Anneisabell Skrevet 3. februar 2022 #7141 Skrevet 3. februar 2022 ruskejento skrev (41 minutter siden): men jeg skjønner ikke.. for ho var jo på instastory i hele går. Så betyr det at ho har snap pause, også legger ut alt på innsta story i stedet? Ja for det er jo akkurat det samme om hun legger på snap eller insta spør du meg. Hun klarer ikke holde seg unna uansett. Og bare dust å "true" med å slutte flere ganger i uka. Sier hun ikke bryr seg om kritikken,men klart hun gjør, ellers hadde hun jo bare snuppa som før og ikke en gang giddet å kommenterer kritikken 9
Flettfrid Skrevet 3. februar 2022 #7142 Skrevet 3. februar 2022 ruskejento skrev (46 minutter siden): men jeg skjønner ikke.. for ho var jo på instastory i hele går. Så betyr det at ho har snap pause, også legger ut alt på innsta story i stedet? Triks for å få flere følgere på insta. 9
Alisha* Skrevet 3. februar 2022 #7143 Skrevet 3. februar 2022 Flettfrid skrev (2 minutter siden): Triks for å få flere følgere på insta. Ja helt klart. Hun følger jo flere av disse damene med større konto. Virker som de er forbilder. Dette snakket om at hun skal slutte er bare bullshit. 6
non_stop Skrevet 3. februar 2022 #7144 Skrevet 3. februar 2022 ruskejento skrev (57 minutter siden): men jeg skjønner ikke.. for ho var jo på instastory i hele går. Så betyr det at ho har snap pause, også legger ut alt på innsta story i stedet? For dere som ikke gidder gå gjennom hennes snapper, her er Stine's gårsdag på snap i grove trekk: Legger ut et stillbilde på snap om at i dag trenger hun en pause fra Snapchat, hun har fått slemme meldinger igjen og er lei. MEN, de som vil følge dagen hennes kan gå over til Instagram. Så dukker hun opp på snap igjen på ettermiddagen hvor hun står å danser og veiver til en ny sang hun har oppdaget. Går rundt å teaser om samarbeidet hun har tutet om i ukesvis nå og som hun skulle presentere for 2 uker siden, som ble til forrige uke, som ble til i mårra osv. Nå har hun for anledningen byttet til Blurry bakgrunn-filter og vandrer rundt i stua med lurt smil mens hun prater om samarbeidet som tydeligvis ligger på bord rundt om kring i huset, og hengt opp på vegger. "Uups, der fikk dere en liten sniktitt ja.....🤭🙊!" Prater om at hun titter innom snap når hun har noe konkret å vise frem. Men, det vil fra nå av bli en annerledes type snapping fra henne. Noe senere er Stine på plass i nysofaen hvor hun prater om sykehusbesøket. Deretter begynner hun med den evigvarende "skal-skal ikke" messet sitt rundt snap. Hun trenger ikke barnevakter sier hun oppgitt, hun er snart 38 år bla bla bla. Nå skal hun strikke og ønsker følgerene en hyggelig kveld. Så er hun tilbake og nå har hun fått tenkt. Med samarbeidet osv så blir det umulig for henne å holde seg unna snap. Sier hun har vurdert å gå 100% over til Instagram, men blir da visstnok bønnfalt av følgere om å la være. De har nemlig ikke Instagram, og da får Stine dårlig samvittighet og fortsetter på Snap. + det vanlige babbelet rundt sykdom og legetimer osv 22 1
Alma87 Skrevet 3. februar 2022 #7145 Skrevet 3. februar 2022 non_stop skrev (1 minutt siden): For dere som ikke gidder gå gjennom hennes snapper, her er Stine's gårsdag på snap i grove trekk: Legger ut et stillbilde på snap om at i dag trenger hun en pause fra Snapchat, hun har fått slemme meldinger igjen og er lei. MEN, de som vil følge dagen hennes kan gå over til Instagram. Så dukker hun opp på snap igjen på ettermiddagen hvor hun står å danser og veiver til en ny sang hun har oppdaget. Går rundt å teaser om samarbeidet hun har tutet om i ukesvis nå og som hun skulle presentere for 2 uker siden, som ble til forrige uke, som ble til i mårra osv. Nå har hun for anledningen byttet til Blurry bakgrunn-filter og vandrer rundt i stua med lurt smil mens hun prater om samarbeidet som tydeligvis ligger på bord rundt om kring i huset, og hengt opp på vegger. "Uups, der fikk dere en liten sniktitt ja.....🤭🙊!" Prater om at hun titter innom snap når hun har noe konkret å vise frem. Men, det vil fra nå av bli en annerledes type snapping fra henne. Noe senere er Stine på plass i nysofaen hvor hun prater om sykehusbesøket. Deretter begynner hun med den evigvarende "skal-skal ikke" messet sitt rundt snap. Hun trenger ikke barnevakter sier hun oppgitt, hun er snart 38 år bla bla bla. Nå skal hun strikke og ønsker følgerene en hyggelig kveld. Så er hun tilbake og nå har hun fått tenkt. Med samarbeidet osv så blir det umulig for henne å holde seg unna snap. Sier hun har vurdert å gå 100% over til Instagram, men blir da visstnok bønnfalt av følgere om å la være. De har nemlig ikke Instagram, og da får Stine dårlig samvittighet og fortsetter på Snap. + det vanlige babbelet rundt sykdom og legetimer osv Omg🙈 Samme gamle da med andre ord😆 6
Nussepus Skrevet 3. februar 2022 #7146 Skrevet 3. februar 2022 Alma87 skrev (1 minutt siden): Omg🙈 Samme gamle da med andre ord😆 Og at ingen andre enn hun eier folkeskikk😂😂😂 10
Anneisabell Skrevet 3. februar 2022 #7147 Skrevet 3. februar 2022 Alma87 skrev (1 minutt siden): Omg🙈 Samme gamle da med andre ord😆 Kommer ikke til å bli noe annet i fremtiden heller det 3
EllaSays Skrevet 3. februar 2022 #7148 Skrevet 3. februar 2022 Nussepus skrev (2 minutter siden): Og at ingen andre enn hun eier folkeskikk😂😂😂 Som vanlig. 😂🙈 2
Alma87 Skrevet 3. februar 2022 #7149 Skrevet 3. februar 2022 Påan igjen idag , smørende blid for nye følgere☺️ Alt fra igår med å legge ned snap er glemt og ny giv😆 6
Omg21 Skrevet 3. februar 2022 #7150 Skrevet 3. februar 2022 Jeg må bare få en ting ut, når hun snakker om kropp osv… hun er IKKE for tynn, hun er helt vanlig uansett om hun bruker XS… viss og når hun sier at hun bruker klær fra barneavdelingen, da kan du ta en bukser fra dame avdelingen i xs og sammenligne den ene fra barneavdelingen, i eks 158 da er det samme lengde osv., hun troe av og til at hun er så mye bedre en alle andre… ( sorry ) 10
MsFri Skrevet 3. februar 2022 #7151 Skrevet 3. februar 2022 Omg21 skrev (8 minutter siden): Jeg må bare få en ting ut, når hun snakker om kropp osv… hun er IKKE for tynn, hun er helt vanlig uansett om hun bruker XS… viss og når hun sier at hun bruker klær fra barneavdelingen, da kan du ta en bukser fra dame avdelingen i xs og sammenligne den ene fra barneavdelingen, i eks 158 da er det samme lengde osv., hun troe av og til at hun er så mye bedre en alle andre… ( sorry ) Bruker M bukse i dameavdeling og 168/170 i barneavdelingen. Så det blir bare dumt av hun å si det slik☺️ 7
Minmi93 Skrevet 3. februar 2022 #7152 Skrevet 3. februar 2022 Tvillingsjel skrev (12 timer siden): Jeg reagerte mer på den åpenbare løgnen. Det er jo beviselig løgn at hun aldri har blokkert noen. Hun har til og med dokumentert at hun har blokkert folk før… Når et menneske blir tatt i løgn på løgn, så er det vanskelig å tro på noe av det hun sier snart Det må da være flaut å bli gjennomskuet av så mange følgere. Synes alt rundt henne er suspekt. 13
Pålur Skrevet 3. februar 2022 #7153 Skrevet 3. februar 2022 Hva var det hun hadde bomma på i forhold covid restriksjoner eller isolasjon?
