Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 hours ago, EllaSays said:

Jeg blåser egentlig i de bamsene. Hun må gjerne selge, folk må gjerne kjøpe. Det er alt det rundt som ergrer meg. At hun later som om hennes bamser er av bedre kvalitet enn wish/ebay, at det er FRYKTELIG mye jobb og gjør seg selv så innmari viktig. 

Jeg blåser også i at hun en gang sa at psykolog er for tapere. Hun må gjerne si det på en ironisk eller sarkastisk eller ektefølt måte. Men jeg synes det er ille at hun legger ALT som er feil over på andre, enten det er moren, barnevernet, feil lege, urettferdig system eller andre ting. Hun viser virkelig ALDRI at hun jobber med seg selv, prøver å endre mønstre, ta tak i helsa på egenhånd ved å bevege seg, få frisk luft annet enn når hun soler seg på sommeren eller ut og inn av bilen resten av året. Eller endre kostholdet som består av sukker og feil type fett i stor grad. Helse handler ikke om at dersom man er tynn kan man tylle i seg hva det måtte være og fordi man da ser sunn ut er man det. 

Jeg blåser sågar i alle diller, gråtetokter og utblåsninger hun har foran kameraet. Det må hun gjerne ha. Men det vrenger seg inni meg når jeg ser hvilke ringvirkninger det fører med seg. At hun ikke tar hensyn til resten av familen. Vet hun sier hun tar hensyn til det, men jeg ser det ikke. 

Hun er frekk, ufin og lever i evig offerrolle. Ser bare seg selv, ikke andre - så sant det ikke er noe negativt, da plukker hun andre sønder og sammen. Det er en evig "nå slutter jeg med snap", og så gjør hun seerne sine liksom en tjeneste og fortsetter "pga dere". Uforståelig og veldig barnslig. 

Jeg begynte å følge et menneske som jeg trodde var fornuftig, hadde integritet, som hadde noen sår i livet som skulle heles. Så endres hun radikalt på snap, for åpent kamera. 
 Synes bare hele opplegget er tragisk. 

🙏🙏🙏

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
non_stop skrev (53 minutter siden):

Tips: i stedet for å kaste bort plass på å skrive "🙏", "spot on" og "amen" og alt det andre tullet:

Bare trykk LIKE på innlegget. Jævlig irriterende å komme inn her å tro at det er noe nytt og spennende som er skrevet, og så er det bare rævsleiking rundt et innlegg, med '🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏' og halleluja og hele pakka. Det holder lenge å trykke like

A M E N - S P O T  O N 😂

• Liker 4
Skrevet

Jeg trudde frøken Knutsen sa at hun ikke spiser så mye snop, men hun gjør ikke noe annet…,   

• Liker 15
Skrevet

Da var hu tilbake ja. Med dagens skjennepreken fra ærlige og samvittighetsfulle frøken Knutsen. Man prater ikke slik til henne for da truer jeg med å slette snap er vel det skjulte budskapet. 

Skrevet

Hun klarer seg ikke uten snap i 24 timer, hun sier så mye rart…  er ikke rart at hun er sånn som hun er.. 

• Liker 8
Skrevet
Pushes skrev (7 minutter siden):

Da var hu tilbake ja. Med dagens skjennepreken fra ærlige og samvittighetsfulle frøken Knutsen. Man prater ikke slik til henne for da truer jeg med å slette snap er vel det skjulte budskapet. 

"Prøv å se litt mer positivt på ting så blir ting mer positive".... ja det var rette ræva som feis 🤦‍♀️ Snakk om å være totalt blottet for selvinnsikt 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Lillemor1982 skrev (41 minutter siden):

"Prøv å se litt mer positivt på ting så blir ting mer positive".... ja det var rette ræva som feis 🤦‍♀️ Snakk om å være totalt blottet for selvinnsikt 

Vanskelig å skjønne hvordan en godt voksen dame kan være så selvmotsigende. Hun har en adferd som provoserer er ikke vanskelig å forstå.

• Liker 17
Skrevet
EllaSays skrev (5 timer siden):

Jeg blåser egentlig i de bamsene. Hun må gjerne selge, folk må gjerne kjøpe. Det er alt det rundt som ergrer meg. At hun later som om hennes bamser er av bedre kvalitet enn wish/ebay, at det er FRYKTELIG mye jobb og gjør seg selv så innmari viktig. 

Jeg blåser også i at hun en gang sa at psykolog er for tapere. Hun må gjerne si det på en ironisk eller sarkastisk eller ektefølt måte. Men jeg synes det er ille at hun legger ALT som er feil over på andre, enten det er moren, barnevernet, feil lege, urettferdig system eller andre ting. Hun viser virkelig ALDRI at hun jobber med seg selv, prøver å endre mønstre, ta tak i helsa på egenhånd ved å bevege seg, få frisk luft annet enn når hun soler seg på sommeren eller ut og inn av bilen resten av året. Eller endre kostholdet som består av sukker og feil type fett i stor grad. Helse handler ikke om at dersom man er tynn kan man tylle i seg hva det måtte være og fordi man da ser sunn ut er man det. 

Jeg blåser sågar i alle diller, gråtetokter og utblåsninger hun har foran kameraet. Det må hun gjerne ha. Men det vrenger seg inni meg når jeg ser hvilke ringvirkninger det fører med seg. At hun ikke tar hensyn til resten av familen. Vet hun sier hun tar hensyn til det, men jeg ser det ikke. 

Hun er frekk, ufin og lever i evig offerrolle. Ser bare seg selv, ikke andre - så sant det ikke er noe negativt, da plukker hun andre sønder og sammen. Det er en evig "nå slutter jeg med snap", og så gjør hun seerne sine liksom en tjeneste og fortsetter "pga dere". Uforståelig og veldig barnslig. 

Jeg begynte å følge et menneske som jeg trodde var fornuftig, hadde integritet, som hadde noen sår i livet som skulle heles. Så endres hun radikalt på snap, for åpent kamera. 
 Synes bare hele opplegget er tragisk. 

🙏

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Sunnmøre skrev (På 2.2.2022 den 13.30):

Å da mener du at mange på din alder og yngre tok skade av det Stine sa den ene gangen i fjor sommer en gang. 

Jeg tok ikke skade av det. Jeg fikk det ikke med meg engang. Hvordan andre kan ha tatt det stiller jeg meg mer undrende til. Det er en hodeløs ting å si av en influencer som attpåtil har psykisk helse, etter traumatisk barndom, som hovedtema. Av den grunn kan man bare anta at mange som sliter følger henne fordi de søker etter noen likesinnede.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvordan kan et menneske, sitte på sosiale medier, og si til alle følgerne sine at di må oppføre seg og lære seg folkeskikk  da må du tenke på  hva du står å sier…  ) og når du står å sier at du ikke blokkerer folk,.. jeg blir helt mål løs av henne.. hun må gå inn i seg selv noen ganger… slett den snappen din for guds skyld…

• Liker 13
Skrevet
Pushes skrev (42 minutter siden):

Malimi.no you got Mail!!! 

Seriøst? Hva har hun gjort dem? 

Dette er rene heksejakten!!! 

En ting er å ta kontakt med Bjørklund og Spleis, men dette er GALSKAP! Dette må ta en slutt! Våkn opp! 

• Liker 2
Skrevet

Hun sier i dag at hun ikke har blokkert noen, men rett før snakket hun om at hun må blokkere hvis folk ikke har folkeskikk. Hun har jo også fortalt tidligere at hun har blokkert folk….?

• Liker 8
Skrevet
Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Hun sier i dag at hun ikke har blokkert noen, men rett før snakket hun om at hun må blokkere hvis folk ikke har folkeskikk. Hun har jo også fortalt tidligere at hun har blokkert folk….?

Hun eier ikke selvinnsikt hun. At hun ikke blir flau. At ikke gubben blir flau. Behandlet hun den stakkars ansatte på Coop pent? Når den jævla pakka ble borte? Brukte hun folkeskikk da? Eller er fri Knutsen unntatt folkeskikk? Fy flate. At det går an. Kjenner jeg blir uvel av hele dama. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Nussepus skrev (3 minutter siden):

Hun eier ikke selvinnsikt hun. At hun ikke blir flau. At ikke gubben blir flau. Behandlet hun den stakkars ansatte på Coop pent? Når den jævla pakka ble borte? Brukte hun folkeskikk da? Eller er fri Knutsen unntatt folkeskikk? Fy flate. At det går an. Kjenner jeg blir uvel av hele dama. 

Jeg reagerte mer på den åpenbare løgnen. Det er jo beviselig løgn at hun aldri har blokkert noen. Hun har til og med dokumentert at hun har blokkert folk før…

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 19
Skrevet

Har ikke fulgt med så mye i det siste, da det gir meg mer irritasjon enn inspirasjon, for å si det mildt.. gikk «innom» i går, og ser at jeg ikke har gått glipp av noe. Klagingen er fortsatt på topp, «vet ikke om jeg orker å snappe mer, vi får se». Jiises, slutt å snap da hvis det er så ille. Skru av kommentarer hvis du syns det er slitsomt. 
Evig klaging og dobbeltmoralske holdninger… 

for ei dame! 

• Liker 17
Skrevet
Linye skrev (13 timer siden):

Og så må vi ikke se alle hennes bevegelser heller. Hvert minutt av dagen og alt hun gjør. Tok vel pause igjen en time også😬 Haha! Jeg har også sluttet å følge…

Veldig slitsomt å følge med noen på farta også. Det gjelder alle som vlogger. Når man er med på en karusell ved å se på telefonen😅

• Liker 2
Skrevet

Snappfri dag i går.

Men måtte innom og snappe litt allikevel.

• Liker 9
Skrevet

Hva var det hun var misfornøyd med igår? Noen som hadde påpekt at hun hadde sagt noe feil ift covid regler eller? 🙈 Hva med å bare beklage med et smil og innrømme sine feil🤷🏼‍♀️ Det sitter langt inne hos fru Knutsen..

• Liker 9
Skrevet

men jeg skjønner ikke.. for ho var jo på instastory i hele går. Så betyr det at ho har snap pause, også legger ut alt på innsta story i stedet? 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...