Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så stygt å skryte så åpenlyst om kun den ene sønnen foran så mange tusen mennesker🤯

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frklille skrev (14 timer siden):

Jeg har migrene og alenemamma til to små tette. Når migrenen slår ut må jeg be mine foreldre å steppe inn og ta over. For jeg bruker som oftes 1-2 døgn å komme meg på når smertene har roet seg. Så jeg forstår heller ikke hvordan hun kan holde på slikt.. skulle ønsket at jeg var frisk som en fisk dagen etter migrene anfall 😫

Migrene for oss som blir liggende i dagesvis, kan nok ikke sammenlignes med Fru.Knutsen sin Migrene. Da er det totalt umulig å greie å prate, danse, synge, ha live show foran et kamera. 

Hva sier alle hennes symptomer om diagnoser omverdenen. Sårbar og trenger å bli sett og hørt.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Gresshoppa skrev (4 timer siden):

Så stygt å skryte så åpenlyst om kun den ene sønnen foran så mange tusen mennesker🤯

Seriøst.? Så man må hver bidige gang  ramse opp hele søskenflokken og skryte av de? Slutt da. 

Hun skryter jevnlig av hver og en av de. Bare de siste dagene: minste som er snill og hjelper mamma med baking, mellomste som på eget initiativ rydder rommet sitt, og eldste som er flink til å avlaste de og ta med brødrene med på ting

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Leopard skrev (21 minutter siden):

Seriøst.? Så man må hver bidige gang  ramse opp hele søskenflokken og skryte av de? Slutt da. 

Hun skryter jevnlig av hver og en av de. Bare de siste dagene: minste som er snill og hjelper mamma med baking, mellomste som på eget initiativ rydder rommet sitt, og eldste som er flink til å avlaste de og ta med brødrene med på ting

Nei, man kan vel gi faen i å si noe som helst…? Slutt, da.

• Liker 5
Skrevet

Vet dere hvor mye man kan tjene i tillegg til ufør??? Di bamsene er dyre forhold til andre steder… hun har tjent mye på dette… jeg selv er usikker hvor mye man kan tjene i tillegg til ufør, før di trekker fra uføretrygden…

Skrevet
20 minutter siden, Omg21 said:

Vet dere hvor mye man kan tjene i tillegg til ufør??? Di bamsene er dyre forhold til andre steder… hun har tjent mye på dette… jeg selv er usikker hvor mye man kan tjene i tillegg til ufør, før di trekker fra uføretrygden…

Vanligvis 40.000 ca, men hun har VTA og da er det andre regler vet jeg hun sa engang.

Skrevet
Gresshoppa skrev (26 minutter siden):

Nei, man kan vel gi faen i å si noe som helst…? Slutt, da.

Wow der kom du med et "knallhardt" argument, gitt! 🙄

Hvis du kun klarer å snakke om ett barn av gangen uten å nevne resten av barna i samme slengen så kan du bare drite i å snakke om unga' dine i det hele tatt 🧐🧐

💨💨💨

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Linye skrev (5 minutter siden):

Vanligvis 40.000 ca, men hun har VTA og da er det andre regler vet jeg hun sa engang.

Men vta er linka opp mot et arbeidssted som har tilrette lagt for at hun kan jobbe. Kan ikke gå under vta i forhold til hva hun tjener på sine hobbyer

• Liker 2
Skrevet (endret)
Leopard skrev (58 minutter siden):

Hvis du kun klarer å snakke om ett barn av gangen uten å nevne resten av barna i samme slengen så kan du bare drite i å snakke om unga' dine i det hele tatt 🧐🧐

💨💨💨

Selv om en har en dårlig dag er det lov å oppføre seg som en voksen. Ja for jeg regner med du er voksen?  Vi er MANGE med ulike meninger og preferanser, ~ like mange ser og opplever ting på forskjellige måter. Å hogge løs slik gagner ingen. 

@Gresshoppa

Endret av Murstein
  • Liker 1
Skrevet
Murstein skrev (12 minutter siden):

Selv om en har en dårlig dag er det lov å oppføre seg som en voksen. Ja for jeg regner med du er voksen?  Vi er MANGE med ulike meninger og preferanser, ~ like mange ser og opplever ting på forskjellige måter. Å hogge løs slik gagner ingen. 

Jeg sa det jeg mente om en helt idiotisk påstand og kommentar, fra en som sitter å banner meg opp i trynet fordi jeg er uenig med henne, det har jeg lov til

• Liker 4
Skrevet
Leopard skrev (18 minutter siden):

Jeg sa det jeg mente om en helt idiotisk påstand og kommentar, fra en som sitter å banner meg opp i trynet fordi jeg er uenig med henne, det har jeg lov til

Ja jeg ser at min kommentar skulle vært til dere begge! Beklager!

• Liker 1
Skrevet

Å jeg fatter ikke hvorfor de må sende disse fake blunkene sine. S er for meg så falsk at jeg kan få fnatt til tider. Men av og til da så blir jeg bitte litt inspirert av interiør eller andre hobbyer

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg er for gammel for den musikksmaken….

• Liker 7
Skrevet

Seriøst?? Tror du hun strikker til guttene og mannen i hemmelighet? På natta da? Jeg har fulgt henne siden hun startet, å sett alle snappene hennes. Kun "Oskar" genseren har jeg sett hun har strikket, utenom til seg selv og ett teppe til Amanda prosjektet. 100% sikker på at hun hadde vist frem om hun hadde strikket til barna sine. Å ja det er mye løgner, så nå klarer jeg ikke holde kjeft lengere. Hun sa hun hadde fått graveringspennen, å måtte øve litt. Så hadde hun plutselig ikke fått den? Å det er faktisk helt umulig at hun har så sterke smerter, når hun i samme sekund hopper og danser. Hun hadde stiv nakke, å viste oss at hun ikke klarte snu på hodet. Rett etterpå snur hun seg rund å ser katten komme. Å det med at hun har egen leverandør igjennom Bjørklund? Å mye mye mer......Å dere som forsvarer henne, ser jo også dette!!

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet
Flettfrid skrev (På 2/6/2022 den 9.43):

Hun strikker til alle, men slik vi ser det flest til seg selv.

🤣🤣 Slik vi ser det 🤣🤣 Morsomt svart🤣🤣

• Liker 6
Skrevet
Minipilla skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg er for gammel for den musikksmaken….

Musikksmaken er så dårlig at det rett og slett er plagsomt. Minner om musikk som unge mennesker spiller på afterskiparty. Ser ut som hun er i sin egen verden da hun hører på musikken. Blir nesten høy av det.

• Liker 9
Skrevet
Leopard skrev (4 timer siden):

💨💨💨

Du skjønte veldig godt hva poenget mitt var. 

Skrevet
Minmi93 skrev (1 time siden):

Musikksmaken er så dårlig at det rett og slett er plagsomt. Minner om musikk som unge mennesker spiller på afterskiparty. Ser ut som hun er i sin egen verden da hun hører på musikken. Blir nesten høy av det.

Skulle ønske jeg også hadde like mye energi som henne kl.16:30 i hverdagen….. Lurer på om hun egentlig har kjent på den følelsen av å jobbe 100%, ha tre små barn, et HELT hus, følge opp ALLE tre barna på fritidsaktiviteter - samtidig som man har vondter her og der, uten å klage over det🧐 

• Liker 20
Skrevet
Chrisy skrev (2 timer siden):

Seriøst?? Tror du hun strikker til guttene og mannen i hemmelighet? På natta da? Jeg har fulgt henne siden hun startet, å sett alle snappene hennes. Kun "Oskar" genseren har jeg sett hun har strikket, utenom til seg selv og ett teppe til Amanda prosjektet. 100% sikker på at hun hadde vist frem om hun hadde strikket til barna sine. Å ja det er mye løgner, så nå klarer jeg ikke holde kjeft lengere. Hun sa hun hadde fått graveringspennen, å måtte øve litt. Så hadde hun plutselig ikke fått den? Å det er faktisk helt umulig at hun har så sterke smerter, når hun i samme sekund hopper og danser. Hun hadde stiv nakke, å viste oss at hun ikke klarte snu på hodet. Rett etterpå snur hun seg rund å ser katten komme. Å det med at hun har egen leverandør igjennom Bjørklund? Å mye mye mer......Å dere som forsvarer henne, ser jo også dette!!

Å angbarnevernsaker; hvor mange saker har hun fulgt/følger med på? Hun skal jobbe for at andre ikke opplever det samme som hun, å jobbe for at de får fri rettshjelp. Lurer veldig på hvordan å når hun har tenkt det å begynne med det?!  Jeg har jobbet med endring i bv i 8 år nå, å kun kommet små skritt videre. Å det blir så dumt at dere forsvarer henne i ting som vi alle andre har sett. Men det kommer vel av modenhet og alder! 

• Liker 14
Skrevet
Anneisabell skrev (5 timer siden):

Men vta er linka opp mot et arbeidssted som har tilrette lagt for at hun kan jobbe. Kan ikke gå under vta i forhold til hva hun tjener på sine hobbyer

Korrekt 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...