne. 

Hun vedgår ved en anledning også å ha brukt bamser fra Wish. Men disse synes hun ikke holdt helt mål, da en kunne se skruen.

Så igjen, ved å flagge dette viser hun også at «hennes», eller Bjørklunds bamser er av bedre kvalitet. 

Endret av ClusterOfGrapes
  • Liker 6
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (8 timer siden):

Det virker i alle fall å være et brudd på Markedsføringsloven og et eksempel på slett forretningsskikk. Det å bruke Bjørklundnavnet for å fremme salg ved å ha deres kvalitetsstempel på bamsesmykkene.

At hun får seg til å gjøre dette, ei voksen dame er rett og slett underlig. Det er lenge siden dette har blitt omdiskutert her, og rart er det om hun ikke har reflektert og funnet ut selv at hun ikke har lov til å gjøre dette. 

Tipper at det er hennes tidligere overordnede i Bjørklund som eventuelt har gitt henne lov til å bruke org.nummeret, som må ta støyten. Håper hun reflekterer over det. At hun muligens lar en annen stå igjen med ansvaret. Det er illojalt og svært lite tenkt av henne. 

Hun vedgår ved en anledning også å ha brukt bamser fra Wish. Men disse synes hun ikke holdt helt mål, da en kunne se skruen.

Så igjen, ved å flagge dette viser hun også at «hennes», eller Bjørklunds bamser er av bedre kvalitet. 

De overordnende har heller ikke egen konto. 

• Liker 5
Skrevet
Tvillingsjel skrev (8 timer siden):

Vi får nok høre om det på snap, tenker jeg. 🙉

Eller så legges den ned i litt over 3 timer. 😊

• Liker 9
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Eller så legges den ned i litt over 3 timer. 😊

Nå syns jeg du tok hardt i 😄

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror ikke ho kommer til å nevne det direkte. Men etter en stund kommer det til å komme passiv aggressive kommenterer rundt det😅 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Men er vi helt sikker på at bjørklund kommer til å gjøre noe med det? Jeg kjenner ikke til slike prosesser (takk og pris). Men er det naturlig med advokat fra Bjørklund? Hvordan er denne prosessen isåfall og når kan vi forvente en tårevåt Stine som truer med å legge ned snappen for de kommende 1,5 timene?

• Liker 7
Skrevet
Frklille skrev (6 minutter siden):

Men er vi helt sikker på at bjørklund kommer til å gjøre noe med det? Jeg kjenner ikke til slike prosesser (takk og pris). Men er det naturlig med advokat fra Bjørklund? Hvordan er denne prosessen isåfall og når kan vi forvente en tårevåt Stine som truer med å legge ned snappen for de kommende 1,5 timene?

Ja, det der er forferdelig strengt. Det gjør det enda verre at det er skrevet under på taushetserklæring. Det gjelder uansett jobb. Sånne ting er like bindene uansett hvor man jobber. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Ja, det der er forferdelig strengt. Det gjør det enda verre at det er skrevet under på taushetserklæring. Det gjelder uansett jobb. Sånne ting er like bindene uansett hvor man jobber. 

Ja du sier noe der. Er bare at mine tanker aldri har streifet til en slik situasjon da jeg aldri kunne funnet på noe slikt 😅. Men hun virker ikke påvirket i dag, så enten vet hun ikke noe enda ellers så er hun (som de fleste vet) ei fantastisk skuespiller..

Endret av Frklille
Skrivefeil
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Frklille skrev (1 time siden):

Har på følelsen at dette rister hun lett av seg ……Tror ikke hun vil skjønne alvoret i dette. Det begrunner jeg med hvordan hennes personlighet er. Bryr seg ikke om hvordan hun opptrer i det store og hele på snap. Tar ikke hensyn til barna med tanke på hva hun sier og gjør. Tror det ville ha kommet en reaksjon alt. Er sikker på at hun leser her inne. Nå er det gøy å provosere med elendig låter som hun danser etter. Tror ingen følgere synes det er artig å se henne danse til disse låtene, selv om hun sier det på snap. Regner med at hun har en del følgere som har vokset fra russelåter. 

Endret av Minmi93
  • Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Minmi93 skrev (28 minutter siden):

Endret av Minmi93
Skrevet

Sist uke eller uken før snakket hun om å begyne å ukeshandle for det ble så dyrt å handle flere ganger i uken. Nå handles det tydeligvis hver dag til middag 🙈 blir dyrt også med mange av de valgene hun tar når hun handler 🙄 2 pk souvidpoteter for å lage potestappe i går, ferdikuttet salat i dag 💸💸💸

Men det er vel enkelt å bruke ekstra på det hun har lyst på der å da nå når hun har hatt bamsesalg 🙄 hva skjer når det går tomt for bamsesalgpenger igjen tro 🤔🙈

• Liker 15
Skrevet

En ting jeg lurer på i forhold til det opplegget rundt Bjørklund; har hun spesifikt sagt at hun får bestille gjennom leverandør med org.nr fra Bjørklund? Jeg har kun fått med meg at hun sa hun hadde en leverandør hun bestilte gjennom etter at hun selv «jobbet i gamet» o.l. Altså at det ble litt uspesifikt. Hun nevnte bla leverandør i Danmark, som hun kjente til «fra tidligere jobb» eller fra en venninne som «jobbet i gamet». 
Isåfall så kan hun nok lure seg unna med det. 🤔

• Liker 2
Skrevet
Flettfrid skrev (16 minutter siden):

Sist uke eller uken før snakket hun om å begyne å ukeshandle for det ble så dyrt å handle flere ganger i uken. Nå handles det tydeligvis hver dag til middag 🙈 blir dyrt også med mange av de valgene hun tar når hun handler 🙄 2 pk souvidpoteter for å lage potestappe i går, ferdikuttet salat i dag 💸💸💸

Men det er vel enkelt å bruke ekstra på det hun har lyst på der å da nå når hun har hatt bamsesalg 🙄 hva skjer når det går tomt for bamsesalgpenger igjen tro 🤔🙈

Da skal hun selge flere bamser. Det var det 5% tjangs for i går sa hun.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...