Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Chrisy skrev (28 minutter siden):

Å angbarnevernsaker; hvor mange saker har hun fulgt/følger med på? Hun skal jobbe for at andre ikke opplever det samme som hun, å jobbe for at de får fri rettshjelp. Lurer veldig på hvordan å når hun har tenkt det å begynne med det?!  Jeg har jobbet med endring i bv i 8 år nå, å kun kommet små skritt videre. Å det blir så dumt at dere forsvarer henne i ting som vi alle andre har sett. Men det kommer vel av modenhet og alder! 

Det høres så fint ut når hun sier at hun vil gjøre en forskjell. Innerst inne tror jeg hun skjønner at dette bare er tull. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gresshoppa skrev (18 minutter siden):

Skulle ønske jeg også hadde like mye energi som henne kl.16:30 i hverdagen….. Lurer på om hun egentlig har kjent på den følelsen av å jobbe 100%, ha tre små barn, et HELT hus, følge opp ALLE tre barna på fritidsaktiviteter - samtidig som man har vondter her og der, uten å klage over det🧐 

Det samme ønsker jeg 🤫 Greier ikke å se for meg Stine i jobb en eneste dag. Langt mindre uten å klage. Jeg reagerer sterkt på at barna bli nedprioritert i forhold til å ta seg best ut på snap. Det samme med å aldri være med i barnehagen. Når humøret, dansen og sminken svikter, ja da er det vondter og diagnoser som er i fokus.  

• Liker 15
Skrevet
Murstein skrev (11 minutter siden):

Det samme ønsker jeg 🤫 Greier ikke å se for meg Stine i jobb en eneste dag. Langt mindre uten å klage. Jeg reagerer sterkt på at barna bli nedprioritert i forhold til å ta seg best ut på snap. Det samme med å aldri være med i barnehagen. Når humøret, dansen og sminken svikter, ja da er det vondter og diagnoser som er i fokus.  

Det er egentlig veldig trist å være vitne til. 

• Liker 6
Skrevet

Lurer på om hun egentlig vet budskapet bak sangen hun har fått dilla på🙈

Jeg gremmes i kleinhet av musikksmak og "dansing".

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Ikke rart at hun for vont i magen av all det snopet hun trykker i trynet.. så spise potetgull når man har vont👍 Kjempe bra løsning.. ikke meningen å være slem , men man blir bare blokkert viss man skriver noe til henne…  hun burte spise mer frukt, grønnsaker, knekkebrød, da blir hun sikkert bedre, men hun vet sitt eget beste😊

• Liker 8
Skrevet

Pussig å være så raskt sprek etter påstått migreneanfall og andre plager. Lite forståelse av diagnoser tror jeg. Jeg har selv hatt svært plagsom migrene i min ungdom og tidlig voksenliv, fikk anfall der det omtrent svartnet for meg med ekstrem svette og kvalme, hodet kjentes ut som om det skulle eksplodere. Lite annet enn et mørkt og kaldt rom kunne lindre. Jeg kunne bare glemme å snakke eller forholde meg til noe som helst på flere timer. Langt mindre skjermbruk. Kan det være at hun rett og slett bare har en helt vanlig hodepine som hun selv kaller migrene? Som en misforstått talemåte? Slik som de som kaller en forkjølelse for influensa? Hvis dere forstår.. Noen vil jo konsekvent smøre på litt ekstra. Hadde ei studievenninne som hevdet å ha influensa en gang i kvartalet omtrent😅 jeg prøvde å forklare at hennes symptomer absolutt ikke samsvarte med dette men heller en vanlig forkjølelse.

Apropos musikksmak: ja, hun er vel en smule gammel til den type musikk. Akkurat som jeg føler meg alt for ung til det jeg hører på. Jeg elsker rock fra 70 og 80-tallet, selv om jeg ikke ble født før sent 80-tall🙈 Men jeg står heller ikke foran selfie-kamerat og har livesendinger med dans og sang😂 det ble jeg ferdig med på barneskolen. Bare at telefonen og utstyret var buttet ut med speil, hårbørste og luftgitar😊

• Liker 19
Skrevet
Egentlig-grei skrev (4 minutter siden):

Pussig å være så raskt sprek etter påstått migreneanfall og andre plager. Lite forståelse av diagnoser tror jeg. Jeg har selv hatt svært plagsom migrene i min ungdom og tidlig voksenliv, fikk anfall der det omtrent svartnet for meg med ekstrem svette og kvalme, hodet kjentes ut som om det skulle eksplodere. Lite annet enn et mørkt og kaldt rom kunne lindre. Jeg kunne bare glemme å snakke eller forholde meg til noe som helst på flere timer. Langt mindre skjermbruk. Kan det være at hun rett og slett bare har en helt vanlig hodepine som hun selv kaller migrene? Som en misforstått talemåte? Slik som de som kaller en forkjølelse for influensa? Hvis dere forstår.. Noen vil jo konsekvent smøre på litt ekstra. Hadde ei studievenninne som hevdet å ha influensa en gang i kvartalet omtrent😅 jeg prøvde å forklare at hennes symptomer absolutt ikke samsvarte med dette men heller en vanlig forkjølelse.

Apropos musikksmak: ja, hun er vel en smule gammel til den type musikk. Akkurat som jeg føler meg alt for ung til det jeg hører på. Jeg elsker rock fra 70 og 80-tallet, selv om jeg ikke ble født før sent 80-tall🙈 Men jeg står heller ikke foran selfie-kamerat og har livesendinger med dans og sang😂 det ble jeg ferdig med på barneskolen. Bare at telefonen og utstyret var buttet ut med speil, hårbørste og luftgitar😊

Jeg tror du er inne på noe, og jeg tror ikke Stine er den eneste som blander begreper. 

Skrevet
Egentlig-grei skrev (2 minutter siden):

Sånn hun har lært oss å kjenne henne gjennom snap, så har hun lett for å overdrive når hun snakker om diagnoser og symptomer. Symptomene og diagnosene står ikke i samsvar med realiteten. Hun glemmer seg ofte bort og vondter som hun sier hun blir plutselig borte. Hun hopper og spretter. Vrir på den vonde nakken som ingen ting har skjedd. 

• Liker 14
Skrevet
Minmi93 skrev (7 minutter siden):

Sånn hun har lært oss å kjenne henne gjennom snap, så har hun lett for å overdrive når hun snakker om diagnoser og symptomer. Symptomene og diagnosene står ikke i samsvar med realiteten. Hun glemmer seg ofte bort og vondter som hun sier hun blir plutselig borte. Hun hopper og spretter. Vrir på den vonde nakken som ingen ting har skjedd. 

Nettopp! Det aller meste overdrives.

• Liker 6
Skrevet
Chrisy skrev (3 timer siden):

Å angbarnevernsaker; hvor mange saker har hun fulgt/følger med på? Hun skal jobbe for at andre ikke opplever det samme som hun, å jobbe for at de får fri rettshjelp. Lurer veldig på hvordan å når hun har tenkt det å begynne med det?!  Jeg har jobbet med endring i bv i 8 år nå, å kun kommet små skritt videre. Å det blir så dumt at dere forsvarer henne i ting som vi alle andre har sett. Men det kommer vel av modenhet og alder! 

Har reflektert over dette. Tviler på at hun har energi og overskudd til å ta kampen for andre. Leser fortsatt at hun knapt har energi til egen familie, alltid sliten og tom for energi.

Hvor skal hun hente energi og overskudd til kampen for fri rettshjelp?

Lett å prate, mene mye om mangt og mye som Fru.Knutsen gjør på sine sosiale medier. Noe annet er å gjennomføre alt dette i praksis. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (6 minutter siden):

Har reflektert over dette. Tviler på at hun har energi og overskudd til å ta kampen for andre. Leser fortsatt at hun knapt har energi til egen familie, alltid sliten og tom for energi.

Hvor skal hun hente energi og overskudd til kampen for fri rettshjelp?

Lett å prate, mene mye om mangt og mye som Fru.Knutsen gjør på sine sosiale medier. Noe annet er å gjennomføre alt dette i praksis. 

Hun burde ta en realitetsorientering før hun uttaler seg. 

• Liker 3
Skrevet
camie skrev (1 time siden):

Lurer på om hun egentlig vet budskapet bak sangen hun har fått dilla på🙈

Jeg gremmes i kleinhet av musikksmak og "dansing".

Helt enig. Lurer på hva ungdommen i huset tenker. Mine hadde dødd hvis jeg hadde oppført meg sånn i fullt alvor på kamera. 

• Liker 10
Gjest Polarpuma
Skrevet
4 minutter siden, Nussepus said:

Helt enig. Lurer på hva ungdommen i huset tenker. Mine hadde dødd hvis jeg hadde oppført meg sånn i fullt alvor på kamera. 

De virker underkua hele familien. Det eneste som gjelder er en dame med ekstremt eksponerings og oppmerksomhetsbehov. Alt annet må vike.

Skrevet
Polarpuma skrev (7 minutter siden):

De virker underkua hele familien. Det eneste som gjelder er en dame med ekstremt eksponerings og oppmerksomhetsbehov. Alt annet må vike.

Hun klarer ikke å la være og kommentere at sønnen har sølt med grillkrydder på den rene benken. Tenk hvordan det er når kameraet er av. Vil tro det er hakking på alt som er feil. Et hjem med barn skal ikke være helt sterilt.  

• Liker 18
Skrevet
Minmi93 skrev (Akkurat nå):

Hun klarer ikke å la være og kommentere at sønnen har sølt med grillkrydder på den rene benken. Tenk hvordan det er når kameraet er av. Vil tro det er hakking på alt som er feil. Et hjem med barn skal ikke være helt sterilt.  

Føles sikkert godt for gutten og få den slengt foran 7000 stk. Hu eier ikke skam og blir verre og verre. Hva tror hun at hun er? Og hva er greia med å dele og gjøre seg til dagen lang? Den skuespill episoden,bare hun så vidt slår borti noe...auuuuuu. Lurer på om hun selv synes hun er morosam foran kamera?  For meg er hun bare klein. Og jævlig barnslig..

• Liker 24
Skrevet

Er hun ikke lenger venninne med Jannike ?

• Liker 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
9 minutter siden, Minmi93 said:

Hun minner meg så mye om min far. Sikkert derfor jeg ble så uvel når jeg så på kanalen hennes.

Skrevet
Anneisabell skrev (4 minutter siden):

Føles sikkert godt for gutten og få den slengt foran 7000 stk. Hu eier ikke skam og blir verre og verre. Hva tror hun at hun er? Og hva er greia med å dele og gjøre seg til dagen lang? Den skuespill episoden,bare hun så vidt slår borti noe...auuuuuu. Lurer på om hun selv synes hun er morosam foran kamera?  For meg er hun bare klein. Og jævlig barnslig..

Jeg får bare vondt av guttene hennes. De to største er spesielt utsatt for dette skuespillet. Regner med at det vil komme reaksjoner fra jevnaldrende etterhvert. Kanskje det allerede har gjort det også. For meg så er det vanskelig å forstå at hun ikke tar hensyn til barna. Hun er som et lite barn i en voksen kropp.

• Liker 19
  • Hjerte 3
Skrevet
Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Hun minner meg så mye om min far. Sikkert derfor jeg ble så uvel når jeg så på kanalen hennes.

Hun er nok en trigger for flere av oss, dessverre. Vonde barndomsminner som blir aktivert av hennes personlighet.

• Liker 10
Skrevet

Hun snakker igjen om bamsene og at leverandøren hennes var treg med å levere dette pga corona. 
Ja det tar lang tid å få levert varer fra Kina om dagen. Hun regelrett fortsetter å lyve om dette. Det er så irriterende! Hvis man har en leverandør og får kjøpe for «inn-pris», så må man ha et organisasjonsnummer. Og er det da en hobby slik som flere hevder? Nei. Det skal da også betales moms for dette. Det er bare viss-vass alt. Hun eier ikke skam. 
Bjørklund har tydeligvis ikke tatt kontakt med henne.. 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...