nomore82 Skrevet 6. februar 2022 #7241 Skrevet 6. februar 2022 non_stop skrev (8 minutter siden): Troe jeg neppe, dama tror jo hun har funnet opp hjulet. "Dere må bare ta screenshot av pommesen!👍" ......virkelig? Jeg tror folk greier å huske det der uten å ta skjermdump. Ta på olje, ta på krydder, legg det inn i ovnen og husk å ta det ut når det er ferdig. Ikke akkurat rakettforskning, dette Jeg er stadig imponert over hvor unik Stine tror den oppskriften er. Og ikke minst hvor komplisert den er? Jeg lager ikke pommes frites sånn, men har hørt at mange gjør det sånn. Men etter at Stine skrøyt sånn av det for noen uker siden så prøvde jeg og jeg klarte jammen meg å huske oppskriften og. Helt utrolig. Uten screenshot!! 6 1
Lillemor1982 Skrevet 6. februar 2022 #7242 Skrevet 6. februar 2022 non_stop skrev (28 minutter siden): Troe jeg neppe, dama tror jo hun har funnet opp hjulet. "Dere må bare ta screenshot av pommesen!👍" ......virkelig? Jeg tror folk greier å huske det der uten å ta skjermdump. Ta på olje, ta på krydder, legg det inn i ovnen og husk å ta det ut når det er ferdig. Ikke akkurat rakettforskning, dette Viktig å ta screenshot for Frua har jo ingen reprisekanal.... .... .... .... utenom når det gjelder smerter, sykdom, symptomer, behandlinger, katter, strikking, bamser og pommes-trikset 😂🤦♀️ 11 4
Flettfrid Skrevet 6. februar 2022 #7243 Skrevet 6. februar 2022 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor folk klikker når jeg spør etter doris. Jeg har ikke sett doris på evigheter, og må da kunne stille et spørsmål uten at fanklubben omtrent hopper ut av stolen i sinne. Kanskje noe med måten du ordla deg på. Det fremsto heller ikke som ett spørsmål. 4
Trollebolla Skrevet 6. februar 2022 #7244 Skrevet 6. februar 2022 Sharp75! skrev (På 3.2.2022 den 23.37): Det jeg sa, er akurat ferdig med korona og issolasjon så vet regler.
Minmi93 Skrevet 6. februar 2022 #7245 Skrevet 6. februar 2022 nomore82 skrev (2 timer siden): Jeg er stadig imponert over hvor unik Stine tror den oppskriften er. Og ikke minst hvor komplisert den er? Jeg lager ikke pommes frites sånn, men har hørt at mange gjør det sånn. Men etter at Stine skrøyt sånn av det for noen uker siden så prøvde jeg og jeg klarte jammen meg å huske oppskriften og. Helt utrolig. Uten screenshot!! Kan det være for hun ikke har noe innhold å publisere ? Det er noe spesielt at ei dame på snar 40 år gjør en stor greie ut av dette. 9
lailouna Skrevet 6. februar 2022 #7246 Skrevet 6. februar 2022 Minmi93 skrev (17 minutter siden): Kan det være for hun ikke har noe innhold å publisere ? Det er noe spesielt at ei dame på snar 40 år gjør en stor greie ut av dette. Har fulgt henne lenge, jeg ser ei dame som har lav selvfølelse ,lett å glede og lett å såre(hypersensitiv)Hun har det nok ikke så lett på innsiden. 7 2 4
Trulteposen Skrevet 6. februar 2022 #7247 Skrevet 6. februar 2022 Fortsatt trist å se hvordan hun overser gutten sin. Se han, hør på han og småprat med han Stine. 8
garfunkel Skrevet 6. februar 2022 #7248 Skrevet 6. februar 2022 (endret) Nå ble jeg faktisk litt positivt overrasket når hun skulle bort til akebakken fordi ungene etterlyste drikke. Den bakken har hun sagt flere ganger at: ligger rett borti her. Hun satt jo i går å sa at hun kanskje skulle gått seg en tur i finværet. Det er BRA Stine, kropp og sinn har så godt av å gå brukt seg litt, du får frisk luft i lungene og både migrene og søvnproblemer kan bedres. Men nei. "Nå får jeg KJØRE bort til guttene med drikke og mat" Endret 6. februar 2022 av garfunkel 10
FrkZ Skrevet 6. februar 2022 #7249 Skrevet 6. februar 2022 garfunkel skrev (1 time siden): Nå ble jeg faktisk litt positivt overrasket når hun skulle bort til akebakken fordi ungene etterlyste drikke. Den bakken har hun sagt flere ganger at: ligger rett borti her. Hun satt jo i går å sa at hun kanskje skulle gått seg en tur i finværet. Det er BRA Stine, kropp og sinn har så godt av å gå brukt seg litt, du får frisk luft i lungene og både migrene og søvnproblemer kan bedres. Men nei. "Nå får jeg KJØRE bort til guttene med drikke og mat" Lenge leve latskapen🙈 2
Sharp75! Skrevet 6. februar 2022 #7250 Skrevet 6. februar 2022 Trollebolla skrev (4 timer siden): Det jeg sa, er akurat ferdig med korona og issolasjon så vet regler. Har fått med meg det. Er andre gangen du påpeker dette. Håper formen er god.
