Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Når var det? Har ikke sett doris på evigheter. 

Det var en sen kveld tror jeg. Om det ikke var da hun var oppe på natta? Hmm.. Jeg husker ikke hvilken dag men tror det var under en uke siden. Doris lå på pleddet på enden av sofaen, så filmet hun videre bort til Viggo som lå ved siden av henne. Så det lå hvertfall to svarte katter der. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøken_ida skrev (14 minutter siden):

Når var det? Har ikke sett doris på evigheter. 

3-4 kvelder siden.

• Liker 1
Skrevet

Herregud så lei jeg er av den kattediskusjonen nå hva gjelder Doris. Hun har da forklart til det kjedsommelige hva som er greia med henne!! 

Så nå har hun tatt et bilde av de to kattene som stort sett er inne og ønsker god helg, uten at Doris er med.  Hun er ute 90% av tiden folkens. Så var hun altså ikke tilgjengelig når det skulle ønskes god helg, big fucking deal

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Leopard skrev (21 minutter siden):

Herregud så lei jeg er av den kattediskusjonen nå hva gjelder Doris. Hun har da forklart til det kjedsommelige hva som er greia med henne!! 

Så nå har hun tatt et bilde av de to kattene som stort sett er inne og ønsker god helg, uten at Doris er med.  Hun er ute 90% av tiden folkens. Så var hun altså ikke tilgjengelig når det skulle ønskes god helg, big fucking deal

Enig der. Hun har ved flere anledninger sagt at Doris trives best ute, er nesten bare innom for å spise. ❤️

• Liker 3
Skrevet

Yay! Kanalen forblir åpen…. 🤷‍♂️

Skrevet
nomore82 skrev (15 minutter siden):

Yay! Kanalen forblir åpen…. 🤷‍♂️

Det var ingen overraskelse 😊

• Liker 1
Skrevet
Minmi93 skrev (10 minutter siden):

Det var ingen overraskelse 😊

Absolutt ikke..så da er det bare å vente på neste runde,hvor alt blir håpløst igjen

• Liker 2
Skrevet
Leopard skrev (1 time siden):

Egentlig-grei skrev (58 minutter siden):

Enig der. Hun har ved flere anledninger sagt at Doris trives best ute, er nesten bare innom for å spise. ❤️

Hvis de ikke har kvitta seg med henne så er hun er vel ute med de ukastrerte nabokattene og produserer enda flere kattunger 😢

For Dronninga av Brummis bruker ikke penger på dyrlege, hverken til sterilisering av hunnkattene sine eller behandling av skade på kattene....

• Liker 12
Skrevet
Lillemor1982 skrev (2 minutter siden):

Hvis de ikke har kvitta seg med henne så er hun er vel ute med de ukastrerte nabokattene og produserer enda flere kattunger 😢

For Dronninga av Brummis bruker ikke penger på dyrlege, hverken til sterilisering av hunnkattene sine eller behandling av skade på kattene....

Doris får p-piller visstnok.. Håper hun kommer til et godt hjem❤️

• Liker 1
Skrevet

Tråden er stengt for moderering.

Måne, admin. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet

Strikker virkelig Stine et titalls gensere, bare til seg selv?? Aldri til guttene eller mannen? Veldig spesielt synes jeg. 

• Liker 6
Skrevet

Den unike pommes oppskriften er på reprise ser jeg. Selv om Stine ikke har en reprisekanal… 🤷‍♂️

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Chrisy skrev (7 timer siden):

Strikker virkelig Stine et titalls gensere, bare til seg selv?? Aldri til guttene eller mannen? Veldig spesielt synes jeg. 

Hun strikker til alle, men slik vi ser det flest til seg selv.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klikker når jeg spør etter doris. Jeg har ikke sett doris på evigheter, og må da kunne stille et spørsmål uten at fanklubben omtrent hopper ut av stolen i sinne. 

• Liker 11
Skrevet
Frøken_ida skrev (13 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klikker når jeg spør etter doris. Jeg har ikke sett doris på evigheter, og må da kunne stille et spørsmål uten at fanklubben omtrent hopper ut av stolen i sinne. 

Jeg er ikke i fanklubben, men hun viste fram Doris i forrige uke tror jeg det var😅

• Liker 5
Skrevet (endret)
nomore82 skrev (3 timer siden):

Den unike pommes oppskriften er på reprise ser jeg. Selv om Stine ikke har en reprisekanal… 🤷‍♂️

Det var for å vise de nye følgerne…. Får håpe nå at det var siste gangen hun viste pommefrites trikset. Det er ikke unikt på noen måte.

Endret av Minmi93
  • Liker 8
Skrevet

Hvorfor stenges tråden så lenge om gangen?

• Liker 4
Skrevet
nomore82 skrev (4 timer siden):

Tenkte akkurat det samme😂🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet (endret)
Minmi93 skrev (59 minutter siden):

Det var for å vise de nye følgerne…. Får håpe nå at det var siste gangen hun viste pommefrites trikset. Det er ikke unikt på noen måte.

Troe jeg neppe, dama tror jo hun har funnet opp hjulet.

"Dere må bare ta screenshot av pommesen!👍

......virkelig? Jeg tror folk greier å huske det der uten å ta skjermdump. Ta på olje, ta på krydder, legg det inn i ovnen og husk å ta det ut når det er ferdig. Ikke akkurat rakettforskning, dette

Endret av non_stop
  • Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...