Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
non_stop skrev (8 minutter siden):

Troe jeg neppe, dama tror jo hun har funnet opp hjulet.

"Dere må bare ta screenshot av pommesen!👍

......virkelig? Jeg tror folk greier å huske det der uten å ta skjermdump. Ta på olje, ta på krydder, legg det inn i ovnen og husk å ta det ut når det er ferdig. Ikke akkurat rakettforskning, dette

Jeg er stadig imponert over hvor unik Stine tror den oppskriften er. Og ikke minst hvor komplisert den er?

Jeg lager ikke pommes frites sånn, men har hørt at mange gjør det sånn. Men etter at Stine skrøyt sånn av det for noen uker siden så prøvde jeg og jeg klarte jammen meg å huske oppskriften og. Helt utrolig. Uten screenshot!!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
non_stop skrev (28 minutter siden):

Troe jeg neppe, dama tror jo hun har funnet opp hjulet.

"Dere må bare ta screenshot av pommesen!👍

......virkelig? Jeg tror folk greier å huske det der uten å ta skjermdump. Ta på olje, ta på krydder, legg det inn i ovnen og husk å ta det ut når det er ferdig. Ikke akkurat rakettforskning, dette

Viktig å ta screenshot for Frua har jo ingen reprisekanal.... .... .... .... utenom når det gjelder smerter, sykdom, symptomer, behandlinger, katter, strikking, bamser og pommes-trikset 😂🤦‍♀️

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klikker når jeg spør etter doris. Jeg har ikke sett doris på evigheter, og må da kunne stille et spørsmål uten at fanklubben omtrent hopper ut av stolen i sinne. 

Kanskje noe med måten du ordla deg på. Det fremsto heller ikke som ett spørsmål. 

Screenshot_20220206-122935_Samsung Internet.jpg

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (På 3.2.2022 den 23.37):

Screenshot_20220202_224908_com.android.chrome.jpg

Det jeg sa, er akurat ferdig med korona og issolasjon så vet regler.

Skrevet
nomore82 skrev (2 timer siden):

Jeg er stadig imponert over hvor unik Stine tror den oppskriften er. Og ikke minst hvor komplisert den er?

Jeg lager ikke pommes frites sånn, men har hørt at mange gjør det sånn. Men etter at Stine skrøyt sånn av det for noen uker siden så prøvde jeg og jeg klarte jammen meg å huske oppskriften og. Helt utrolig. Uten screenshot!!

Kan det være for hun ikke har noe innhold å publisere ? Det er noe spesielt at ei dame på snar 40 år gjør en stor greie ut av dette. 

• Liker 9
Skrevet
Minmi93 skrev (17 minutter siden):

Kan det være for hun ikke har noe innhold å publisere ? Det er noe spesielt at ei dame på snar 40 år gjør en stor greie ut av dette. 

Har fulgt henne lenge, jeg ser ei dame som har lav selvfølelse ,lett å glede og lett å såre(hypersensitiv)Hun har det nok ikke så lett på innsiden.

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Fortsatt trist å se hvordan hun overser gutten sin. Se han, hør på han og småprat med han Stine. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Nå ble jeg faktisk litt positivt overrasket når hun skulle bort til akebakken fordi ungene etterlyste drikke. Den bakken har hun sagt flere ganger at: ligger rett borti her. Hun satt jo i går å sa at hun kanskje skulle gått seg en tur i finværet. Det er BRA Stine, kropp og sinn har så godt av å gå brukt seg litt, du får frisk luft i lungene og både migrene og søvnproblemer kan bedres. 

Men nei. "Nå får jeg KJØRE bort til guttene med drikke og mat"

Endret av garfunkel
  • Liker 10
Skrevet
garfunkel skrev (1 time siden):

Nå ble jeg faktisk litt positivt overrasket når hun skulle bort til akebakken fordi ungene etterlyste drikke. Den bakken har hun sagt flere ganger at: ligger rett borti her. Hun satt jo i går å sa at hun kanskje skulle gått seg en tur i finværet. Det er BRA Stine, kropp og sinn har så godt av å gå brukt seg litt, du får frisk luft i lungene og både migrene og søvnproblemer kan bedres. 

Men nei. "Nå får jeg KJØRE bort til guttene med drikke og mat"

Lenge leve latskapen🙈

• Liker 2
Skrevet
Trollebolla skrev (4 timer siden):

Det jeg sa, er akurat ferdig med korona og issolasjon så vet regler.

Har fått med meg det. Er andre gangen du påpeker dette. 

Håper formen er god. 

Skrevet
nomore82 skrev (6 timer siden):

Gjør akkurat det samme, gjort i mange år, men tar det i air fryer. Ikke steke ovn

Skrevet

Vet ingen som har så stakkarslig liv som Stine. Til tross for familie og at hun kunne hatt litt mer innhold i dagene. Ble flau da hun dullet med kattene i så lang tid. Stakkars henne og stakkars unga. Og hun uttalte en gang til snap: Jeg bruker ikke telefonen på helg…. Eh. Orket ikke se hele dagen hennes verken igår eller idag jeg. 

• Liker 18
Skrevet
Linye skrev (33 minutter siden):

Vet ingen som har så stakkarslig liv som Stine. Til tross for familie og at hun kunne hatt litt mer innhold i dagene. Ble flau da hun dullet med kattene i så lang tid. Stakkars henne og stakkars unga. Og hun uttalte en gang til snap: Jeg bruker ikke telefonen på helg…. Eh. Orket ikke se hele dagen hennes verken igår eller idag jeg. 

Enorme mengder med tidsbruk på snap for en person som har familie hjemme. 

• Liker 15
Skrevet

Holdt på styre og organisere i hele dag i heimen og nå sitter hu i bilen å klager over at hu måtte kjøre den ene sønnen avgårde på noe og så hente han igjen. Alt er visst et ork når det gjelder andre. Makan til egoist!

• Liker 20
Skrevet

Fru negativ må ut å hente sønnen sent på kvelden. Så slitsomt det er, men fint at han har begynt å trene igjen da.. Kjære vene. Sånn er det å ha barn. 

• Liker 12
Skrevet
Mina 2 skrev (3 minutter siden):

Holdt på styre og organisere i hele dag i heimen og nå sitter hu i bilen å klager over at hu måtte kjøre den ene sønnen avgårde på noe og så hente han igjen. Alt er visst et ork når det gjelder andre. Makan til egoist!

Trist å høre. Hun gjør ikke mye med familien sin, og driver med sitt uansett når på døgnet. Nei vi ser ikke 24/7 men er ikke langt unna heller.

Og for et lager hun har av alt mulig,være seg klær,mat,sminke,garn..

• Liker 12
Skrevet
Mina 2 skrev (4 minutter siden):

Jeg er så glad for at hun ikke er mor til mine barn. For en oppførsel. Det er jo sånn stort sett hver gang hun må bidra med noe i forhold til barna. Er det mulig !

• Liker 10
Skrevet

Hvor for må man klage på absolutt alt hver eneste dag, hvor sliten jeg er og hvor vont jeg har det… men hoppe og danse, det kan vi gjøre etter migrene, har selv ikke hatt det, men har hørt at man må være i et mørkt rom og slappe av, og det blir vont med dagslys.. så er det for slitsomt å kjøre barna… hun skulle ha prøvd å være alene mamma.. jeg er selv ufør med to barn, og har vont hver eneste dag… men jeg driver ikke å klager og nevner det hver eneste dag.. folk blir jo gal viss mann klager hele tiden….                      

• Liker 16
Skrevet
Omg21 skrev (25 minutter siden):

Hvor for må man klage på absolutt alt hver eneste dag, hvor sliten jeg er og hvor vont jeg har det… men hoppe og danse, det kan vi gjøre etter migrene, har selv ikke hatt det, men har hørt at man må være i et mørkt rom og slappe av, og det blir vont med dagslys.. så er det for slitsomt å kjøre barna… hun skulle ha prøvd å være alene mamma.. jeg er selv ufør med to barn, og har vont hver eneste dag… men jeg driver ikke å klager og nevner det hver eneste dag.. folk blir jo gal viss mann klager hele tiden….                      

Hun er veldig negativ ladet. Vet ikke om hennes  mor var sånn ovenfor henne ? 

• Liker 2
Skrevet
Omg21 skrev (53 minutter siden):

Jeg har migrene og alenemamma til to små tette. Når migrenen slår ut må jeg be mine foreldre å steppe inn og ta over. For jeg bruker som oftes 1-2 døgn å komme meg på når smertene har roet seg. Så jeg forstår heller ikke hvordan hun kan holde på slikt.. skulle ønsket at jeg var frisk som en fisk dagen etter migrene anfall 😫

• Liker 13
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...