coralgol Skrevet 6. februar 2022 #7251 Skrevet 6. februar 2022 nomore82 skrev (6 timer siden): Jeg er stadig imponert over hvor unik Stine tror den oppskriften er. Og ikke minst hvor komplisert den er? Jeg lager ikke pommes frites sånn, men har hørt at mange gjør det sånn. Men etter at Stine skrøyt sånn av det for noen uker siden så prøvde jeg og jeg klarte jammen meg å huske oppskriften og. Helt utrolig. Uten screenshot!! Gjør akkurat det samme, gjort i mange år, men tar det i air fryer. Ikke steke ovn
Linye Skrevet 6. februar 2022 #7252 Skrevet 6. februar 2022 Vet ingen som har så stakkarslig liv som Stine. Til tross for familie og at hun kunne hatt litt mer innhold i dagene. Ble flau da hun dullet med kattene i så lang tid. Stakkars henne og stakkars unga. Og hun uttalte en gang til snap: Jeg bruker ikke telefonen på helg…. Eh. Orket ikke se hele dagen hennes verken igår eller idag jeg. 18
Frøken_ida Skrevet 6. februar 2022 #7253 Skrevet 6. februar 2022 Linye skrev (33 minutter siden): Vet ingen som har så stakkarslig liv som Stine. Til tross for familie og at hun kunne hatt litt mer innhold i dagene. Ble flau da hun dullet med kattene i så lang tid. Stakkars henne og stakkars unga. Og hun uttalte en gang til snap: Jeg bruker ikke telefonen på helg…. Eh. Orket ikke se hele dagen hennes verken igår eller idag jeg. Enorme mengder med tidsbruk på snap for en person som har familie hjemme. 15
Mina 2 Skrevet 6. februar 2022 #7254 Skrevet 6. februar 2022 Holdt på styre og organisere i hele dag i heimen og nå sitter hu i bilen å klager over at hu måtte kjøre den ene sønnen avgårde på noe og så hente han igjen. Alt er visst et ork når det gjelder andre. Makan til egoist! 20
Minmi93 Skrevet 6. februar 2022 #7255 Skrevet 6. februar 2022 Fru negativ må ut å hente sønnen sent på kvelden. Så slitsomt det er, men fint at han har begynt å trene igjen da.. Kjære vene. Sånn er det å ha barn. 12
Anneisabell Skrevet 6. februar 2022 #7256 Skrevet 6. februar 2022 Mina 2 skrev (3 minutter siden): Holdt på styre og organisere i hele dag i heimen og nå sitter hu i bilen å klager over at hu måtte kjøre den ene sønnen avgårde på noe og så hente han igjen. Alt er visst et ork når det gjelder andre. Makan til egoist! Trist å høre. Hun gjør ikke mye med familien sin, og driver med sitt uansett når på døgnet. Nei vi ser ikke 24/7 men er ikke langt unna heller. Og for et lager hun har av alt mulig,være seg klær,mat,sminke,garn.. 12
Minmi93 Skrevet 6. februar 2022 #7257 Skrevet 6. februar 2022 Mina 2 skrev (4 minutter siden): Holdt på styre og organisere i hele dag i heimen og nå sitter hu i bilen å klager over at hu måtte kjøre den ene sønnen avgårde på noe og så hente han igjen. Alt er visst et ork når det gjelder andre. Makan til egoist! Jeg er så glad for at hun ikke er mor til mine barn. For en oppførsel. Det er jo sånn stort sett hver gang hun må bidra med noe i forhold til barna. Er det mulig ! 10
Omg21 Skrevet 6. februar 2022 #7258 Skrevet 6. februar 2022 Hvor for må man klage på absolutt alt hver eneste dag, hvor sliten jeg er og hvor vont jeg har det… men hoppe og danse, det kan vi gjøre etter migrene, har selv ikke hatt det, men har hørt at man må være i et mørkt rom og slappe av, og det blir vont med dagslys.. så er det for slitsomt å kjøre barna… hun skulle ha prøvd å være alene mamma.. jeg er selv ufør med to barn, og har vont hver eneste dag… men jeg driver ikke å klager og nevner det hver eneste dag.. folk blir jo gal viss mann klager hele tiden…. 16
Minmi93 Skrevet 6. februar 2022 #7259 Skrevet 6. februar 2022 Omg21 skrev (25 minutter siden): Hvor for må man klage på absolutt alt hver eneste dag, hvor sliten jeg er og hvor vont jeg har det… men hoppe og danse, det kan vi gjøre etter migrene, har selv ikke hatt det, men har hørt at man må være i et mørkt rom og slappe av, og det blir vont med dagslys.. så er det for slitsomt å kjøre barna… hun skulle ha prøvd å være alene mamma.. jeg er selv ufør med to barn, og har vont hver eneste dag… men jeg driver ikke å klager og nevner det hver eneste dag.. folk blir jo gal viss mann klager hele tiden…. Hun er veldig negativ ladet. Vet ikke om hennes mor var sånn ovenfor henne ? 2
Frklille Skrevet 6. februar 2022 #7260 Skrevet 6. februar 2022 Omg21 skrev (53 minutter siden): Hvor for må man klage på absolutt alt hver eneste dag, hvor sliten jeg er og hvor vont jeg har det… men hoppe og danse, det kan vi gjøre etter migrene, har selv ikke hatt det, men har hørt at man må være i et mørkt rom og slappe av, og det blir vont med dagslys.. så er det for slitsomt å kjøre barna… hun skulle ha prøvd å være alene mamma.. jeg er selv ufør med to barn, og har vont hver eneste dag… men jeg driver ikke å klager og nevner det hver eneste dag.. folk blir jo gal viss mann klager hele tiden…. Jeg har migrene og alenemamma til to små tette. Når migrenen slår ut må jeg be mine foreldre å steppe inn og ta over. For jeg bruker som oftes 1-2 døgn å komme meg på når smertene har roet seg. Så jeg forstår heller ikke hvordan hun kan holde på slikt.. skulle ønsket at jeg var frisk som en fisk dagen etter migrene anfall 😫 13 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå