Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun hadde jo solgt ferdig bamsene - så da kunne hun jo true med pause - igjen. Men ups - hun har visst et samarbeid på trappene. Må vel snappe litt til da…. Sukk - ikke bra for samarbeidene hennes dette at hun hele tiden skal sutre og slutte….

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er relativt graverende at hun bruker Bjørklund-navnet for å få tyngde bak disse bamsene hun selger, for at følgerne hennes skal tro at det hun selger er av bedre kvalitet enn de man kjøper på eBay og Wish og dermed handle av henne. I tillegg til at det liksom skal forsvare den stive prisen hun tar for bamsene kontra hva kanskje andre som selger på privaten tar. 

Det sier seg jo selv at tidligere ansatte hos en butikk ikke lengre får fordeler når de ikke jobber der. Ei heller at de får avtaler med distributører av varer som selges. F.eks hvis jeg hadde jobbet på Ark så ville ikke jeg fått kjøpt bøker fra forlagene til innkjøpspris for så å selge til dobbel pris privat. Det er ikke sånn det fungerer. 

Bjørklund er gjort oppmerksom på det, og forhåpentligvis vil det komme en reaksjon. Hun er tidligere ansatt, og hun lurer kunder. I tillegg falskt bruk av merkevaren Bjørklund. 

Hvis Stine virkelig hadde en privat distributør av bamser i Danmark så burde det ikke vært et problem for henne å vise til hvem hun handler av, spille med åpne kort. For det er lureri sånn som hun holder på nå. Jeg ville i allefall heller ha kjøpt et bamsesmykke som er laget av noen i Danmark enn en bamse kjøpt på Wish. Med tanke på hva de koster i innkjøp og hva hun selger de for så tjener hun grovt på det. 

Mon tro om hun melder inn inntekten sin til Nav? Begrenset hvor mye man kan tjene før de begynner å trekke fra uføretrygden. I tillegg så skal vel også inntekten fra bamsene skattes av. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Heahea1 skrev (4 minutter siden):

Er ungen hennes i bhg når de har korona i hus?😵

Det er ikke en regel at hele husstanden må i isolasjon hvis en i familien har covid. De andre kan på jobb, skole, barnehage. 

• Liker 5
Skrevet
skruf skrev (2 minutter siden):

Det er ikke en regel at hele husstanden må i isolasjon hvis en i familien har covid. De andre kan på jobb, skole, barnehage. 

Ååh ikke her hvor jeg bor 😅 

Syns bare det er litt komisk at fruen har klagd på mangel på munnbind bruk og at folk går på sentere forkjøla og hun går på senteret selv når de har korona i hus og hun har sakt hun føler seg litt ufsen😅

• Liker 4
Skrevet (endret)
Minipilla skrev (40 minutter siden):

Hva om en ungdom begynner å følge henne. En ungdom som av uvisse grunner sliter. Så noen dager senere sitter denne ungdommen på snap å hører Stine si at psykologer er for tapere. Hva tror du skjer i sinnet til denne ungdommen da? For ungdommer spesielt som sliter eller er langt nede er det nok at en sier noe sånt så tror de at dette mener "alle".

Når det er sagt kan jeg nesten ikke fatte med min beste vilje at et voksent menneske kan si noe sånt. Det sier for min del ihvertfall a l t om denne personen.

Da vil eg snu det litt, eg har faktisk større tro om ungdommen at de tar en sånn uttalelse så alvorlig som endel her. Regner også med de har fått med seg alle ganger Stine har framsnakka psykolog å at ho selv har gått til psykolog. Enig i at det var dumt sagt, men enda dummere er det av mangen her å terpe på det gang på gang i evigheter. Vil tro mange unge hadde blitt mer skremt av å lese på kg hvordan endel henger seg oppi hver minste lille ting et menneske gjør. Stine gjør feil som alle oss andre. Er masse bra ho viser til ungdommen også som hvordan finne seg klær som ikke koster skjorta og litt til, greit ho kjøper i perioder mye klær men det er ikke rådyre merkeklær. 

Endret av Sunnmøre
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Heahea1 skrev (6 minutter siden):

Syns bare det er litt komisk at fruen har klagd på mangel på munnbind bruk og at folk går på sentere forkjøla og hun går på senteret selv når de har korona i hus og hun har sakt hun føler seg litt ufsen😅

Mange tidligere tiltak har nettopp blitt opphevet, bl.a smittekarantene og at nærkontakter ikke trenger å isolere seg. Jeg fikk nettopp telefon fra kreftlegen min ang en time i morgen der datteren hennes har fått påvist corona, og hun lurte på om jeg ville utsette timen eller ikke pga hun skal på jobb som vanlig siden retningslinjene er endret (jeg har lavt immunforsvar) og hun ikke må i smittekarantene

https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/regjeringen-fjerner-svart-mange-koronatiltak/id2899220/

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Heahea1 skrev (10 minutter siden):

Fruen Stine har sine egne regler..

• Nyttig 3
Skrevet
Anneisabell skrev (1 minutt siden):

Fruen Stine har sine egne regler..

Som gjelder for hele Norge 

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Handler nok mer om normer enn lover. Ikke lenge siden hun klagde på andre, selv om det ikke var påbudt med munnbind eller isolasjonskrav ved forkjølelse 

• Liker 5
Skrevet
skruf skrev (18 minutter siden):

Det sier seg jo selv at tidligere ansatte hos en butikk ikke lengre får fordeler når de ikke jobber der.

Fru Knutsen er VIP vettu. Ikke bare får hun beholde fordelene sine, hun får også leger og spesialisters privatnr kasta etter seg, og hun kan trygt albue seg fram i køen av andre som sliter med det samme som henne, men som tålmodig venter på sin tur. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Heahea1 skrev (1 minutt siden):

Handler nok mer om normer enn lover. Ikke lenge siden hun klagde på andre, selv om det ikke var påbudt med munnbind eller isolasjonskrav ved forkjølelse 

Sant nok, men nå. 

Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Sant nok, men nå. 

Jaja, jeg bare påpekte ironien 😂

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (37 minutter siden):

Det vet jeg godt. Men når en stadig sitter og kritiserer andre, så går det faktisk ann å være litt mer førevar for fruen selv også. Ellers kan hun slutte å klage på hva alle andre burde gjøre, når hun gjør akkurat det samme selv. Ikke verre enn det

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blåser egentlig i de bamsene. Hun må gjerne selge, folk må gjerne kjøpe. Det er alt det rundt som ergrer meg. At hun later som om hennes bamser er av bedre kvalitet enn wish/ebay, at det er FRYKTELIG mye jobb og gjør seg selv så innmari viktig. 

Jeg blåser også i at hun en gang sa at psykolog er for tapere. Hun må gjerne si det på en ironisk eller sarkastisk eller ektefølt måte. Men jeg synes det er ille at hun legger ALT som er feil over på andre, enten det er moren, barnevernet, feil lege, urettferdig system eller andre ting. Hun viser virkelig ALDRI at hun jobber med seg selv, prøver å endre mønstre, ta tak i helsa på egenhånd ved å bevege seg, få frisk luft annet enn når hun soler seg på sommeren eller ut og inn av bilen resten av året. Eller endre kostholdet som består av sukker og feil type fett i stor grad. Helse handler ikke om at dersom man er tynn kan man tylle i seg hva det måtte være og fordi man da ser sunn ut er man det. 

Jeg blåser sågar i alle diller, gråtetokter og utblåsninger hun har foran kameraet. Det må hun gjerne ha. Men det vrenger seg inni meg når jeg ser hvilke ringvirkninger det fører med seg. At hun ikke tar hensyn til resten av familen. Vet hun sier hun tar hensyn til det, men jeg ser det ikke. 

Hun er frekk, ufin og lever i evig offerrolle. Ser bare seg selv, ikke andre - så sant det ikke er noe negativt, da plukker hun andre sønder og sammen. Det er en evig "nå slutter jeg med snap", og så gjør hun seerne sine liksom en tjeneste og fortsetter "pga dere". Uforståelig og veldig barnslig. 

Jeg begynte å følge et menneske som jeg trodde var fornuftig, hadde integritet, som hadde noen sår i livet som skulle heles. Så endres hun radikalt på snap, for åpent kamera. 
 Synes bare hele opplegget er tragisk. 

• Liker 21
  • Nyttig 22
Skrevet
EllaSays skrev (4 minutter siden):

Jeg blåser egentlig i de bamsene. Hun må gjerne selge, folk må gjerne kjøpe. Det er alt det rundt som ergrer meg. At hun later som om hennes bamser er av bedre kvalitet enn wish/ebay, at det er FRYKTELIG mye jobb og gjør seg selv så innmari viktig. 

Jeg blåser også i at hun en gang sa at psykolog er for tapere. Hun må gjerne si det på en ironisk eller sarkastisk eller ektefølt måte. Men jeg synes det er ille at hun legger ALT som er feil over på andre, enten det er moren, barnevernet, feil lege, urettferdig system eller andre ting. Hun viser virkelig ALDRI at hun jobber med seg selv, prøver å endre mønstre, ta tak i helsa på egenhånd ved å bevege seg, få frisk luft annet enn når hun soler seg på sommeren eller ut og inn av bilen resten av året. Eller endre kostholdet som består av sukker og feil type fett i stor grad. Helse handler ikke om at dersom man er tynn kan man tylle i seg hva det måtte være og fordi man da ser sunn ut er man det. 

Jeg blåser sågar i alle diller, gråtetokter og utblåsninger hun har foran kameraet. Det må hun gjerne ha. Men det vrenger seg inni meg når jeg ser hvilke ringvirkninger det fører med seg. At hun ikke tar hensyn til resten av familen. Vet hun sier hun tar hensyn til det, men jeg ser det ikke. 

Hun er frekk, ufin og lever i evig offerrolle. Ser bare seg selv, ikke andre - så sant det ikke er noe negativt, da plukker hun andre sønder og sammen. Det er en evig "nå slutter jeg med snap", og så gjør hun seerne sine liksom en tjeneste og fortsetter "pga dere". Uforståelig og veldig barnslig. 

Jeg begynte å følge et menneske som jeg trodde var fornuftig, hadde integritet, som hadde noen sår i livet som skulle heles. Så endres hun radikalt på snap, for åpent kamera. 

🙏

• Hjerte 2
Skrevet
EllaSays skrev (1 time siden):

👏👏👏👏👏👏

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
EllaSays skrev (2 timer siden):

Dette!👏👏👏👏 Spot on!

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Tips: i stedet for å kaste bort plass på å skrive "🙏", "spot on" og "amen" og alt det andre tullet:

Bare trykk LIKE på innlegget. Jævlig irriterende å komme inn her å tro at det er noe nytt og spennende som er skrevet, og så er det bare rævsleiking rundt et innlegg, med '🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏' og halleluja og hele pakka. Det holder lenge å trykke like

• Liker 22
Skrevet
skruf skrev (5 timer siden):

Mon tro om hun melder inn inntekten sin til Nav? Begrenset hvor mye man kan tjene før de begynner å trekke fra uføretrygden. I tillegg så skal vel også inntekten fra bamsene skattes av. 

Hun kan på lik linje med alle andre tjene 50K i året på hobby, det skal verken skattes av eller meldes inn til Nav som inntekt ved siden av uføre. 

Dette går på lik linje med folk som strikker å selger, syr/broderer/maler osv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, MsFri said:

Jeg har mer eller mindre sluttet å følge Stine for det er bare skravling uten tema, som regel. 

hadde vært kanskje mer interessant å følge med hvis hun redigerte vekk og filmet på nytt det som blir feil osv. eks stopp å film når ungen skal si natta og begynne på nytt… 

Og så må vi ikke se alle hennes bevegelser heller. Hvert minutt av dagen og alt hun gjør. Tok vel pause igjen en time også😬 Haha! Jeg har også sluttet å følge…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...