Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blåmuggost skrev (6 timer siden):

Hun snakker igjen om bamsene og at leverandøren hennes var treg med å levere dette pga corona. 
Ja det tar lang tid å få levert varer fra Kina om dagen. Hun regelrett fortsetter å lyve om dette. Det er så irriterende! Hvis man har en leverandør og får kjøpe for «inn-pris», så må man ha et organisasjonsnummer. Og er det da en hobby slik som flere hevder? Nei. Det skal da også betales moms for dette. Det er bare viss-vass alt. Hun eier ikke skam. 
Bjørklund har tydeligvis ikke tatt kontakt med henne.. 

har hun snakket om det igjen??? 🤦‍♀️

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minmi93 skrev (7 timer siden):

Hun er nok en trigger for flere av oss, dessverre. Vonde barndomsminner som blir aktivert av hennes personlighet.

Der kan jeg skrive under på. Hele cellesystemet ble aktivitert når jeg fulgte henne. Hele barndom og ungdomstiden rullet som kino. Jeg føler med ungene hennes. De har ingen mulighet å unngå dette kjøret. Dårlig investering for kontakt med familien i egen alderdom..er ikke sikkert tusenvis av følgere henger på lasset livet ut.

Håper hun våkner før toget har gått

• Liker 6
  • Hjerte 5
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (3 minutter siden):

Der kan jeg skrive under på. Hele cellesystemet ble aktivitert når jeg fulgte henne. Hele barndom og ungdomstiden rullet som kino. Jeg føler med ungene hennes. De har ingen mulighet å unngå dette kjøret. Dårlig investering for kontakt med familien i egen alderdom..er ikke sikkert tusenvis av følgere henger på lasset livet ut.

Håper hun våkner før toget har gått

❤️

Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
8 hours ago, Blåmuggost said:

Hun snakker igjen om bamsene og at leverandøren hennes var treg med å levere dette pga corona. 
Ja det tar lang tid å få levert varer fra Kina om dagen. Hun regelrett fortsetter å lyve om dette. Det er så irriterende! Hvis man har en leverandør og får kjøpe for «inn-pris», så må man ha et organisasjonsnummer. Og er det da en hobby slik som flere hevder? Nei. Det skal da også betales moms for dette. Det er bare viss-vass alt. Hun eier ikke skam. 

hun har ikke er org nr men gullsmeden har..: de var så grei å la henne handle med deres nr så hun kunne selge hundrevis av bamser privat, sier hun.🙄 Veldig troverdig. Not!

Endret av Polarpuma
Skrevet
Blåmuggost skrev (9 timer siden):

Tampen brenner i Brummundal.

6EBEB7F4-FD12-450B-B4A5-3A87D9A0547E.png

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 11
Skrevet
SusieK skrev (12 timer siden):

Er hun ikke lenger venninne med Jannike ?

Vet ikke, men jeg så en snap her om dagen hvor Jannike snakket om at hun hadde brukt det siste året til å kvitte seg med mennesker i livet som ikke var bra for henne. Mennesker som hun aldri er god nok for og uansett hva hun gjør så er det ikke bra nok. 

• Liker 7
Skrevet
non_stop skrev (2 timer siden):

Vet ikke, men jeg så en snap her om dagen hvor Jannike snakket om at hun hadde brukt det siste året til å kvitte seg med mennesker i livet som ikke var bra for henne. Mennesker som hun aldri er god nok for og uansett hva hun gjør så er det ikke bra nok. 

Jannike snakker varmt om Talla og Veronika. Og Stine svarer med gode ord om Astrid og Josefine. For en fest! 

Men er det ingen som får veldig lyst til å sende noen pakker med Gastrogull til fruen som «er så godt og må bestilles…». Her finnes de i butikken gitt. 

• Liker 5
Skrevet

Trist at hu ikke kan dra bort til venninnen. Uten å måtte snappe. Viktig å oppdatere snapfam på det som skjer vett. Til enhver tid. 

• Liker 4
Skrevet
Kaffeskål skrev (3 minutter siden):

Trist at hu ikke kan dra bort til venninnen. Uten å måtte snappe. Viktig å oppdatere snapfam på det som skjer vett. Til enhver tid. 

Kanskje det er ei gammel kollega fra Bjørklund? Siden de prøvde å få kontakt med henne….

• Liker 8
Skrevet

Ville ønske jeg kunne brukt sååå mye penger, selv om jeg også er uføre.. jeg har ikke sjans i havet.. hvordan for hun dette til?? Dere som er uføre her inne, klarer dere å handle 7 dager i uken???

Skrevet
Omg21 skrev (6 minutter siden):

Ville ønske jeg kunne brukt sååå mye penger, selv om jeg også er uføre.. jeg har ikke sjans i havet.. hvordan for hun dette til?? Dere som er uføre her inne, klarer dere å handle 7 dager i uken???

Bamser og spleis 

• Liker 5
Skrevet
Omg21 skrev (6 minutter siden):

Selger du overprisede bamseanheng?

• Liker 2
Skrevet

Gjør ikke det gitt, men overforbruket hennes er sikkert langt over det…. Uansett om hun selger bamser eller ikke..

Skrevet

Skal slutte å selge bamser ja. Blir spennende å se da :)

Og snart får Signe konkurranse og…

• Liker 3
Skrevet
Omg21 skrev (57 minutter siden):

Er ufør og kan ikke handle 7 dager i uka. Handles en gang i uken for 1000kr til en familie på 4… 

• Liker 2
Skrevet

Oh. Ukeshandling. Lurer på hvordan det går. Ettersom hun handlet i dag (og)….

• Liker 3
Skrevet
nomore82 skrev (12 minutter siden):

Oh. Ukeshandling. Lurer på hvordan det går. Ettersom hun handlet i dag (og)….

Det har sklidd ut tror jeg …

• Liker 3
Skrevet
Omg21 skrev (2 timer siden):

Klart det hadde jeg nok i en eller annen form, men har jeg råd til det? Nope!

Her ukeshandles det for ca 2000 hver tors/fre og unngår helst butikk de andre 6 dagene i uken. Men jeg er nok mye flinkere til å planlegge og skrive meg lister enn hun er.

• Liker 2
Skrevet
Flettfrid skrev (27 minutter siden):

Klart det hadde jeg nok i en eller annen form, men har jeg råd til det? Nope!

Her ukeshandles det for ca 2000 hver tors/fre og unngår helst butikk de andre 6 dagene i uken. Men jeg er nok mye flinkere til å planlegge og skrive meg lister enn hun er.

Vi kunne nok ha handlet og vandlet , vær dag hele uken 😉 Men da hadde vi nok ikke hatt mulighet til å betale huslån,  forsikring, strøm, telefonabonnement ×5 (det gjelder oss) .. vi har også en del andre ting vi kanskje måtte ha sagt nei til... 

Vi måtte nok ha valgt ut hva vi kunne betale hver mnd..... 😉

• Liker 3
Skrevet

Hun dro da vitterlig ut for og UKEShandle i går dan hun dro ut..?? 
Ukehandling minus middag..? 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...