Lillemor1982 Skrevet 3. februar 2022 #7154 Skrevet 3. februar 2022 Omg21 skrev (1 time siden): Jeg må bare få en ting ut, når hun snakker om kropp osv… hun er IKKE for tynn, hun er helt vanlig uansett om hun bruker XS… viss og når hun sier at hun bruker klær fra barneavdelingen, da kan du ta en bukser fra dame avdelingen i xs og sammenligne den ene fra barneavdelingen, i eks 158 da er det samme lengde osv., hun troe av og til at hun er så mye bedre en alle andre… ( sorry ) Snakk om å få alt til å høres så spesielt ut når det gjelder seg selv 🤦♀️ Verden kretser rundt Frua vettu.... 4
Anneisabell Skrevet 3. februar 2022 #7155 Skrevet 3. februar 2022 Lillemor1982 skrev (7 minutter siden): Snakk om å få alt til å høres så spesielt ut når det gjelder seg selv 🤦♀️ Verden kretser rundt Frua vettu.... Rett og slett kvalmende. Ja jeg har ikke noe pent å si,men sier det likevell. Hun bør få bakke kontakt snart 5
Frøken_ida Skrevet 3. februar 2022 #7156 Skrevet 3. februar 2022 Jeg sammenligner dette med de som sier "jeg skal ta livet mitt" gjentatte ganger. En form for oppmerksomhet de ønsker seg. Det er de som ikke tar livet sitt. Dette er eksakt samme teknikk, men at det går på snap. Det er kun for oppmerksomhet disse truslene om at hun skal slutte. Mange som craver oppmerksomhet kjører denne taktikken. 13 6
FrkZ Skrevet 3. februar 2022 #7157 Skrevet 3. februar 2022 Frøken_ida skrev (23 minutter siden): Jeg sammenligner dette med de som sier "jeg skal ta livet mitt" gjentatte ganger. En form for oppmerksomhet de ønsker seg. Det er de som ikke tar livet sitt. Dette er eksakt samme teknikk, men at det går på snap. Det er kun for oppmerksomhet disse truslene om at hun skal slutte. Mange som craver oppmerksomhet kjører denne taktikken. Hun er så ufattelig falsk og manipulerende! Prøver så godt hun kan, å framstå som søt, empatisk og sjarmerende! Men så glimter det til innimellom.. hvordan hun egentlig er. Hun fikk mange råd fra Adelheid, om hvordan hun burde bruke snappen sin, og hvordan hun skal te seg, for å få sympati og følgere. Dette har hun prøvd å følge. Men så sklir det ut. Hun takler ikke et snev av kritikk. Hun klarer ikke bare å vise litt i løpet av dagen. Må pøse på med mye svada. Lyver så hun tror det selv. Glemmer at vi er mange som følger med. Minner meg litt om Anne Brith Davidsen.. ser hvordan det gikk.. Stine utnytter snappen sin, og de trofaste følgerne sine til å kjøpe, spleise og sponse henne. Trist hele opplegget.. 24
Nussepus Skrevet 3. februar 2022 #7158 Skrevet 3. februar 2022 Omg21 skrev (2 timer siden): Jeg må bare få en ting ut, når hun snakker om kropp osv… hun er IKKE for tynn, hun er helt vanlig uansett om hun bruker XS… viss og når hun sier at hun bruker klær fra barneavdelingen, da kan du ta en bukser fra dame avdelingen i xs og sammenligne den ene fra barneavdelingen, i eks 158 da er det samme lengde osv., hun troe av og til at hun er så mye bedre en alle andre… ( sorry ) Hun er da ikke for tynn. Hun er ikke tynn en gang. Hun er normalt slank. 3
Alisha* Skrevet 3. februar 2022 #7159 Skrevet 3. februar 2022 Hva er poenget med SÅ mye sminke? Ser flere av disse snapdamene med lag på lag.. Ingen som tar notis over hvilken skade det gjør på huden? Idag ser man det godt på frua. Mulig en får flere følgere med å fremstå falsk pen ~ hva vet jeg. 9
Nussepus Skrevet 3. februar 2022 #7160 Skrevet 3. februar 2022 Murstein skrev (42 minutter siden): Hva er poenget med SÅ mye sminke? Ser flere av disse snapdamene med lag på lag.. Ingen som tar notis over hvilken skade det gjør på huden? Idag ser man det godt på frua. Mulig en får flere følgere med å fremstå falsk pen ~ hva vet jeg. Man så det utrolig godt når hun var ute her om dagen. Det lå lag på lag nedi rynkene. Ikke så veldig pent og sikkert ikke bra for huden heller. Og det er nå slik at alle får rynker etter en viss alder ( dvs 30 pluss isj) 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå